Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men jeg skal gå en liten tur nå nettopp for å samle tankene, skal prøve å "snakke med meg selv" ettersom jeg har vært litt fjern i det siste og latt anoreksi-tankene tatt overhånd igjen = ikke bra.

Nå MÅ du ta deg sammen (mener det på en støttende måte! :klemmer: )

La ikke disse tankene komme tilbake, husk hvor godt du hadde det for en liten stund siden da du spiste mer, koste deg med maten og spiste det DU hadde lyst på! :klemmer: Du har fått ett liv i gave og lev det som DU vil og ikke la anoreksiaen bestemme over deg, du har allerede bevist ovenfor deg selv hvor godt det føles å slippe den, du er din egen heltinne og nyt livet og hva det byr deg på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er ikke alene om å ikke spise skikkelig i eksamenstida i allefall.. Huff! Jeg prøver bare å finne kjappest og enklest mulig mat for tiden, sånn jeg slipper å stå å kave over komfyren! Får helt dårlig samvittighet da jeg. Må leseleselese :gjeiper:

Så lenge hodet får tilstrekkelig med næring (selv om det ikke er den meste spennende maten du har disket opp) så vil du nok ikke angre prioriteringen når de supre karakterene kommer!!

Gjest pangstart
Skrevet

Eple, pære og fire porsjoner med rikshospitalets "diettsuppe". Kaffe og masse vann. Jeg startet suppekuren i går kveld og skal gå på den en uke, for å få en god start og som en rensekur samtidig som jeg taper par kilo eller mer, men jeg ser ikke på det som en ren slankekur.

Lengter etter pizza og snacks til tv-sendingen i kveld, men la raskt bort de tankene.

Skrevet
Eple, pære og fire porsjoner med rikshospitalets "diettsuppe". Kaffe og masse vann. Jeg startet suppekuren i går kveld og skal gå på den en uke, for å få en god start og som en rensekur samtidig som jeg taper par kilo eller mer, men jeg ser ikke på det som en ren slankekur.

Lengter etter pizza og snacks til tv-sendingen i kveld, men la raskt bort de tankene.

Misunner deg LITE for denne lørdagen gitt :fnise:

Skrevet
Litt off topic, men jo mørere den er desto mer seksuell aktiv har dyret vært :fnise:

Da har dyret mitt vært svært seksuell aktiv før det ble til min biff, ewww :fnise:

Skrevet

- En Nutrilett bar.

- En Nutrilettbar til... (hadde svært dårlig matlyst idag... :sjenert: )

- En skål med tomatsuppe med makaroni og et egg, litt loff ved siden.

- Lasagne med salat og litt loff gratinert med tomat og ost. En corona med lime! :) Nammi!

- Masse smågodt fra Candy King!

Mye vann idag.

Skrevet (endret)
- Masse smågodt fra Candy King!

Mye vann idag.

Verdens(ihvertfall Norges da..Hehe) beste smågodt spør du meg, på Coop Obs i Bergen har de mass utvalg, klate selv presse nedpå mange hundre gram med dette i går og tror du ikke jeg kjøpte ny ladning i dag.. Hehe...

Endret av Lotte28
Skrevet

Frokost: Et rugsprø med philadelphia light urter og hvitløk, tre cherrytomater, grønn te

Lunsj: To rugsprø med et kokt egg, tre cherrytomater, grønn te

"Middag": Nesten en hel mcflurry med nonstop

Kinosnacks: En pose malaco truly sweet & sour, en halv pakke dent salty, et glass mozell light

Ikke så veldig sunn middag i dag, akkurat...

Skrevet
Da har dyret mitt vært svært seksuell aktiv før det ble til min biff, ewww :fnise:

Ble meddelt dette av en ansatt i en ferskvaredisk i Bergen, de hadde fått vite dette på ett kurs.. Så vi får bare la dyrene kose seg på gårdene, så blir biffen vår mørere :gjeiper:

Skrevet (endret)
Ikke så veldig sunn middag i dag, akkurat...

Må alle middager det være da? Det er jo lørdag og all grunn til å skeie litt ut, kalorimessig var den mager, det gjelder vel egentlig hele dagen :gjeiper:

Endret av Lotte28
Skrevet
Må alle middager det være da? Det er jo lørdag og all grunn til å skeie litt ut, kalorimessig var den mager, det gjelder vel egentlig hele dagen :gjeiper:

Neida, og det var vel også derfor jeg skeide ut i dag :)

Gjest pangstart
Skrevet
Misunner deg LITE for denne lørdagen gitt :fnise:

Du er tilgitt. :fnise:

Jeg merker at jeg takler dårlig å lese hva DERE har spist, så jeg hopper over denne tråden gitt.

Skrevet
Neida, og det var vel også derfor jeg skeide ut i dag :)

Du kunne skeid MYE mer ut også, men liker at du koser deg litt ihvertfall, det unner jeg deg!!

Skrevet
Du er tilgitt. :fnise:

Jeg merker at jeg takler dårlig å lese hva DERE har spist, så jeg hopper over denne tråden gitt.

Skjønner deg MEGET godt!! Det er lørdag og det blir nok ikke bare registrert inntak av epler og pærer her i dag nei.. :popcorn:

Skrevet
Litt off topic, men jo mørere den er desto mer seksuell aktiv har dyret vært :fnise:

:skratte:

Skrevet

Frokost: Havregrøt med kanel, lett syltetøy og en halv banan

Lunsj: En skyr og en banan

Kinogodt: En pose med nidar julemarsipan

+ Pepsi max, stimorol og noen lakerol

Merkelig matdag i dag. Er ihvertfall veldig kvalm nå :sukk:

Skrevet (endret)

I DAG:

- Havrekligroet kokt paa soyamelk med knuste linfroe, gresskarkjerner, mandelessens, hjemmelaget syltetoey med splenda, kanel. 5 Rugsproe med roekt laks. 1 eple.

Det blir mer etterhvert. :)

Jeg er litt stolt av meg selv. Har klart aa holde meg unna Cola Light i over 3 uker naa! :danse: Foelte det ble litt for mye brusdrikking og bestemte meg for aa proeve aa kutte det ut, men jeg trodde aerlig talt ikke jeg skulle klare det.

Og jeg har ogsaa klart aa holde meg til en spisedag i uken. Altsaa, jeg spiser jo normalt resten av uken, men hver fredag tillater jeg meg aa spise akkurat det jeg har lyst paa.

Det er ikke det at jeg slanker meg eller noe, men det har lett for aa skli ut naar dagene blir kortere, og jeg begynner aa troestespise. Og jo mer jeg troestespiser jo daffer og mer misfornoeyd blir jeg. Sunn mat gir meg energi, og saa gir det jo og en god foelelse aa foele at man lykkes med noe. :)

Endret av MooCow
Gjest pangstart
Skrevet

Har spist to fat med suppedietten og nettopp koset meg med en bakt potet. Poteten smakte helt nydelig... :)

Masse vann og kaffe. Multivitamintablett.

Drømte om mat i natt. Ser ikke at jeg har gått ned, men bruker ikke vekt og dette er bare dag nummer to.

Nekter å lese hva DERE har spist.

Skrevet

Frokost: Havregrøt med kanel, 1 ss lett syltetøy og en halv banan

Lunsj: En hjemmelaget sjokolademuffins :sjenert: (farsdag)

Middag: Toro tomatsuppe med et egg, raspet gulrot og løk + en dobbel 0 % til dessert

Kvelds: Tror det blir et eple og en skyr med hakkede mandler :)

Skrevet
Verdens(ihvertfall Norges da..Hehe) beste smågodt spør du meg, på Coop Obs i Bergen har de mass utvalg, klate selv presse nedpå mange hundre gram med dette i går og tror du ikke jeg kjøpte ny ladning i dag.. Hehe...

Synes candy king er skikkelig dårlig jeg. Mix-godter er mye bedre! "For det er dagens lille høydepunkt"... :)

Tror jeg glemte å skrive ned hva jeg spiste i går, menmen..

I dag går det kun shitmat ned:

- To porsjoner hjemmelaget gryterett med pitabrød (ikke spist samtidig)

- To store hjemmebakte muffinser med sjokolade i, en halv stratos, en pose goldfish

- Mr. lee nudler

Og sikkert en del mer etter hvert. Dagen derpå i dag, og da går det i masse mat og bare usunt, hehe. :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...