Gjest Niema Skrevet 22. oktober 2009 #4682 Skrevet 22. oktober 2009 - En iskaffe mocca - En go'morgen yoghurt vanilje - Et knekkebrød med cottage cheese og syltetøy - En neve mandler - En salat Matlysten er ikke på topp i dag Har spist et knekkebrød til med cottage cheese og syltetøy + en liten neve mandler. Da ble det i grunn ikke så ille likevel PS: vet det kan virke som jeg er litt ensforming i matveien, men jeg er sånn at jeg har dilla på visse ting en periode og så endrer det seg etterhvert. Og så lager jeg lite middag - det har med latskap å gjøre
venus_ Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4683 Skrevet 22. oktober 2009 Hittil i dag: - En cappuccino. - To skiver flerkornbrød med en seikarbonade og remulade. Et glass skummet melk. - En cappuccino. - To polarbrød frørik med kalkunskinke og gulost og et lite stykke sjokoladeformkake. - En banan og en iskaffe dobbel latte. - En bagel med roastbeef og tzatziki. - Tre gjendekjeks med litt brunost på. + - En kaffe mocca. - To skiver med en seikarbonade og remulade, og et glass skummet melk. - ca 1/4 pose energitrigger.
Vulpes Skrevet 23. oktober 2009 #4684 Skrevet 23. oktober 2009 Prøv deg litt frem, spis små regelmessgige måltider i en periode, pass bare på at de ikke er så små at du ikke får enrgien du trenger for å fungere.... Juster mengde mat litt opp og ned etterhvert som du merker utslag på vekten.. Takk! Da gjør jeg det Må prøve å finne fram til den fine balansen som er sunnest for kroppen.
The Kitten Skrevet 23. oktober 2009 #4685 Skrevet 23. oktober 2009 Anser du te som mat? Nei, strengt tatt så gjør jeg ikke det, men jeg var ikke sulten.
Paibunn Skrevet 23. oktober 2009 #4686 Skrevet 23. oktober 2009 Frokost: 1 gulrot, 6 druer, 1/2 glass appelsinjuice Lunsj: 2,5 grove pannekaker med blåbær og litt sukker, et par små bacon biter Mellom: 1 stor klase druer Middag: 1 potet med 4 biter skogsbacon og hvit saus Ikke så bra mat dag i dag... Var på jobb i natt, og gikk og la meg igjen etter mini frokosten. I kveld skal jeg ut, så blir litt og snacks også
lilla91 Skrevet 23. oktober 2009 #4687 Skrevet 23. oktober 2009 I dag er det basilusker ute og går i kroppen, til de grader! Frokost: Havregrøt med brunost og pære Mellom: Eple Lunsj: To brødskiver med ost, skinke og agurk Mellom: Pære Mellom: Knekkebrød med brunost og en fiskekake Mellom: Eple Jeg har fått ganske dårlige matvaner, klarer ikke å ha faaste måltider, for jeg sliter skikkelig med å bestemme meg for hva jeg skal spise! Hvert måltid består av at jeg "spiser ikke opp den risen så jeg kan maule en ostebit" og går rundt med gaffel og spiser fra kjøleskapet/stekepanna/peanøttsmørboksen. Klarer ikek å slutte med denne vanen selv om den bare fører med seg ulemper; jeg får ikke følelsen av å ha spist et ordentlig måltid, inne noe rutine i hverdagen, og mye ekstra tidsbruk på å telle kaloriene i "den peanøttsmørbiten jeg pirka ut av boksen". Mål: Slutte med småspisingen og spise ordentlige måltider til jeg blir mett! (Lettere sagt enn gjort).
Lilandry Skrevet 23. oktober 2009 #4688 Skrevet 23. oktober 2009 - En skive fullkornspolarbrød med laks og et glass skummet melk. Noen seigedamer (sånn uten sukkerstrø). - En kyllingfileèt krydret med paprika med masse god ovnsstekt grønnsaker krydret med BBQ & Grill Mesquite (squash, paprika, apsarges og rødløk). Er stappmett etter middagen enda, så jeg vet ikke hva det blir til kvelds, mest sannsynlig Yoplait Dobbel% med mango og en håndfull Axa sin 4 kornsblanding. Mye vann idag. Fikk enda en kommentar av en kollega som spurte om jeg hadde gått ned i vekt idag! Har bare 3-4 kg igjen så har jeg nådd målet mitt.
Safira Skrevet 23. oktober 2009 #4689 Skrevet 23. oktober 2009 Frokost: Havregrøt med kanel, rosiner og brunost, te Lunsj: Pære, kaffe Middag: En steinbitkarbonade, grønnsaker, gratinerte poteter, fanta free apple & pear Snacks: Litt sørlandschips, fanta free apple & pear Regner med at jeg spiser eple® til kvelds, også blir det kanskje en punsjbolle. Akkurat nå er jeg så mett at jeg ikke orker å tenke på mat
Chanel.No5 Skrevet 23. oktober 2009 #4690 Skrevet 23. oktober 2009 Nettopp!! Helt perfekt hvis man er fysen på noe godt og samtidig vil være litt sunn(ere) Men allikevel føle sjokolade i munnen
Chanel.No5 Skrevet 23. oktober 2009 #4691 Skrevet 23. oktober 2009 Har spist et knekkebrød til med cottage cheese og syltetøy + en liten neve mandler. Da ble det i grunn ikke så ille likevel PS: vet det kan virke som jeg er litt ensforming i matveien, men jeg er sånn at jeg har dilla på visse ting en periode og så endrer det seg etterhvert. Og så lager jeg lite middag - det har med latskap å gjøre Du er ikke alene om dette, mitt mellomnavn er ensformig til tider :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 23. oktober 2009 #4692 Skrevet 23. oktober 2009 Fikk enda en kommentar av en kollega som spurte om jeg hadde gått ned i vekt idag! Har bare 3-4 kg igjen så har jeg nådd målet mitt. Bra du er fornøyd og får kommentarer.. De siste kiloene fikser du lett!!
Chanel.No5 Skrevet 23. oktober 2009 #4693 Skrevet 23. oktober 2009 Nei, strengt tatt så gjør jeg ikke det, men jeg var ikke sulten. Var ikke ment som kritikk, men siden du skrev mellommåltid og te så måtte jeg spørre!! Godt du ikke ser på det som mat
Chanel.No5 Skrevet 23. oktober 2009 #4694 Skrevet 23. oktober 2009 (endret) I kveld skal jeg ut, så blir litt og snacks også Kose deg!! Endret 23. oktober 2009 av Lotte28
Chanel.No5 Skrevet 23. oktober 2009 #4695 Skrevet 23. oktober 2009 Akkurat nå er jeg så mett at jeg ikke orker å tenke på mat Det må være av brusen evt., for du ha spist lite mat..
Chanel.No5 Skrevet 23. oktober 2009 #4697 Skrevet 23. oktober 2009 unnskyld meg, men hva er skyr?? http://www.kavli.no/wps/wcm/connect/Q/Prod...NO-Q-nyhet-skyr
venus_ Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #4698 Skrevet 23. oktober 2009 - En cappuccino. - To skiver havrebrød med makrell i tomat og majones. Et glass skummet melk. - En cappuccino. - To skiver havrebrød med kalkunskinke og et halvt polarbrød med gulost. - Et polarbrød frørik med omelett av et egg og en eggehvite med kaviar på. - En kaffe mocca. - En porsjonsgrandis. Så blir det litt chilinøtter og kanskje litt sjokolade i kveld.
Jenta21 Skrevet 23. oktober 2009 #4699 Skrevet 23. oktober 2009 En 75-grams baguette med mager leverpostei og agurk 4 mandariner 1 Skyr 1 fiberknekkebrød med mager leverpostei og sylteagurk 1 Dumle kjærlighet på pinne Det er det jeg har fått i meg så langt i dag, men det blir nok noe mer mat snart
Chanel.No5 Skrevet 23. oktober 2009 #4700 Skrevet 23. oktober 2009 Det er det jeg har fått i meg så langt i dag, men det blir nok noe mer mat snart Ikke dumt... Veier du maten du spiser? Siden du skriver 75 grams baguett..
Fremhevede innlegg