Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skal sjokoade i fryseren spises helt frossen? Eller skal den bare være veldig kald?

Den fryser ikke på den måten, jeg har den liggende hele dagen og spiser den om kvelden som oftest, dagen etter, alt etter som..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det er mange som elsker kanel her inne,og da må jeg bare si: KANEL-knekkebrød! DET er godt altså! :jepp:

Skrevet
Føler meg som et matvrak, men de alpen light barene er småå altså :tongue: Og ikke minst veldig, veldig gode. Bra de bare inneholder 59 kcal :laugh:

Matvrak på dette lille? Ingen grunn til det som jeg kan skimte.. Da er jeg ett matmonster. Ang. de alpen lightene så er det jo ikke mat, jeg må spise ihvertfall to for å nærme meg ett mellommåltid.

Skrevet
Ser det er mange som elsker kanel her inne,og da må jeg bare si: KANEL-knekkebrød! DET er godt altså! :jepp:

KANEL er det beste!! Får du kjøpt knekkebrødene i Norge? Vet bare at en her inne kjøper de i England og det hjelper meg lite...

Skrevet
Er ikke dette litt lite for en hel dag? Jeg hadde i alle fall gått sulten, tror jeg..

Kvelds blir: Tenkte å kjøpe sånn fullkornskavring-opplegg, også tar jeg brunost på :)

Mmmm.. Kveldsen.. :popcorn:

Enig med deg over, hadde vært ihjelsulten om jeg spiste så lite også..

Skrevet

Vi hadde jo sånne kanelknekkebrød i Norge for noen år siden, husker jeg. De var kjempegode med skikkelig Tine smør på :fnise:

Skrevet
KANEL er det beste!! Får du kjøpt knekkebrødene i Norge? Vet bare at en her inne kjøper de i England og det hjelper meg lite...

Hm..jeg husker for noen år tilbake at de hadde kanelknekkebrød i Norge, men har ikke funnet det nå i det siste. Mulig de fortsatt selger dem på Ultra og andre butikker med stort utvalg. Jeg pleier å hamstre i Sverige jeg..så hvis du bor nære grensa må du kjøpe det neste gang du skal på harrytur :fnise:

Skrevet (endret)
Vi hadde jo sånne kanelknekkebrød i Norge for noen år siden, husker jeg. De var kjempegode med skikkelig Tine smør på :fnise:

VET DET, de var kjempegode, men Wasa trakk de tilbake igjen tror jeg, har ihvertfall ikke sett de på lenge. Med brunost.. Nam..

Endret av Lotte28
Skrevet
Hm..jeg husker for noen år tilbake at de hadde kanelknekkebrød i Norge, men har ikke funnet det nå i det siste. Mulig de fortsatt selger dem på Ultra og andre butikker med stort utvalg. Jeg pleier å hamstre i Sverige jeg..så hvis du bor nære grensa må du kjøpe det neste gang du skal på harrytur :fnise:

Gjett om jeg skal, aldri vært på harrytur over grensen, men dette er en grunn til å det gjøre :gjeiper:

Skrevet

* Ferskpresset appelsinjuice

* Sandwich (grov) med hummus, spirer, tomat og diverse

* Fruktsalat: ananas, melon, druer

* Smoothie (ferdigkjøpt) av banan, jordbær, eple, appelsin, druer m.m

* En liten kakesak med mandler og nøtter

* 3/4 veggisburger på Mcdonalds :ler: - spicy kikertburger i brød. Den var faktisk ganske god! Lite glass cola.

* Et (vegetar)pizzastykke

* En yoghurt med 1/2 kiwi, fersk ananas og mango

* Nå: sjokolade :nigo:

Skrevet
* Nå: sjokolade :nigo:

:popcorn: Mmm.. Det fikk jeg også lyst på, men skal legge meg nå, kan ikke risikere at jeg kvikner skikkelig til på sukker-ruset :gjeiper:

Skrevet

Startet med middag idag, alt blir litt snudd om. Men spiller ingen rolle for meg, hva som blir spist først osv.! :)

- En skål med lapskaus og litt flatbrød.

- Litt riskrem med hjemmelaget jordbær saus (var på besøk og kunne bare ikke si nei... :sjenert: )

Et lite glass brus (sånn merkelig, blandet med sprite, saft og vann).

- En skive fullkorns polarbrød med røkt laks.

Banan.

En Nutrilett bar med brownie smak og en kopp grønn drage te.

Litt vann.

Skrevet
Mmmm.. Kveldsen.. :popcorn:

Enig med deg over, hadde vært ihjelsulten om jeg spiste så lite også..

Jah, det er kjempegodt med kavring. Men så ringte kjæresten og var så giret på pitapizza så kavring må nok heller vente til i morgen. Det er ikke akkurat sunt, men det får gå for i dag. :)

Og til lunsj ble det en skyr og et rundstykke i stedet for to brødskiver. Så i dag gikk det ikke som planlagt :)

Skrevet
Et lite glass brus (sånn merkelig, blandet med sprite, saft og vann).

I danmark fikk jeg ofte servert jordbærsaft blandet med sitronbrus, kjempegodt..

Skrevet
VET DET, de var kjempegode, men Wasa trakk de tilbake igjen tror jeg, har ihvertfall ikke sett de på lenge. Med brunost.. Nam..

De jeg kjøper i Sverige er Wasa, så det er nok bare butikkene i Norge som har sluttet å selge dem..

Skrevet
I danmark fikk jeg ofte servert jordbærsaft blandet med sitronbrus, kjempegodt..

Det bruker vi å ha til middagen på julaften :) Mammas hjemmelagde saft med litt sprite i.

Skrevet

Frokost: Et ryvita sesam med lett gulost, et lite glass grapefruktjuice

Lunsj: Et stort eple, to ruter 70% kokesjokolade fra freia

Middag: Rett i koppen klar grønnsakssuppe, en gulrot, fem cherrytomater

Kvelds: Yoplait 0% med oppvarmede blåbær, grønn te

Skrevet

Frokost: Havregrøt med kanel, 1 ss lett syltetøy og en halv banan

Lunsj: En skyr og en banan

MM: En gulrot

Middag: "Plukk & mix" salat fra meny med div. grønnsaker, kikerter og litt pasta + en alpen light

MM: En gulrot

Kvelds: Fruktsalat laget av et eple, en pære, litt mager kesam og kanel

Skrevet
Kvelds: Yoplait 0% med oppvarmede blåbær, grønn te

Synes du har redusert mengde mat betraktelig i det siste, du var jo blitt så flink :gjeiper: .. Du kan umulig være mett på så lite som du spiser..

Skrevet
Kvelds: Fruktsalat laget av et eple, en pære, litt mager kesam og kanel

Anbefaler på det sterkeste vanlijekesam på fruksalat, skikkelig godt!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...