Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hehe, nei..Du finner mer av denne "kunnskapen" hans i en tråd hvor han oppforder alle til å spørre han spørsmål om kosthold og trening siden han kan så mye om det..

:fnise:

Enig med Numi, burde vært stengt den tråden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lenge leve kjærlighetssorg...

:klemmer: Det blir bedre etterhvert skal du se kjære deg, prøv å få i deg en god kvelds, du har spist så lite i dag og kroppen din trenger næring selv om du ikke føler sult nå..

Skrevet
Det ville jeg kalt ett frokostrundstykke tror jeg, de er ofte litt større enn de runde små fra dagligvareforretningene...

Men jeg tenkte du kanskje mente rundstykke og er glad for det, for bolle med salami frister ikke meg mye i dag heller :fnise:

Mammas hjemmelagde boller er faktisk utrolig gode nystekt med fårepølse på :spise:

Skrevet
Foreløpig har jeg bare spist et eple, har influensa :sukk:

Men snart kommer sambo hjem med superchips :laugh: Fikk så lyst på noe salt.

Trykk i deg hele posen, for du har mye å ta igjen for en hel dag med nada mat!! God bedring :klemmer:

Skrevet
Mammas hjemmelagde boller er faktisk utrolig gode nystekt med fårepølse på :spise:

Selv fårepølse vrker bedre enn salami.. Men stritter personlig meg i mot å ha kjøtt på søte boller, men smaken er som baken :fnise:

Skrevet
:klemmer: Det blir bedre etterhvert skal du se kjære deg, prøv å få i deg en god kvelds, du har spist så lite i dag og kroppen din trenger næring selv om du ikke føler sult nå..

Lotte, du vet hvordan du skal få folk i bedre humør :klemmer:

Har spist en yoghurt til, skal drikke litt smoothie også tror jeg

Skrevet
:fnise: Hehe, lei det meste kjære deg.. Hva med å bake litt.. Pleier å hjelpe meg.. Lager rundstykker av ulike slag, scones, boller, muffins osv.. Prøver litt nye smaker og tilsetninger..Vekker lystene mine litt. Om du er glad i middagsmåltider så kan du ekperimentere på det området og ikke bare bake som meg (jeg er ikke SÅ veldig på middager så derfor baker jeg heller). Jeg søker opp litt oppskifter osv på nettet, finner noe jeg blir fristet av og prøver (feiler også, tro meg :gjeiper: )

Jeg var flink i en periode å mikse ulike middager litt fra bunnen av, så ble jeg bare fryktelig lei og hjernen min gikk tom. Bake er egentlig en ganske fin ting, hadde jeg bare vært den personen. Når jeg hører venninner baker fantasiske gode boller, paier osv.., så sier jeg alltid til meg selv at nå skal jeg også prøve. Har ofte tenkt at jeg skal lage meg en personlig koke\ bake bok, på vellykkede oppskrifter, tror jeg må begynne der! :gjeiper: Takk for dyttet! :)

Skrevet
Lotte, du vet hvordan du skal få folk i bedre humør :klemmer:

Har spist en yoghurt til, skal drikke litt smoothie også tror jeg

Så hyggelig av deg å skrive!! :klemmer:

Godt at du får i deg litt mat. Ikke la kroppen lide som hjertet ditt nå gjør, du trenger en frisk og fin kropp når hjertet er leget og du er klar for livets nye utfordringer og gleder!

Skrevet (endret)
Har ofte tenkt at jeg skal lage meg en personlig koke\ bake bok, på vellykkede oppskrifter, tror jeg må begynne der! :gjeiper: Takk for dyttet! :)

Anbefaler det på det sterkeste, har en god gammel blokk som jeg har klippet, limt og skrevet i og som er ca 13 år gammel, bare pakket med mat jeg liker, det er helt ypperlig!!

Endret av Lotte28
Skrevet

Frokost - en pakke bringebær

Middag - fajitas! NAM! Altså en tortillalefse fylt med biffstrimler, løk, paprika og fajitaskrydder. Salat ved siden av.

Kvelds - 1 Skyr og noe lakris

Skrevet
Middag - fajitas! NAM! Altså en tortillalefse fylt med biffstrimler, løk, paprika og fajitaskrydder. Salat ved siden av.

Jeg vet! Det er himmelsk godt! :rødme: Det må jeg ha til middag en dag, hadde glemt det.

Skrevet

Mellom:

1 tyrkisk pepper

Frokost:

3 wasa frokost fullkorn med ost og gullsalami

1 glass melk

Middag:

3 kylling- og kalkunpølser

Pommes Frites

Vann

Mellom:

Noen tyrkisk pepper

2 hvitløksfedd

Kvelds:

2 fullkornsbrødskiver med makrell i tomat

1 glass melk

Skrevet

- En + et glass iskaffe cappuccino

- En neve mandler

- En skyr

- Et kanelknekkebrød med fløtemysost

- En rett i koppen pasta meksikansk tomat

- En banan

- To gulrøtter

- To nutrilett karamell

Skrevet

hei, jeg henger meg på igjen :D

frokost: 2 fiberrik knekkebrød med kremost og syltetøy

lunsj:et rundstykke med lunsjkake og to klementiner

mellom:en rosin bolle og en klementin

middag:tempura med forskjellige typer dipp saus

kvelds:to skiver ristet grovtbrød med smør

som dere kanskje ser, starter jeg alltid dagen min med noe sunt, men ender alltid opp med å spise usunt i løpet av dagen :sjenert:

noen gode råd om hvordan jeg skal klare å holde meg sunn hele dagen ?

Skrevet

I dag har jeg vært fryktelig usunn og har ikke spist regelmessig!

Jeg sov til klokken tre og spiste mitt første måltid da. Det besto av to grove brødskiver med makrell i tomat. Deretter spiste jeg pølser til middag og en croissant til kvelds.

Skrevet

I går, hvis jeg husker..

Frokost: Tre brødskiver med osvt og skinke

Middag: Fiskeboller i karrisaus med potet og kokte gulrøtter

Lusnj: Ltt salat med en dæsj dressing og litt sjokolade :sjenert:

Kvelds: Kylling med potet, squasj, paprika og en dæsj saus

Er syk da, men ikke så syk at jeg har mistet matlysten..Så ser for meg at det kanskje blir litt is i kveld dersom jeg får mer feber. :)

Skrevet

Frokost: et glass iskaffe cappuccino og en neve mandler

Lunsj: en 2,5 dl flaske smoothie mango/banan

Middag: veggisboller

Dessert: Ben & Jerry's chocolate fudge brownie ice cream :sjenert:

Kvelds blir nok et par gulrøtter og en kopp hvit te.

Skrevet

- En ostesnitzel med en potet med skall, wok grønnsaker og en dæsj bèrnaise saus.

- 50 g melkesjokolade.

Idag er jeg fryktelig demprimert...! :sukk: Samboer kommer ikke hjem alikevel (jeg hadde gledet meg så mye).

Må vel spise noe til kvelds, så det blir vel noe lite...

Prøver å få i meg litt vann, for jeg har vondt i hodet etter et lite uhell som har ført til en svær kul i panna...

Skrevet
Idag er jeg fryktelig demprimert...! :sukk: Samboer kommer ikke hjem alikevel (jeg hadde gledet meg så mye).

Prøver å få i meg litt vann, for jeg har vondt i hodet etter et lite uhell som har ført til en svær kul i panna...

:klemmer:

Skrevet
Frokost: et glass iskaffe cappuccino og en neve mandler

Lunsj: en 2,5 dl flaske smoothie mango/banan

Middag: veggisboller

Dessert: Ben & Jerry's chocolate fudge brownie ice cream :sjenert:

Kvelds blir nok et par gulrøtter og en kopp hvit te.

Er du sjokolade-fan, anbefaler jeg du prøver Phish Food, den er delicious!!! Hehe, jeg bare måtte kommentere :ler:

PS. Er hvit te godt? Har alltid vært litt nysgjerrig, men aldri prøvd og jeg er te-elsker til de grader!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...