lilla91 Skrevet 13. november 2009 #5421 Skrevet 13. november 2009 (endret) Har du bursdag i dag? Da har vi bursdag samme dag. Jeg håper du hadde en fin dag. Det er DIN dag i dag(og Kitten ser jeg.. Hehe), nyt den, kos deg og ikke la de idiotiske tankene bestemme hva du skal spise og ikke. Spis kake og nyt det!! Gratulerer med dagen!! Tusen takk begge to :D Og TheKitten, gratulerer med dagen selv :D I dag har jeg spist: Rundstykke med eggerøre med røkt laks Et stykke gulrotkake Et eple og en go' morgen youghurt Et lite stykke gulrotkake To brødskiver og et eple En banan og nøtter Tikka massala Et halvt glass melk og et knekkebrød Nøtter og tørket frukt og et eple Endret 13. november 2009 av lilla91
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #5422 Skrevet 14. november 2009 I dag har jeg spist: Rundstykke med eggerøre med røkt laks Et stykke gulrotkake Et eple og en go' morgen youghurt Et lite stykke gulrotkake To brødskiver og et eple En banan og nøtter Tikka massala Et halvt glass melk og et knekkebrød Nøtter og tørket frukt og et eple
Safira Skrevet 14. november 2009 #5423 Skrevet 14. november 2009 - 1/4 av en grov baguett med lett gulost - Et lite glass grapefruktjuice - Sjokolademelk - Et ryvita sesam med litt guacamole - 4 fazermint - litt tortillachips Omg, jeg har allerede spist masse usunt i dag... Den første av flere feiringer av bursdagen min er i dag, så det blir masse mat, sjokoladekake, marsipankake og annet godt senere. Men så er det vel ikke disse få dagene jeg skeier ut helt jeg blir feit av.
Gjest Miam Skrevet 14. november 2009 #5424 Skrevet 14. november 2009 -En skål frokostblanding med ekstra lettmelk -Tre peppes pizzastykker, oppvarmet fra i går. -Noen pops! Mmm -Vann Gudameg... Merker det er eksamenstid. Skal lage masse taco om ikke så altfor lenge, får trøste meg med det :gjeiper: *varme seg et pizzastykke til*
Glynis Skrevet 14. november 2009 #5425 Skrevet 14. november 2009 Veldig greit når man er på skolen og bør få i seg noe med proteiner, og jeg hadde en laaang skoledag i dag Vet du hva annet man må få i seg på skolen? Mat. Skyr er mellommåltider på 100 kalorier, ikke måltidserstatning.
venus_ Skrevet 14. november 2009 Forfatter #5426 Skrevet 14. november 2009 - En banan. - To gjendekjeks. - Et speltrundstykke med et kokt egg og kaviar. - Taco Endelig på bedringens vei
lilla91 Skrevet 14. november 2009 #5427 Skrevet 14. november 2009 (endret) Havregrøt med mager kesam, litt mager prim Banan, nøtter og rosiner To brødskiver (delt i halve, makrell i tomat, brunost, prim mager, leverpostei) Et eple, nøtter og rosiner En banan og skyr En karamell Fullkornslasagne med kyllingkjøttdeig og salar Vært på konkurranse i dag, nå kan jeg sitte og skylde på meg selv for at jeg ikke har hatt en fin dag til tross for at det kunne blitt det, fori jeg har gått rundt og tenkt på kalorier og passet på å ikke spise for mye. Husker forrige dansekonkurranse, da klart jeg å skru av disse tankene, og da koste jeg meg virkelig på dansekonkurransen og hadde overskudd! Skal til en venninne senere på kvelden, og vi skal lage kake, så da blir det vel kake på meg. Føler at i dag er en litt sånn her dag: Spise lite og telle kalorier --> bli irritert på megselv fordi jeg teller kalorier --> bli lei meg fordi jeg ikke kan la være --> "trøstespise". Så det er en stor sjanse for at det blir en godteri eller en banan etter at jeg kommer hjem fra venninna mi, helt stappa av kake. Jeg blir så sur på meg selv de dagene jeg ikke er direkte sulten, men spiser noe fordi jeg har lyst på det. Jeg blir så sur og irritert på alt de dagene jeg tenker såpass mye på mat og kalorier som jeg har gjort i dag! Det ødelegger SYKT mye. Endret 14. november 2009 av lilla91
paintarainb0w Skrevet 14. november 2009 #5428 Skrevet 14. november 2009 - En skyr og en banan - En rute mørk sjokolade - 2 meller karameller Skal snart ut på restaurant å spise, også blir det nok popcorn og mer meller senere i kveld
Gjest Miam Skrevet 14. november 2009 #5429 Skrevet 14. november 2009 - En skyr og en banan - En rute mørk sjokolade - 2 meller karameller Skal snart ut på restaurant å spise, også blir det nok popcorn og mer meller senere i kveld Synes det er litt rart at du "reklamerer" for en sunn livsstil, så lite og puslete som du spiser... Ikke bra altså, ta vare på deg selv.
Pankreas Skrevet 14. november 2009 #5430 Skrevet 14. november 2009 - en tørr minibaguette uten pålegg til frokost - potetmos med ketchup til middag - en proteinshake på 2 dl etter trening That's about it...
paintarainb0w Skrevet 14. november 2009 #5431 Skrevet 14. november 2009 Synes det er litt rart at du "reklamerer" for en sunn livsstil, så lite og puslete som du spiser... Ikke bra altså, ta vare på deg selv. Har glemt å oppdatere signaturen, men jeg sluttet å blogge for lenge siden.. Uansett, jeg spiser vanligvis mer. Men i dag sto jeg opp sent, og har vært på shopping i mange timer. Så da ble det bare slik
Chanel.No5 Skrevet 14. november 2009 #5432 Skrevet 14. november 2009 Omg, jeg har allerede spist masse usunt i dag... Den første av flere feiringer av bursdagen min er i dag, så det blir masse mat, sjokoladekake, marsipankake og annet godt senere. Men så er det vel ikke disse få dagene jeg skeier ut helt jeg blir feit av. For det første så er det summerings messig ikke mye, for det andre - det er lørdag, for det tredje, du spsier lite, altfor lite til vanlig, for det fjerde - DET ER BURSDAGSFEIRING Trenger du flere grunner så si ifra
Chanel.No5 Skrevet 14. november 2009 #5433 Skrevet 14. november 2009 -En skål frokostblanding med ekstra lettmelk -Tre peppes pizzastykker, oppvarmet fra i går. -Noen pops! Mmm -Vann Gudameg... Merker det er eksamenstid. Skal lage masse taco om ikke så altfor lenge, får trøste meg med det :gjeiper: *varme seg et pizzastykke til* Digger den avslappete instillingen din til mat!! Riktig og bra!
Chanel.No5 Skrevet 14. november 2009 #5434 Skrevet 14. november 2009 Endelig på bedringens vei Godt er det!!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #5435 Skrevet 14. november 2009 - 2 skiver med banan og syltetøy, 1 glass juice - 1 skive med syltetøy, 1/2 glass sjokomelk - 1 eple + 1 mandarin - i porsjon risengrynsgrøt med sukker og smør - 2 skiver med skinke - 300 g smågodt - 2 tacolefser - 100 g chips - 1 l cola å, det hjelper å skrive ned. herregud, dette var mye. å for å si det sånn, så har vel jeg litt lørdag hver dag. ikke så gale som idag, men likevel... for en viljestyrke dere andre har!!
Chanel.No5 Skrevet 14. november 2009 #5436 Skrevet 14. november 2009 Jeg blir så sur og irritert på alt de dagene jeg tenker såpass mye på mat og kalorier som jeg har gjort i dag! Det ødelegger SYKT mye. Dette blir bedre når kroppen din kommer seg i normal vekt igjen og slapper mer av. Prøv bare å vri det negative om til noe positivt. Dyrk det positive og se det positive gro!!
Chanel.No5 Skrevet 14. november 2009 #5437 Skrevet 14. november 2009 å skrive ned. herregud, dette var mye. å for å si det sånn, så har vel jeg litt lørdag hver dag. ikke så gale som idag, men likevel... for en viljestyrke dere andre har!! Les litt nøyere etter her inne, for det er mange som koser seg litt hver dag, ikke bare du!! Snakker også for mitt eget vedkommende her
Chanel.No5 Skrevet 14. november 2009 #5438 Skrevet 14. november 2009 - en tørr minibaguette uten pålegg til frokost - potetmos med ketchup til middag - en proteinshake på 2 dl etter trening That's about it... Kommer mer håper jeg, for dette var lite da du i tillegg har trent i dag...
Chanel.No5 Skrevet 14. november 2009 #5439 Skrevet 14. november 2009 Men i dag sto jeg opp sent, og har vært på shopping i mange timer. Så da ble det bare slik Skjerp deg, shopping uten næring i kroppen, passe på så det ikke blir mange feilkjøp når kroppen blir sulten og hodet surrer da :gjeiper:
Teriyaki Skrevet 14. november 2009 #5440 Skrevet 14. november 2009 I dag har jeg hatt den mest usunne dagen jeg har hatt på leeeenge. Frokost: Muffins (trodde vi har fri for brød, og glemte av skyren i kjøleskapet ) Lunsj på jobb: Fløtegratinerte poteter Middag etter jobb: Pølse- og makaronigrateng (i det minste fullkorns-makaroni) lørdagskos: potetskruer, sjokolade og mozell Jeg som aldri får dårlig samvittighet på en lørdag, har faktisk dårlig samvittighet nå.. Menmen
Fremhevede innlegg