Sekretæren Skrevet 15. november 2009 #5461 Skrevet 15. november 2009 1 fajitatårn og 1 stykk eplekake fra TGI fridays. Og en god del kaffe Et TÅRN, faktisk! Dette ble veldig visuelt oppi hodet mitt Og jeg lurer på hvor høyt det tårnet var!
Tiarra Skrevet 15. november 2009 #5462 Skrevet 15. november 2009 To brøskiver. En med potetsalat og en med makarell i romat og gulost. Og en kopp cappuccino. Ja, jeg kan finne på de rareste mat-kombinasjoenene til frokost
Jenta21 Skrevet 15. november 2009 #5463 Skrevet 15. november 2009 I går: Frokost - 1 skyr, et eple og en tørket aprikos Lunsj - 1 skyr, et eple og to Dumlekjærligheter Middag - 3 fiskekaker med masse salat (isbergsalat, paprika, mais og krutonger) Kvelds - et og et halvt eple
Glynis Skrevet 15. november 2009 #5464 Skrevet 15. november 2009 I dag er den enste gangen i uka jeg ikke trener, så synes at dette er ganske mye energi. Hva synes dere? Du ligger jo i underskudd de dagene du trener også (det har vi sett på de dagene du selv beskriver som normale - du har jo også dager som er mindre enn det), så nei, dette er ikke mye energi. Du skal legge på deg og få mensen tilbake, ikke ligge i underskudd. Andre her kan få ansvaret for å støtte deg med oppmuntrende ord, jeg vil gjerne bare si det som det er. Det er ikke nok.
Gjest Bolledeig Skrevet 15. november 2009 #5465 Skrevet 15. november 2009 Et TÅRN, faktisk! Dette ble veldig visuelt oppi hodet mitt Og jeg lurer på hvor høyt det tårnet var! Hehehe... Det var ikke akkurat en mengdeangivelse nei http://www.sixthseal.com/archive/October20...ajita_tower.jpg
Teriyaki Skrevet 15. november 2009 #5466 Skrevet 15. november 2009 Du ligger jo i underskudd de dagene du trener også (det har vi sett på de dagene du selv beskriver som normale - du har jo også dager som er mindre enn det), så nei, dette er ikke mye energi. Du skal legge på deg og få mensen tilbake, ikke ligge i underskudd. Andre her kan få ansvaret for å støtte deg med oppmuntrende ord, jeg vil gjerne bare si det som det er. Det er ikke nok. Åja! Tenkte ikke over at du skulle legge på deg..Men da må jeg nok si meg helt enig med Glynis. 12000 er absolutt ikke nok.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #5467 Skrevet 15. november 2009 Åja! Tenkte ikke over at du skulle legge på deg..Men da må jeg nok si meg helt enig med Glynis. 12000 er absolutt ikke nok. 1200 kanskje. 12000 er ganske mye, for å si det sånn
Gjest Miam Skrevet 15. november 2009 #5468 Skrevet 15. november 2009 Men den bulken nederst på magen skal jo alle kvinner ha Den er der i forbindelse med graviditet og sånn, husker ikke nøyaktig hvorfor Men du er i allefall ikke alene om å ha en sånn! Prøv å ikke tenkte så veldig over det, forstår det ikke er lett altså, men du må bare prøve å få tankene over på noe annet når disse dumme følelsene kommer. Om natta når du ikke får sove kan du jo ha et blad, en bok, eller en lydbok liggende kanskje, så kan du få tankene over på noe helt annet
Teriyaki Skrevet 15. november 2009 #5469 Skrevet 15. november 2009 1200 kanskje. 12000 er ganske mye, for å si det sånn Hehe, ja 12 TUSEN blir kanskje litt vel mye
The Kitten Skrevet 15. november 2009 #5470 Skrevet 15. november 2009 Skrev jeg her i går tro? Jeg tror ikke det. Så i går: Frokost: En porsjon havregrøt kokt på vann med kanel og et glass juice (mandarin, appelsin og grønne druer). Formiddagsmat: En pære, to klementier, en kiwi, en banan og en liten vaniljeyoghurt. Middag: To fajitas med kyllingkjøttdeig, ost og salat. Lørdagsgodt: Ca 50 gram popcorn. I dag: Frokost: En skive med banan og et glass appelsinjuice. Formiddagsmat: To skiver med fårepølse, to klementiner og en gulrot. Middag: Ovnsbakt laks med ris til.
Glynis Skrevet 15. november 2009 #5471 Skrevet 15. november 2009 Høres helt merkelig ut men. Det høres da ikke merkelig ut, det er jo det som er en del av sykdommen din. Jeg forstår absolutt at du har problemer med det, men når du skriver hva du spiser og spør 'høres dette greit ut?' så er svaret allikevel nei.
paintarainb0w Skrevet 15. november 2009 #5472 Skrevet 15. november 2009 Frokost: Havregrøt med kanel, en halv banan og lett syltetøy. Lunsj: Et eple og en skyr Middag: Fullkornsnudler med sukkerfri ketchup, tacosaus, tomat, rødløk og en skive lettost. (Æsj, tomt kjøleskap ) + en gulrot + Pepsi max og sukkerfri IFA. Aner ikke hva det blir til kvelds enda.
Safira Skrevet 15. november 2009 #5473 Skrevet 15. november 2009 I går ble det altså: - 1/4 av en grov baguett med lett gulost - Et lite glass grapefruktjuice - Sjokolademelk - Et ryvita sesam med litt guacamole - 4 fazermint - litt tortillachips - tre lomper med lett gulost - en banan - mer tortillachips - gulrotstaver med guacamole - Gazpacho - Paella med reker, blåskjell, strimlet svin og kylling - Et stort stykke marsipankake - Et stort stykke sjokoladekake - Noen flere fazermint - Noen glass brus - Et par glass cava I dag: Frokost: To ryvita sesam med guacamole Mellom: Et par biter fazermint Lunsj: To ryvita sesam med guacamole Mellom: Litt tortillachips, et par biter fazermint Middag: Paella (rester), mozell light Dessert: Et stykke marsipankake, et lite stykke sjokoladekake Kvels: Regner med at det blir et par lomper,litt mer tortillachips og kanskje noen biter fazermint (Hehe, de roper på meg, helt sant! ) Ja, dagene etter feiringen må man også være litt usunn, man kan jo tross alt ikke kaste restene! For det første så er det summerings messig ikke mye, for det andre - det er lørdag, for det tredje, du spsier lite, altfor lite til vanlig, for det fjerde - DET ER BURSDAGSFEIRING Trenger du flere grunner så si ifra Det ble ganske mye i går, men det gikk overraskende greit. Koste meg, og tenkte ikke så mye over hva jeg puttet i munnen. Sånn har det egentlig vært i dag også.
Gjest Bolledeig Skrevet 15. november 2009 #5475 Skrevet 15. november 2009 Lunsj: 3 knekkebrød med makrell i tomat + en mandarin Middag: Fullkorns speltpasta med tunfisk i tacosaus + rå brokkoli og hjemmelaget hummus. +En mango og en proteinbar til dessert Og det var det for i dag
Chanel.No5 Skrevet 15. november 2009 #5476 Skrevet 15. november 2009 Frokost: Tre knekkebrød med makrell i tomat, brunost og leverpostei, en liten banan og et lite eple. Anbefaler deg at du tar dette opp med en som har fagkunnskaper paa omraadet, det er ikke riktig at noen av oss skal svare deg paa disse sporsmaalene dine da du har ett psykisk problem og det krever at du faar riktig og profesjonell hjelp. Dette mener jeg paa en hyggelig maate saa det er sagt!
Chanel.No5 Skrevet 15. november 2009 #5477 Skrevet 15. november 2009 Men den bulken nederst på magen skal jo alle kvinner ha Den er der i forbindelse med graviditet og sånn, husker ikke nøyaktig hvorfor For aa beskytte vaare verdifulle indre organer :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 15. november 2009 #5478 Skrevet 15. november 2009 Ja, dagene etter feiringen må man også være litt usunn, man kan jo tross alt ikke kaste restene! Det ble ganske mye i går, men det gikk overraskende greit. Koste meg, og tenkte ikke så mye over hva jeg puttet i munnen. Sånn har det egentlig vært i dag også. Herlig aa se at du endelig koser deg litt og nyter det!! Fortsett med denne positive holdningen, nyt god mat og drikke igjen, det er deg vel unnet!!
Gjest Miam Skrevet 15. november 2009 #5479 Skrevet 15. november 2009 For aa beskytte vaare verdifulle indre organer :gjeiper: Ja, det er kanskje pittelitt viktig det også! I dag lagde jeg sunn suppe til middag. En sånn pose med betasuppe, også ekstra gulrøtter, poteter, middagspølse og krydder Også hadde vi brød ved siden av, mm
Chanel.No5 Skrevet 15. november 2009 #5480 Skrevet 15. november 2009 (endret) Ja, det er kanskje pittelitt viktig det også! I dag lagde jeg sunn suppe til middag. En sånn pose med betasuppe, også ekstra gulrøtter, poteter, middagspølse og krydder Også hadde vi brød ved siden av, mm Neste gang baker du scones til, smaker supert til suppe med smor paa!!! Ang. nedtellingen din.. 16 dager til jul.. Juleferie du sikter til, for ellers har jeg telt feil og har mye aa gjore paa kort tid Endret 15. november 2009 av Lotte28
Fremhevede innlegg