Jenta21 Skrevet 8. november 2009 #5201 Skrevet 8. november 2009 Frokost - 300 g melon og 100 g sharon Middag - to små polarbrød med salat (isbergsalat, paprika, agurk, mais, skinke og krutonger) Ellers - 30 g pringles, 3 marshmallows, 50 g melkesjokolade
Gjest MooCow Skrevet 8. november 2009 #5202 Skrevet 8. november 2009 (endret) I DAG: - Havrekligroet kokt paa soyamelk med knuste linfroe, gresskarkjerner, mandelessens, hjemmelaget syltetoey med splenda, kanel. 5 Rugsproe med roekt laks. 1 eple. - 1 hjemmelaget skolebolle. - 1 porsjon gryterett med kjoettdeig og rotgroennsaker, 1 potet og noen oliven. - 2 smaa epler. - Enda en porsjon gryterett. - Skogsbaer med soya custard. - 1 liten hvetebolle. Endret 8. november 2009 av MooCow
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 8. november 2009 #5203 Skrevet 8. november 2009 Frokost : 1 yoghurt med ett par håndfuller 4korn frokostblanding,litt valnøtter og tørkede bananer+ett par teskjeer linfrø Lunch: 2 skiver rista grovbrød med sjokoladepålegg Middag: Laks med 1 potet og rømme Mellom: 2 kornmokjeks med prim Kvelds snart : 1 eple i biter med kanel blandet med 1 epleyoghurt
Gjest Ylva Virvla Skrevet 8. november 2009 #5204 Skrevet 8. november 2009 Cornflakes og melk Tre mandariner To brødskiver med røkelaks Litt salat To brødskiver med stekt kylling, salat og rømmedressing En persimon (frukt)
Gjest Miam Skrevet 8. november 2009 #5205 Skrevet 8. november 2009 -2 knekkebrød med brie -Et stort glass appelsinjuice -En fanta orange -Chillinøtter (Aafk-cupfinale!!!) -Kylling og safransuppe på Zupperia -En banan -To knekkebrød med brie -Stor kopp kakao -Vann og tran!
Safira Skrevet 8. november 2009 #5206 Skrevet 8. november 2009 Frokost: Et rugsprø med makrell i tomat, eplejuice, grønn te Lunsj: Et rugsprø med lett gulost, en klementin Middag: Taco (En fullkornstortilla, svinekjøttdeig, agurk, salat, tomat, ananas, løk, jalapeños, tacosaus og mais), et glass pepsi max Dessert: En liten skål tress-is Tror det bare blir litt grønn te til kvelds, for jeg er fortsatt kjempemett etter middagen
Chanel.No5 Skrevet 8. november 2009 #5207 Skrevet 8. november 2009 Synes candy king er skikkelig dårlig jeg. Mix-godter er mye bedre! "For det er dagens lille høydepunkt"... Her er jeg helt uenig :gjeiper:, jeg elsker sjokoladen til CK, det er hovedgrunnen til at jeg kun kjøper dette smågodtet, jeg tåler desverre dårlig det søte, sure og salte så kanskje dette er bedre hos Mix..??
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 8. november 2009 #5208 Skrevet 8. november 2009 En persimon (frukt) Persimon/sharon er så godt, nam nam! Min matdag: Frokost: ett rugsprø med magerost og paprika, en skive rugbrød (volkornbrot) med brunost, kaffe, vann Mellom: en mandarin, noen druer, te Lunsj: En skive rugbrød med brunost (ja, jeg liker det veldig godt), kaffe,vann, en mandarin Mellom: ett eple, te, vann Middag: to små fullkornstortilla med tunfisk i karrisaus, salat, paprika, agurk, tomat, kesam, vann Kveldsen bli noe sånt som: en dobbel 0 youghurt, en banan, vann Ellers: noen läkerol, tre godterier
Chanel.No5 Skrevet 8. november 2009 #5209 Skrevet 8. november 2009 mat gir meg energi, og saa gir det jo og en god foelelse aa foele at man lykkes med noe. Flink du er!! Bra du selv er fornøyd!! Jeg har ALLTID hatt fredag og lørdag som snopedager deluxe så for mitt vedkommende er det uaktuelt å kun ha en, men du er flink som setter deg mål og klarer de og en følelse av å lykkes med noe er gull verdt!
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 8. november 2009 #5210 Skrevet 8. november 2009 Her er jeg helt uenig :gjeiper:, jeg elsker sjokoladen til CK, det er hovedgrunnen til at jeg kun kjøper dette smågodtet, jeg tåler desverre dårlig det søte, sure og salte så kanskje dette er bedre hos Mix..?? Jeg liker også candy king sitt godteri, spesielt de karamell- og lakris-firkantene. Fudge heter det kanskje? Nam!
Chanel.No5 Skrevet 8. november 2009 #5211 Skrevet 8. november 2009 Lunsj: En hjemmelaget sjokolademuffins (farsdag) EN ?? Skamme deg.. Tror jeg klarte kjøre nedpå 3 eller 4 hele plater med vafler + vaniljeis, 2 kakestykker med gulrotkake og litt sørlandschips (spiste ikke noe middag før jeg dro, så var sulten ) i farsdagsbesøket jeg var i.. Så du var ikke akkurat voldsom med den ene usle muffisen din :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 8. november 2009 #5212 Skrevet 8. november 2009 (endret) Tror det bare blir litt grønn te til kvelds, for jeg er fortsatt kjempemett etter middagen Kjempemett? Kan kke være store magesekken på deg Nå er vel ikke akkurat te noe en kan kalle en kvelds da, heller noe man har i tillegg.. Endret 8. november 2009 av Lotte28
Lilandry Skrevet 8. november 2009 #5213 Skrevet 8. november 2009 - En mini baguett (lys) med en salami og et lite glass med appelsin juice. - Rester fra lasagnaen med salat og litt loff. Noen smågodt biter fra gårsdagen mega plukk. - En grov skive med salami og noen stekte asparges med kylling biter (krydret med paprika pulver). Lite vann idag, ja. Føler det har vert en merkelig dag med mat, men vi er skral tomme i både skap og kjøleskap! Mandag imorgoen! Ny uke- nye muligheter!
Teriyaki Skrevet 8. november 2009 #5214 Skrevet 8. november 2009 Her er jeg helt uenig :gjeiper:, jeg elsker sjokoladen til CK, det er hovedgrunnen til at jeg kun kjøper dette smågodtet, jeg tåler desverre dårlig det søte, sure og salte så kanskje dette er bedre hos Mix..?? Men Mix har jo så og si den samme sjokoladen som candy king Det søte, sure og salte er hovedgrunnen til at jeg synes Mix sitt er bedre. Det er kjempebra! Blir mye fortere kvalm av candy king. Men nå kjøper jeg sjeldent smågodt. Blir fort rar i magen av det. Jeg har forøvrig spist masse muffins i dag! Har laget lys muffins med fire forskjellige sjokoladesorter i Også sendte jeg 10 muffinser med samboer som skulle i familiebesøk. Skulle egentlig dra jeg også, men hadde så lite lyst at det ble ikke noe av. Er ofte familiemiddager der, så følte ikke at jeg gikk glipp av så mye. Farsdag har uansett aldri vært big deal i min familie
Chanel.No5 Skrevet 8. november 2009 #5215 Skrevet 8. november 2009 Jeg liker også candy king sitt godteri, spesielt de karamell- og lakris-firkantene. Fudge heter det kanskje? Nam! Mmmm. Karamell og lakis fudge er noen av favorittene mine, de er himmelsk gode!!
Chanel.No5 Skrevet 8. november 2009 #5216 Skrevet 8. november 2009 Men Mix har jo så og si den samme sjokoladen som candy king Det søte, sure og salte er hovedgrunnen til at jeg synes Mix sitt er bedre. Det er kjempebra! Blir mye fortere kvalm av candy king. Men nå kjøper jeg sjeldent smågodt. Blir fort rar i magen av det. Tro meg - sjokoladen er helt forskjellig!! :gjeiper: Har kjøpt, spist og sammenlignet, så det nligger hardt arbeid bak for å ha kommet til denne konklusjonen Det var pga. mage jeg også måtte kutte ut det meste av syntetisk smågodt. Sjokolade derimot er det ingenting som kan stoppe meg å spise! De muffisene dine.. NAM!!
Gjest Frosk Skrevet 8. november 2009 #5217 Skrevet 8. november 2009 Bleh, her flyttes det, så kjøkkenet er erklært katastrofeområde og totalt ubrukelig Take-away og lettvint mat dominerer i dag, mao! * Smoothie av mango, banan, appelsinjuice + div * En banan og en appelsin * En skål med rester av gårsdagens (take-away) chana masala, med ris * En sitronkarums og en kiwi * Veggispizza (take-away, ja!) og et glass cola * En karums til Nå: film + Tupla sjokolade
Chanel.No5 Skrevet 8. november 2009 #5218 Skrevet 8. november 2009 Mandag imorgoen! Ny uke- nye muligheter! Og handlig i butikken for oss alle
Chanel.No5 Skrevet 8. november 2009 #5219 Skrevet 8. november 2009 Bleh, her flyttes det, så kjøkkenet er erklært katastrofeområde og totalt ubrukelig Take-away og lettvint mat dominerer i dag, mao! Nå: film + Tupla sjokolade Må si at du spiser bra mtp. at det flyttes og at du har ett ubrukelig kjøkken! Tupla sjokolade?? Noe engelsk?
Gjest Frosk Skrevet 8. november 2009 #5220 Skrevet 8. november 2009 Må si at du spiser bra mtp. at det flyttes og at du har ett ubrukelig kjøkken! Tupla sjokolade?? Noe engelsk? Hehe, stort sett bare take-away mat + pluss frukt, da Tupla er finsk http://en.wikipedia.org/wiki/Tupla_(chocolate) - ikke så verst, og den eneste sjokoladen vi hadde i huset, så.....
Fremhevede innlegg