Chanel.No5 Skrevet 19. oktober 2009 #4581 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Blir i alle fall appelsin senere, og kanskje et par gjende kjeks Har skrevet det før her inne, men anbefaler på det sterkeste å ta brunost (jeg liker best fløtemysost, litt mildere på smaken) på gjendekjeks(Falt i smak hos Venus her inne også)!! (de uten sjokolade) Endret 19. oktober 2009 av Lotte27
The Kitten Skrevet 19. oktober 2009 #4582 Skrevet 19. oktober 2009 Frokost: En porsjon havregrøt kokt på vann med masse kanel,en duoyoghurt, en pære, en banan, to klementiner og et glass appelsinjuice. Formiddagsmat: Et knekkebrød med hvitost og et eple. Middagsmat: To karbonader og litt ris. Kveldsmat: En porsjon yoghurt naturell med jordbær, honning og nøtter.
Gjest Niema Skrevet 19. oktober 2009 #4583 Skrevet 19. oktober 2009 Flinke du!! Men kvelden er enda ung Hehe, hadde ikke klart det om jeg visste at det stod en boks på mitt kjøkken, så du skal ha for den!! Takk ^^ Men ja, kvelden er enda ung Før så kunne jeg ikke ha noen ting i skapet, for jeg klarte ikke la det stå, så jeg har kommet meg! :D
Chanel.No5 Skrevet 19. oktober 2009 #4584 Skrevet 19. oktober 2009 Takk ^^ Men ja, kvelden er enda ung Før så kunne jeg ikke ha noen ting i skapet, for jeg klarte ikke la det stå, så jeg har kommet meg! :D Hehe, jeg bor alene med vovsen min så alt jeg kjøper av snacks er til meg uansett så om jeg tømmer en boks med pepperkaker så tenker jeg bare at jaja, kjøpte den for å spise den :gjeiper:
paintarainb0w Skrevet 19. oktober 2009 #4585 Skrevet 19. oktober 2009 Frokost: Havregrøt med 1/2 banan, lett syltetøy og kanel Lunsj: En skyr og en pære Middag: 4 biter vegetarsushi fra kinarestaurant og litt bønnesuppe (likte den ikke) Dessert: Vaniljeis og jordbærsorbet med frukt. Naam! Kvelds: En dobbel 0 % med litt musli + Dent, lakerol, pepsi max og tyggi Huff.
Gjest Euforia Skrevet 19. oktober 2009 #4586 Skrevet 19. oktober 2009 Frokost - 120 gram havregrøt Lunsj - en skyr Middag - en kyllingfilet
Safira Skrevet 19. oktober 2009 #4587 Skrevet 19. oktober 2009 Frokost: To knekkebrød med gulost og masse paprika, appelsinjuice Lunsj: To knekkebrød med brunost Mellom: En liten neve rosiner Middag: Masse salat, lasagne Mellom: 5 salte kjeks Kvelds: Havregrøt med kanel, brunost og syltetøy Litt mer matlyst i dag
Chanel.No5 Skrevet 19. oktober 2009 #4588 Skrevet 19. oktober 2009 Frokost - 120 gram havregrøt Lunsj - en skyr Middag - en kyllingfilet Skjønner ikke hvordan du under en diskusjon kan si du ikke teller kalorier også spiser du mindre mat enn hva en kropp trenger for bare å fungere en dag. ..
Chanel.No5 Skrevet 19. oktober 2009 #4589 Skrevet 19. oktober 2009 Litt mer matlyst i dag Deilig å ha matlyst tenker jeg!!
Safira Skrevet 19. oktober 2009 #4590 Skrevet 19. oktober 2009 Deilig å ha matlyst tenker jeg!! Ja! Utrolig kjedelig å tvinge i seg mat bare for å spise noe.
Chanel.No5 Skrevet 19. oktober 2009 #4591 Skrevet 19. oktober 2009 Ja! Utrolig kjedelig å tvinge i seg mat bare for å spise noe. Smaker all mat så mye bedre også!!
Gjest Vettel Skrevet 19. oktober 2009 #4592 Skrevet 19. oktober 2009 Igår søndag: Frokost/lunsj: en grov brødskive, ett speilegg, stekte grønnsaker, tomat/agurk kaffe med lettmelk banan Middag: på restaurant, bakt svinemedaljonger, ostelokk, soppsaus, litt surkål. (droppa spwtzl som er hvetemel) vann. grønn te Idag: Frokost/lunsj: en meget grov brødskive med cottage cheese, skinke og litt ost, tomat/agurk, litt mer cottage cheese i skinke. grønn te. kaffe med lettmelk. 1,5 timer gåtur i skauen. to bananer Middag: bakt fisk, steke grønnsaker, salat, mozarella ost, litt fullkornspasta (en neve kokt), brokkoli. Sikkert grønn te etterhvert. *** To dager med frokost og lunsj slått sammen, ikke bra! Men har vært sene morgener. Sliter med kvalme for tiden også. urk!
Gjest Euforia Skrevet 19. oktober 2009 #4593 Skrevet 19. oktober 2009 Skjønner ikke hvordan du under en diskusjon kan si du ikke teller kalorier også spiser du mindre mat enn hva en kropp trenger for bare å fungere en dag. .. Trenger vel ikke kalorier selv om man ikke spiser så mye?
Chanel.No5 Skrevet 19. oktober 2009 #4594 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Trenger vel ikke kalorier selv om man ikke spiser så mye? Vil ikke kalle ditt inntak for "ikke å spise mye", snarere å spise altfor lite. Prøver absolutt ikke være stygg med deg, men blir litt bekymret når jeg leser hvor lite mat du får i deg.. Endret 19. oktober 2009 av Lotte27
Gjest Evo Skrevet 19. oktober 2009 #4595 Skrevet 19. oktober 2009 Frokost; Subway med roastbeef, ost, salat, jalapenios, løk, BBQ-saus og hvitløksaus. ( Dårlig tid når jeg skulle rekke bussen, så måtte ha noen før jeg skulle til psykologen.. ) Lunch: Sånn supermektig sjokoladekake med seigmenn og kjeks inni ( husker ikke hva den heter ) Middag: 4 Fiskepinner med remulade og potetmos. Kvelds: Bløtkake. Litt mye kake i dag Men var bursdag igår, så har 5 forskjellige kaker i hus, er så vannskelig å la vær
Gjest Euforia Skrevet 19. oktober 2009 #4596 Skrevet 19. oktober 2009 Vil ikke kalle ditt inntak for "ikke å spise mye", snarere å spise altfor lite. Prøver absolutt ikke være stygg med deg, men blir litt bekymret når jeg leser hvor lite mat du får i deg.. Ja, jeg skjønner det
Gjest Niema Skrevet 20. oktober 2009 #4597 Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hehe, jeg bor alene med vovsen min så alt jeg kjøper av snacks er til meg uansett så om jeg tømmer en boks med pepperkaker så tenker jeg bare at jaja, kjøpte den for å spise den :gjeiper: Jeg liker den problemfrie holdningen til mat altså! Endret 20. oktober 2009 av Niema
Gjest MooCow Skrevet 20. oktober 2009 #4598 Skrevet 20. oktober 2009 I gaar hadde jeg nok en daarlig dag saa det gidder jeg ikke aa skrive noe om ... Starter friskt i dag med: - Soyayoghurt med frukt og baer. - Havregroet kokt paa havremelk med 1 eple. - 1 rundstykke med tunfisk og majones, salatblad, tomat og agurk. - 1 gulrot. Har ikke spist saa mye enda, men jeg vet hva jeg kommer til aa spise paa jobb.
Gjest Niema Skrevet 20. oktober 2009 #4599 Skrevet 20. oktober 2009 Frokost: knekkebrød med cottage cheese, mandler, smoothie Lunsj: nutrilettbar, en kopp grønn te
Gjest Gjest_Ebba_* Skrevet 20. oktober 2009 #4600 Skrevet 20. oktober 2009 Åh, føler med deg, hatt nok av de dagene med denne forkjølelsen, det er nesten som alt en spiser føles bortkastet siden en ikke får smakt noe.. Ja ikke sant, kjedelig når alt smaker sagmugg Her er foreløpig for i dag, prøver å spise noe som iallefall smaker meg litt. Frokost: 1 kopp grønn te, 2 små kanelboller (hjemmelagde) m/ brunost Se om jeg stikker innom butikken nå straks for å finne noe som frister der.
Fremhevede innlegg