Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Og enda er ikke dagen over!

Godt er det, så får vi skist inn enda litt mer god mat og drikke :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tirsdag.

Frokost havregryn + melk og mandler, hasselnøtter, banan, eple biter, kanel.

lunsj franske poteter, kylling burger og masse salat

middag gresk mosakra eller hva det heter.

etter trening ei prot/karbo shake.

kvelds 4 grove skiver med kylling pålegg og en yoghurt.

diverse en del vann fordelt ut over dagen, ei pære klementin og et eple.

Har du super hukommelse eller skriver du opp hva du spiser andre steder enn her inne? :sjenert:

Skrevet
Godt er det, så får vi skist inn enda litt mer god mat og drikke :popcorn:

:ler: Jepp!

Skal trene litt etterhvert saa det blir minst ett maaltid til. :)

Skrevet

Har hukommelse som varer den siste uka. Husker av en eller merkelig grunn alltid hva jeg stapper i munnen.

Gjest Gjest_Ella_*
Skrevet

Frokost: Havregrynsgrøt kokt på vann med en banan oppi, en kopp kaffe

Mellom: Ett eple, en gulrot, en kopp kaffe

Lunsj: Grovbrødskive med ost og agurk, grovbrødskive med brunst

Mellom: To knekkebrød med italiensk salat, to plommer

Mellom 2: Et par never nøtter, en kopp te

Middag: En kyllingfilet, en kokt gulrot, bønner, agurk, salat, paprika, et halvt naan-brød

Kvelds: Blir gjerne en youghurt litt senere

Drukket 3-4 liter vann iløpet av dagen.

Skrevet

Jeg spiste to skiver med Nugatti til frokost. Til lunsj hadde jeg youghurt og milkshake. Middag var poteter og lovbiff. Og saa spiste jeg to smaa muffins en gang innimellom... Ikke akkurat direkte sunn dag naar jeg ser tilbake! :)

Skrevet
:ler: Jepp!

Skal trene litt etterhvert saa det blir minst ett maaltid til. :)

Flinke du!! :jepp:

Skrevet
Ikke forsøkt det? Legg feks. de milky way crispy rolls

( http://www.candysweetstore.com/milky-way-c...rolls-i629.html ) i fryseren, blir himmelsk. Kindersjokolade og ja, da spesielt med fyll som disse har, kun det jeg har forsøkøt, men tror ikke jeg hadde fryst ned sjokolade med hard karamell da, med tanke på tennene.. :gjeiper:

Men er ikke noe av det deilige med sjokoladen at den er "mør", og "smelter på tungen"? :jepp:

Du vil garantert like havregryn!! Kok de opp i micro eller i kasarolle! Om du ikke liker grøten varm, så kan du la en porsjon ligge over natten å svelle i vann evt.

Lurt å kjøpe omega 3 tabletter, det har kropp, hår og hud bare godt av!! Jern skal en ikke ta som tiskudd med mindre en har vært hos legen å fått konstatert jernmangel mener jeg..

Ja, jeg gleder meg til å prøve det ut!! :) Tror nok jeg vil foretrekke at den er varm. :)

Tror du har rett ang. dette med jern. :)

Forresten..Ang. havregryn og ting man kan putte oppi..Når dere har eple oppi, tar dere det oppi før dere varmer opp, eller etter? Jeg liker ikke varme epler i eplekake, så ser ikke for meg at jeg liker blaute epler i havregryn heller. Men det må da være en ide å ha de oppi etter at det er varmet opp, slik at eplebitene bare blir lunkne, men at de beholder "sprøheten"?

Skrevet (endret)
Har hukommelse som varer den siste uka. Husker av en eller merkelig grunn alltid hva jeg stapper i munnen.

Hjelpes, det må jeg si er imponerende, husker omtrent ikke engang hva jeg spiste i går jeg :fnise: eller om jeg glemmer eller fortrenger hva som går inn munnen min er vel opp til enhver å bedømme :gjeiper:

Endret av Lotte28
Skrevet
Ikke akkurat direkte sunn dag naar jeg ser tilbake! :)

Hva er sunt da? Jeg mener å spise sunt er å spise mat en liker, nok mat til å ha energi til dagens sysler og føle at maten en spiser jobber er noe kroppen jobber med og ikke mot!

Skrevet
Forresten..Ang. havregryn og ting man kan putte oppi..Når dere har eple oppi, tar dere det oppi før dere varmer opp, eller etter? Jeg liker ikke varme epler i eplekake, så ser ikke for meg at jeg liker blaute epler i havregryn heller. Men det må da være en ide å ha de oppi etter at det er varmet opp, slik at eplebitene bare blir lunkne, men at de beholder "sprøheten"?

Det er så godt når sjokoladen er kald og en må suge lenge på den mens den smelter i munnen, smaker mye bedre da!

Jeg er ikke så glad i å putte eple i ting selv, liker ikke eplekake, kun deigen, ikke eplebitene :gjeiper: Hadde nok hatt det i etter oppkok, slik jeg gjør det med banan osv..

Skrevet

Nå har jeg lagt Kinder Maxi'ene mine i frysen etter å ha lest her, jeg liker jo aller best iskald sjokolade :Nikke:

Skrevet
Nå har jeg lagt Kinder Maxi'ene mine i frysen etter å ha lest her, jeg liker jo aller best iskald sjokolade :Nikke:

Håper ikke du vil bli skuffet, det er super godt!!

Skrevet
Ikke for å late som at jeg vet bedre eller lignende, men kroppen trenger mat for bare å fungere selv om vi ikke er i høy aktivitet. Mer enn du fikk i deg i går ihvertfall.. :sjenert:

Er du heeelt sikker? :gjeiper:

Jeg skal begynne å trene igjen nå etter noen ukers pause, så får satse på at jeg klarer å komme meg på butikken og handle fornuftig :)

Skrevet

Frokost: et knekkebrød med cottage cheese og syltetøy, en neve mandler og et glass smoothie

Mellom: en iskaffe

Lunsj: en nutrilettbar og en klementin

Middag: wok med svinestrimler

Mellom: en iskaffe

Kvelds: en nutrilettbar og en neve mandler

Skrevet
Det er så godt når sjokoladen er kald og en må suge lenge på den mens den smelter i munnen, smaker mye bedre da!

Jeg er ikke så glad i å putte eple i ting selv, liker ikke eplekake, kun deigen, ikke eplebitene :gjeiper: Hadde nok hatt det i etter oppkok, slik jeg gjør det med banan osv..

Hehe, tror jeg må prøve det ut :)

Jeg er helt lik deg med eplekake. Synes selve kaken smaker kjempegodt, men eplene er ikke noe gode. Så spennende det skal bli! Tenker jeg skal prøve meg fram med masse forskjellig så blir det jo til en variert frokost selv om basismaten kanskje som regel er den samme. :)

Skrevet
- En cappuccino.

- To skiver fullkorn byggbrød med leverpostei og sylteagurk. Et glass skummet melk.

- To skiver med en halv avokado og røkt kalkunskinke.

- En cortado.

- Resten av moussakaen og hvitløksbaguette.

- Ca en halv plate Melkedrøm yoghurt og bringebær.

+

- Et glass iskaffe dobbel latte.

- En lett blåbæryoghurt med 4korn, solsikkekjerner og gojibær.

Skrevet

Havregrøt på soyamelk med kanel, appelsinjuice

Tre knekkebrød med avokado og parmaskinke

Skogsbæryoghurt

Pastasalat

Kakemann

Mer pastasalat

Appelsin

Müsli med melk

+ kaffe

Skrevet
Hittil:

* Appelsinjuice

* En gulrot

* To fullkornsknekkebrød med ost, og masse røde druer

* En stripe mørk (70%) sjokolade

* En brødskive med smøreost

* Stor skål kikert- og tomatgryte, med to brødskiver til

Tror jeg har glemt noe nå... :klø:

Edit: Nøtter, ja! En liten neve valnøtter, og noen mandler

...og så 4 fullkornskavringer med ost, og mer appelsinjuice.

Skrevet

Frokost: 3 halvgrove brødskiver med kryddersalami og 1 glass skummamelk

Middag: 2 pannekaker med kjøttfyll (mager svinekjøttdeig og Dolmio)

"Kvelds": x antall kjøpe-pepperkaker og 1 glass skummamelk

+ masse vann

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...