Vulpes Skrevet 26. oktober 2009 #4781 Skrevet 26. oktober 2009 Frokost: Havregryn, kanel, corn flakes, havremelk Lunsj: Havregrøt med kanel Lunsj 2: Resten av havregrøten med kanel Middag: Glutenfrie pastaskruer, saus av kokt spinat og havrefløte, med bacon, tomat, oliven og hakket basilikum på toppen Og kveldsmaten blir vel et par knekkebrød med Go' og Mager Leverpostei og salat eller noe.
Ladylike Skrevet 26. oktober 2009 #4782 Skrevet 26. oktober 2009 Frokost: havregrynsgrøt Lunch 1: brødskive med lettkaviar + brødskive med leverpostei Lunch 2: pizzastykke + eple Mellom: en del steinfrie blå druer, nam + to ruter mørk sjokolade Middag: pastasalat med egg & kylling ++ Kvelds: Dreamiskos??
venus_ Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #4783 Skrevet 26. oktober 2009 - En cappuccino og litt energitrigger. - To skiver havrebrød med røkt kalkinskinke og lett majones. Et glass skummet melk. - Litt moussaka. - Noen chilinøtter og et glass iskaffe dobbel latte. - Moussaka med ekstra lett rømme.
Paibunn Skrevet 26. oktober 2009 #4784 Skrevet 26. oktober 2009 Frokost: 1 dl biola bringebær, 1 lite eple, 3 ss havreegryn, 2 ss solsikkefrø, et par valnøtter og et par mandler Lunsj: 1 grovskive med tacokarbonadedeig, mais og smeltet ost, 1 stor klase druer Mellom: 1 lite eple, 1 liten gulrot, 1 kopp nype te, 1 sukett Middag: 1 ovnsbakt laksekotelett med 1 stor neve grønsaksblanding og 1 eplerundstykke Kvelds: 1 grovskive med brunost, litt yoghurt naturell med Hervik bringebærsyltetøy Blir garantert noe mer før jeg legger meg
Gjest Frosk Skrevet 26. oktober 2009 #4785 Skrevet 26. oktober 2009 Hittil: * Appelsinjuice, en neve blandede nøtter, en banan * To brødskiver med smøreost, en neve perletomater * En avokado og en gulrot * En skål hjemmelaget blomkålsuppe, og en brødskive * Et kjempestort eple, vaniljekesam, en liten neve valnøtter * En håndfull salt chips
Chanel.No5 Skrevet 26. oktober 2009 #4786 Skrevet 26. oktober 2009 Og kveldsmaten blir vel et par knekkebrød med Go' og Mager Leverpostei og salat eller noe. Flott med regelmesssige måltider på deg, så flink du er å spiser sunt og næringsrikt også! Fungerer det bedre med flere måltider synes du??
Chanel.No5 Skrevet 26. oktober 2009 #4787 Skrevet 26. oktober 2009 Kvelds: Dreamiskos?? Ikke bli overrasket, men støtter denne Kose deg!!
Vulpes Skrevet 26. oktober 2009 #4788 Skrevet 26. oktober 2009 Flott med regelmesssige måltider på deg, så flink du er å spiser sunt og næringsrikt også! Fungerer det bedre med flere måltider synes du?? Tusen takk! Kunne sikkert spist enda bedre enn jeg gjør, men synes nå ikke det er så ille tatt i betraktning at jeg er ungkarskvinne uten noen spesielle kvalifikasjoner når det gjelder matlaging :gjeiper: Ja, det fungerer fint hittil! Det er faktisk litt deilig og aldri bli stappmett, men heller spise ofte og lite. Det blir ikke så tungt for magen merker jeg
Chanel.No5 Skrevet 26. oktober 2009 #4789 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, det fungerer fint hittil! Det er faktisk litt deilig og aldri bli stappmett, men heller spise ofte og lite. Det blir ikke så tungt for magen merker jeg Tuller du? Synes du spiser super mat jeg.. Ang. små regelmessige måltider så spiser jeg slik selv(bare en smule mer kjeks og drit sammenlignet med deg.. :gjeiper: ), synes også det er mye bedre enn få og store! Ikke noe godt å være stappet i magesekken!
Gjest Miam Skrevet 26. oktober 2009 #4790 Skrevet 26. oktober 2009 Man kan trygt si at jeg er stappamett nå! Har akkurat spist en tacobaguett, klarte nesten hele! Fylt med tacokjøttdeig, litt ost i bunnen, og ost på toppen. I tillegg hadde vi masse isbergsalat og grønn og oransj paprika til Pluss et glass Fanta www.mett.com
Vulpes Skrevet 26. oktober 2009 #4791 Skrevet 26. oktober 2009 Tuller du? Synes du spiser super mat jeg.. Ang. små regelmessige måltider så spiser jeg slik selv(bare en smule mer kjeks og drit sammenlignet med deg.. :gjeiper: ), synes også det er mye bedre enn få og store! Ikke noe godt å være stappet i magesekken! Takk! Jeg føler at jeg kanskje burde bli flinkere til å spise mer variert, for det går mye i det samme. Nå er heldigvis mye av "det samme" sunne retter da, men likevel :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 26. oktober 2009 #4792 Skrevet 26. oktober 2009 Har akkurat spist en tacobaguett, klarte nesten hele! Fylt med tacokjøttdeig, litt ost i bunnen, og ost på toppen. I tillegg hadde vi masse isbergsalat og grønn og oransj paprika til Mmmm..
Chanel.No5 Skrevet 26. oktober 2009 #4794 Skrevet 26. oktober 2009 Takk! Jeg føler at jeg kanskje burde bli flinkere til å spise mer variert, for det går mye i det samme. Tenkte sånn før jeg også, er selv vanemenneske og får jeg dilla på noe så spiser jeg meg garantert lei på det :gjeiper: Nå tenker jeg heller: "jaja, så spiser jeg kjedelig mat, men jeg spiser mat jeg liker og hva er vel bedre enn det"
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2009 #4795 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) "Før-frokost": Banan før trening Frokost: Omelett med paprika og litt bacon Middag: Wok med kyllingfilet, paprika, løk, kinakål med sweet chili saus og naturris Måltid etter to timers husarbeid: To brødskiver (tre av kakene på den grovhets-runningen er fylt) med nugatti og et glass melk Kvelds: Tre brødskiver hvor to var med ost og kyllingskinke og en med bringebærsyltetøy samt. et glass appelsinjuice Hadde nok ikke trengt å ha nugatti eller bringebærsyltetøy, men jeg ville ha det. Og forøvrig litt for mye brødmat i dag. Men jeg er så lei av axa firekorn..Liker ikke de frokostblandingene med tørket frukt. Endret 26. oktober 2009 av Teriyaki
Chanel.No5 Skrevet 26. oktober 2009 #4796 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hadde nok ikke trengt å ha nugatti eller bringebærsyltetøy, men jeg ville ha det. Og forøvrig litt for mye brødmat i dag. Men jeg er så lei av axa firekorn..Liker ikke de frokostblandingene med tørket frukt. Har man lyst, har man lov, du har trent styrke og har utført husarbeid i to timer, dette pålegget er vel unnet deg!! Liker du vanlig havregrøt kan du jo blande inn andre typer kornsorter for å gjøre den litt mer spennende evt. Lage din egen frøkostblanding.. Endret 26. oktober 2009 av Lotte28
Gjest Gjest_Ebba_* Skrevet 26. oktober 2009 #4797 Skrevet 26. oktober 2009 Hadde nok ikke trengt å ha nugatti eller bringebærsyltetøy, men jeg ville ha det. Og forøvrig litt for mye brødmat i dag. Men jeg er så lei av axa firekorn..Liker ikke de frokostblandingene med tørket frukt. Åh nugatti nam! Skjønner godt at du ville ha det Savner å kunne spise det (tåler ikke sukker særlig bra). Min dag, litt "improvisert" føler jeg ha ha: Frokost: 1 kopp grønn te, 1 liten skål 4-korn m/ Cultura og syltetøy, 1 knekkebrød m/ kaviar/ost Mellom: 2 rugsprø m/ salami Lunsj: 1 kopp grønn mandarin/appelsin-te, 1 stor skive m/ camembert, 1 havreknekkebrød m/ kaviar/ost Middag: 1 glass babymat , 4 basilikum-pletter, ½ avokado + 1 kopp svart te m/ sukrin/soyamelk Kvelds: 1 kopp kamillete, 1 litt stor skalk m/ peanøttsmør&litt appelsinmarmelade (har dilla på det, så lenge siden sist jeg hadde det). Og så vurderer jeg om jeg skal ta en skive til med det samme, eller spise noen druer istedet.
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2009 #4798 Skrevet 26. oktober 2009 Har man lyst, har man lov, du har trent styrke og har utført husarbeid i to timer, dette pålegget er vel unnet deg!! Liker du vanlig havregrøt kan du jo blande inn andre typer kornsorter for å gjøre den litt mer spennende evt. Lage din egen frøkostblanding.. Ja, man kan jo ikke blir for hysterisk heller Vet faktsik ikke om jeg liker vanlig havregrøt. Men det er sikkert ikke en dum ide å prøve å koke havregrøt med litt kanel? Gjest_ebba: Hovedårsaken til nugattien er faktisk at jeg hadde lyst på melk, og siden jeg kun liker melk til brødskive med nugatti og risengrynsgrøt, så må jeg velge en av disse for å drikke kald og go melk. Vet ikke hvorfor, men synes ikke melk er noe særlig til f.eks skinke.
Safira Skrevet 26. oktober 2009 #4799 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, man kan jo ikke blir for hysterisk heller Vet faktsik ikke om jeg liker vanlig havregrøt. Men det er sikkert ikke en dum ide å prøve å koke havregrøt med litt kanel? Prøv med masse kanel Og rosiner hvis du liker det. Brunost er også supergodt på havregrøten
Gjest Miam Skrevet 26. oktober 2009 #4800 Skrevet 26. oktober 2009 Oppskjærte epler er også godt i grøt
Fremhevede innlegg