Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5281 Skrevet 9. november 2009 Jeg mente det å bli fristet, og å gi etter :gjeiper: (okey, det var visst ikke så mange kalorier i en halv nutrilett som jeg først trodde) Men hey, du trener jo masse så det litt sjokolade bør du kunne unne deg Tro meg - er ikke mangel på sukker i denne kroppen=)
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #5282 Skrevet 9. november 2009 Frokost: Ingenting Lunsj: Gulrot og Appelsin Middag: 1 porsjon meksikansk gryte Kvelds: 1 porsjon meksikansk gryte igjen
Gjest Miam Skrevet 9. november 2009 #5283 Skrevet 9. november 2009 Tro meg - er ikke mangel på sukker i denne kroppen=) Få høre dagens matinntak fra deg nå da Det ble en banan også på meg i kveld, etter en liten "treningsøkt"
Lilandry Skrevet 10. november 2009 #5284 Skrevet 10. november 2009 Åh, din feil at jeg har lyst på sjokolade nå..
desperate Skrevet 10. november 2009 #5285 Skrevet 10. november 2009 1 banan Halv pose med no pytt-i-panne-greier. Kylling og pasta tror jeg den het? Fraaa Findus sikkert :gjeiper: Overraskende god 1 donut med rosa glasur Mongolsk buffet; litt svinekjøtt, litt kylling, masse brokoli, løk, ananas, kål og sånt, pluss hvitløk og chili. Også ris da selvfølgelig. 3 cider. 1,5 liter vann.
Gjest Niema Skrevet 10. november 2009 #5286 Skrevet 10. november 2009 Akkurat det jeg tenkte meg. Derfor jeg ikke har giddet prøve være sunn når jeg først har bestemt meg for å kose meg med en burger!! :gjeiper: Da holder jeg meg til den jeg liker hos Burger Kingen, Whopper! Grillet er best!! Støtter deg!!
Gjest Miam Skrevet 10. november 2009 #5287 Skrevet 10. november 2009 Så akkurat reklamen for Skyr. Hun dama sier altså skyr med SK-lyd. Jeg trodde det var SJ-lyd jeg Hørtes helt teit ut med SK-lyd
Gjest Niema Skrevet 10. november 2009 #5288 Skrevet 10. november 2009 I går: - Et knekkebrød med cottage cheese og syltetøy - Et KANELknekkebrød med fløyemysost <3 - En neve mandler - En rett i koppen meksikansk tomat - Nutrilett karamell x 2 - En iskfaffe mocca - En iskaffe cappuccino - Et glass smoothie acerola/solbær/drue - En 2,5 dl flaske smoothie mango/banan - En banan - En klementin
Teriyaki Skrevet 10. november 2009 #5289 Skrevet 10. november 2009 Hentet meg en 100 grams melkesjokolade fra fryseren nå jeg, måtte gi etter.. Hehe, ja hadde jeg hatt i huset hadde jeg sikkert gjort det jeg også Har forresten lagt merke til at du aldri skriver opp hva du spiser..Liker du bare å se hva andre spiser du? I dag: Frokost: Omelett og to brødskiver, eplejuice, to møllers dobbel kapsel Middag blir: Fiskeboller i karrisaus med potet og kokte gulrøtter "mellom": ei brødskive med ost og skinke Kvelds: Havregryn med eple og kanel Så får man se om alt går som planlagt
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 10. november 2009 #5290 Skrevet 10. november 2009 Frokost: havregrøt kokt på vann med banan og blåbær Mellom: en kopp te, fire dadler Lunsj: To knekkebrød med leverpostei og sylteagurk, en skive rugbrød med brunost, en kopp kaffe Middag: to fullkornswraps med kyllingkjøttdeig, kesam, salat, bønner, agurk, paprika Mellom: en pære Planlagt kveldsmat: to knekkebrød med etellerannet pålegg, dobbel 0% youghurt. Ellers drukket to kopper te og mye vann.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 10. november 2009 #5291 Skrevet 10. november 2009 Frokost : 1 yoghurt Mellom: 1 knekkebrød,1 eple Lunch: 1 skive med gulost og agurk+1 med brunost og syltetøy Middag: Komle med kålrotstappe Snart kvelds : 1 yoghurt blandet med et eple og kanle på Hmmm,så litt lite ut dette her...får ta igjen i morgen
Safira Skrevet 10. november 2009 #5292 Skrevet 10. november 2009 Frokost: Ryvita sesam med lett gulost, grønn te Lunsj: Et ryvita sesam med lett gulost, et wasa sesam med lettere gudbrandsdalsost, et par biter av et eple (hadde falt i bakken), kaffe Mellom: Kaffe, noen få rosiner Middag: Panert torskefilet med grønnsaker Mellom: Fire cherrytomater og noen biter jalapeños. Kvelds: Blir et kanelknekkebrød med lettere gudbrandsdalsost og en kopp grønn te
Chanel.No5 Skrevet 10. november 2009 #5293 Skrevet 10. november 2009 - Et KANELknekkebrød med fløyemysost <3 Hvorfor hever du ut kanel? Tror du vi er misunnelig eller?? Puh. Urettferdig...
Chanel.No5 Skrevet 10. november 2009 #5294 Skrevet 10. november 2009 (endret) Har forresten lagt merke til at du aldri skriver opp hva du spiser..Liker du bare å se hva andre spiser du? Hehe, synes det er kjekt og interessant å diskutere samt å få/gi tips ja. Har skrevet dagene mine noen ganger her inne, men jeg synes det er litt kjedelig selv å liste opp hva jeg har spist, derfor jeg ikke gjør det noe videre.. Men liker å se hva dere putter i munnen og henter masse god inspirasjon til mine egne måltider her skjønner du. I tillegg er det en munter og god gjeng her og hva er vel bedre?? Endret 10. november 2009 av Lotte28
Chanel.No5 Skrevet 10. november 2009 #5295 Skrevet 10. november 2009 et par biter av et eple (hadde falt i bakken), Kvelds: Blir et kanelknekkebrød med lettere gudbrandsdalsost og en kopp grønn te Svært så alle spiser kanelknekkebrød da, meget så urettferdig dette.. Ang. eplet ditt så er jeg imponert over at du reddet noen biter fra det, selv hadde jeg bosset det, skam meg..
Teriyaki Skrevet 10. november 2009 #5296 Skrevet 10. november 2009 Hehe, synes det er kjekt og interessant å diskutere samt å få/gi tips ja. Har skrevet dagene mine noen ganger her inne, men jeg synes det er litt kjedelig selv å liste opp hva jeg har spist, derfor jeg ikke gjør det noe videre.. Men liker å se hva dere putter i munnen og henter masse god inspirasjon til mine egne måltider her skjønner du. I tillegg er det en munter og god gjeng her og hva er vel bedre?? Ja, skjønner hva du mener Er ganske greit å lete etter mattips og sånt her ja. Er jo ikke alltid man kommer på spennende ting selv.
Chanel.No5 Skrevet 10. november 2009 #5297 Skrevet 10. november 2009 Hmmm,så litt lite ut dette her...får ta igjen i morgen ENIG!!
Jenta21 Skrevet 10. november 2009 #5298 Skrevet 10. november 2009 Hørtes helt teit ut med SK-lyd Helt enig Jeg for min del har fått i meg nok Skyr i dag: Frokost - 1 skyr Lunsj - 1 skyr Middag - en porsjon spagetti med kjøttsaus Kvelds - melon, 1 skyr, et par bamsemums Det var det så langt i alle fall.
Chanel.No5 Skrevet 10. november 2009 #5299 Skrevet 10. november 2009 Ja, skjønner hva du mener Er ganske greit å lete etter mattips og sånt her ja. Er jo ikke alltid man kommer på spennende ting selv. Akkurat!! Når en bor alene med en liten vovs så er det ikke mye mat-diskusjon i heimen akkurat og da er dette ett ypperlig sted for å hente inspirajon til å krydre hverdagen mat -og drikkemessig
Gjest lykkelitn Skrevet 10. november 2009 #5300 Skrevet 10. november 2009 i dag var det pølse i brød med ketchup å sprøstekt løk som stod på menyen:) men til kvelds skal jeg lage en deilig porsjon med eggsalat(mmmmmmm). som jeg skal ha til mine nystekte spelt rundstykker :D:D DEILIG....
Fremhevede innlegg