Gjest Miam Skrevet 9. november 2009 #5241 Skrevet 9. november 2009 Mmm.. Så meget godt ut, misunner alle som tåler hvitløk og kan spise hvitløksbaguetter.. Anbefaler også noe som er lett og supergodt, kalkunsnitsler(kjøper 2 pakninger med dette til billig penge på Rema) med pasta (bruker selv fersk pasta, Tagliatelle fra Fjordland) med broccoli og masse av carbonarasaus!! Eller enda enklere; Tortellini med ost og skinkefyll eller Ravioli med ost, begge fra Fjordland med (masse)carbonarasaus og broccoli. Ååh, tåler du ikke hvitløk eller appelsiner! Huff... Så kjedelig :/ Mm, det hørtes jo godt ut da, kanskje jeg må teste ut dette en dag
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5242 Skrevet 9. november 2009 Ååh, tåler du ikke hvitløk eller appelsiner! Huff... Så kjedelig :/ Mm, det hørtes jo godt ut da, kanskje jeg må teste ut dette en dag Men til gjengjeld så tåler jeg veldig godt SJOKOLADE :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5244 Skrevet 9. november 2009 Jeg og! Det veier liksom godt opp mot det jeg ikke tåler
Glynis Skrevet 9. november 2009 #5245 Skrevet 9. november 2009 Du skjønner vel at forholdet hennes til mat er litt anstengt.. Men vi må bare støtte oppunder for å hjelpe til med å øke mengdene! Eller slutte å få henne til å tenke på mat som tall? Jeg ville ikke fokuserte på å øke fra 100 til 200 gram av noe, men til hva som ser ut som en normal porsjon. Jeg kjenner ingen med et normalt forhold til mat som veier maten sin eller vet nøyaktig hvor mange gram mango eller hvor mange eplebåter de har spist. Derfor synes jeg skritt 1 er å slutte å veie/måle mat.
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5246 Skrevet 9. november 2009 (endret) Derfor synes jeg skritt 1 er å slutte å veie/måle mat. Enig med deg, mange har forsøkt fortelle henne det, men det er noe som sitter dypt inne og jeg vil unødig være masete og prøver heller støtte opp med tips samt motivasjon til å øke mengdene.. Endret 9. november 2009 av Lotte28
Vektarm Skrevet 9. november 2009 #5247 Skrevet 9. november 2009 Idag spiste jeg: Salat (begynner alltid middagen med salat). 500g hvalbiff. 150g nøtter. 300g ris. 2 hele brokkoli. 2 glass med melk.
venus_ Skrevet 9. november 2009 Forfatter #5248 Skrevet 9. november 2009 (endret) -2 knekkebrød med brie -Et stort glass appelsinjuice -En fanta orange -Chillinøtter (Aafk-cupfinale!!!) -Kylling og safransuppe på Zupperia -En banan -To knekkebrød med brie -Stor kopp kakao -Vann og tran! Det var en beskjeden cupfinale-meny! Her har det gått i øl og junk i tre dager. Men får svi for det i dag.. Forresten: !!!! :D Endret 9. november 2009 av venus_
Safira Skrevet 9. november 2009 #5249 Skrevet 9. november 2009 Idag spiste jeg: Salat (begynner alltid middagen med salat). 500g hvalbiff. 150g nøtter. 300g ris. 2 hele brokkoli. 2 glass med melk. Er dette middag, eller er det for hele dagen ? Fikk lyst på hvalbiff etter å ha lest dette
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5250 Skrevet 9. november 2009 (endret) Det var en beskjeden cupfinale-meny! Her har det gått i øl og junk i tre dager. Men får svi for det i dag.. Nå er det nå ikke så ofte Ålesund vinner cup`en så det var vel verdt det tenker jeg.. Tjihi.. Endret 9. november 2009 av Lotte28
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5251 Skrevet 9. november 2009 (endret) Er dette middag, eller er det for hele dagen ? Fikk lyst på hvalbiff etter å ha lest dette Lurte på det samme ang. middagen selv da jeg leste dette.. Grillet hvalbiff med fløtegratinerte poteterer er supert altså!! Endret 9. november 2009 av Lotte28
Vektarm Skrevet 9. november 2009 #5252 Skrevet 9. november 2009 Er dette middag, eller er det for hele dagen ? Fikk lyst på hvalbiff etter å ha lest dette 1 middag bare. Jeg spiser bare èn gang om dagen Hvalbiff er nam.
Gjest Miam Skrevet 9. november 2009 #5253 Skrevet 9. november 2009 Det var en beskjeden cupfinale-meny! Her har det gått i øl og junk i tre dager. Men får svi for det i dag.. Forresten: !!!! :D Hehe, nei det var i grunn fryktelig beskjedent til meg å være. Men kan jo ikke risikere å gå glipp av noe, og gå i baren eller på mix for å kjøpe snacks!! Så det ble med en fanta og chillinøtter, var så vidt jeg turte å gå på do mellom ekstraomgangene HEEEIA HEIA AAFK! *skulle ønske her var en oransj og blå smiley*
Gjest Miam Skrevet 9. november 2009 #5254 Skrevet 9. november 2009 1 middag bare. Jeg spiser bare èn gang om dagen Hvalbiff er nam. Hvorfor i alledager spiser du bare én gang om dagen?!
Safira Skrevet 9. november 2009 #5255 Skrevet 9. november 2009 Grillet hvalbiff er supert altså!! Ja, jeg har ikke spist det på evigheter! 1 middag bare. Jeg spiser bare èn gang om dagen Hvalbiff er nam. Ah, ok Jeg tror jeg hadde blitt sulten/i dårlig humør, men så spiser du jo litt mer enn det jeg gjør til middag Så lenge det fungerer for deg er det det viktigste
Vektarm Skrevet 9. november 2009 #5256 Skrevet 9. november 2009 Hvorfor i alledager spiser du bare én gang om dagen?! Passer min livstil siden jeg trener og jobber på dagtid, og så kan jeg spise meg skikkelig mett til kvelds. Ellers gjør det for å kunne sove lenge på fridager
Vektarm Skrevet 9. november 2009 #5257 Skrevet 9. november 2009 Ja, jeg har ikke spist det på evigheter! Ah, ok Jeg tror jeg hadde blitt sulten/i dårlig humør, men så spiser du jo litt mer enn det jeg gjør til middag Så lenge det fungerer for deg er det det viktigste Jau, er jo en vanesak. Merker ikke noe av lite lite energi eller dårlig humør. Jeg trener jo mange timer i uken også
venus_ Skrevet 9. november 2009 Forfatter #5258 Skrevet 9. november 2009 Litt off topic, men jo mørere den er desto mer seksuell aktiv har dyret vært Hehe, kjøtt fra bakparten av dyret er nok helst det møreste fordi dyret bærer mesteparten av vekten på bakparten (dog det nok vil bli noe mørere om dyret er mye seksuelt aktivt, fordi det da står mye på bakbena(om det er et hannkjønn det er snakk om)). Evt at kjøttet har fått ligge lenge nok å mørne.
venus_ Skrevet 9. november 2009 Forfatter #5259 Skrevet 9. november 2009 Nå er det nå ikke så ofte Ålesund vinner cup`en så det var vel verdt det tenker jeg.. Tjihi.. Så absolutt :D
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5260 Skrevet 9. november 2009 (endret) . Endret 9. november 2009 av Lotte28
Fremhevede innlegg