Gjest Niema Skrevet 19. oktober 2009 #4561 Skrevet 19. oktober 2009 I tillegg venter jeg også med pepperkaker og julegodt til 1. desember. Forskjellen her er kanskje at jeg ikke synes det er vanskelig å vente med det. Men så er det om man faktisk VIL vente da
The Kitten Skrevet 19. oktober 2009 #4562 Skrevet 19. oktober 2009 Men så er det om man faktisk VIL vente da Jeg vil vente. Det eneste som er litt vanskelig å vente med er pepperkaker. Julebrus er jeg ikke så glad i, så det er ikke noe problem å holde seg unna.
Lilandry Skrevet 19. oktober 2009 #4563 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg vil vente. Det eneste som er litt vanskelig å vente med er pepperkaker. Julebrus er jeg ikke så glad i, så det er ikke noe problem å holde seg unna. Liker ikke pepperkaker jeg. Julebrus er bare "vanlig" brus for meg. Så jeg kommer ikke til å ha problemer med noe av delene! Det eneste som er skikkelig jul for meg er pinnekjøtt! Jeg gleeeeeder meg til den middagen!
Jenta21 Skrevet 19. oktober 2009 #4565 Skrevet 19. oktober 2009 Frokost/lunsj: 1 Skyr 5 mandariner Jordbær Et par lakrisdrops Middag: Mørbrad med potetbåter stekt uten fett og salat Og siden det er bursdag så blir det kanelbolle, smågodt og litt potetgull i kveld.
Gjest Niema Skrevet 19. oktober 2009 #4566 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Frokost: knekkebrød med cottage cheese, mandler, smoothie Mellom: en kopp grønn te Lunsj: nutrilettbar, skyr Mellom: en iskaffe Middag: stor hjemmesnekret salat Kvelds er litt uvisst enda Endret 19. oktober 2009 av Niema
Gjest Miam Skrevet 19. oktober 2009 #4567 Skrevet 19. oktober 2009 Hat på mensen :tristbla: Har ikke lyst på noenting!! Har spist to knekkebrød, en go'morgen yoghurt, en sjokomelk og et par doc i hele dag. Men nå står sambo å kokkelerer på kjøkkenet da :rødme: Kjempekoselig at han lager mat! Er som regel jeg som gjør det, fordi jeg synes det er gøy, men artig med litt forandring Så til middag blir det løvsteik, potetbåter som har blitt stekt i ovnen, med diverse krydder på, og salat Dumme tante rød!!
Safira Skrevet 19. oktober 2009 #4568 Skrevet 19. oktober 2009 5 mandariner Er mandarinene gode nå? Søte eller syrlige? Tørre? Haha, jeg er litt kresen når det gjelder mandariner Liker de best når de er litt syrlige, og ikke tørre.
Lille Lea Skrevet 19. oktober 2009 #4569 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Paella fra findus! det er såååååååå godt!!!!!! Endret 19. oktober 2009 av Lille Lea
Gjest Gjest_Ebba_* Skrevet 19. oktober 2009 #4570 Skrevet 19. oktober 2009 Frokost: 1 liten pannekake, halve m/ camembert&paprika, halve m/ kaviar/ost og 1 liten bolle m/ smør & brunost Lunsj: Bittelitt gryte fra i går, 1 liten kanelbolle Mellom: 1 banan Middag: Ca 1 porsjon tunfiskgryte & pasta Ikke så god matlyst i dag, så forkjølet at ingenting smaker noe :gjeiper: Men lasset på med krydder på middagen da Og så har jeg drukket to kopper grønn te og en stor kopp hvit te. Blir sikkert 1-2 kopper til med te i kveld, både for forkjølelsen sin del og fordi det er godt! Til kvelds aner jeg ikke hva det blir enda.
Lilandry Skrevet 19. oktober 2009 #4571 Skrevet 19. oktober 2009 Sov lenge idag, så begynte med middag. - En pk. Fjordland Oksestek med poteter og gulrøtter. - En grov skive med tynt skåret bogskinke med masse paprika og et glass skummet melk. Knasket en liten gulrot. En kopp grønn drage te. - 2 stk Kavli fullkornskjeks av havre med hvitost og en kopp grønn drage te. - 2 grove skiver (fersk brød fra ovnen, mmmmm :rødme: ). En med tynt skåret bogskinke med masse paprika og en med salami og agurk. (vet jeg egentlig burde kutte ut salami, men jeg synst pålegg er så vanskelig...) Litt vann.
Gjest Niema Skrevet 19. oktober 2009 #4572 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Frokost: knekkebrød med cottage cheese, mandler, smoothie Mellom: en kopp grønn te Lunsj: nutrilettbar, skyr Mellom: en iskaffe Middag: stor hjemmesnekret salat Mellom: nutrilettbar Kvelds: knekkebrød med cottage cheese, mandler, en kopp lettkakao Satser på at pepperkakeboksen forblir lukket i kveld Endret 19. oktober 2009 av Niema
Ladylike Skrevet 19. oktober 2009 #4573 Skrevet 19. oktober 2009 Frokost: havregrynsgrøt som alltid Lunch: en brødskive med lett kaviar og en med leverpostei + et eple Mellom: brødskive med kyllingskinke + et par kjeks Etter trening: Banan Middag: to kyllingburgere i brød med masse grønnsaker Kvelds: blir nok et stykke hjemmebakt kringle
Chanel.No5 Skrevet 19. oktober 2009 #4574 Skrevet 19. oktober 2009 Den daarlige samvittigheten kan vel egentlig ryke og reise naar jeg tenker meg om! KORREKT!!! Gjort er gjort, en kan ikke endre fortiden, bare gjøre noe med fremtiden. Ikke tenk mer på det, se på det som en del av helgekosen, du er langt ifra den eneste!!
Chanel.No5 Skrevet 19. oktober 2009 #4575 Skrevet 19. oktober 2009 Her er vi like Lotte. Jeg spiser kun pinnekjøtt på julaften uansett. I tillegg venter jeg også med pepperkaker og julegodt til 1. desember. Forskjellen her er kanskje at jeg ikke synes det er vanskelig å vente med det. Vi er langt ifra like desverre.. Gjett hvem som kjøpte en pakke med 3 stk kakemenn i dag.. Jo.. MEG... Min søster har bursdag og jeg skulle vekke henne med kakemenn til frokost og var sulten selv.. Hehe, eneste trøsten var at Coop sine kakemenn var dårlige, spiste bare en, smakte INGENTING, ikke engang hvetemel, så jeg anser det som at jeg ikke har spist noe julesnacks enda..
Chanel.No5 Skrevet 19. oktober 2009 #4576 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Kvelds er litt uvisst enda Pepperkaker?? :gjeiper: Oi, ser du skriver det selv i ett senere innlegg.. Hehe.. Endret 19. oktober 2009 av Lotte27
Paibunn Skrevet 19. oktober 2009 #4577 Skrevet 19. oktober 2009 Frokost: 1 dl biola blåbær, 1 lite eple, 3 ss havreegryn, 2 ss solsikkefrø, et par valnøtter og et par mandler Mellom: 1 gulrot Lunsj: 1 kyllinglår, 1 grovt rundstykke og 2 blå plommer Mellom: 1 pære Middag: 1 porsjon pastasalat av pasta, pesto, soltørka tomater, spekeskinke og løk Mellom: 1 stk banankake, 1 kopp varm blåbærsaft Blir i alle fall appelsin senere, og kanskje et par gjende kjeks
Gjest Niema Skrevet 19. oktober 2009 #4578 Skrevet 19. oktober 2009 Pepperkaker?? :gjeiper: Oi, ser du skriver det selv i ett senere innlegg.. Hehe.. Jepp, og jeg klarte å holde meg
Chanel.No5 Skrevet 19. oktober 2009 #4579 Skrevet 19. oktober 2009 Ikke så god matlyst i dag, så forkjølet at ingenting smaker noe :gjeiper: Men lasset på med krydder på middagen da Åh, føler med deg, hatt nok av de dagene med denne forkjølelsen, det er nesten som alt en spiser føles bortkastet siden en ikke får smakt noe..
Chanel.No5 Skrevet 19. oktober 2009 #4580 Skrevet 19. oktober 2009 Jepp, og jeg klarte å holde meg Flinke du!! Men kvelden er enda ung Hehe, hadde ikke klart det om jeg visste at det stod en boks på mitt kjøkken, så du skal ha for den!!
Fremhevede innlegg