Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

frokost: litt salat

lunsj: en kopp te og litt yoghurt med musli

middag en tortilla lefse m/ kjøttdeig og salat

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag har jeg hatt den mest usunne dagen jeg har hatt på leeeenge.

Jeg som aldri får dårlig samvittighet på en lørdag, har faktisk dårlig samvittighet nå.. :sjenert: Menmen :)

Seriøst?? Jaja, jeg kan si såpass at jeg allerede har kost meg med mer usunn mat enn det i dag og har ikke tenkt stoppe enda!! Har en STOR pose med smågodt som venter på meg i skapet og den posen skal jeg ikke la bli stående stort lenger der nei..

Hvorfor ødelegge en så deilig matdag med denne samvittigheten nå? Maten, drikken og snacksen smakte tenker jeg og det er jo det som er det viktigste, det er LØRDAG som du selv nevner så bare fjern denne dårlige samvttigheten, slapp av og kos deg!

Skrevet
:fnise: Digger den avslappete instillingen din til mat!! Riktig og bra!

Touché! :fnise:

Liker mat, og spiser når jeg vil og hva jeg vil :nigo:

Takk for komplimentet ;) ;)

Skrevet
frokost: litt salat

lunsj: en kopp te og litt yoghurt med musli

middag en tortilla lefse m/ kjøttdeig og salat

Ikke mye mat du får i deg..

Skrevet
Touché! :fnise:

Liker mat, og spiser når jeg vil og hva jeg vil :nigo:

Slik jeg unner alle å ha det!! :enig:

Gjest Bolledeig
Skrevet

1 fajitatårn og 1 stykk eplekake fra TGI fridays. Og en god del kaffe

Skrevet
Slik jeg unner alle å ha det!! :enig:

Mhm! I en ideell verden :jepp: Er veldig glad for at jeg kan kose meg med mat uten å for eksempel telle kalorier!

Skrevet (endret)
Mhm! I en ideell verden :jepp: Er veldig glad for at jeg kan kose meg med mat uten å for eksempel telle kalorier!

Samme her, men jeg respekterer mennesker som er påpasselig for egen helses del selvfølgelig, men desverre er det for mange som gjør det uten at de trenger det, snarere tverdt imot..

Endret av Lotte28
Skrevet (endret)
Seriøst?? Jaja, jeg kan si såpass at jeg allerede har kost meg med mer usunn mat enn det i dag og har ikke tenkt stoppe enda!! Har en STOR pose med smågodt som venter på meg i skapet og den posen skal jeg ikke la bli stående stort lenger der nei..

Hvorfor ødelegge en så deilig matdag med denne samvittigheten nå? Maten, drikken og snacksen smakte tenker jeg og det er jo det som er det viktigste, det er LØRDAG som du selv nevner så bare fjern denne dårlige samvttigheten, slapp av og kos deg!

Hehe, ja du sier jammen noe der! :) Har jobbet åtte timer i dag, så skal jammen kose meg mer. Dvs. hvis jeg klarer på mer, nå er jeg så mett at jeg klarer ikke å spise mer selv om jeg vil. :)

Angående snakk om telling av kalorier..Jeg tror ikke jeg vet hvordan man gjør det, jeg..Gidder ikke lære meg det heller. :)

Endret av Teriyaki
Skrevet
Hehe, ja du sier jammen noe der! :) Har jobbet åtte timer i dag, så skal jammen kose meg mer. Dvs. hvis jeg klarer på mer, nå er jeg så mett at jeg klarer ikke å spise mer selv om jeg vil. :)

Se der ja!! Det er den instillingen jeg søker :popcorn:

Du kan heller om den idiotske samvittigheten hjemsøker deg igjen ta deg en god søndagstur som kompensasjon for at du koste deg, mye bedre å det gjøre enn å ødelegge en hel dag med unødige tanker! Frisk luft og mosjon hjelper ofte vondter ut av kropp og sinn!!

Skrevet
Angående snakk om telling av kalorier..Jeg tror ikke jeg vet hvordan man gjør det, jeg..Gidder ikke lære meg det heller. :)

Ikke noe vits heller!!

Skrevet
Se der ja!! Det er den instillingen jeg søker :popcorn:

Du kan heller om den idiotske samvittigheten hjemsøker deg igjen ta deg en god søndagstur som kompensasjon for at du koste deg, mye bedre å det gjøre enn å ødelegge en hel dag med unødige tanker! Frisk luft og mosjon hjelper ofte vondter ut av kropp og sinn!!

Ja, sant det! Er dessuten ganske så forskjølet (type kjempesår nese etter å ha snytt seg x antall ganger og en veldig plagsom hoste), så må jo trøste meg litt ;) Begynte å bli bedre, men så dro jeg på en ganske hard spinningtime i går, og da ble jeg en del verre i dag. Men en søndagstur skulle gå bra. :)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Hvis du er forkjølet er det å drikke masse te veldig lurt :) Løser opp slim, og man får varmen i kroppen... Det er også en god trøst når man hoster og harker. Jeg liker veldig godt urtete med litt mynte oppi, det lindrer godt!

Skrevet
Hvis du er forkjølet er det å drikke masse te veldig lurt :) Løser opp slim, og man får varmen i kroppen... Det er også en god trøst når man hoster og harker. Jeg liker veldig godt urtete med litt mynte oppi, det lindrer godt!

Te har liksom aldri vært min greie. Drikker varm drikke såpass sjeldent at hver gang jeg prøver å drikke te så ender jeg opp med brannsår på tungen dagen etterpå. :fnise: Har liksom aldri fått herdet tungen, hvis det i det hele tatt går an, hehe. Men takk for tips! :)

Skrevet
Te har liksom aldri vært min greie. Drikker varm drikke såpass sjeldent at hver gang jeg prøver å drikke te så ender jeg opp med brannsår på tungen dagen etterpå. :fnise: Har liksom aldri fått herdet tungen, hvis det i det hele tatt går an, hehe. Men takk for tips! :)

Kamille-te skal også være bra. Med litt honning i..

Liker selv ikke te, men det er godt med noe varmt som løser litt opp i kanalene. Ellers så anbefaler jeg å ha hodet hengende over en bolle med varmt vann og ekaluptus (meget usikker på stavemåte her..)ekstrakt i. Legg ett håndkle over hodet og la dampen fra det varme vannet åpne kanalene dine..

Skrevet
- En skyr og en banan

- En rute mørk sjokolade

- 2 meller karameller

Skal snart ut på restaurant å spise, også blir det nok popcorn og mer meller senere i kveld :)

Edit: Ble grønnsaker og tofu med rød karripasta og kokosmelk.

+ Resten av meller rullen og en del appelsinsjokolade :rødme: Namnam.

Skrevet
Kamille-te skal også være bra. Med litt honning i..

Liker selv ikke te, men det er godt med noe varmt som løser litt opp i kanalene. Ellers så anbefaler jeg å ha hodet hengende over en bolle med varmt vann og ekaluptus (meget usikker på stavemåte her..)ekstrakt i. Legg ett håndkle over hodet og la dampen fra det varme vannet åpne kanalene dine..

Ecalyptus faktisk (vet heller ikke hvordan det staves)..Det har jeg aldri prøvd. Sikkert bedre det enn å gå på badet og sløse papir hele dagen. Mye sunnere enn nesespray regner jeg med. Har aldri brukt sånn nesespray-opplegg, og glad er jeg for det. Synes synd på dem som er avhengig.

Skrevet
Edit: Ble grønnsaker og tofu med rød karripasta og kokosmelk.

+ Resten av meller rullen og en del appelsinsjokolade :rødme: Namnam.

Godt å se det ikke bare er meg som har levd det søte liv i dag!! :gjeiper:

Skrevet
Ecalyptus faktisk (vet heller ikke hvordan det staves)..Det har jeg aldri prøvd. Sikkert bedre det enn å gå på badet og sløse papir hele dagen. Mye sunnere enn nesespray regner jeg med. Har aldri brukt sånn nesespray-opplegg, og glad er jeg for det. Synes synd på dem som er avhengig.

Vet at det er ubehagelig, men jeg bruker også å skylle nesen endel med saltvann, får kjøpt slike "pumpeflasker" på apoteket.

Skrevet
Vet at det er ubehagelig, men jeg bruker også å skylle nesen endel med saltvann, får kjøpt slike "pumpeflasker" på apoteket.

Uffuff, det virker svært ubehagelig ut ja.. :fnise: Nei..Får jammen satse på at forkjølelsen er over snart. Irriterende å være halvsyk. På Onsdag var jeg sånn at det kjentes litt ut som om jeg hadde feber, var slapp og alt det der, men ingen feber. Jeg blir aldri skikkelig syk, bare halvsyk. Skal jeg først bli syk så foretrekker jeg i grunn å bli ordentlig syk, men det skjer en gang i året, og det varer bare en kveld. Merkelig..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...