Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trener du også?

For du endrer kroppssammensetningen, med at du har fått mer muskelmasse i steden for fett og vekten står stille en periode selv om det skjer mye positivt inni deg (kan du merke noe på klærne, at du er blitt strammere feks?)

Ehh..., jeg trener ganske lite. Eller jeg trener ikke, men det er pga. sykdom. Har en jobb der jeg står hele dagen, det er slitsomt nok. Men, tar sit- ups og prøver å ikke være så lat når det kommer til andre ting, har vurdert å skaffe meg en sykkel som jeg kan ha hjemme (er lettere enn tanken på å kle på seg å komme seg ut å jogge f. eks., eller treningstudio). Det eneste jeg merker på klærne, er at de har blitt løsere og at magen er blitt penere\ strammere! :) Er fornøyd med det jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost: havregrynsgrøt

Mellom: klementin

Lunch: brødskive med leverpostei, en med skinke og en liten med kaviar + eple

Mellom: gullrot

Middag: en tacolefse med kjøttdeig og grønnsaker

Mellom(etter trening): banan + to kjeks

Kvelds: musli med kultura

Skrevet

- En cappuccino.

- To skiver grovt speltbrød med makrell i tomat og majones. Et glass skummet melk.

- En cappuccino.

- En skyr og en banan.

- En lakseburger i et polarbrød frørik med noen stekte potetbåter til.

- En iskaffe latte.

- To sjokoladekjeks.

- To skiver grovt speltbrød med to kokte egg og kaviar. Et glass skummet melk.

Skrevet
Likte du skyr, Teriyaki?

Ja, det smakte godt :) Men av en eller annen grunn så blir jeg kvalm av det meste av yoghurt bortsett fra en sort, og det samme skjedde med skyren. Men smaken var veldig god. :)

Tåler selv frukt dårlig, så dette skal jeg prøve ut med gjærbakst!

Frukt er jo så godt så godt, men det er ikke verdt knipene desverre..

Jepp, er jo verdt et forsøk. :) Synes også frukt er godt, men spiser svært lite pga. dette med mageknipen. Mister fort lysten på frukt fordi tanken på å spise frukt gjør automatisk at jeg tenker på mageknipe, hehe.

Ang. melkedrøm så synes jeg den var god, minus bringebæra. Liker ikke frukt og sånt i sjokolade, dessuten var den så mektig at jeg ble kvalm etter en rute (mens en helt pose smash klarer jeg, så er ikke det at jeg er pinglete når det kommer til sjokolade :ler: )

Skrevet
Haha ja, det gjelder bare de som har samme problemer som det mange med ME har med tarmen og kroppen generelt, så vidt jeg vet. Mandler er jo ellers kjent for å være veldig sunt!

Og så ufaaaaattelig godt :popcorn:

Fjoh! Det er ufattelig godt ja :jepp:

Skrevet
Om det er den originale versjonen av crüsli du spiser så anbefaler jeg deg å smake den sammen med cultura med pæresmak istedenfor melk!!

Sikkert godt med cultura uten smak også, men med pære er det mega :popcorn:

Finnes det altså, hehe, alt jeg går glipp av! Skal se om jeg finner det på buda! Thank you thank you! :jepp:

Skrevet
Frokost: Proteinpannekaker med sjokoladesmak, en smoothie og en kopp kaffe

Lunsj: Tunfisk med grønnsakssaus

Mellommåltid: Tykk proteinshake med kokosolje

Middag: Kyllingfilet, blandet salat, broccoli med saus med kokosmelk/peanøttsmør til

Hva er proteinpannekaker?:)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

i går:

Lunsj: 1 skyr + 2 rugsprø (20 kcal)

Etter trening: 2 gulrøtter, 1 appelsin

Middag: 1 yoplait, 1 rugsprø m makrell i tomat, salat met cottage cheese, eple til dessert

Kvelds: 2 små epler, litt grønnsakssuppe

Skrevet (endret)
i går:

Lunsj: 1 skyr + 2 rugsprø (20 kcal)

Etter trening: 2 gulrøtter, 1 appelsin

Middag: 1 yoplait, 1 rugsprø m makrell i tomat, salat met cottage cheese, eple til dessert

Kvelds: 2 små epler, litt grønnsakssuppe

Er ikke dette litt lite for en hel dag? Jeg hadde i alle fall gått sulten, tror jeg..

Frokost: En skål havregrøt med banan og kanel, et glass appelsinjuice

Etter trening: Ei brødskive med speilegg, et glass juice

Middag blir: wok med kylling og grønnsaker og litt fullkornspasta

Lunsj blir: To brødskiver med ost og kyllingskinke

Kvelds blir: Tenkte å kjøpe sånn fullkornskavring-opplegg, også tar jeg brunost på :)

Endret av Teriyaki
Skrevet
2 rugsprø (20 kcal)

Dette stemmer vel ikke helt. Det er mer enn 20 kalorier i et rugsprø :opplyser:

Skrevet

- Iskaffe cappuccino x 2

- Et knekkebrød med cottage cheese og syltetøy

- En neve mandler

- En rett i koppen tomatsuppe med mozzarella og urter

- Et glass smoothie acerola/solbær/drue

- Et glass smoothie guava/mango/goji

- En klementin

- En gulrot

Lenge leve småspising :P Men jeg må bare gjøre det sånn for ikke å bli feit i disse eksamenstider :fnise: Når jeg sitter inne fyser jeg på noe om jeg er sulten eller ei, så hvis jeg spiser store måltider og får denne småspisingen i tillegg så blir det ikke bra :P

Skrevet

Jeg tror jeg glemte å skrive i går. :klø:

Frokost: Et ostesmørbrød og et glass appelsinjuice.

Formiddagsmat: Et eple, to mandariner, en banan, en kiwi og en gulrot.

Middag: To mellomstore stykker hjemmelaget pizza med salat til.

Skrevet
Ble virkelig skuffet over denne sjokoladen, tanken var god, men hadde smakt mye bedre om det var yoghurt og jordbær spør du meg..

Jeg synes den er kjempegod, jeg :) Men ja, den hadde nok vært god i jordbær også, for jeg foretrekker som oftest ting med jordbærsmak.

Frokost: Et rugsprø med røkt kalkunfilet, grønn te

Lunsj: Et rugsprø med lettere gulost

Mellom: Iskaffe, vanlig kaffe, tre tørkede aprikoser

Mellom: Et glass pepsi max, 1/2 dl blåbær varmet i microen

Middag: Strimlet svinekjøtt med masse grønnsaker, litt eggnudler

Kvelds: Blir en yoplait 0% og noen fler blåbær

Skrevet

Skal sjokoade i fryseren spises helt frossen? Eller skal den bare være veldig kald?

Skrevet (endret)
- Iskaffe cappuccino x 2

- Et knekkebrød med cottage cheese og syltetøy

- En neve mandler

- En rett i koppen tomatsuppe med mozzarella og urter

- Et glass smoothie acerola/solbær/drue

- Et glass smoothie guava/mango/goji

- En klementin

- En gulrot

+

- En neve mandler

- Et pizzastykke

- En boks pepsi max

- En nutrilettbar

Endret av Niema
Skrevet

Frokost: 1/2 boks mager vaniljekesam med kanel, noen hakkede mandler, 2 ss musli og 1/3 av et eple

MM: Resten av eplet

Lunsj: En bendit smoothie og en pose minigulerøtter

Middag: Mr. lee fettfrie nudler

"Dessert": Alpen light bar

Kvelds: 1/2 boks mager vaniljekesam med eple, hakkede mandler og kanel + en alpen light

Føler meg som et matvrak, men de alpen light barene er småå altså :tongue: Og ikke minst veldig, veldig gode. Bra de bare inneholder 59 kcal :laugh:

Skrevet

Frokost - to små polarbrød med kokt skinke

Lunsj - to små polarbrød med kokt skinke og to mandariner

Middag - en liten porsjon lasagne med en stor porsjon salat

Ellers - en Smurf-eske, litt melkesjokolade og noen mandariner.

Skrevet
Ehh..., jeg trener ganske lite. Eller jeg trener ikke, men det er pga. sykdom. Har en jobb der jeg står hele dagen, det er slitsomt nok. Men, tar sit- ups og prøver å ikke være så lat når det kommer til andre ting, har vurdert å skaffe meg en sykkel som jeg kan ha hjemme (er lettere enn tanken på å kle på seg å komme seg ut å jogge f. eks., eller treningstudio). Det eneste jeg merker på klærne, er at de har blitt løsere og at magen er blitt penere\ strammere! :) Er fornøyd med det jeg.

Så bra da! Supert at du er fornøyd!

Selv har jeg til tider meget sittestillende jobb og da er det deilig å få trent litt, men de dagene jeg er på farten er det ikke like lett, så forstår deg godt!!

Skrevet
Finnes det altså, hehe, alt jeg går glipp av! Skal se om jeg finner det på buda! Thank you thank you! :jepp:

Du vil garanter ikke angre at du prøvde, kan ikke sammenlignes med melk, mye, mye bedre :popcorn:

Skrevet (endret)
Jeg synes den er kjempegod, jeg :) Men ja, den hadde nok vært god i jordbær også, for jeg foretrekker som oftest ting med jordbærsmak.

Akkurat det jeg også gjør, synes ikke noe om mat/drikke med bringebærsmak, så er nok dette som er grunnen til at jeg ikke likte den da, men måtte prøve :popcorn:

Endret av Lotte28
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...