Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ikke dumt...

Veier du maten du spiser? Siden du skriver 75 grams baguett.. :sjenert:

Det hender. Her sto det på pakken at den var 75 gram :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er Nøttefabrikken sine. Kommer i små og dyre poser! :sukk: Men, jeg er veldig glad i nøtter, så av og til må jeg bare unne meg det. Jeg er også veldig glad i Macadamia nøtter! :jepp:

Kjøpte de på Coop.

takk :) da skal jeg se etter de neste gang jeg skal handle.

Skrevet
Det hender. Her sto det på pakken at den var 75 gram :)

Du spiser jo så lite og magert at jeg synes ikke det virker noe smart at du i tillegg veier maten du spiser.. :klemmer:

Skrevet
- En skive fullkornspolarbrød med laks og et glass skummet melk.

Noen seigedamer (sånn uten sukkerstrø).

- En kyllingfileèt krydret med paprika med masse god ovnsstekt grønnsaker krydret med BBQ & Grill Mesquite (squash, paprika, apsarges og rødløk).

Er stappmett etter middagen enda, så jeg vet ikke hva det blir til kvelds, mest sannsynlig Yoplait Dobbel% med mango og en håndfull Axa sin 4 kornsblanding.

Mye vann idag.

Fikk enda en kommentar av en kollega som spurte om jeg hadde gått ned i vekt idag! :tommel: Har bare 3-4 kg igjen så har jeg nådd målet mitt.

Ble en Nutrilett bar med brownie smak, istedetfor den yoghurten! + et lite glass rødvin! :)

Skrevet
Ble en Nutrilett bar med brownie smak, istedetfor den yoghurten! + et lite glass rødvin! :)

Prøvd de med karamell?

Skrevet
I dag er det basilusker ute og går i kroppen, til de grader!

Frokost: Havregrøt med brunost og pære

Mellom: Eple

Lunsj: To brødskiver med ost, skinke og agurk

Mellom: Pære

Mellom: Knekkebrød med brunost og en fiskekake

Mellom: Eple

Jeg har fått ganske dårlige matvaner, klarer ikke å ha faaste måltider, for jeg sliter skikkelig med å bestemme meg for hva jeg skal spise! Hvert måltid består av at jeg "spiser ikke opp den risen så jeg kan maule en ostebit" og går rundt med gaffel og spiser fra kjøleskapet/stekepanna/peanøttsmørboksen. Klarer ikek å slutte med denne vanen selv om den bare fører med seg ulemper; jeg får ikke følelsen av å ha spist et ordentlig måltid, inne noe rutine i hverdagen, og mye ekstra tidsbruk på å telle kaloriene i "den peanøttsmørbiten jeg pirka ut av boksen". Mål: Slutte med småspisingen og spise ordentlige måltider til jeg blir mett! (Lettere sagt enn gjort).

kylling tandori med salat

litt godteri

litt smothie-is

en appelsin

masse te

Feberen er skyhøy! Noen som har noen kjerringråd?

Skrevet

- Knekkebrød med cottage cheese og syltetøy + en liten neve mandler x 2

- Iskaffe x 2

- Nutrilettbar x 2

- Salat

- Skyr

For en dag :gjeiper:

Skrevet
Du er ikke alene om dette, mitt mellomnavn er ensformig til tider :gjeiper:

Godt det ikke bare er meg ^^

Skrevet
Feberen er skyhøy! Noen som har noen kjerringråd?

Masse veske, febernedsettende tabletter, hvile og søvn. Spis mat som frister, trenger ikke være store måltider, men kjeks, is, yoghurt og mat du ellers orker.. Hold sofaen/sengen til den værste feberen har roet seg.. God bedring :klemmer:

Skrevet
For en dag :gjeiper:

Ikke mye mat på deg i dag, savner litt skikkelig fredagskos=)

Skrevet
Ikke mye mat på deg i dag, savner litt skikkelig fredagskos=)

Kanskje jeg skal hente isen i fryseren? :lur:

Jeg for min del savner litt mer skikkelige måltider, og litt mer frukt og grønnsaker! Må skjerpe meg der altså.

Skrevet
Kanskje jeg skal hente isen i fryseren? :lur:

Jeg for min del savner litt mer skikkelige måltider, og litt mer frukt og grønnsaker! Må skjerpe meg der altså.

Må jeg også!!

Hent isen, kos deg, akkurat spist så masse snop at jeg ikke klarer å reise meg fra sofaen.. :gjeiper:

Skrevet
En 75-grams baguette med mager leverpostei og agurk

4 mandariner

1 Skyr

1 fiberknekkebrød med mager leverpostei og sylteagurk

1 Dumle kjærlighet på pinne

Det er det jeg har fått i meg så langt i dag, men det blir nok noe mer mat snart :jepp:

Og så ble det mørbrad med en liten potet til.

Skrevet

Frokost: Et knekkebrød med litt smør og fårepølse, en liten yoghurt (skogsbær) og et glass appelsinjuice.

Formiddagsmat/middag: Smørbrød med bøffalomozerella, olivenolje og diverse grønnsaker.

Kveldsmat: Et glass rødvin og to og et halvt stk hjemmelaget foccaciabrød.

Skrevet

Sein frokost; En avokado med salt

Lunch/middag; Pizza med oliven, peperoni og ost.

Kos til cæsar og xfactor; ALT for mange chillinøtter :ler:

Kvelds: To knekkebrød med tine krydderost, avokado, tomat, salt og pepper :rødme:

Skrevet

Frokost: En mango og et glass appelsinjuice.

Lørdagskos: En skillingsbolle.

Formiddagsmat: En skive med hvitost, et eple og en pære.

Middag blir biff med grønnsaker og fløtegratinerte poteter til og et glass :vin:.

Spiste lørdagskosen på formiddagen istedenfor i kveld siden min far spanderte kaffe og bolle etter lang fjelltur. :nigo:

Skrevet
Frokost: En mango og et glass appelsinjuice.

Lørdagskos: En skillingsbolle.

Formiddagsmat: En skive med hvitost, et eple og en pære.

Middag blir biff med grønnsaker og fløtegratinerte poteter til og et glass :vin:.

Spiste lørdagskosen på formiddagen istedenfor i kveld siden min far spanderte kaffe og bolle etter lang fjelltur. :nigo:

Lar faren din deg gå på en lang fjelltur etter at du bare har spist en mango? Så ...sunt.

Skrevet
Kos til cæsar og xfactor; ALT for mange chillinøtter :ler:

For mange chilinøtter? Jeg forstår ikke hva du mener. :)

Skrevet

Frokost: To rugsprø med røkt kalkunfilet, 5 cherrytomater, eplejuice

Mellom: Et lit eple med kanel, gønn te

Lunsj: to rugsprø, ett med gulost og ett med philadelphia light urter og hvitløk, eplejuice

Middag: Grønnsakssuppe med alt for mye chilipulver (først kom det ingen ting, og så kom det plutselig masse, heh :sjenert: ), saft

Snacks: Et lite eple med kanel varmet i microen, 6 biter bassett's liquorice, grønn te

Drar til en venn i kveld, så da blir det vel en eller annen form for snacks der, og kanskje noe alkohol.

Skrevet
Drar til en venn i kveld, så da blir det vel en eller annen form for snacks der, og kanskje noe alkohol.

Kan tenke meg du tørstet godt etter middagen, det er så lett for å gå fra ingenting som kommer ut til at halve boksen ligger i maten..

Kose deg i kveld, det er el unnet deg!! :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...