Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Middag: LaPizza Rusticale med pesto og skinke.

Var denne god??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så himmelsk ut!! Sier takk på alles vegne jeg!!

Ingen problem! Nå håper jeg bare jeg får til deigen, sist gang jeg styra på med gjærbakst bled det ganske mislykka :fnise: Men dette brødet er knallgodt altså, skal jo ikke være noen kunst å få til heller, heldigvis ;)

Nå tror jeg at jeg skal ha meg et par boller og en kopp te, hehe. Fikk så lyst på noe "trashy" kvelds. Er jo så godt med boller! :jepp: (Hviske: aller mest har jeg lyst på en enorm cheseburger!!)

Skrevet
Nå tror jeg at jeg skal ha meg et par boller og en kopp te, hehe. Fikk så lyst på noe "trashy" kvelds. Er jo så godt med boller! :jepp: (Hviske: aller mest har jeg lyst på en enorm cheseburger!!)

Kos deg :popcorn:

Selv nyter jeg scones med masser av smør på(smaker nesten som bolle), så fornøyd her også :fnise:

Gjest Bolledeig
Skrevet

Måltid 1: 3 knekkebrød med makrell i tomat og et par klementiner + kaffe

Før trening: Stekt ris, frukt, en småsulten-pose

Etter trening: 1 boks Cottage cheese, sukkerfritt eplesyltetøy og kanel :spise:

Skrevet
Måltid 1: 3 knekkebrød med makrell i tomat og et par klementiner + kaffe

Før trening: Stekt ris, frukt, en småsulten-pose

Etter trening: 1 boks Cottage cheese, sukkerfritt eplesyltetøy og kanel :spise:

Klarer du trene så hardt som du gjør med så lite mat? Om ikke porsjonen med ris var gedigen da..

Gjest Gjest_pysj_*
Skrevet

Frokost:

To rugsprø med gulost+agurk, ett med leverpostei+agurk

Mellom:

1 eple

1 mandarin

Lunsj:

Tre havreknekkebrød med gulost, leverpostei og et egg

Mellom:

1 banan

Middag:

1 1/2 laksefilet

Salat

Kvelds:

1 1/2 laksefilet

Salat

Drikke:

Masse vann

1 farris

1 fanta zero

...og nå er jeg kvalm etter kveldsen. Har spist alt for mye i dag... :(

Skrevet
...og nå er jeg kvalm etter kveldsen. Har spist alt for mye i dag... :(

Nå vet jeg ikke hva du spiser vanligvis, men generelt sett er dette IKKE mye mat på en dag.

Gjest Bolledeig
Skrevet
Klarer du trene så hardt som du gjør med så lite mat? Om ikke porsjonen med ris var gedigen da..

Hehe, det er langt fra lite ja ;) Leste over det nå, og det så langt stusseligere ut enn det det var :ler:

Et berg med ris og belgfrukter og kjøtt og whatnot. En middagsporsjon, selv om det kanskje ikke så sånn ut. Legg til et par klementiner og et eple og en 300 kcal-pose med tørket frukt og nøtter i likningen så er det fort 800-900 kcal bare der :) Snitter fort på 1800-2000 kcal om dagen så jeg spiser definitivt nok :)

Skrevet

frokost:

Hearbalife shake

Mellom:

Hearbalife protein bar

Middag:

Fiske kaker og potet

Mellom:

Mandarin

Kvels:

Hearbalife Shake

Skrevet
Hehe, det er langt fra lite ja ;) Leste over det nå, og det så langt stusseligere ut enn det det var :ler:

Et berg med ris og belgfrukter og kjøtt og whatnot. En middagsporsjon, selv om det kanskje ikke så sånn ut. Legg til et par klementiner og et eple og en 300 kcal-pose med tørket frukt og nøtter i likningen så er det fort 800-900 kcal bare der :) Snitter fort på 1800-2000 kcal om dagen så jeg spiser definitivt nok :)

Hehe. :fnise:

Godt du så selv hvorfor jeg spurte, men da ser jeg jo at du fint får i deg hva du trenger..

Det så bare som du selv skrev litt stusselig ut!!

Skrevet

I dag synes jeg har vært en grei dag, har til og med spist mellommåltider :)

Frokost: Fire grove karvinger med brunost og appelsinjuice

Etter trening: En skyr

Middag: Grønnsakssuppe og en karving

Mellom: To mandariner

Lunsj: To brødskiver med ei skinke og og ost, en epleujuice

Kvelds: Lørdagspizza

Ikke så sunn kvelds, men bryr meg egentlig lite! :) Har vært flink hittil denne uken, så. :)

Skrevet

I går:

Frokost - 1 Skyr, 1 eple

Lunsj - 1 Skyr, 1 eple, to små drops

Middag - salat med kokt skinke og to små polarbrød

Ellers - 300 g jordbær, 3 Dumlekjærligheter og et eple

Skrevet

I går:

Frokost: En skive grovt brød med Sjokade, en skål Axa fruktmüsli med lettmelk.

Etter trening: En banan, ett stort glass O'boy, en Tine-yoghurt med melon, tørket frukt og nøtter.

Middag: Hjemmelagd pizza med blåmuggost og spekeskinke. Slurrp.

Kvelds: Omelett på en skive grovt brød.

Innimellom alt: Tørket frukt og nøtter.

Skrevet

Havregrøt med Tine JA-youghurt og cottage cheese, bittelitt peanøttsmør

Et eple og en appelsin

To brødskiver med potetsalat, en banan, litt cottage cheese, litt peanøttsmør, litt kyllingsalat (Ca 400 kalorier, VELDIG dårlig samvittighet, veldig mye luft og veldig vondt i magen..)

(Og det har bare gått 2 timer siden dette måltidet, hvorfor er jeg allerede sulten?? Planla å ikke være sulten før 4tiden jeg... Kroppen min er så grådig!)

Synes det er veldig rart å ha diagnosen anoreksi når man spiser såpass mye som jeg gjør! Føler jeg er en spise- og fordøyelsesmaskin, alt jeg gjør er å spise og gå på do, alt jeg tenker på og fantaserer om er mat :/ Er så lei av å alltid være mentalt sulten! Dere ser kanskje at jeg småspiser veldig mye på slutten av måltider, dette fordi jeg aldri klarer å slutte å spise, jeg føler jeg overspiser hele tiden. Føler meg mye bedre når jeg spiser et måltid på 300 kalorier som er planlagt og fullstendig, enn når jeg spiser 200 kalorier for så å stå med en gaffel og kjøleskapet åpent og spise litt fra hver boks. Jeg får aldri tilfredsstilt hodet, har så lyst på ALT at jeg ikke får bestemt meg for en ting.

Skrevet

Ikke for å komme med anoreksi-kunnskapene mine og være vrang her, men det er jo mye kalorier i en pose småsulten? Har jeg misforstått hvis jeg tror at man får hold hvis man spiser for mye før trening? (Er sannsynligvis litt trangsynt når det gjelder sammenhengen mellom mat som næring og mat som kalorier, så eneste grunnen til at jeg spør og graver litt er at jeg bare vil lære meg å se litt mer normalt på mat.)

Skrevet

Igår (jeg hadde bursdag);

- Raspekaker, med korv, kålerabistappe, bacon og salt knoke.

- 1 sjokolademuffins.

- Masse hjemmelaget pizza.

- 1 sjokolademuffins.

Mye vann.

Skrevet
Middag: LaPizza Rusticale med pesto og skinke.

Denne er kjempe god! :)

Skrevet
Igår (jeg hadde bursdag);

Gratulerer så mye med dagen som var :D

Skrevet

Mellom: 1 eple, 1 kopp te, 1 sukett

Frokost: 2 grovskiver med banan

Mellom: fruktsalat av 1 mandarin, 1/2 banan, 1 klase druer og et par valnøtter med melonyoghurt

Lunsj: 2 grovskiver med kaviar, 1 liten neve mandler, 1 klementin, 2 druer

Mellom: 1 liten gulrot, 1 klase druer

Middag: 1 porsjon tortellini med kjøttfyll i ostesaus + salat av rapid, 1/2 tomat, 1/6 agurk og litt gul paprika

Sto opp mye tidligere enn vanlig i dag, så føler jeg har spist mye mat :spise:

Vet ikke hva det blir til kvelds enda... Har lyst på sjokolade, men må vente til freddan :enig:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...