Lilandry Skrevet 5. november 2009 #5121 Skrevet 5. november 2009 - En skive fullkorns polarbrød med laks. - En bakt potet, med bacon, rømme og mais. Salat. - En Nutrilett bar med brownie smak. - En skive fullkorns polarbrød med laks og agurk. En banan. - 2 Kavli fullkornskjeks (spelt, de runde). Litt vann. I morgen kommer samboer hjem igjen og det er fredag. , blir nok en del usunt da. Hvorfor klarer jeg ikke å holde meg til det vanlige når han er hjemme? Det plager meg litt... Men, sånn er nå det. Ser nå begynner vekta å gå nedover igjen, etter en stillestående tid.
Lilandry Skrevet 5. november 2009 #5122 Skrevet 5. november 2009 Middag: "Plukk & mix" salat fra meny med div. grønnsaker, kikerter og litt pasta + en alpen light Synst utvalget av de salatbarene her jeg bor er så utrolig dårlig. Husker en gang de hadde linser og mye spennende, men det var bare den ene dagen.
Chanel.No5 Skrevet 5. november 2009 #5123 Skrevet 5. november 2009 I morgen kommer samboer hjem igjen og det er fredag. , blir nok en del usunt da. Hvorfor klarer jeg ikke å holde meg til det vanlige når han er hjemme? Det plager meg litt... Men, sånn er nå det. Ser nå begynner vekta å gå nedover igjen, etter en stillestående tid. Hvor ofte er samboeren hjemme da? Bare i helgene? For da ser jeg ihvertfall ingen grunn til at dere ikke skal kose dere.
Lilandry Skrevet 5. november 2009 #5124 Skrevet 5. november 2009 Hvor ofte er samboeren hjemme da? Bare i helgene? For da ser jeg ihvertfall ingen grunn til at dere ikke skal kose dere. Nå i det siste har han bare komt hjem i helgene. Ja, du sier noe der! Er bare så rart, når jeg er med han, så melder godtesuget seg hele tiden! Men, når jeg er alene eller venner, så er det helt omvendt.
Gjest Vettel Skrevet 5. november 2009 #5125 Skrevet 5. november 2009 Var uggen idag i magen så sto opp sent og sen frokost kl 11. Frokost: ca 2 dl naturell yoghurt med kli, og noen fryste kirsebær, noen (5??) hasselnøtter. kaffe med lettmelk. Lunsj: ett kokt egg, skiver med ost og salami (fat reduced begge deler), agurk, cherry tomat, en sopp. 1 fullkorn knekkebrød med low fat camambert. svart te Middag: stek, grønnsaker stekt i sjyen, mer grønnsaker stekt. rødkål. 2 porsjoner, store!! grønn te nå på kvelden.
Chanel.No5 Skrevet 5. november 2009 #5126 Skrevet 5. november 2009 Synst utvalget av de salatbarene her jeg bor er så utrolig dårlig. Husker en gang de hadde linser og mye spennende, men det var bare den ene dagen. Enig.. Pastaen og risen flyter i vann, egget er grønt og salat/grønt er tørt, osten er svett og kyllingen smaker gammel..
venus_ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #5127 Skrevet 5. november 2009 - En cappuccino. - To skiver grovt speltbrød med lett salami og majones. Et glass skummet melk. - En halv iskaffe kaffe latte. - En browniesbar. - To ryvita med et kokt egg og kaviar. - Tortellini fylt med kjøtt med pastasaus og parmasan. - Et sjokoladekjeks og en stripe 70% kokesjokolade.
Chanel.No5 Skrevet 5. november 2009 #5128 Skrevet 5. november 2009 Nå i det siste har han bare komt hjem i helgene. Ja, du sier noe der! Er bare så rart, når jeg er med han, så melder godtesuget seg hele tiden! Men, når jeg er alene eller venner, så er det helt omvendt. Da er det ikke rart dere koser dere. Dere hadde vel disket opp med god mat og drikke i helgene om han ikke var pendlene også tenker jeg? Det er jo helt normalt at maten blir litt "anderledes" en i hverdagen, noe skal vi nå kunne kose oss med etter en uke med bra mat, noe som gjør helgene litt god å glede seg til på andre måter enn at en kan sove litt lenger!
paintarainb0w Skrevet 5. november 2009 #5129 Skrevet 5. november 2009 Anbefaler på det sterkeste vanlijekesam på fruksalat, skikkelig godt!! Ja, det er kjempegodt Vaniljekesamen spiste jeg dessverre opp i går, så i dag ble det vanlig kesam med kanel og litt splenda :happy: Ikke så verst det heller.
venus_ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #5130 Skrevet 5. november 2009 Enig.. Pastaen og risen flyter i vann, egget er grønt og salat/grønt er tørt, osten er svett og kyllingen smaker gammel.. Kylling som er i salatbarer (i butikker med ferskvare) er som oftest grilla kylling som har lagt i varmeskapet i ferskvara hele dagen som har blitt til overs på kvelden. Så er nok ikke beste kvaliteten.
paintarainb0w Skrevet 5. november 2009 #5131 Skrevet 5. november 2009 Enig.. Pastaen og risen flyter i vann, egget er grønt og salat/grønt er tørt, osten er svett og kyllingen smaker gammel.. Ja, sånn er det på de fleste matbutikker her også dessverre. Men var innom en butikk jeg aldri pleier å handle på til vanlig, en ganske stor og nyåpnet meny. Og der hadde de alt mulig Olivenblanding, kikertblanding med litt forskjellige grønnsaker og krydder, tomater i pesto, hvitløkskrutonger, reker, kylling, skinke, marinert paprika, pasta i hvitløksmarinade, egg, forskjellige typer løk, herlige cherrytomater, fullkornspasta osv. Nam! Jeg klarte heldigvis å begrense meg da, prøvde å velge de sunneste alternativene
Chanel.No5 Skrevet 5. november 2009 #5132 Skrevet 5. november 2009 Ja, det er kjempegodt Vaniljekesamen spiste jeg dessverre opp i går, så i dag ble det vanlig kesam med kanel og litt splenda :happy: Ikke så verst det heller. JA, det virket meget godt også!! Kanskje litt vanlijesukker..Hehe
Lise_ Skrevet 5. november 2009 #5133 Skrevet 5. november 2009 Jeg får hive meg på denne tråden jeg og -2 skiver -1 skive og en skål tomatsuppe :klø: vart visst ikke så mye det :klø:
Chanel.No5 Skrevet 5. november 2009 #5134 Skrevet 5. november 2009 Kylling som er i salatbarer (i butikker med ferskvare) er som oftest grilla kylling som har lagt i varmeskapet i ferskvara hele dagen som har blitt til overs på kvelden. Så er nok ikke beste kvaliteten. Smaker ikke verre, kjøper aldri disse salatene, vet jeg blir skuffet uansett..
Chanel.No5 Skrevet 5. november 2009 #5135 Skrevet 5. november 2009 Ja, sånn er det på de fleste matbutikker her også dessverre. Men var innom en butikk jeg aldri pleier å handle på til vanlig, en ganske stor og nyåpnet meny. Og der hadde de alt mulig Olivenblanding, kikertblanding med litt forskjellige grønnsaker og krydder, tomater i pesto, hvitløkskrutonger, reker, kylling, skinke, marinert paprika, pasta i hvitløksmarinade, egg, forskjellige typer løk, herlige cherrytomater, fullkornspasta osv. Nam! Jeg klarte heldigvis å begrense meg da, prøvde å velge de sunneste alternativene Hehe, så en smule bedre ut enn hva jeg har sett :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 5. november 2009 #5136 Skrevet 5. november 2009 Jeg får hive meg på denne tråden jeg og -2 skiver -1 skive og en skål tomatsuppe :klø: vart visst ikke så mye det :klø: Det er jo tilsammen bare vel ett måltid, har du ikke merket en sult..??
Safira Skrevet 5. november 2009 #5137 Skrevet 5. november 2009 Synes du har redusert mengde mat betraktelig i det siste, du var jo blitt så flink :gjeiper: .. Du kan umulig være mett på så lite som du spiser.. Jeg går ikke rundt sulten Har bare vært litt mye skole i det siste. Det tar seg vel opp etterhvert.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #5138 Skrevet 5. november 2009 Eksamensperioden er i gang så da blir det som vanlig skralt med mat. Vanskelig å spise nok av den kjedelige maten på skolen, men klarte meg bra i dag: Frokost: 2 fiskekaker med en dæsj remulade Lunsj: 3 knekkebrød med ost&skinke Middag: Rester av gryterett m kylling, rundstykke m hvitløkssmør Kvelds: tomatsuppe m egg
Chanel.No5 Skrevet 5. november 2009 #5139 Skrevet 5. november 2009 Jeg går ikke rundt sulten Har bare vært litt mye skole i det siste. Det tar seg vel opp etterhvert. For at hjernen skal fungere optimalt så trenger den tilstrekkelig med næring, det samme gjelder kroppen så prioriter helse også oppi alt skolearbeidet!!
Chanel.No5 Skrevet 5. november 2009 #5140 Skrevet 5. november 2009 Eksamensperioden er i gang så da blir det som vanlig skralt med mat. Vanskelig å spise nok av den kjedelige maten på skolen, men klarte meg bra i dag: Synes dette var bra jeg, variert mat, ikke bare de trøtte og tørre brødskivene med svett ost!!
Fremhevede innlegg