Safira Skrevet 29. oktober 2009 #4921 Skrevet 29. oktober 2009 Savner vaniljeis og sjokolade-saus fra tube.. Ja, det gjorde jeg også! Jeg har skikkelig vondt i halsen nå, så kanskje is hadde vært noe? Hm, får kjøpe det i morgen
Chanel.No5 Skrevet 29. oktober 2009 #4922 Skrevet 29. oktober 2009 Ja, det gjorde jeg også! Jeg har skikkelig vondt i halsen nå, så kanskje is hadde vært noe? Hm, får kjøpe det i morgen I tillegg til halsvondtene som grunn til å kjøpe is så er det FREDAG!!
Teriyaki Skrevet 29. oktober 2009 #4923 Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Frokost: Havregrøt med et halvt, opphakket eple og kanel Middag: Wok med kylling, paprika, gulrot, squasj, fullkornspasta Lunsj: 1,5 liten kyllingfilet med salat, en iskaffe Kveld: Kanskje en skive med ost og skinke, men ble skikkelig kvalm, så får se hva det blir til. I morgen skal jeg kjøpe kinder maxi eller milkyway sjokoladerull og hive i fryseren! Det må jo prøves etter all praten om det. Endret 29. oktober 2009 av Teriyaki
Gjest Miam Skrevet 29. oktober 2009 #4924 Skrevet 29. oktober 2009 Hater at jeg ikke tåler appelsin, det er bare SÅ godt når de er litt sure som på denne årstiden, spis noen for meg også da Ååh, så kjedelig at du ikke tåler det! Jeg skal spise flere jeg! Skal tenke på deg mens jeg spiser de I tillegg til halsvondtene som grunn til å kjøpe is så er det FREDAG!! Du... Det er torsdag
Teriyaki Skrevet 29. oktober 2009 #4925 Skrevet 29. oktober 2009 Ååh, så kjedelig at du ikke tåler det! Jeg skal spise flere jeg! Skal tenke på deg mens jeg spiser de Du... Det er torsdag Men i morgen er det fredag, og det var da du, eller hvem det var som skulle kjøpe is! Husker ikke hvem det var, og gidder ikke sjekke. Tåler forresten ikke appelsin jeg heller. Får vondt i magen av appelsin, eple, nekatrin, kiwi og slike ting.
Lilandry Skrevet 29. oktober 2009 #4926 Skrevet 29. oktober 2009 - Ca. 60 g melkesjokolade ( , det var nok frokosten min, ja). - En halv pizza fra Coop, den med skinke og champignon. - Et stykke Grandiosa med pepperoni (restespising fra en annen som ikke spiste opp ) - 2 grove skiver med masse makrell i tomat, et glass skummet melk. Litt vann.
*Numi* Skrevet 29. oktober 2009 #4927 Skrevet 29. oktober 2009 Frokost: 2 halve polarbrødskiver frørik, rista med leverpostei på. Lunsj: Havregrøt Middag: 2 fullkornskiver med ost, skinke og tacosaus stekt i ovn Kvelds: 3 fullkornsskiver med bananskiver 1 glass melk Og så ble jeg plutselig uggen... kanskje litt for mange skiver med banan? Hmm.. Ja, ja.
venus_ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #4928 Skrevet 29. oktober 2009 - En cappuccino. - En skive fullkorn byggbrød med et kokt egg og kaviar. Et glass skummet melk. - Et glass iskaffe dobbel latte. - En brownies bar. - En lett blåbær yoghurt med 4korn, solsikkekjerner og gojibær. - Panert laks fylt med spinat og ovnsbakte poteter. - En kindermaxi. + - En kindermaxi. - En skive yoghurtbrød med et kokt egg og kaviar. Et glass skummet melk.
The Kitten Skrevet 30. oktober 2009 #4929 Skrevet 30. oktober 2009 Hehe, du skjønner hvorfor vi reagerte.?? Ja, jeg skjønner det. Dere reagerte med rette. På min dialekt sier jeg ofte en bit når jeg mener et stykke.
The Kitten Skrevet 30. oktober 2009 #4930 Skrevet 30. oktober 2009 Synes forresten kindermaxi har begynt å smake papp! :S Har den? Jeg som hadde gledet meg til å prøve kindermaxi fra fryseboksen.
The Kitten Skrevet 30. oktober 2009 #4931 Skrevet 30. oktober 2009 Ååh, så kjedelig at du ikke tåler det! Jeg skal spise flere jeg! Skal tenke på deg mens jeg spiser de Du... Det er torsdag Ingen grunn til ikke å spise på torsdager heller.
venus_ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #4933 Skrevet 30. oktober 2009 Har den? Jeg som hadde gledet meg til å prøve kindermaxi fra fryseboksen. Ja, synes ikke den er like god som før. Men jeg spiser den allikevel da, så er ikke så gale
Teriyaki Skrevet 30. oktober 2009 #4934 Skrevet 30. oktober 2009 Frokost: Havregrøt med brunost, men det falt ikke særlig i smak. Minte meg om sånn møsbrunslefse, og det hæler jeg ikke lenger etter en gang de hadde puttet rømme i det også, tanken gjør meg kvalm. Så blir det vel en banan etter trening, og i dag blir middagen så enkel som frozzenpizza. Har ikke tid til noe mer da vi skal på ølsmaking klokken 18:00
Gjest Niema Skrevet 30. oktober 2009 #4935 Skrevet 30. oktober 2009 Frokost: et knekkebrød med cottage cheese og syltetøy, en liten neve mandler, et glass smoothie Mellom: en iskaffe og en appelsin Lunsj: salat Mellom: en liten neve mandler og et glass smoothie Til middag blir det laks, poteter og grønnsaker. Kos i kveld blir sjokoladeis Fonøyd med inntaket av frukt og grønt i dag! :D
TiGi:) Skrevet 30. oktober 2009 #4936 Skrevet 30. oktober 2009 -4 knekkebrød med banan + skumma melk -Proteinpulver med skumma melk -Grovt rundstykke med 4 skiver ost og 4 skiver skinke -Kyllingfilet, ris og grønnsaker -Eple -Litt nøtter -150gram mager kesam m/ saft Synes kg-folk spiser alt for lite proteiner.....
Gjest Frosk Skrevet 30. oktober 2009 #4937 Skrevet 30. oktober 2009 ... Synes kg-folk spiser alt for lite proteiner..... Tja. Hvor mye proteiner mener du en normalt aktiv person trenger per kilo kroppsvekt, da?
TiGi:) Skrevet 30. oktober 2009 #4938 Skrevet 30. oktober 2009 1,5 gram per kilo kroppsvekt er passe Det får man ikke med brød, brød og sjokolade... Jeg prøver å få i meg ca. 2 gram fordi jeg prøver og legge på meg muskler... Nå er ikke dette noe jeg "mener", men har lest ut i fra forskning...
venus_ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #4939 Skrevet 30. oktober 2009 1,5 gram per kilo kroppsvekt er passe Det får man ikke med brød, brød og sjokolade... Jeg prøver å få i meg ca. 2 gram fordi jeg prøver og legge på meg muskler... Nå er ikke dette noe jeg "mener", men har lest ut i fra forskning... Det kommer litt an på hva man spiser på brødet. Ingen her som spiser kun brød og sjokolade.
Gjest Frosk Skrevet 30. oktober 2009 #4940 Skrevet 30. oktober 2009 1,5 gram per kilo kroppsvekt er passe Det får man ikke med brød, brød og sjokolade... Jeg prøver å få i meg ca. 2 gram fordi jeg prøver og legge på meg muskler... Nå er ikke dette noe jeg "mener", men har lest ut i fra forskning... De fleste ernæringsfysiologer anbefaler vel rundt 0.8-1 gram
Fremhevede innlegg