Gjest Miam Skrevet 25. oktober 2009 #4761 Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Jeg har hatt besøk av to venninner i helgen, og det betyr store matinntak av KUN deilig, god mat! I dag: -To knekkebrød med oransj paprika. -En stor kopp te. -Kylling og safran-suppe på Zupperia, med en halv grov baggis! -En glasscola -Amerikasnop fra Deli de Luca. (Dagen derpå til de grader, så ikke så mye mer fornuftig mat) Nå blir det 3 toast til kvelds tenker jeg! Peace Endret 25. oktober 2009 av Miam
Gjest Niema Skrevet 25. oktober 2009 #4762 Skrevet 25. oktober 2009 Frokost: knekkebrød med cottage cheese og syltetøy + en neve mandler Lunsj: salat Middag: risgrøt Kvelds: knekkebrød med cottage cheese og syltetøy + en neve mandler
Chanel.No5 Skrevet 25. oktober 2009 #4763 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har hatt besøk av to venninner i helgen, og det betyr store matinntak av KUN deilig, god mat! Åh, koselig!! God mat og gode venner henger sammen!!
Gjest MooCow Skrevet 25. oktober 2009 #4764 Skrevet 25. oktober 2009 Det har vaert en snodig dag matmessig... - Quorn mince med svarte oliven og gluten- og melkefri pesto. - Soyayoghurt med litt hjemmelaget syltetoey. - 5 biter gluten- og melkefri brownies. - Glutenfri pasta med Quorn mince, svarte oliven og resten av pestoen. -1 eple.
venus_ Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4765 Skrevet 25. oktober 2009 - Et speltrundstykke med et kokt egg og kaviar. To glass skummet melk. - En cappuccino. - Noen chilinøtter og en halv iskaffe dobbel latte. - Moussaka med ekstra lett rømme. Lite mat i dag så må finne på noe godt til kvelds
Chanel.No5 Skrevet 25. oktober 2009 #4766 Skrevet 25. oktober 2009 - 5 biter gluten- og melkefri brownies. Smaker disse noe tilsvarende "normale" brownies med melk og mel? Aldri spist gluten og melkefrie produkter. Men nå vet jeg jo ikke om du har hatt allergi(?) hele livet og aldri smakt vanlige da..
Gjest MooCow Skrevet 25. oktober 2009 #4767 Skrevet 25. oktober 2009 Smaker disse noe tilsvarende "normale" brownies med melk og mel? Aldri spist gluten og melkefrie produkter. Men nå vet jeg jo ikke om du har hatt allergi(?) hele livet og aldri smakt vanlige da.. Jeg er ikke allergisk eller noe, muligens en form for intoleranse, men jeg merker at magen ikke liker melk og gluten saa proever aa holde meg unna det. De er ikke like gode som normale brownies, men de er slett ikke dumme. Maa jammen proeve aa bake selv.
Chanel.No5 Skrevet 25. oktober 2009 #4768 Skrevet 25. oktober 2009 Lite mat i dag så må finne på noe godt til kvelds Misunner deg jeg.. Var tidlig i besøk i dag, barnebesøk kl. 14, så tror min kose-kvote for denne dagen er VEL BRUKT (Antall kakestykker er ukjent.. )!! Hehe
Chanel.No5 Skrevet 25. oktober 2009 #4769 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er ikke allergisk eller noe, muligens en form for intoleranse, men jeg merker at magen ikke liker melk og gluten saa proever aa holde meg unna det. De er ikke like gode som normale brownies, men de er slett ikke dumme. Maa jammen proeve aa bake selv. Det skal jeg, for jeg har en tender mage selv, men er ikke flink nok til å ta hensyn..Tenker at slik mat ikke smaker like godt, men en vet jo aldri om en ikke prøver da, så jeg skal se om jeg ikke kan endre noen ting ihvertfall!
Gjest MooCow Skrevet 25. oktober 2009 #4770 Skrevet 25. oktober 2009 Det skal jeg, for jeg har en tender mage selv, men er ikke flink nok til å ta hensyn..Tenker at slik mat ikke smaker like godt, men en vet jo aldri om en ikke prøver da, så jeg skal se om jeg ikke kan endre noen ting ihvertfall! Det er faktisk en del ting som er ganske ok selv om jeg generelt sett syns glutenfri bakst ikke er like godt som normal bakst. Jeg er heldig som bor i UK hvor utvalget er veldig godt.
Chanel.No5 Skrevet 25. oktober 2009 #4771 Skrevet 25. oktober 2009 Det er faktisk en del ting som er ganske ok selv om jeg generelt sett syns glutenfri bakst ikke er like godt som normal bakst. Jeg er heldig som bor i UK hvor utvalget er veldig godt. I Norge ligger de LANGT bak med utvalg og prisene er ikke akkurat lave heller da..
The Kitten Skrevet 25. oktober 2009 #4772 Skrevet 25. oktober 2009 Frokost: En halv mango, et eple, en banan, en pære og et glass appelsinjuice. Formiddagsmat: En gulrot, to knekkebrød med litt smør og fårepølse og en liten yoghurt med skogsbærsmak. Middag: Kylling og nuddlesuppe fra restaurant.
Paibunn Skrevet 25. oktober 2009 #4773 Skrevet 25. oktober 2009 Sen frokost: 1 dl biola bringebær, 1 lite eple, 3 ss havreegryn, 2 ss solsikkefrø, et par valnøtter og et par mandler Mellom: et par tortilla chips Middag: 1 kyllingfilet med ovnsbakte potetbåter, bernaisesaus og mais Mellom: 1 klase druer Mellom: 8 sukkererter Kvelds: 1 tortilla med tacokarbonadedeig, mais, agurk, tomat og litt ost Mellom: 1 stripe mørk kokesjokolade Mellom: 1 gulrot
Gjest MooCow Skrevet 25. oktober 2009 #4774 Skrevet 25. oktober 2009 Det har vaert en snodig dag matmessig... - Quorn mince med svarte oliven og gluten- og melkefri pesto. - Soyayoghurt med litt hjemmelaget syltetoey. - 5 biter gluten- og melkefri brownies. - Glutenfri pasta med Quorn mince, svarte oliven og resten av pestoen. -1 eple. Og saa ble det ogsaa: - Smoothie av banan, mango, appelsinjuice, soyayoghurt, silken tofu og baer. - 3 skiver blodpudding med groennsaksblanding til.
desperate Skrevet 25. oktober 2009 #4775 Skrevet 25. oktober 2009 2 halvgrove brødskiver med kryddersalami 1 glass skummamelk med en del sjokoladepulver oppi 1 Skyr Litt chipsrester fra i går Burrito servert med LITT salat og LITT ris på restaurant Sikkert blitt 1,5-2 liter vann i dag også
Gjest Miam Skrevet 26. oktober 2009 #4776 Skrevet 26. oktober 2009 Åh, koselig!! God mat og gode venner henger sammen!! Så enig, så enig Ordentlig koselig! Matinntaket foreløbig i dag: -En skål crüsli med ekstra lettmelk -En halv eske Salte Bjørner! -En svær sånn plastboks med salat fra salatbaren på Lerøy, mmmm! -En ciabatta -En fersken-iste -Rød Extratyggis -Vann og tran.
Gjest Niema Skrevet 26. oktober 2009 #4777 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Frokost: knekkebrød med cottage cheese og syltetøy, en neve mandler Mellom: iskaffe Lunsj: go' morgen yoghurt Middag: laks, poteter og grønnsaker Endret 26. oktober 2009 av Niema
Safira Skrevet 26. oktober 2009 #4778 Skrevet 26. oktober 2009 I går: Frokost: 2 rugsprø med makrell i tomat Lunsj: Et eple med kanel varmet i microen, et rugsprø med brunost og jordbærsyltetøy Mellom: 6 cherrytomater, 4 biter bassett's liquorice allsorts Middag: Kyllingwok med ris Kvelds: Iskaffe frappe mocca I dag: Frokost: Grov ciabatta med skinke og tomat Lunsj: Grov ciabatta med skinke og salat, en pære Mellom: Et glass iskaffe Middag: Kyllingfilet, byggris, salat Og tenker det blir 2 klementiner og en kopp grønn te til kvelds
paintarainb0w Skrevet 26. oktober 2009 #4779 Skrevet 26. oktober 2009 Frokost: Havregrøt med kanel, 1/2 banan og lett syltetøy Lunsj: En skyr, plomme og en pose minigulerøtter Middag: Stekt ris med grønnsaker fra kinarestaurant Kvelds: Eple og dent
Gjest Marlo Skrevet 26. oktober 2009 #4780 Skrevet 26. oktober 2009 Frokost: 2 nystekte rundstykker med gulost og agurk Lunsj: 2 rundstykker, 1 med brunost, 1 med gulost og agurk Middag: Svinefilet, salat og litt pommes
Fremhevede innlegg