venus_ Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #4981 Skrevet 31. oktober 2009 - En cappuccino. - En skive yoghurtbrød med et kokt egg og kaviar. Et glass skummet melk. - To skiver yoghurtbrød med lett salami og majones. - Et glass iskaffe dobbel latte. - To fullkorntortillas med kylling, salat, soltørka tomater, pesto og ekstra lett rømme. Så blir det sjokoris og kanskje litt chilinøtter i kveld. + En halv boks mager vaniljekesam med melon og peanøtter. Et glass ekstra lett melk.
Safira Skrevet 31. oktober 2009 #4982 Skrevet 31. oktober 2009 Frokost: 1/4 grov baguett med philadelphia light urter og hvitløk, paprika, et lite glass grapefruktjuice Lunsj: Havregrøt med kanel, rosiner, fire hakkede mandler og brunost, grønn te Middag: Omelett av ca 1 egg, 1/2 potet og kjøttboller, en brødskive, cherrytomater Snacks: Popkorn, pistasjenøtter, sjokolademousse, 25g melkesjokolade (fra fryseren!) og brus (med sukker!)
Jenta21 Skrevet 1. november 2009 #4983 Skrevet 1. november 2009 Med så lite inntak har du plass til mye tenker jeg, men hva er GT? Gin & Tonic! Det ble to pizzastykker + popkorn så matinntaket ble drastisk forbedret
Gjest Niema Skrevet 1. november 2009 #4984 Skrevet 1. november 2009 - En iskaffe cappuccino - En banan - En gulrot - En klementin - Et glass smoothie (acerola, solbær og drue) - 40 g mandler Her skal det gjøres opp for gårsdagens synder
Lilandry Skrevet 1. november 2009 #4985 Skrevet 1. november 2009 - Nesten en liter med appelsin juice! - 2 Solrik med jordbær og en halv baguett (fin) med kylling og grillkrydder på. Litt Cola... - Spiste nesten en halv stor Dolly pizza Myeeee vann! Trenger vel ikke si hva jeg gjorde igårkveld ...!
Safira Skrevet 1. november 2009 #4986 Skrevet 1. november 2009 Frokost: En grov ciabatta med lett gulost og paprika, et lite glass grapefruktjuice Mellom: En kopp grønn te, fire mandler Mellom: En kopp kaffe med litt skummetmelk (her skulle jeg spise lunsj, men det glemte jeg visst) Middag: Hjemmelagde karbonader av svinekjøttdeig, salat, to nøster tagliatelle Kvelds: Blir en skyr og en klementin, tenker jeg
Safira Skrevet 1. november 2009 #4988 Skrevet 1. november 2009 Hva er "skyr" for noe? http://www.kavli.no/wps/wcm/connect/Q/Prod...NO-Q-nyhet-skyr
Gjest Niema Skrevet 1. november 2009 #4989 Skrevet 1. november 2009 - En iskaffe cappuccino - En banan - En gulrot - En klementin - Et glass smoothie (acerola, solbær og drue) - 40 g mandler Her skal det gjøres opp for gårsdagens synder + - En iskaffe cappuccino - Et glass smoothie (acerola, solbær og drue) - Et porsjon risgrøt med sukker og kanel Trenger jeg å si at min store hverdagssynd er iskaffe?? Til kvelds blir det en gulrot til og en kopp urtete.
venus_ Skrevet 1. november 2009 Forfatter #4990 Skrevet 1. november 2009 Trenger jeg å si at min store hverdagssynd er iskaffe?? Bra vi er fler..
Gjest Niema Skrevet 1. november 2009 #4991 Skrevet 1. november 2009 Bra vi er fler.. Ja jeg har lagt merke til at du også er glad i det Men det er ikke rart, det er jo sååå godt.. Mmmm..
Chanel.No5 Skrevet 1. november 2009 #4992 Skrevet 1. november 2009 Gin & Tonic! Det ble to pizzastykker + popkorn så matinntaket ble drastisk forbedret Aha, jeg er med.. Litt treg i knotten jeg visstnok.. Godt å se at du koste deg!!
Chanel.No5 Skrevet 1. november 2009 #4993 Skrevet 1. november 2009 Her skal det gjøres opp for gårsdagens synder Ser ikke verre ut
Chanel.No5 Skrevet 1. november 2009 #4994 Skrevet 1. november 2009 (endret) Trenger vel ikke si hva jeg gjorde i går kveld ...! Hehe, forstod at du koste deg i går kveld allerede med første den setningen din om appelsinjuicen :gjeiper: Endret 1. november 2009 av Lotte28
Chanel.No5 Skrevet 1. november 2009 #4995 Skrevet 1. november 2009 Frokost: En grov ciabatta Åh, finnes dette???I butikk altså..
The Kitten Skrevet 1. november 2009 #4996 Skrevet 1. november 2009 (endret) Frokost: En skive med salmi, et eple, en banan og et glass appelsinjuice. Formiddagsmat: Et ostesmørbrød Middag: En kyllingkarbonade med ris til. Endret 1. november 2009 av The Kitten
Gjest Miam Skrevet 1. november 2009 #4998 Skrevet 1. november 2009 Har drukket fryktelig mye vann siste par dagene. Tankene går jo selvfølgelig rett til diabetes siden mamma har det. Blæk... Er tørst hele tiden jo! Av mat har jeg akkurat spist 2 porsjoner pasta og kjøttdeig med spaghettisaus! NAMM Snille samboeren min :rødme:
venus_ Skrevet 1. november 2009 Forfatter #4999 Skrevet 1. november 2009 - En cappuccino. - To skiver med lett salami og majoens. Et glass ekstra lett melk. - Et glass iskaffe dobbel latte. - En fullkornstortilla med kylling, salat og pesto. - 1/3 boks mager vaniljekesam med kantaloupemelon, litt kokos og peanøtter. - Litt chilinøtter og sjokoris.
Safira Skrevet 1. november 2009 #5000 Skrevet 1. november 2009 (endret) Åh, finnes dette???I butikk altså.. Vel, de er ikke akkurat kjempegrove, men det er masse frø oppå dem, og de er vel grovere inni også (tror det er før inni dem, men ble litt usikker). Jeg tror det er gresskarkjerner, solsikkefrø og valmuefrø. Jeg vet ikke helt hva de heter, men de er kjøpt sånn halvstekt i butikken, ja. De er hvertfall veldig gode Endret 1. november 2009 av Safira
Fremhevede innlegg