Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5261 Skrevet 9. november 2009 Passer min livstil siden jeg trener og jobber på dagtid, og så kan jeg spise meg skikkelig mett til kvelds. Ellers gjør det for å kunne sove lenge på fridager Blir du ikke sulten på dagen? Blodsukkeret ditt må jo dale ned på ett nullpunkt frem til du spiser da.. Hvordan i alle dage har du energi til å trene? Du kunne jo spist tre måltider med bare biffen, risen og brokkolien..
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5262 Skrevet 9. november 2009 Hehe, kjøtt fra bakparten av dyret er nok helst det møreste fordi dyret bærer mesteparten av vekten på bakparten (dog det nok vil bli noe mørere om dyret er mye seksuelt aktivt, fordi det da står mye på bakbena(om det er et hannkjønn det er snakk om)). Evt at kjøttet har fått ligge lenge nok å mørne. Man lærer noe nytt hver dag gitt
Lilandry Skrevet 9. november 2009 #5263 Skrevet 9. november 2009 - Litt plukk selv salat mix (spiste veldig lite, fordi jeg stresset for å nå jobben). Bendit Extreme Smoothie med acerola og solbær. - En Nutrilett bar med karamell smak. - Litt mindre enn en porsjon med fjordland sin Albóndigas Mexicanas. - En grov bolle med salami og et glass sydtyrol eplejuice. - En skål med Dream iskrem med karamell og brownies. Litt vann.
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5264 Skrevet 9. november 2009 - En Nutrilett bar med karamell smak. - En skål med Dream iskrem med karamell og brownies. Åh, din feil at jeg har lyst på sjokolade nå..
Gjest Gjest_Sanna_* Skrevet 9. november 2009 #5265 Skrevet 9. november 2009 Frokost: to knekkebrød med kokt egg Mellom: en bolle og te Middag: sushi Mellom: bringebærsmoothie Kvelds: pastarester
venus_ Skrevet 9. november 2009 Forfatter #5266 Skrevet 9. november 2009 - En cappuccino. - To skiver grovbrød med makrell i tomat og majones. Et glass skummet melk. - En cappuccino. - Tre skiver grovbrød med røkt kalkunskinke og majones. - En kyllingburger med pommes bistro. Cola. - En rett i koppen sjokolade. - Fire gjendekjeks med brunost.
Teriyaki Skrevet 9. november 2009 #5267 Skrevet 9. november 2009 Blir du ikke sulten på dagen? Blodsukkeret ditt må jo dale ned på ett nullpunkt frem til du spiser da.. Hvordan i alle dage har du energi til å trene? Du kunne jo spist tre måltider med bare biffen, risen og brokkolien.. Må si meg enig her. Dessuten er det ikke sunt å spise såpass store mengder, for så å la det gå et døgn til neste gang. Mulig du føler det funker, men kan ikke tenke meg til at det vil gjøre kroppen din godt på lang sikt. Fikk utroolig lyst på is med karamell og brownies nå!
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5268 Skrevet 9. november 2009 (endret) Fikk utroolig lyst på is med karamell og brownies nå! Hentet meg en 100 grams melkesjokolade fra fryseren nå jeg, måtte gi etter.. Endret 9. november 2009 av Lotte28
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5269 Skrevet 9. november 2009 - En grov bolle med salami og et glass sydtyrol eplejuice. Hva er en grov bolle? Trodde alle boller var lyse jeg, eller mener du ett rundstykke?? Tenkte at hvetebolle med salami ikke virket meget fristende bare..
Safira Skrevet 9. november 2009 #5270 Skrevet 9. november 2009 Hentet meg en 100 grams melkesjokolade fra fryseren nå jeg, måtte gi etter.. Jeg også... Alt dette snakket om sjokolade fikk meg til å spise 1/2 Nutrilett brownie jeg hadde liggende. Full skjerpings i morgen fra min side. (Vel det kunne vært verre, jeg overlever nok )
breathless* Skrevet 9. november 2009 #5271 Skrevet 9. november 2009 (endret) -All bran med soyamelk og blåbær -To store kopper kaffe -Skål med tomatsuppe -To knekkebrød med ost, skinke og gul paprika -Pai med kjøtt og løk og tomatbønner -En gulrot og en appelsin Shit, så mye mer det ser ut skrevet ned.. Trodde jeg hadde spist ganske lite i dag jeg Endret 9. november 2009 av breathless*
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5272 Skrevet 9. november 2009 Jeg også... Alt dette snakket om sjokolade fikk meg til å spise 1/2 Nutrilett brownie jeg hadde liggende. Full skjerpings i morgen fra min side. (Vel det kunne vært verre, jeg overlever nok ) Unnskyld meg, sammenligner du en hundregrams melkesjokolade med en halv nutrilett.. Frekkheten selv. :gjeiper:
Vektarm Skrevet 9. november 2009 #5273 Skrevet 9. november 2009 (endret) Blir du ikke sulten på dagen? Blodsukkeret ditt må jo dale ned på ett nullpunkt frem til du spiser da.. Hvordan i alle dage har du energi til å trene? Du kunne jo spist tre måltider med bare biffen, risen og brokkolien.. Kroppen vår er ikke avhengig av å bli foret hele tiden. Maten skal gjennom mange meter med tarmer før den blir helt fordøyd, en prosess som tar opp til 30 timer. Energi til trening kommer fra blant annet glykogenlagre i muskler og lever. Endret 9. november 2009 av Vektarm
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5274 Skrevet 9. november 2009 Shit, så mye mer det ser ut skrevet ned.. Trodde jeg hadde spist ganske lite i dag jeg Leser du skikkelig over ser du fort at det ikke er mye.
breathless* Skrevet 9. november 2009 #5275 Skrevet 9. november 2009 Leser du skikkelig over ser du fort at det ikke er mye. Ja ok, ser den. Så bare så mye mer ut enn jeg trodde ved første øyekast
Glynis Skrevet 9. november 2009 #5276 Skrevet 9. november 2009 Kroppen vår er ikke avhengig av å bli foret hele tiden. Maten skal gjennom mange meter med tarmer før den blir helt fordøyd, en prosess som tar opp til 30 timer. Energi til trening kommer fra blant annet glykogenlagre i muskler og lever. Det tar ikke 30 timer fra man putter noe i munnen til det får effekt på kroppen. Blodsukkeret reagerer jo lynraskt.
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5277 Skrevet 9. november 2009 Kroppen vår er ikke avhengig av å bli foret hele tiden. Maten skal gjennom mange meter med tarmer før den blir helt fordøyd, en prosess som tar opp til 30 timer. Energi til trening kommer fra blant annet glykogenlagre i muskler og lever. Seriøst? Gidder faktisk ikke kommentere dette videre. Bra du har funnet ett kosthold som fungerer for deg!
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5278 Skrevet 9. november 2009 Ja ok, ser den. Så bare så mye mer ut enn jeg trodde ved første øyekast Kan love deg det ikke e mye, du lister bl.a. opp kaffe som eget punkt og dette er nå ikke mye mat :gjeiper:
Safira Skrevet 9. november 2009 #5279 Skrevet 9. november 2009 Unnskyld meg, sammenligner du en hundregrams melkesjokolade med en halv nutrilett.. Frekkheten selv. :gjeiper: Jeg mente det å bli fristet, og å gi etter :gjeiper: (okey, det var visst ikke så mange kalorier i en halv nutrilett som jeg først trodde) Men hey, du trener jo masse så det litt sjokolade bør du kunne unne deg
Vektarm Skrevet 9. november 2009 #5280 Skrevet 9. november 2009 Seriøst? Gidder faktisk ikke kommentere dette videre. Bra du har funnet ett kosthold som fungerer for deg! Like måte.
Fremhevede innlegg