Chanel.No5 Skrevet 24. oktober 2009 #4741 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er fortsatt mett etter middagen Om du lener deg litt til siden så tror jeg du får plass
lilla91 Skrevet 24. oktober 2009 #4742 Skrevet 24. oktober 2009 Det er utrolig dumt om du ikke får 5 i gym, det mener jeg seriøst, men læreren din kan kanskje gi deg en en litt lenger frist om du blir syk over lenger tid..? Du skal ihvertfall ikke tenke trening nå, bare pleie deg selv!! Håper det, skal snakke med han hvis jeg ikke merker tydelig forbedring i formen! Håper han skjønner det, for jeg har virkelig jobba mot denne kondisjonstesten. Gym er det eneste faget jeg ligger på 4 i, det ødelegger statistikken
lilla91 Skrevet 24. oktober 2009 #4743 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er fortsatt mett etter middagen Virkelig? Selv når du ser på Skyrene i kjøleskapet og tenker på hvor lyst du har på de? Og når jeg forteller deg at skyr er kjeeempegodt? Hihi
Chanel.No5 Skrevet 24. oktober 2009 #4744 Skrevet 24. oktober 2009 Håper det, skal snakke med han hvis jeg ikke merker tydelig forbedring i formen! Håper han skjønner det, for jeg har virkelig jobba mot denne kondisjonstesten. Gym er det eneste faget jeg ligger på 4 i, det ødelegger statistikken I verste fall om læreren din er vanskelig så kan du få en sykemeldig fra legen din som sier at du ikke kan ha gym og da har han ikke valg enn å la deg ta den igjen når du er frisk!
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 24. oktober 2009 #4745 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg bestemmer da det best selv. Jeg gikk ikke tom for energi akkurat... Hvis du hadde vært min venninne hadde jeg ikke gått på tur med deg om du ikke spiste først, det samme burde gjelde for familiemedlemmer.
The Kitten Skrevet 24. oktober 2009 #4746 Skrevet 24. oktober 2009 Hvis du hadde vært min venninne hadde jeg ikke gått på tur med deg om du ikke spiste først, det samme burde gjelde for familiemedlemmer. Da er jeg veldig glad for at jeg ikke er din venninne.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #4747 Skrevet 25. oktober 2009 Skjønner ikkje folk som legger matinntaket sitt inn i et DISKUSJONSforum og ikke tåler kritikk....
Gjest Niema Skrevet 25. oktober 2009 #4748 Skrevet 25. oktober 2009 I går: Frokost: knekkebrød med cottage cheese og litt syltetøy + en liten neve mandler Mellom: smoothie Lunsj: nutrilettbar x 2 Mellom: smoothie Middag/kvelds: pizza Lørdagskos: altfor mye!
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 25. oktober 2009 #4749 Skrevet 25. oktober 2009 Da er jeg veldig glad for at jeg ikke er din venninne. Jeg synes det er trist at du ikke har venner og familie som bryr seg om at du ikke får nok næring. Siden du er syk er du selvsagt glad for at ingen bryr seg, men du kunne rett og slett trengt en venninne som meg. I det store og det hele hadde du vært glad for meg til slutt, siden du hadde endt opp uten benskjørhet, barnløshet og hjerteproblemer, og kanskje du hadde sett litt bra ut og!
Gjest Gjest_Ebba_* Skrevet 25. oktober 2009 #4750 Skrevet 25. oktober 2009 Hva venter du på?? Er lørdag Tja kanskje jeg tar det i dag istedet Foreløpig: Frokost: 2 tacoskjell m/ fyll, 1 skive m/ appelsinmarmelade & brunost + 1 kopp Breakfast-te med litt sukrin og soyamelk
The Kitten Skrevet 25. oktober 2009 #4751 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg synes det er trist at du ikke har venner og familie som bryr seg om at du ikke får nok næring. Siden du er syk er du selvsagt glad for at ingen bryr seg, men du kunne rett og slett trengt en venninne som meg. I det store og det hele hadde du vært glad for meg til slutt, siden du hadde endt opp uten benskjørhet, barnløshet og hjerteproblemer, og kanskje du hadde sett litt bra ut og! Jeg ser bra ut nå.
venus_ Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4752 Skrevet 25. oktober 2009 I går: - To skiver havrebrød med leverpostei og majones. Et glass skummet melk. - En cappuccino. - En lett blåbæryoghurt med 4korn og solsikkekjerner. - En halv stratos og et glass iskaffe dobbel latte. - Et stykke panert laks fylt med spinat(fra findus) med byggris og ekstra lett rømme. - En flaske vin og div snacks. - En banan til nattmat.
desperate Skrevet 25. oktober 2009 #4753 Skrevet 25. oktober 2009 I går: - To skiver havrebrød med leverpostei og majones. Et glass skummet melk. - En cappuccino. - En lett blåbæryoghurt med 4korn og solsikkekjerner. - En halv stratos og et glass iskaffe dobbel latte. - Et stykke panert laks fylt med spinat(fra findus) med byggris og ekstra lett rømme. - En flaske vin og div snacks. - En banan til nattmat. Hvor får man kjøpt ekstra lett rømme?
venus_ Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4754 Skrevet 25. oktober 2009 Hvor får man kjøpt ekstra lett rømme? Du finner det i vanlige dagligvare butikker. Jeg kjøpte den på ica nær. Halvparten så stor som de vanlige rømmeboksene, så da er de veldig greie når man bor alene
desperate Skrevet 25. oktober 2009 #4755 Skrevet 25. oktober 2009 Du finner det i vanlige dagligvare butikker. Jeg kjøpte den på ica nær. Halvparten så stor som de vanlige rømmeboksene, så da er de veldig greie når man bor alene Tøft! Aldri sett eller hørt om, men jeg skal se om jeg finner neste gang jeg er på butikken Takk for tipset!
Chanel.No5 Skrevet 25. oktober 2009 #4756 Skrevet 25. oktober 2009 Lørdagskos: altfor mye! Hehe, SÅ godt å se at det ikke bare var meg som måtte rulle fra sofaen til sengen!!
Chanel.No5 Skrevet 25. oktober 2009 #4757 Skrevet 25. oktober 2009 Tøft! Aldri sett eller hørt om, men jeg skal se om jeg finner neste gang jeg er på butikken Takk for tipset! Finner de på Rema, Rimi, de aller fleste dagligvareforretninger!!
Chanel.No5 Skrevet 25. oktober 2009 #4758 Skrevet 25. oktober 2009 Tja kanskje jeg tar det i dag istedet Foreløpig: Frokost: 2 tacoskjell m/ fyll, 1 skive m/ appelsinmarmelade & brunost + 1 kopp Breakfast-te med litt sukrin og soyamelk Bra frokost på deg, skikkelig søndagsmat!! Ang: Tja kanskje jeg tar det i dag istedet KOS DEG!!
Gjest Niema Skrevet 25. oktober 2009 #4759 Skrevet 25. oktober 2009 Hehe, SÅ godt å se at det ikke bare var meg som måtte rulle fra sofaen til sengen!! Jeg rullet definitivt til sengen i går ja!! Det er en liten trøst av det ikke bare var meg
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #4760 Skrevet 25. oktober 2009 frokost: skive med salami, melk lunsj: smoothie og egg middag: lammekotelett og rotgrønnsaker dessert: kake melommåltid- sjokolade og drops.. HUFF!
Fremhevede innlegg