Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Blir i alle fall appelsin senere, og kanskje et par gjende kjeks :)

Har skrevet det før her inne, men anbefaler på det sterkeste å ta brunost (jeg liker best fløtemysost, litt mildere på smaken) på gjendekjeks(Falt i smak hos Venus her inne også)!! (de uten sjokolade)

Endret av Lotte27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost: En porsjon havregrøt kokt på vann med masse kanel,en duoyoghurt, en pære, en banan, to klementiner og et glass appelsinjuice.

Formiddagsmat: Et knekkebrød med hvitost og et eple.

Middagsmat: To karbonader og litt ris.

Kveldsmat: En porsjon yoghurt naturell med jordbær, honning og nøtter.

Skrevet
Flinke du!! Men kvelden er enda ung :fnise:

Hehe, hadde ikke klart det om jeg visste at det stod en boks på mitt kjøkken, så du skal ha for den!!

Takk ^^ Men ja, kvelden er enda ung :fnise: Før så kunne jeg ikke ha noen ting i skapet, for jeg klarte ikke la det stå, så jeg har kommet meg! :D

Skrevet
Takk ^^ Men ja, kvelden er enda ung :fnise: Før så kunne jeg ikke ha noen ting i skapet, for jeg klarte ikke la det stå, så jeg har kommet meg! :D

Hehe, jeg bor alene med vovsen min så alt jeg kjøper av snacks er til meg uansett så om jeg tømmer en boks med pepperkaker så tenker jeg bare at jaja, kjøpte den for å spise den :gjeiper:

Skrevet

Frokost: Havregrøt med 1/2 banan, lett syltetøy og kanel

Lunsj: En skyr og en pære

Middag: 4 biter vegetarsushi fra kinarestaurant og litt bønnesuppe (likte den ikke)

Dessert: Vaniljeis og jordbærsorbet med frukt. Naam!

Kvelds: En dobbel 0 % med litt musli

+ Dent, lakerol, pepsi max og tyggi :sjenert: Huff.

Gjest Euforia
Skrevet

Frokost - 120 gram havregrøt

Lunsj - en skyr

Middag - en kyllingfilet

Skrevet

Frokost: To knekkebrød med gulost og masse paprika, appelsinjuice

Lunsj: To knekkebrød med brunost

Mellom: En liten neve rosiner

Middag: Masse salat, lasagne

Mellom: 5 salte kjeks

Kvelds: Havregrøt med kanel, brunost og syltetøy

Litt mer matlyst i dag :)

Skrevet
Frokost - 120 gram havregrøt

Lunsj - en skyr

Middag - en kyllingfilet

Skjønner ikke hvordan du under en diskusjon kan si du ikke teller kalorier også spiser du mindre mat enn hva en kropp trenger for bare å fungere en dag. .. :sjenert:

Skrevet
Litt mer matlyst i dag :)

Deilig å ha matlyst tenker jeg!! :popcorn:

Skrevet
Deilig å ha matlyst tenker jeg!! :popcorn:

Ja! Utrolig kjedelig å tvinge i seg mat bare for å spise noe.

Skrevet
Ja! Utrolig kjedelig å tvinge i seg mat bare for å spise noe.

Smaker all mat så mye bedre også!! :popcorn:

Skrevet

Igår søndag:

Frokost/lunsj: en grov brødskive, ett speilegg, stekte grønnsaker, tomat/agurk

kaffe med lettmelk

banan

Middag: på restaurant, bakt svinemedaljonger, ostelokk, soppsaus, litt surkål. (droppa spwtzl som er hvetemel) vann.

grønn te

Idag:

Frokost/lunsj: en meget grov brødskive med cottage cheese, skinke og litt ost, tomat/agurk, litt mer cottage cheese i skinke. grønn te.

kaffe med lettmelk.

1,5 timer gåtur i skauen.

to bananer

Middag: bakt fisk, steke grønnsaker, salat, mozarella ost, litt fullkornspasta (en neve kokt), brokkoli.

Sikkert grønn te etterhvert.

To dager med frokost og lunsj slått sammen, ikke bra! Men har vært sene morgener. Sliter med kvalme for tiden også. urk!

Gjest Euforia
Skrevet
Skjønner ikke hvordan du under en diskusjon kan si du ikke teller kalorier også spiser du mindre mat enn hva en kropp trenger for bare å fungere en dag. .. :sjenert:

Trenger vel ikke kalorier selv om man ikke spiser så mye? :)

Skrevet (endret)
Trenger vel ikke kalorier selv om man ikke spiser så mye? :)

Vil ikke kalle ditt inntak for "ikke å spise mye", snarere å spise altfor lite. Prøver absolutt ikke være stygg med deg, men blir litt bekymret når jeg leser hvor lite mat du får i deg..

Endret av Lotte27
Skrevet

Frokost; Subway med roastbeef, ost, salat, jalapenios, løk, BBQ-saus og hvitløksaus. ( Dårlig tid når jeg skulle rekke bussen, så måtte ha noen før jeg skulle til psykologen.. :) )

Lunch: Sånn supermektig sjokoladekake med seigmenn og kjeks inni ( husker ikke hva den heter :ler: )

Middag: 4 Fiskepinner med remulade og potetmos.

Kvelds: Bløtkake.

Litt mye kake i dag :(

Men var bursdag igår, så har 5 forskjellige kaker i hus, er så vannskelig å la vær :(

Gjest Euforia
Skrevet
Vil ikke kalle ditt inntak for "ikke å spise mye", snarere å spise altfor lite. Prøver absolutt ikke være stygg med deg, men blir litt bekymret når jeg leser hvor lite mat du får i deg..

Ja, jeg skjønner det :)

Skrevet (endret)
Hehe, jeg bor alene med vovsen min så alt jeg kjøper av snacks er til meg uansett så om jeg tømmer en boks med pepperkaker så tenker jeg bare at jaja, kjøpte den for å spise den :gjeiper:

Jeg liker den problemfrie holdningen til mat altså! :jepp:

Endret av Niema
Skrevet

I gaar hadde jeg nok en daarlig dag saa det gidder jeg ikke aa skrive noe om ... :sjenert:

Starter friskt i dag med:

- Soyayoghurt med frukt og baer.

- Havregroet kokt paa havremelk med 1 eple.

- 1 rundstykke med tunfisk og majones, salatblad, tomat og agurk.

- 1 gulrot.

Har ikke spist saa mye enda, men jeg vet hva jeg kommer til aa spise paa jobb. :ler:

Skrevet

Frokost: knekkebrød med cottage cheese, mandler, smoothie

Lunsj: nutrilettbar, en kopp grønn te

Gjest Gjest_Ebba_*
Skrevet
Åh, føler med deg, hatt nok av de dagene med denne forkjølelsen, det er nesten som alt en spiser føles bortkastet siden en ikke får smakt noe..

Ja ikke sant, kjedelig når alt smaker sagmugg :fnise:

Her er foreløpig for i dag, prøver å spise noe som iallefall smaker meg litt.

Frokost: 1 kopp grønn te, 2 små kanelboller (hjemmelagde) m/ brunost

Se om jeg stikker innom butikken nå straks for å finne noe som frister der.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...