Safira Skrevet 2. november 2009 #5041 Skrevet 2. november 2009 Frokost: Havregrøt med kanel, brunost og litt syltetøy, te Lunsj: Et eple og et knekkebrød med brunost Mellom: Et glass pepsi max, noen rosiner Middag: 1,5 hamburger (uten brød) med masse tomat, salat, løk og agurk Kvelds: Tror det blir en skyr og en klementin Det ble visst litt gazpacho og en kopp grønn te til kvelds Lotte: Frukten holder seg bra hvis du tar på litt sitronsaft, pakker den i plastfolie og legger den i kjøleskapet
The Kitten Skrevet 2. november 2009 #5042 Skrevet 2. november 2009 Frokost: En skål kornblanding med banan og et glass appelsinjuice. Formiddagsmat: En porsjon couscous. Middag: En go'morgen yoghurt med skogsbærsmak.
Chanel.No5 Skrevet 2. november 2009 #5043 Skrevet 2. november 2009 Uff, skulle sikkert ikke sagt noe, dere må ikke bli bekymret! Hehe... Det som er med blodsukker"stikket", det er at det blir bare en indikasjon, men ja. Jeg skal selvføøøølgelig sjekke det opp om jeg føler jeg må det. Jeg går egentlig ganske raskt til lege om jeg føler det er noe Takk for ordene i allefall! Jeg ville gjort det snarest, bare for å vite!! Ikke noe å utsette, det hadde nok mamma også sagt :gjeiper: Neida, jeg mener bare at du ikke bør utsette det. Det tar ett stikk og du kan få svar og kan leve videre med svaret. Bare "get it over with"...
Chanel.No5 Skrevet 2. november 2009 #5044 Skrevet 2. november 2009 Det ble visst litt gazpacho og en kopp grønn te til kvelds Lotte: Frukten holder seg bra hvis du tar på litt sitronsaft, pakker den i plastfolie og legger den i kjøleskapet Godt å se du fikk i deg litt mer mat i dag!! Så mye jobb for ett eple?Hehe.. Da spiser jeg det heller opp, men takk for tips
Gjest Euforia Skrevet 2. november 2009 #5045 Skrevet 2. november 2009 Litt aprikoskompott og en wienerpølse.
Chanel.No5 Skrevet 2. november 2009 #5046 Skrevet 2. november 2009 (endret) Litt aprikoskompott og en wienerpølse. Kjære deg, har du vært oppe i en time eller er du syk? Dette er ikke ett helt komplett måltid engang.. Er du ikke ihjel sulten? Endret 2. november 2009 av Lotte28
Gjest Euforia Skrevet 2. november 2009 #5047 Skrevet 2. november 2009 Kjære deg, har du vært oppe i en time eller er du syk? Dette er ikke ett helt komplett måltid engang.. Er du ikke ihjel sulten? Nei, jeg har spist mer i dag enn jeg har gjort på lenge. Jeg går igjennom en ganske hard periode nå, så orker ikke spise. Følte meg stolt av inntaket mitt, derfor jeg skrev det ned i dag (og ikke har skrevet det ned på lang tid).
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 2. november 2009 #5049 Skrevet 2. november 2009 Frokost: Havregrøt kokt på vann med banan oppi, en kopp kaffe 0,5 l vann Mellom: en kopp kaffe, ett eple Lunsj: to rugbrødskiver med skinke, ost, agurk, ruccola,en pære,en kopp kaffe, 0,5 l vann Mellom: ett eple, 0,5 l vann Mellom2: ett rugsprø med egg, ett rugsprø med ost og skinke, 0,5 l vann, en kopp te, en sharon-frukt Middag: en laksefilet, kokt brokkoli, gulrot, kålrot, blomkål, ruccola, agurk, 0,5 l vann Ellers: tre karamellbiter (unnskyldning: jeg leser til eksamen!) fire dadler (nam nam! 7 kroner på rema!)
Chanel.No5 Skrevet 2. november 2009 #5050 Skrevet 2. november 2009 Nei, jeg har spist mer i dag enn jeg har gjort på lenge. Jeg går igjennom en ganske hard periode nå, så orker ikke spise. Følte meg stolt av inntaket mitt, derfor jeg skrev det ned i dag (og ikke har skrevet det ned på lang tid). Gjør meg vondt å lese, men du tar livet av kroppen din om du fortsetter med dette..
Gjest Euforia Skrevet 2. november 2009 #5051 Skrevet 2. november 2009 Gjør meg vondt å lese, men du tar livet av kroppen din om du fortsetter med dette.. Akkurat nå håper jeg du har rett.
Gjest Niema Skrevet 2. november 2009 #5052 Skrevet 2. november 2009 Akkurat nå håper jeg du har rett. Skrev ikke du i en annen tråd at du ikke har en spiseforstyrrelse? Det ser virkelig sånn ut.. =/
Glynis Skrevet 2. november 2009 #5053 Skrevet 2. november 2009 (endret) Skrev ikke du i en annen tråd at du ikke har en spiseforstyrrelse? Det ser virkelig sånn ut.. =/ Korrekt. Om hun så er erkedeprimert og suicidal så er det alllikevel en spiseforstyrrelse så lenge hun tar det ut på matinntaket. Ekstra idiotisk med tanke på at mat og vitaminer kan være en mild medisin mot depresjon. For øvrig synes jeg ikke slikt hører hjemme i denne tråden, der man faktisk spiser. Endret 2. november 2009 av Glynis
mariab Skrevet 2. november 2009 #5054 Skrevet 2. november 2009 (endret) Frokost ca 10: solbærjogurt (liten) + havregryn + rosin + kaffe + vann Lunsj ca 14: fire brødskiver med hvitost, salami, skinke + to bixit blåbær + vann + kaffe Middag ca 18: 1,5 porsjoner med grov pasta + svinekjøttdeig + tomatsaus (med hvitløk) "Kvelds" 20.30-22.30: tre pils + litt smågodt (: Kvelds 23: Brødskive med salami + brødskive med hvitost + eplejus + melk med oboy Endret 2. november 2009 av mariab
Teriyaki Skrevet 3. november 2009 #5055 Skrevet 3. november 2009 (endret) Før frokost: En halv skyr (måtte jo smake på det , to omega 3 Frokost: Omelett med skinke, 1 brødskive og et glass appelsinjuice Middag: Pølse og pomfri! Lunsj blir: Frukt; Eple, melom og druer etterfulgt av jærbakst Kvelds: Havregrøt med banan og syltetøy Årsaken til jærbakst etter frukt er fordi at for det meste så tåler jeg frukt dårlig. Får mageknipe av det, og da hjelper det av en eller annen grunn å spise et rundstykke eller noe sånt. Egentlig sjeldent jeg spiser mer enn fire måltider i løpet av en dag.. Endret 3. november 2009 av Teriyaki
Safira Skrevet 3. november 2009 #5057 Skrevet 3. november 2009 Frokost: Havregrøt av 1/2 dl havregryn (med kruskakli), ca 1/2 dl blåbær, 1 1/2 dl vann og kanel, grønn te Lunsj: Et stort eple, kaffe, tre ruter melkedrøm med bringebær (ops ) Middag: Gryterett med grønnsaker, svinekjøttdeig og bønner, tre veldig små poteter Kvelds: Blir et eple og et rugsprø med philadelphia light og paprika
Jenta21 Skrevet 3. november 2009 #5058 Skrevet 3. november 2009 Frokost - 2 Skyr Lunsj - 1 brødskive med mager leverpostei og agurk, 1 Skyr Middag - 1 kalkunpanett med en liten porsjon potetmos Ellers - 40 gram melkesjokolade, 1 mandarin Blir sikkert flere mandariner i kveld
Gjest Niema Skrevet 3. november 2009 #5059 Skrevet 3. november 2009 - En iskaffe cappuccino - Et knekkebrød med cottage cheese og syltetøy x 2 - En liten neve mandler x 2 - Et glass smoothie guavo/mango/goji - Et glass smoothie acerola/solbær/drue - En klementin - En gulrot - En halv pizza Tror det var det
Chanel.No5 Skrevet 3. november 2009 #5060 Skrevet 3. november 2009 Akkurat nå håper jeg du har rett. Off.. Håper du får profesjonell hjelp med disse tankene du har..
Fremhevede innlegg