Chanel.No5 Skrevet 26. oktober 2009 #4801 Skrevet 26. oktober 2009 Middag: 1 glass babymat Er dette næring nok for ett voksent menneske?
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2009 #4802 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Prøv med masse kanel Og rosiner hvis du liker det. Brunost er også supergodt på havregrøten Huff nei jeg liker ikke rosiner. Er litt kresen jeg, så det er litt vanskelig å spise sunt. Eple liker jeg ikke i f.eks. eplekake, men kan jo være at det smaker godt når de er ferske sammen med havregrøt, så det kan jo prøves. Er det forresten sånn bjørn et eller annet havregrøt som er vanlig frokost-havregrøt? Den der oransje? Tar det lang tid å koke? Endret 26. oktober 2009 av Teriyaki
Chanel.No5 Skrevet 26. oktober 2009 #4803 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Prøv med masse kanel Og rosiner hvis du liker det. Brunost er også supergodt på havregrøten Mmmm. Kanel er kjempeviktig=) Honning, mandler, bær av ulike sorter, banan, syltetøy, ja, det er bare å bruke fantasien!! Selv bruker jeg halvkokt variant, blander inn 50/50 med melk og vann, varmer den i microen, men la den hvile litt etterpå, for den er MEGET varm, spesielt i midten og det er lett å brenne seg, kan fint kokes også.. Endret 26. oktober 2009 av Lotte28
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2009 #4804 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Mmmm. Kanel er kjempeviktig=) Honning, mandler, bær av ulike sorter, banan, syltetøy, ja, det er bare å bruke fantasien!! Selv bruker jeg halvkokt variant, blander inn 50/50 med melk og vann, varmer den i microen, men la den hvile litt etterpå, for den er MEGET varm, spesielt i midten og det er lett å brenne seg, kan fint kokes også.. Ja huff, jeg har ikke mikro. Er i mitt første bo hjemmenifra og har ikke akkurat rukket å få meg så mye fancy. Det mest fancy vi har her er smootihe-maskin, men det er kjæresten sin. Ja også raklettjern, men raklett er jo ganske usunt, så den brukes sjeldent (nå sporet jeg litt av, ja) . Blir jo litt mer tungvindt når havregrøten må kokes. Men har likevel lyst å gi det et forsøk. Det må da vært godt å ha ferske blåbær i lamme havregrøt Hva heter denne halvkokte? Og hva er forskjellen på halv- og helkokt? Endret 26. oktober 2009 av Teriyaki
The Kitten Skrevet 26. oktober 2009 #4805 Skrevet 26. oktober 2009 Frokost: Et ostesmørbrød og et glass juice. Formiddagsmat: Et eple, en pære, en kiwi, en liten håndfull druer, en banan og en halv go'morgen yoghurt. Middag: Litt mer enn en halv snitzel og litt ris.
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2009 #4806 Skrevet 26. oktober 2009 Frokost: Et ostesmørbrød og et glass juice. Formiddagsmat: Et eple, en pære, en kiwi, en liten håndfull druer, en banan og en halv go'morgen yoghurt. Middag: Litt mer enn en halv snitzel og litt ris. Er ikke dette litt lite i løpet av en dag? Er det i alle fall for meg, tror jeg hadde gått utsultet, men nå har jeg ganske stor appetitt da
desperate Skrevet 26. oktober 2009 #4807 Skrevet 26. oktober 2009 Frokost: 2 bananer Middag: 2 pannekaker med kjøttfyll (mager svinekjøttdeig og Dolmio) Kvelds: 1 Skyr + 2 liter vann Jeg har ikke gidda å gå på butikken, og dessuten er jeg bare hjemme og gjør ingenting stort sett, så jeg trenger ikke så mye drivstoff
The Kitten Skrevet 26. oktober 2009 #4808 Skrevet 26. oktober 2009 Er ikke dette litt lite i løpet av en dag? Er det i alle fall for meg, tror jeg hadde gått utsultet, men nå har jeg ganske stor appetitt da Det er ikke lite for meg å være.
venus_ Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #4809 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Det er ikke lite for meg å være. Kan jeg spør om hvor gammel du er The Kitten? Vil også informere deg om at en menneskekropp, uansett hvem det er, trenger 1300 kcal for å i det hele tatt fungere. Altså at prosessene innvendig skal gå som de skal. Endret 26. oktober 2009 av venus_
Vulpes Skrevet 26. oktober 2009 #4810 Skrevet 26. oktober 2009 Kveldsmat ble pastaskruerester med litt tomatpuré og oregano, med en salat til. Knekkebrødene får vente til i morgen.
Gjest r0za Skrevet 26. oktober 2009 #4811 Skrevet 26. oktober 2009 Frokost: Brødskive med litt smør, ost og skinke. Lunch: Is Middag: Min kjære lagde finnbiff med poteter, nydelig hjemmelagd saus og brokkoli :rødme: ( Faktisk første gangen jeg hadde spist finnbiff, det var deilig )
Gjest Gjest_Ebba_* Skrevet 27. oktober 2009 #4812 Skrevet 27. oktober 2009 Er dette næring nok for ett voksent menneske? Ikke alene, men så spiste jeg det jo sammen med noe annet - og jeg ble mett Det går litt fort i svingene her om dagen, så da blir det litt så som så med ordentlig middagsmat!
The Kitten Skrevet 27. oktober 2009 #4813 Skrevet 27. oktober 2009 Kan jeg spør om hvor gammel du er The Kitten? Vil også informere deg om at en menneskekropp, uansett hvem det er, trenger 1300 kcal for å i det hele tatt fungere. Altså at prosessene innvendig skal gå som de skal. Jeg blir 21 om noen uker.
Safira Skrevet 27. oktober 2009 #4814 Skrevet 27. oktober 2009 Småsyk (litt feber, svak hodepine og generelt ør og sliten)så jeg kjeder meg. Så langt i dag: * Havregrøt med kanel, rosiner, 4 mandler og litt brunost * To kopper grønn te * En klementin med kanel og noen dråper sitronsaft * Fire salte kjeks
*Numi* Skrevet 27. oktober 2009 #4815 Skrevet 27. oktober 2009 Mmmm. Kanel er kjempeviktig=) Honning, mandler, bær av ulike sorter, banan, syltetøy, ja, det er bare å bruke fantasien!! Selv bruker jeg halvkokt variant, blander inn 50/50 med melk og vann, varmer den i microen, men la den hvile litt etterpå, for den er MEGET varm, spesielt i midten og det er lett å brenne seg, kan fint kokes også.. Når du sier halvkokt, mener du da "lettkokt"? :klø:
Safira Skrevet 27. oktober 2009 #4816 Skrevet 27. oktober 2009 Småsyk (litt feber, svak hodepine og generelt ør og sliten)så jeg kjeder meg. Så langt i dag: * Havregrøt med kanel, rosiner, 4 mandler og litt brunost * To kopper grønn te * En klementin med kanel og noen dråper sitronsaft * Fire salte kjeks * Tre knekkebrød med mager gulost * Et par salte kjeks til * Noen tørkede aprikoser og noen mandler Til middag blir det laks, grønnsaker og ris. Blir ikke akkurat veldig strukturerte måltider, spiser bare litt innimellom når jeg orker
Jenta21 Skrevet 27. oktober 2009 #4817 Skrevet 27. oktober 2009 I går: 1 Skyr 7 mandariner 1 rull mentos Et lite stykke focaccia Sikkert 200 gram smågodt på kinoen (så kvalm har jeg ikke vært på lenge, lenge til neste gang jeg spiser smågodt!) 2 fiskekaker I dag: Grønn salat med litt mais, kokt skinke og en ciabatta til 6 mandariner 1 kindersjokolade og 1 Dumle kjærlighet på pinne 2 pannekaker med litt blåbærsyltetøy Mett
The Kitten Skrevet 27. oktober 2009 #4818 Skrevet 27. oktober 2009 Frokost: En banan, et eple, en pære, en gulrot, en kiwi og et glass juice. Formiddagsmat: En halv porsjon havregrøt og en halv go'morgen yoghurt. Middag: En porsjon pasta med tomatsaus og hjemmelaget foccaciabrød.
Gjest Erika G Skrevet 27. oktober 2009 #4819 Skrevet 27. oktober 2009 Oy, dette var en nyttig side... på en måte. I morgen skal jeg begynne å kommentere her inne jeg også. Det er litt lettere å velge sundt og lett når jeg vet at mange kan se hva jeg spiser
venus_ Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #4820 Skrevet 27. oktober 2009 - En cappuccino. - To skiver fullkorn byggbrød med leverpostei og sylteagurk. Et glass skummet melk. - To skiver med en halv avokado og røkt kalkunskinke. - En cortado. - Resten av moussakaen og hvitløksbaguette. - Ca en halv plate Melkedrøm yoghurt og bringebær.
Fremhevede innlegg