Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Alltid koslig med en klem, dere er så gode! :)

Ble bedre nyheter på kvelden, for han fikk gå på fri fra imorgen av. :yvonne: Da skal han være hjemme hele uken også!

Jippi, der ser du, ordner seg for snille piker og en bonus i tillegg med at han er hjemme hele neste uke, da var det verdt det da!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg elsker søte ting! Tror ikke jeg kan huske at noe har vært for søtt for meg noen gang :fnise:

Makes 2 of us... :fnise:

Skrevet
Skikkelig dårlig spisedag idag...

Noe som heter dette på en fredag? Aldri hørt før.. Hmmm :gjeiper:

God helg og kos dere med øl!!

Skrevet
Også blir det nok noe godt til fredagskos :) Men vet ikke helt hva enda. Kanskje popcorn eller dream is? Har litt popcorndilla for tiden :rolleyes:

Ja takk, begge deler sier jeg!! Ta å kos deg litt!! :popcorn:

Skrevet
I dag har jeg bursdag, så da har det blitt en lit rar matdag hvor jeg har unnet meg alt jeg har hatt lyst på.

:tommelsmil: Liker det jeg leser, helt riktig instilling!! :bursdag:

Skrevet (endret)
Regnet ut at det var over 1000 kalorier i en sånn boks! Men den er så god at det får bare gå.. :gjeiper:

En kjøper vel disse for å kose seg, ikke telle kalorier tenker jeg, for da kan en likså greit bare la vær, for disse må nytes og det er hva de er til for, epler og gulrøtter tar vi ved en annen anledning :gjeiper:

Endret av Lotte28
Skrevet

Frokost: To rugsprø med lett gulost og agurk

Lunsj: Et grovt rundstykke med røkt kalkunfilet og salat, kaffe

Mellom: en gulrot, noen druer

Middag: To kylling- og kalkunpølser, to lomper, salat

Kvelds: Blir to klementiner, og kanskje en yoghurt

Skrevet
En kjøper vel disse for å kose seg, ikke telle kalorier tenker jeg, for da kan en likså greit bare la vær, for disse må nytes og det er hva de er til for, eple og gulrøtter tar vi ved en annen anledning :gjeiper:

So so true! :ler:

Skrevet

Frokost: 2 knekkebrød med kalkunpålegg, eplejuice

Mellom: Lowfat yoghurt

Lunsj: 2 knekkebrød med kalkunpålegg, diet coke, 6 druer

Middag blir svinefilet med brokkoli og paprika, så blir det vel en yoghurt til kvelds.

Skrevet

Frokost - 1 Skyr

Lunsj - 1 Skyr og to epler

Middag - rett under 1/4 grandiosa

Ellers - 1 Skyr, 1 Dumlekjærlighet og to glass rødvin

Skrevet
Ja takk, begge deler sier jeg!! Ta å kos deg litt!! :popcorn:

Off, jeg klarte å spise en hel boks med dream is :sjenert:

Ganske så kvalm nå ja :P

Skrevet
Frokost - 1 Skyr

Lunsj - 1 Skyr og to epler

Middag - rett under 1/4 grandiosa

Ellers - 1 Skyr, 1 Dumlekjærlighet og to glass rødvin

Dilla på skyr? Du spiser lite da, er ikke mange kaloriene du får i deg i disse skyrene..

Skrevet
Off, jeg klarte å spise en hel boks med dream is :sjenert:

Ganske så kvalm nå ja :P

Hvilken spiste du da? Jeg kan fint spise en boks av disse uten noe kvalme, bortsett fra den med sjokoladebitene...

Skrevet
Hvilken spiste du da? Jeg kan fint spise en boks av disse uten noe kvalme, bortsett fra den med sjokoladebitene...

Den med karamell og nøtter. Kjenner jeg kunne klart meg med en halv, men den var så good :tongue:

Skrevet
Den med karamell og nøtter. Kjenner jeg kunne klart meg med en halv, men den var så good :tongue:

Puh, den fikser jeg lett!! :fnise:

Blir alltid saltsyk jeg når jeg spiser mye is, vet ikke hvorfor, skjer ikke med sjokolade og andre søte ting, kun is..

Skrevet
Dilla på skyr?

Veldig greit når man er på skolen og bør få i seg noe med proteiner, og jeg hadde en laaang skoledag i dag :)

Skrevet
Her ble det pizza fra peppes i kveld :spise:

Nam. :popcorn:

Skrevet
Veldig greit når man er på skolen og bør få i seg noe med proteiner, og jeg hadde en laaang skoledag i dag :)

Skjønner det, men du kunne vurdert å spise noe i tillegg, for det er så lite næring disse skyrene, de er beregnet som mellommåltder da..

Skrevet (endret)

I dag:

Frokost: Havregryn med blåbær og kanel

Middag: Margarita Orginale pizza

Etter trening: En halv skyr

Kafekos: En brownie og et glass vann :)

Kvelds: Litt hjemmelaget pølse- og makaronigraten og nesten en hel pose snack chips :)

Jeg er ikke så glad i is, har spist meg så ekstrent mett på det etter at jeg fikk det maaange ganger i uken (så og si når jeg ville) de første årene etter mine foreldres skilsmisse, hehe. Jeg spiser med andre ord is kanskje max fem ganger i året..

Når det er sagt, så får jeg alltid saltsug etter sjokolade og sånne ting. Akkruat som at jeg får søtsug etter salte (potetgull-opplegg) ting.

Endret av Teriyaki
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...