Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det var det så langt i alle fall.

Håper det blir endel mer mat på deg, for frokosten og lunsjen din består jo bare av små mellommåltider .. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Frokost: Havregrøt med smør og kanel

Mellom: Gulrot

Lunsj: Grov sandwich med kylling, salat og ost

Middag: Stekt fisk med poteter og saus

Mellom: Banan

Mellom: Eple

Skrevet
Svært så alle spiser kanelknekkebrød da, meget så urettferdig dette..

Ang. eplet ditt :fnise: så er jeg imponert over at du reddet noen biter fra det, selv hadde jeg bosset det, skam meg..

Hi hi, ja :fnise:

Det så så godt ut, og det gikk jo ann å spise litt av det!

Skrevet
men til kvelds skal jeg lage en deilig porsjon med eggsalat(mmmmmmm). som jeg skal ha til mine nystekte spelt rundstykker :D:D DEILIG....

Det så godt ut!!

Du fortjener det mtp. det lille du har fått i deg i dag, kose deg!!

Skrevet (endret)
Hi hi, ja :fnise:

Det så så godt ut, og det gikk jo ann å spise litt av det!

Synes du er flink som gjør det, jeg klarer det bare ikke.. Har hund så tar ikke sjansen på å spise noe som har falt ned her inne og ihvertfall ikke andre steder..

Endret av Lotte28
Gjest Gjest_Mariell_*
Skrevet

- Havregrøt med en halv banan, syltetøy uten sukker og kanel

- En skyr

- To epler og en nektarin

- En nutrislim bar

- En pose maarud ferdigpoppet popcorn

- Rett i koppen suppe

Skrevet

Ja nå ble jeg nysgjerrig, hva er kanelknekkebrød? Noe nytt oss som bor i utlandet ikke har fått med seg??

Dagen i dag:

Frokost: Bran flakes med soyamelk og blåbær og stor kopp kaffe

Lunsj 1: Ett knekkebrød med ost, skinke og gul paprika og en banan

Lunsj 2: To knekkebrød med ost, skinke og gul paprika har blitt helt forelsket jeg, paprika er genialt :biggrin:

Mellom: Eple og plomme

Middag: Spaghetti bolognese

Mellom: Druer

Tror nok jeg lager meg en kopp te og litt cottage cheese med kanel senere (ble litt for fristet av alle disse kanelknekkebrødene) men akkurat nå sitter jeg litt for godt her jeg er :fnise:

Skrevet

Frokost: En porsjon kornblanding med banan, og et glass appelsinjuice.

Formiddagsmat: En smoothie med diverse tropiske frukter, jordbæryourt og pære.

Middag: En kotelett med fløtegratinerte poteter til.

Skrevet

Åh, jeg angrer på at jeg gikk inn her. Folk er så flinke!! :misunnelig:

Frokost:

Ingenting.

Lunsj:

Ingenting.

Middag:

Skikkelig pasta bolognese med stangselleri, gulrot, muskatnøtt og hele pakka.

Kveldsmat:

Ost og løk potetgull.

Mellommåltid:

Julebrus, en joystick is.

Herregud, nå ble jeg flau.

Skrevet
Ja nå ble jeg nysgjerrig, hva er kanelknekkebrød? Noe nytt oss som bor i utlandet ikke har fått med seg??

De er kjempegode, wasa sine, solgte de i Norge før, men ikke nå lenger desverre...

Skrevet
Herregud, nå ble jeg flau.

Du bør ikke det bli, men anbefaler deg på det sterkeste å spise frokost og lunsj i tillegg til hva du nå spiser altså!!

Ellers så ser du fort at de fleste her inne lever og spiser normalt og koser seg som du!!

Skrevet

Jeg er bare i SKIKKELIG feriemodus. Er på den eneste friuka jeg kommer til å ha frem til sommeren 2010. Så jeg gidder ikke stå opp til frokost/ lunsj. Sover til middag ;)

Men takk for det. Jeg tror jeg skal kjøpe meg et eple i morgen :D

Skrevet
Jeg er bare i SKIKKELIG feriemodus. Er på den eneste friuka jeg kommer til å ha frem til sommeren 2010. Så jeg gidder ikke stå opp til frokost/ lunsj. Sover til middag ;)

Men takk for det. Jeg tror jeg skal kjøpe meg et eple i morgen :D

Åh, misforstod jeg, trodde kanskje du var oppe tidlig, hadde jobbet/vært på skole og ikke spiste hele dagen, men med ferie og søvn som prioritering så skjønner jeg!! Ser den så absolutt!!

Skrevet

Idag er jeg egentlig veeeeeldig flau over å skrive ned hva jeg har spist, jeg er skikkelig matlei for tiden. Er lei polarbrød, skive, yoghurt, kornblanding, kylling og begynner å bli litt lei grønnsaker...!? :sjenert:

- En Nutrilett bar med karamell smak.

- En HEL Casa Di Mama- Trio Di Carne med masse rømme og dolly krydder.

- En håndfull pinjekjerner og en Nutrilettbar med brownie smak.

MYE vann.

Jepp..., og nå kjenner jeg at jeg er dritt lei Nutrilett!

Skrevet
Hva er en grov bolle? Trodde alle boller var lyse jeg, eller mener du ett rundstykke?? Tenkte at hvetebolle med salami ikke virket meget fristende bare..

Vi sier bare "bolle" her, men jeg mente vel egentlig rundstykke! :) Er vel ikke et rundstykke heller skal jeg pirke på det, det er sånn firkantet grov bakst, med masse korn! :ler: Aner ikke hva det kalles jeg.

Skrevet

Fordelt på hele dagen:

- 1/3 pakke gjendekjeks.

- ca 10 ritzkjeks

- En rett i koppen blomkålsuppe og en grønnsakssuppe.

- 1/2 l cola

- noen chilinøtter

Syk igjen.. :sukk:

Skrevet
- En HEL Casa Di Mama- Trio Di Carne med masse rømme og dolly krydder.

Du har jo ikke spist noe annet, så jeg synes ikke akkurat det er så caps lock-verdig å ha spist en HEL pizza. De er jo kjempesmå! Når jeg spiser Casa di Mama spiser jeg en Casa di Mama, ikke en HEL Casa di Mama. :)

Skrevet

I dag ble det dårlig, for jeg gikk hjemmefra klokka 14 for å komme meg på jobb, og det ble aldri noen pause på jobben :P Så da ble det ikke mat før jeg kom meg hjem klokka 21.

Frokost:

3 halvgrove brødskiver med leverpostei og masse agurk

1 glass skumma-melk

Halv kurv stenfrie druer (er ikke en sånn kurv 500 g?)

Etter jobb:

1 liten løk, 1/3 squash, 1/3 brokkoli, 2 grillpølser og masse hvitløk og pepper. Woket. Så godt, så enkelt ^^ Ikke så gale sunt heller vel.

Dessert:

1 rull Meller :hjerte:

1,5 l vann i løpet av dagen.

Skrevet

Skal vi se om jeg husker det:

Frokost: Havregrøt med linfrø, rismelk og ca 1/2 banan. Kaffe, kaffe :)

Lunsj: Rester av laks (ca 1/2 sånn filétskive), hjemmelagd potetmos og diverse grønnsaker

Før middag: To eller tre knekkebrød med hhv Snøfrisk og gulost

Middag: noen porsjoner hjemmelagd tomatsuppe med egg, grove rundstykker til

Kvelds: To knekkebrød med gulost og chorizo, te

Blir kanskje noe mer også, kommer an på hvor lenge jeg sitter oppe med skolearbeid. Lett middag i dag.

Skrevet
Skal vi se om jeg husker det:

Frokost: Havregrøt med linfrø, rismelk og ca 1/2 banan. Kaffe, kaffe :)

Lunsj: Rester av laks (ca 1/2 sånn filétskive), hjemmelagd potetmos og diverse grønnsaker

Før middag: To eller tre knekkebrød med hhv Snøfrisk og gulost

Middag: noen porsjoner hjemmelagd tomatsuppe med egg, grove rundstykker til

Kvelds: To knekkebrød med gulost og chorizo, te

Blir kanskje noe mer også, kommer an på hvor lenge jeg sitter oppe med skolearbeid. Lett middag i dag.

Skulle forresten si noe om at det ikke var spesielt mye mat i løpet av dagen. Jeg er lite fysisk aktiv (men slank), og mange dager spiser jeg nok mer til middag (sånn som i går da jeg lagde ovnsstekt laks med potetmos og grønnsaker), og jeg kan godt falle for fristelsen til å kjøpe ferske skolebrød i kantina.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...