Gjest Niema Skrevet 20. oktober 2009 #4601 Skrevet 20. oktober 2009 Frokost: knekkebrød med cottage cheese, mandler, smoothie Lunsj: nutrilettbar, en kopp grønn te Middag: kjøttkaker med ertestuing og poteter, et glass pepsi max
Jenta21 Skrevet 20. oktober 2009 #4602 Skrevet 20. oktober 2009 Frokost: En liten kanelbolle Lunsj: En liten kanelbolle 1/2 stykke eplekake Middag: Salat med biter av kylling og mørbrad. Og så jordbær som mellommåltid.
The Kitten Skrevet 20. oktober 2009 #4603 Skrevet 20. oktober 2009 Frokost: Yoghurt naturell med honning, jordbær og valnøtter. Formiddagsmat: En skive med banan, en pære og et glass appelsinjuice. Middagsmat: To fiskekaker, litt makaroni og en halv potet.
Gjest Miam Skrevet 20. oktober 2009 #4604 Skrevet 20. oktober 2009 -To knekkebrød med brunost. -En kopp te (4 røde frukter) med honning og litt sukker. -Pasta i ostesaus, pitabrød med ost, majones og hvitløk, og salat. -To knekker toblerone. -Et par pingvinlakris. -Tran, c-vitamin og vann!
Safira Skrevet 20. oktober 2009 #4605 Skrevet 20. oktober 2009 Frokost: Havregrøt med kanel, rosiner, brunost og litt jordbærsyltetøy Lunsj: Knekkebrød med brunost (var fortsatt mett etter frokosten), en stor kopp kaffe Mellom: Banan Middag: Fullkornspasta, kjøttboller og tomatsaus Mellom: 5 cherrytomater Kvelds: Blir en appelsin og te
paintarainb0w Skrevet 20. oktober 2009 #4606 Skrevet 20. oktober 2009 Frokost: Havregrøt med 1/2 banan, kanel og lett syltetøy Lunsj: En skyr, et eple og 1/2 gulrot MM: En gulrot og en mandarin Middag: Vegetar pitapizza (med grønnsaker, fullkornspita og lettost) + salat Kvelds: En mandarin og en dobbel 0 % foreløpig. Blir kanskje et par knekkebrød eller en skyr senere i kveld.
Gjest Niema Skrevet 20. oktober 2009 #4607 Skrevet 20. oktober 2009 Frokost: knekkebrød med cottage cheese, mandler, smoothie Lunsj: nutrilettbar, en kopp grønn te Middag: kjøttkaker med ertestuing og poteter, et glass pepsi max Kos: 7 pepperkaker ^^ Kvelds: knekkebrød med cottage cheese, mandler, smoothie Mandler er skikkelig nammenam
venus_ Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #4608 Skrevet 20. oktober 2009 - To skiver firkornbrød med makrell i tomat og majones. Et glass skummet melk og en cappuccino. - En skyr. - Et polarbrød frørik med kalkunskinke og gulost. - En cappuccino. - Et polarbrød frørik med samme pålegg som over og en skive grovbrød med kalkunskinke og majones. - En fullkorns wrap med bla tacokjøttdeig, guacamole og bønner. - Fire gjendekjeks med brunost.
Chanel.No5 Skrevet 20. oktober 2009 #4609 Skrevet 20. oktober 2009 Men var bursdag igår, så har 5 forskjellige kaker i hus, er så vannskelig å la vær Dette er en av godene (ondene) med å holde selskap.. Inviter venner på besøk, slår du flere fluer i en smekk!!
Ladylike Skrevet 20. oktober 2009 #4610 Skrevet 20. oktober 2009 Frokost: havregrynsgrøt Lunch: brødskive med lettkaviar og brødskive med leverpostei + eple Mellom: brødskive med skinke Etter trening: en banan + liten kjeks (trent to timer i dag) Middag: omelett med grønnsaker og pølsebiter og to brødskiver Kos: tre ruter mørk sjokolade Kvelds: skål med kultura og musli (tror jeg)
Chanel.No5 Skrevet 20. oktober 2009 #4611 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg liker den problemfrie holdningen til mat altså! Har ett stort problem med det - elsker alt med sukker=) Hehe, men skal ikke ned i vekt el. noe så det er ikke noe problem generelt, men om kroppen er like happy som meg med alt det søte den får et jeg ikke.. :gjeiper: Spiser selvfølgelig normal og vanlig kost også, men en middag for meg er mye heller en 3-pakning med store kakemenn framfor spagetti!!
Chanel.No5 Skrevet 20. oktober 2009 #4612 Skrevet 20. oktober 2009 Mandler er skikkelig nammenam Lag deg en skål med blanding av cottage cheese, mandler og masse jordbær.. Evt. prøvd å ha mandler i havrgrøt?? Ser pepperkakene har fått ben å gå på!!
Gjest Euforia Skrevet 20. oktober 2009 #4613 Skrevet 20. oktober 2009 Frokost - havregrøt Lunsj - skyr Middag - taco Mellom - melon Kvelds - havregrøt
Lilandry Skrevet 20. oktober 2009 #4614 Skrevet 20. oktober 2009 - En grov skive med salami og agurk og et glass skummet melk. - 2 stk. burrito (kyllingkjøttdeig) med kidneybønner med fullkorns tortilla (dette slo ikke helt an hos meg, kommer ikke til å lage det flere ganger). - Ante ikke hva jeg skulle spise til kvelds. Så det endte opp med at jeg spiste 3 tacoshell som jeg knekket opp og duppet i salsa og rømme. Spiste salat ved siden og noe bitte lite rester av den burrito greia. Nei, huff. Da jeg spiste det igjen, ble jeg bare kvalm... Mye vann idag. Imorgen skal jeg ha en BRA dag!
Gjest Niema Skrevet 21. oktober 2009 #4615 Skrevet 21. oktober 2009 Har ett stort problem med det - elsker alt med sukker=) Hehe, men skal ikke ned i vekt el. noe så det er ikke noe problem generelt, men om kroppen er like happy som meg med alt det søte den får et jeg ikke.. :gjeiper: Spiser selvfølgelig normal og vanlig kost også, men en middag for meg er mye heller en 3-pakning med store kakemenn framfor spagetti!! Uff ja kjenner til det, sukker er et problem her også til tider :gjeiper: Jeg også velger glatt f.eks en boks med is isteden for middag en dag hvis jeg føler for det Men prøver å være fornuftig i uka da =)
Gjest Niema Skrevet 21. oktober 2009 #4616 Skrevet 21. oktober 2009 Lag deg en skål med blanding av cottage cheese, mandler og masse jordbær.. Evt. prøvd å ha mandler i havrgrøt?? Har ikke prøvd det nei! Takk for tipsene Ser pepperkakene har fått ben å gå på!! Gjett om
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4617 Skrevet 21. oktober 2009 - 2 stk. burrito (kyllingkjøttdeig) med kidneybønner med fullkorns tortilla (dette slo ikke helt an hos meg, kommer ikke til å lage det flere ganger). Nå vet jeg ikke om det var kyllingkjøttdeigen, bønnene eller fullkornstortillaen som ikke slo ann, men jeg lager wraps med kyllingkjøttdeg, tacokrydder, kikerter, agurk og tomatsalsa. Det synes jeg er nydelig! Kikerter er tusen ganger bedre enn de ekle kidneybønnene. Så det er verdt å prøve hvis det var bønnene som ødela smaken for deg:)
Gjest Niema Skrevet 21. oktober 2009 #4618 Skrevet 21. oktober 2009 Frokost: knekkebrød med cottage cheese mandler smoothie Lunsj: nutrilettbar x 2 en kopp grønn te
Lilandry Skrevet 21. oktober 2009 #4619 Skrevet 21. oktober 2009 - 2 stk. burrito (kyllingkjøttdeig) med kidneybønner med fullkorns tortilla (dette slo ikke helt an hos meg, kommer ikke til å lage det flere ganger). Nå vet jeg ikke om det var kyllingkjøttdeigen, bønnene eller fullkornstortillaen som ikke slo ann, men jeg lager wraps med kyllingkjøttdeg, tacokrydder, kikerter, agurk og tomatsalsa. Det synes jeg er nydelig! Kikerter er tusen ganger bedre enn de ekle kidneybønnene. Så det er verdt å prøve hvis det var bønnene som ødela smaken for deg:) Tror det var rett og slett burrito krydderet og litt av bønnene (ellers elsker jeg bønner). Og fullkorns tortillane smakte ikke så godt som vanlig. Kanskje jeg skal prøve kikerter neste jeg jeg lager taco, hørtes spennende ut!
Gjest Miam Skrevet 21. oktober 2009 #4620 Skrevet 21. oktober 2009 -4 kanel-i-svingene -En kopp afrikansk rooibos-te -En Boble med eplesmak -To toast av grovskiver med ost og diverse annet på. -En liten Japp -En eske IFA.
Fremhevede innlegg