Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Årsaken til jærbakst etter frukt er fordi at for det meste så tåler jeg frukt dårlig. Får mageknipe av det, og da hjelper det av en eller annen grunn å spise et rundstykke eller noe sånt.

Tåler selv frukt dårlig, så dette skal jeg prøve ut med gjærbakst!

Frukt er jo så godt så godt, men det er ikke verdt knipene desverre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lunsj: Et stort eple, kaffe, tre ruter melkedrøm med bringebær (ops :fnise: )

Ikke mye til lunsj dette da.. Mangler liksom hmmm.. lunsjen?? :gjeiper: Anbefaler deg å få i deg litt ekstra til kvelds, ikke gå i for stor minus..

Ble virkelig skuffet over denne sjokoladen, tanken var god, men hadde smakt mye bedre om det var yoghurt og jordbær spør du meg..

Skrevet
Blir sikkert flere mandariner i kveld :)

Spis mange.. Få mer mat i deg i dag!! :popcorn:

Skrevet

Frokost: to brødskiver (tror jeg, husker ikke helt) + kaffe + vann

Lunsj: rundstykke med salami + egg + italiensk salat + kaffe (fra kantina)

Middag: kjøttboller i fløtesaus + grønnsaker + poteter (kantina..)

Kvelds: halv skive med sursild, halv skive med salami, halv skive med brunost, halv skive med brie + pære + sjokomelk + eplejus + vann + te!

Eksamen snart, ja :fnise:

Skrevet
- Salat "plukk selv* med alt mulig og en dæsj med hvitløksdressing.

- En Bendit Extreme smoothies med mango og guava.

Vi var en liten venninne gjeng som slo til med en 3 retters hjemme på kjøkkenet! :gjeiper:

Forrett- Loff, gratinert med hvitløkssmør, tomat og ost.

Hovudrett- Bakt potet med smør, rømme, bacon og mais. Servert med salat.

Dessert- Sjokolade Bruleè med jordbær.

- 2 glass med brus.

Litt vann.

Var himmelsk godt alt sammen, så jeg er enda veldig mett etter dette.

La meg veldig sent, så ble 2 loff skiver med skinke på også.

Skrevet

-En bolle crüsli med ekstra lettmelk

-Et lite glass eplejuice

-En kopp roibooste

-Et stort stykke sjokoladekake! (Man må jo spise opp restene må skjønne :fnise::)

-En Go'Morgen yoghurt med aprikossmak, kjempegod forresten!

-En flaske Boble med eplesmak

-En svær porsjon pasta med ostesaus og krydder og et rundstykke med hvitløksmajones og salat.

-Et stort glass cola

-En boks Hockeypulver :fnise:

-En eske IFA

-Vann og tran.

Litt vel mye sukker og syreholdig drikke i dag :sjenert:

Skrevet
kjøttboller i fløtesaus + grønnsaker + poteter (kantina..)

Kvelds: halv skive med sursild, halv skive med salami, halv skive med brunost, halv skive med brie

Her er vi helt lik, dette med å dele opp skivene for å ha på så mye forskjellig pålegg som mulig, godt å se det ikke bare er meg.. =)

Synes ikke maten tyder på at det er eksamenstid, super den.

Skrevet

Frokost: Havregrøt med kanel, 1/2 banan og lett syltetøy

MM: En gulrot

Lunsj: Ca 1/2 boks cottage cheese med kanel, fun light, noen hakkede mandler og resten av bananen.

MM: En mandarin

Middag: Tortillapizza (fullkornstortilla, løk, sopp, lettost, tomatpure, tomatskiver osv) + salat

Kvelds: En skyr og to alpen light barer

Skrevet (endret)

*Hotellfrokost: Rundstykke med ost og tomat. En skål müsli + en banan i biter, med yoghurt. Appelsinjuice.

*Flymat: 3/4 panini med mozzarella, tomat og basilikum. Ferdigkjøpt smoothie med jordbær & banan.

* Ferdigkjøpt smoothie med jordbær, banan, druer, lime, appelsin og eple.

* Ferskpresset appelsinjuice, litt melon & røde druer

* 1 grovbrødskive med ost og coleslaw

* En pose minigulrøtter

Edit: og en chai latte!

Snart: veggisburger et eller annet sted!

Endret av Frosk
Skrevet

- En grov skive med fårepølse.

- En Nutrilettbar med karamell smak og en Bendit Extreme Smoothies med acerola og solbær.

- En litt større porsjon Bali kyllingryte med ris.

- En Nutrilettbar med karamell smak.

- 2 Kavli Fullkornskjeks (de runde) med en kopp grønn drage te.

Mye vann idag! :)

Vekten vil ikke gå ned mer, men det er vel ikke rart etter så mye usunt jeg har spist i det siste! :fnise: Men, jeg satser på å kjøre bedre ut uken.

Skrevet
-En bolle crüsli med ekstra lettmelk

Om det er den originale versjonen av crüsli du spiser så anbefaler jeg deg å smake den sammen med cultura med pæresmak istedenfor melk!!

Sikkert godt med cultura uten smak også, men med pære er det mega :popcorn:

Skrevet
Om det er den originale versjonen av crüsli du spiser så anbefaler jeg deg å smake den sammen med cultura med pæresmak istedenfor melk!!

Sikkert godt med cultura uten smak også, men med pære er det mega :popcorn:

Ojj, den med pæresmak hadde jeg helt glemt! :gjeiper: Den er jo kjempe god, den må jeg gå til innkjøp av neste gang jeg handler.

Skrevet
Vekten vil ikke gå ned mer, men det er vel ikke rart etter så mye usunt jeg har spist i det siste! :fnise: Men, jeg satser på å kjøre bedre ut uken.

Du spiser ikke mye, så bare vær tålmodig. Det er helt vanlig at den stangerer litt, det kan ta opp til flere stabiliseringsfaser før det slipper igjen.

Skrevet
Du spiser ikke mye, så bare vær tålmodig. Det er helt vanlig at den stangerer litt, det kan ta opp til flere stabiliseringsfaser før det slipper igjen.

Det er godt å vite! :) Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt, kan ikke bare rase ned heller! :ler:

Skrevet
Ojj, den med pæresmak hadde jeg helt glemt! :gjeiper: Den er jo kjempe god, den må jeg gå til innkjøp av neste gang jeg handler.

Vet, hadde glemt det selv til jeg fikk ett glass hos min mamma forleden.. Nam..

Skrevet
Det er godt å vite! :) Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt, kan ikke bare rase ned heller! :ler:

Trener du også?

For du endrer kroppssammensetningen, med at du har fått mer muskelmasse i steden for fett og vekten står stille en periode selv om det skjer mye positivt inni deg (kan du merke noe på klærne, at du er blitt strammere feks?)

Skrevet

Jaja, så var det slutt på mandelmanien min. Har vært på foredrag på Lillestrømklinikken i dag, om ME og kosthold, og lært at nøtter (inkludert mandler) er histaminfremkallende og skal helst ikke spises noe særlig av.

Blæææh :snurt:

I dag har jeg spist alt for lite og veldig kjedelig, så gidder ikke å ramse opp :gjeiper:

Skrevet
Her er vi helt lik, dette med å dele opp skivene for å ha på så mye forskjellig pålegg som mulig, godt å se det ikke bare er meg.. =)

Synes ikke maten tyder på at det er eksamenstid, super den.

hehe, jeg følte for en skikkelig "kvelds for champions" i dag, er så godt med masse forskjellige pålegg :)

Glemte forresten å føye til en skål med vaniljeyogurt med valnøtter og honning til dessert.

Og takk for det, jeg prøver i hvertfall å spise sunt og balansert.

Selv om jeg vil være sunn og kanskje ta av litt, så klarer jeg ikke (vil ikke) la være å spise godis også :lur:

Skrevet
Jaja, så var det slutt på mandelmanien min. Har vært på foredrag på Lillestrømklinikken i dag, om ME og kosthold, og lært at nøtter (inkludert mandler) er histaminfremkallende og skal helst ikke spises noe særlig av.

Men dette er kun i forhold til ME, sant? I need my almonds! :ler:

Skrevet
Men dette er kun i forhold til ME, sant? I need my almonds! :ler:

Haha ja, det gjelder bare de som har samme problemer som det mange med ME har med tarmen og kroppen generelt, så vidt jeg vet. Mandler er jo ellers kjent for å være veldig sunt!

Og så ufaaaaattelig godt :popcorn:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...