Chanel.No5 Skrevet 24. oktober 2009 #4721 Skrevet 24. oktober 2009 Og så ble det mørbrad med en liten potet til. Oksemørbrad er verdens beste biff altså!! Med hjemmelaget bernaisesaus og ris
Gjest Lunacy Skrevet 24. oktober 2009 #4722 Skrevet 24. oktober 2009 Frokost: havregrøt med kanel og sukrin, et glass lettmelk. Mellom: en skyr med skogsbær og vanilje, vann, druer, kaffe. Lunsj: to grove brødskiver med omelett lagd på to eggehvitter, ett egg, kokt skinke, rødløk, paprika, gressløk og en skive hvitost. Vann. Middag/kvelds: hjemmelaget pizza, mozell. Lørdagskos: smash! :D
Gjest MooCow Skrevet 24. oktober 2009 #4723 Skrevet 24. oktober 2009 (endret) I dag: - Soyayoghurt, 1 ss havrekli, 1 ss havregryn, 1 ss knuste linfroe, baer. - 2 vodka og diet Redbull. - Gammon steak(svin), 2 speilegg, pommes frites, erter og sjampinjong. 1 appelsinjuice, 1 cola light. - 3 skiver blodpudding med groennsaksblanding til. Endret 24. oktober 2009 av MooCow
lilla91 Skrevet 24. oktober 2009 #4724 Skrevet 24. oktober 2009 24. oktober ble visst småspisingsdagen for meg! Er syk, så går rundt og er fjern og tar litt fra kjøleskapet nå og da, sovner med mat i munnen og sånn, haha. Banan Kiwi, halvt knekkebrød med brunost, noen kyllingbiter fra tikka massala gryta 5 dl dobbel0% youghurt med blåbær 4 knaskegulrøtter Blå småsulten (nøtter) Middagen ble et kulinarisk eksperiment fra pappas side, raspede gulrøtter og løk, stekt sammen med squashbiter. Litt flere kyllingbiter fra tikka massala gryta 3 bixit kjeks med mindre sukker og et glass melk En liten bit grov banankake (med banan istedenfor sukker og sammalt mel og havregryn) Og så mye te at jeg har ikke tellinga på hvor mange ganger jeg har vært på do i dag Men sikkert lurt å få ut avfallsstroffer av kroppen
Jenta21 Skrevet 24. oktober 2009 #4725 Skrevet 24. oktober 2009 1 Skyr 5 nuggets av svin med en halv potet og en spiseskje mais 6 mandariner 3 Dumle kjærlighet på pinne To små biter melkesjokolade Snart en kopp fettfrie kyllingnudler til kvelds.
Chanel.No5 Skrevet 24. oktober 2009 #4726 Skrevet 24. oktober 2009 - 3 skiver blodpudding med groennsaksblanding til. Åh, det er lenge siden jeg ha spist, er så godt!! Men poteter med smør på og grønnsaker!!
Chanel.No5 Skrevet 24. oktober 2009 #4727 Skrevet 24. oktober 2009 24. oktober ble visst småspisingsdagen for meg! Er syk, så går rundt og er fjern og tar litt fra kjøleskapet nå og da, sovner med mat i munnen og sånn, haha. Småspising og sykdom er jo HELT NORMALT!! Viktigste er at du får næring i deg,men også at du svelger den, ikke sovner med den i munnen :gjeiper:
Gjest MooCow Skrevet 24. oktober 2009 #4728 Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Åh, det er lenge siden jeg ha spist, er så godt!! Men poteter med smør på og grønnsaker!! Ja, jeg har litt dilla paa blodpudding for tiden. Spiser ikke saa mye poteter jeg, og saa var jeg veldig sulten da. Hva annet kan man ha til blodpudding forresten? Her i UK er det vanlig med blodpudding til frokost med egg, bacon osv. Endret 24. oktober 2009 av MooCow
Gjest Gjest_Ebba_* Skrevet 24. oktober 2009 #4729 Skrevet 24. oktober 2009 Frokost: 2 tacoskjell m/ bønner, agurk & ost + 1 knekkebrød m/ cottage cheese, syltetøy, kanel Mellom: 2 lomper m/ brunost Lunsj: 1 banan, 1 Fedon-karamellbar Middag: 2 tacoskjell m/ bønner, agurk, ost + 2 lomper m/ pesto, litt bønner, agurk, salat Kvelds: 2 (spelt)skiver m/ appelsinmarmelade/brunost + vann, kopper med grønn, hvit & svart te. Lyst på noe godteri nå da
Chanel.No5 Skrevet 24. oktober 2009 #4730 Skrevet 24. oktober 2009 Ja, jeg har litt dilla paa blodpudding for tiden. Spiser ikke saa mye poteter jeg, og saa var jeg veldig sulten da. Hva annet kan man ha til blodpudding forresten? Her i UK er det vanlig med blodpudding til frokost med egg, bacon osv. Har bare spist det sammen med poteter og grønnsaker som brokkoli og blomkål jeg.. Smeltet alltid smør å ha over potetene for å unngå at mten ble for tørr.. Kan ikke tenkte hva annet en kunne hatt til.. Pasta? Nei, vet faktisk ikke..
Chanel.No5 Skrevet 24. oktober 2009 #4731 Skrevet 24. oktober 2009 Lyst på noe godteri nå da Hva venter du på?? Er lørdag
lilla91 Skrevet 24. oktober 2009 #4732 Skrevet 24. oktober 2009 Du sier noe der, Lotte! Er så fjern og trøtt at jeg ikke skjønner noen ting, våkner og kan ikke forskjell på dag og natt, spurte mamma om de hadde spist frokost, og hun bare, nei, nå er klokka 7 og vi skal spise middag! Og når feberen er på sitt høyeste så er det så slitsomt å tygge, det blir sånn *skal bare slappe av litt, så kan jeg tygge mer*, og oppsann, da sovna vi!
Chanel.No5 Skrevet 24. oktober 2009 #4733 Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Og når feberen er på sitt høyeste så er det så slitsomt å tygge, det blir sånn *skal bare slappe av litt, så kan jeg tygge mer*, og oppsann, da sovna vi! Off, anbefaler deg at du går å legger deg, prøv å sov fra deg denne feberen Endret 24. oktober 2009 av Lotte28
desperate Skrevet 24. oktober 2009 #4734 Skrevet 24. oktober 2009 1 stykke hjemmelagd pizza 1 stykke til med hjemmelagd pizza 1 porsjon med kinesisk take away; "indrefilet med hvitløksaus", servert med diverse grønnsaker og ris Chips og dip lagd av lettrømme og dipmix 2 liter vann og et glass brus Og nå har jeg kjempelyst på en Skyr. Har aldri smakt det før, og jeg har to i kjøleskapet
lilla91 Skrevet 24. oktober 2009 #4735 Skrevet 24. oktober 2009 Off, anbefaler deg at du går å legger deg, prøv å sov fra deg denne feberen Prøver det, får se hvordan det går nå som jeg har sovet størstedelen av dagen! Håper ikke dette er svineinfluensa! Det er helt uaktuelt! Veldig mye som skjer neste uke som jeg ikke kan gå glipp av, og uka etter der igjen er det kondisjonstest på skolen, vi skal måle forbedring siden sist, og jeg har trent veldig mye fram mot det, men alt kommer jo til å bli ødelagt nå, i tillegg til at jeg mister ganske mange dager med trening.. Min store drøm var å få 5 i gym når jeg går ut av videregående, er dette svineinfluensa så kan jeg bare gi opp drømmen!
lilla91 Skrevet 24. oktober 2009 #4736 Skrevet 24. oktober 2009 Og nå har jeg kjempelyst på en Skyr. Har aldri smakt det før, og jeg har to i kjøleskapet Spis en Skyr da
desperate Skrevet 24. oktober 2009 #4737 Skrevet 24. oktober 2009 Spis en Skyr da Jeg er fortsatt mett etter middagen
The Kitten Skrevet 24. oktober 2009 #4738 Skrevet 24. oktober 2009 Lar faren din deg gå på en lang fjelltur etter at du bare har spist en mango? Så ...sunt. Jeg bestemmer da det best selv. Jeg gikk ikke tom for energi akkurat...
Chanel.No5 Skrevet 24. oktober 2009 #4739 Skrevet 24. oktober 2009 Og nå har jeg kjempelyst på en Skyr. Har aldri smakt det før, og jeg har to i kjøleskapet Har du lyst har du lov, det er en yoghurt det er snakk om, ikke en 2 kilos pose med sjokolade
Chanel.No5 Skrevet 24. oktober 2009 #4740 Skrevet 24. oktober 2009 Prøver det, får se hvordan det går nå som jeg har sovet størstedelen av dagen! Håper ikke dette er svineinfluensa! Det er helt uaktuelt! Veldig mye som skjer neste uke som jeg ikke kan gå glipp av, og uka etter der igjen er det kondisjonstest på skolen, vi skal måle forbedring siden sist, og jeg har trent veldig mye fram mot det, men alt kommer jo til å bli ødelagt nå, i tillegg til at jeg mister ganske mange dager med trening.. Min store drøm var å få 5 i gym når jeg går ut av videregående, er dette svineinfluensa så kan jeg bare gi opp drømmen! Det er utrolig dumt om du ikke får 5 i gym, det mener jeg seriøst, men læreren din kan kanskje gi deg en en litt lenger frist om du blir syk over lenger tid..? Du skal ihvertfall ikke tenke trening nå, bare pleie deg selv!!
Fremhevede innlegg