Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
I tillegg venter jeg også med pepperkaker og julegodt til 1. desember. Forskjellen her er kanskje at jeg ikke synes det er vanskelig å vente med det. :fnise:

Men så er det om man faktisk VIL vente da :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men så er det om man faktisk VIL vente da :fnise:

:ler: Jeg vil vente. Det eneste som er litt vanskelig å vente med er pepperkaker. Julebrus er jeg ikke så glad i, så det er ikke noe problem å holde seg unna.

Skrevet
:ler: Jeg vil vente. Det eneste som er litt vanskelig å vente med er pepperkaker. Julebrus er jeg ikke så glad i, så det er ikke noe problem å holde seg unna.

Liker ikke pepperkaker jeg. Julebrus er bare "vanlig" brus for meg. Så jeg kommer ikke til å ha problemer med noe av delene! :ler: Det eneste som er skikkelig jul for meg er pinnekjøtt! Jeg gleeeeeder meg til den middagen! :jepp:

Skrevet

Frokost/lunsj:

1 Skyr

5 mandariner

Jordbær

Et par lakrisdrops

Middag:

Mørbrad med potetbåter stekt uten fett og salat

Og siden det er bursdag så blir det kanelbolle, smågodt og litt potetgull i kveld.

Skrevet (endret)

Frokost: knekkebrød med cottage cheese, mandler, smoothie

Mellom: en kopp grønn te

Lunsj: nutrilettbar, skyr

Mellom: en iskaffe

Middag: stor hjemmesnekret salat

Kvelds er litt uvisst enda :P

Endret av Niema
Skrevet

Hat på mensen :tristbla: :tristbla: Har ikke lyst på noenting!! Har spist to knekkebrød, en go'morgen yoghurt, en sjokomelk og et par doc i hele dag. Men nå står sambo å kokkelerer på kjøkkenet da :rødme: Kjempekoselig at han lager mat! Er som regel jeg som gjør det, fordi jeg synes det er gøy, men artig med litt forandring :) Så til middag blir det løvsteik, potetbåter som har blitt stekt i ovnen, med diverse krydder på, og salat :)

Dumme tante rød!!

Skrevet
5 mandariner

Er mandarinene gode nå? Søte eller syrlige? Tørre? Haha, jeg er litt kresen når det gjelder mandariner :roll: Liker de best når de er litt syrlige, og ikke tørre.

Skrevet (endret)

Paella fra findus! det er såååååååå godt!!!!!!

Endret av Lille Lea
Gjest Gjest_Ebba_*
Skrevet

Frokost: 1 liten pannekake, halve m/ camembert&paprika, halve m/ kaviar/ost og 1 liten bolle m/ smør & brunost

Lunsj: Bittelitt gryte fra i går, 1 liten kanelbolle

Mellom: 1 banan

Middag: Ca 1 porsjon tunfiskgryte & pasta

Ikke så god matlyst i dag, så forkjølet at ingenting smaker noe :gjeiper: Men lasset på med krydder på middagen da :fnise:

Og så har jeg drukket to kopper grønn te og en stor kopp hvit te. Blir sikkert 1-2 kopper til med te i kveld, både for forkjølelsen sin del og fordi det er godt!

Til kvelds aner jeg ikke hva det blir enda.

Skrevet

Sov lenge idag, så begynte med middag.

- En pk. Fjordland Oksestek med poteter og gulrøtter.

- En grov skive med tynt skåret bogskinke med masse paprika og et glass skummet melk.

Knasket en liten gulrot.

En kopp grønn drage te.

- 2 stk Kavli fullkornskjeks av havre med hvitost og en kopp grønn drage te.

- 2 grove skiver (fersk brød fra ovnen, mmmmm :rødme: ). En med tynt skåret bogskinke med masse paprika og en med salami og agurk. (vet jeg egentlig burde kutte ut salami, men jeg synst pålegg er så vanskelig...)

Litt vann.

Skrevet (endret)

Frokost: knekkebrød med cottage cheese, mandler, smoothie

Mellom: en kopp grønn te

Lunsj: nutrilettbar, skyr

Mellom: en iskaffe

Middag: stor hjemmesnekret salat

Mellom: nutrilettbar

Kvelds: knekkebrød med cottage cheese, mandler, en kopp lettkakao

Satser på at pepperkakeboksen forblir lukket i kveld :fnise:

Endret av Niema
Skrevet

Frokost: havregrynsgrøt som alltid

Lunch: en brødskive med lett kaviar og en med leverpostei + et eple

Mellom: brødskive med kyllingskinke + et par kjeks

Etter trening: Banan

Middag: to kyllingburgere i brød med masse grønnsaker :)

Kvelds: blir nok et stykke hjemmebakt kringle :sikle:

Skrevet
Den daarlige samvittigheten kan vel egentlig ryke og reise naar jeg tenker meg om! :):fnise::popcorn:

KORREKT!!! :tommelsmil:

Gjort er gjort, en kan ikke endre fortiden, bare gjøre noe med fremtiden. Ikke tenk mer på det, se på det som en del av helgekosen, du er langt ifra den eneste!! :klemmer:

Skrevet
Her er vi like Lotte.

Jeg spiser kun pinnekjøtt på julaften uansett. I tillegg venter jeg også med pepperkaker og julegodt til 1. desember. Forskjellen her er kanskje at jeg ikke synes det er vanskelig å vente med det. :fnise:

Vi er langt ifra like desverre.. Gjett hvem som kjøpte en pakke med 3 stk kakemenn i dag.. Jo.. MEG... Min søster har bursdag og jeg skulle vekke henne med kakemenn til frokost og var sulten selv.. Hehe, eneste trøsten var at Coop sine kakemenn var dårlige, spiste bare en, smakte INGENTING, ikke engang hvetemel, så jeg anser det som at jeg ikke har spist noe julesnacks enda.. :fnise:

Skrevet (endret)
Kvelds er litt uvisst enda :P

Pepperkaker?? :gjeiper:

Oi, ser du skriver det selv i ett senere innlegg.. Hehe..

Endret av Lotte27
Skrevet

Frokost: 1 dl biola blåbær, 1 lite eple, 3 ss havreegryn, 2 ss solsikkefrø, et par valnøtter og et par mandler

Mellom: 1 gulrot

Lunsj: 1 kyllinglår, 1 grovt rundstykke og 2 blå plommer

Mellom: 1 pære

Middag: 1 porsjon pastasalat av pasta, pesto, soltørka tomater, spekeskinke og løk

Mellom: 1 stk banankake, 1 kopp varm blåbærsaft

Blir i alle fall appelsin senere, og kanskje et par gjende kjeks :)

Skrevet
Pepperkaker?? :gjeiper:

Oi, ser du skriver det selv i ett senere innlegg.. Hehe..

Jepp, og jeg klarte å holde meg :tommelopp:

Skrevet
Ikke så god matlyst i dag, så forkjølet at ingenting smaker noe :gjeiper: Men lasset på med krydder på middagen da :fnise:

Åh, føler med deg, hatt nok av de dagene med denne forkjølelsen, det er nesten som alt en spiser føles bortkastet siden en ikke får smakt noe..

Skrevet
Jepp, og jeg klarte å holde meg :tommelopp:

Flinke du!! Men kvelden er enda ung :fnise:

Hehe, hadde ikke klart det om jeg visste at det stod en boks på mitt kjøkken, så du skal ha for den!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...