lilla91 Skrevet 12. november 2009 #5381 Skrevet 12. november 2009 Havregrøt med nøtter og tørket frukt Banan To brødskiver med fiskekaker og eple Bixit fullkornsbar (2 kjeks) og skyr To mandariner Småsulten nøtter Banan En brødskive med fiskekake og et knekkebrød med prim, et eple og nøtter og frukt Har skjøvet kalorigrensa mi ganske høyt opp, i og med at jeg har fått beskjed av legen om at jeg sannsynligvis må opp ca 6-7 kg før jeg kan håpe på å få tilbake mensen. Men dette synes jeg er vanskelig. Har litt matbekymringer angående morgendagen, og liker det ikke i det hele tatt. Det har seg slik at jeg har bursdag, og det er vanlig at vi i vennegjengen "skjemmer" hverandre bort med kaker og godteri, og jeg er livredd for at folk skal gjøre det, og at jeg "må" spise. Jeg skal også ut og spise med de to bestevenninnene mine, og har ikke lyst til å "ødelegge" stemningen ved å spise lite og la de (hvertfall hun ene, den aller beste venninna) sitte og bekymre seg over meg. Jeg liker selvfølgelig ikke disse tankene, for hvis de fortsetter så kommer de til å ødelegge 18årsdagen min. Synes det er så utrolig fælt at slik tankegang skal stå i veien for at jeg skal kunne glede meg til min egen bursdag.
venus_ Skrevet 12. november 2009 Forfatter #5382 Skrevet 12. november 2009 - En banan. - Noen gjendekjeks og noen ritzkjeks. - En rett i koppen kyllingsuppe. - Omelett av to egg. - Noen chilinøtter.
lazy91 Skrevet 12. november 2009 #5383 Skrevet 12. november 2009 hei, takk for gode råd lotte28 og bolledeig! i dag: frokost: en god morgen yoghurt mellom:2 klementiner lunsj: kyllingsalat mellom: 2 klementiner og en peppernøtt middag:indisk spinat gryte med 2 chapatier og salat kvelds: litt musli med melk
Lilandry Skrevet 12. november 2009 #5384 Skrevet 12. november 2009 - En ostesnitzel med en potet med skall, wok grønnsaker og en dæsj bèrnaise saus. - 50 g melkesjokolade. Idag er jeg fryktelig demprimert...! Samboer kommer ikke hjem alikevel (jeg hadde gledet meg så mye). Må vel spise noe til kvelds, så det blir vel noe lite... Prøver å få i meg litt vann, for jeg har vondt i hodet etter et lite uhell som har ført til en svær kul i panna... Klarte å spise 2 grove skiver med remulade, sprøløk og roastbeef. Et lite glass skummet melk. Ble ca. 20 g til med melkesjokolade!
Lilandry Skrevet 12. november 2009 #5385 Skrevet 12. november 2009 Off.. Skjønner dette var kjedelig for deg, men du må bare prøve å kose deg i helgen selv om, inviter noen venner/familie på god mat og drikke kansksje? Du skal hvertfall prøve å nyte helgen for det den er verdt, selv med en kul i panna så blir det ekstra kjekt neste gang han kommer hjem til deg!! Alltid koslig med en klem, dere er så gode! Ble bedre nyheter på kvelden, for han fikk gå på fri fra imorgen av. Da skal han være hjemme hele uken også!
Gjest Gjest_Studenten_* Skrevet 12. november 2009 #5386 Skrevet 12. november 2009 frokost: 1 grovskive m pepperonismøreost + 1 glass oboy lunsj: 2 knekkebrød med rekesmøreost midt på dagen1: Hamburgerbrød med fiskekaker og tyttebærsylt midt på dagen2: Hamburgerbrød med fiskekaker og tyttebærsylt kveld: 1 fl vin, (minus ett glass) 5 kjeks m ost av ymse slag nattmat: 1 porsjon lapskaus med flatbrød m brelett I dag har jeg fått i meg alle næringskildene i hvertfall.. tror jeg :-p
Gjest Niema Skrevet 13. november 2009 #5387 Skrevet 13. november 2009 Men du må være glad i søte ting, for det er sjokoladeis med sjokoladebiter(formet som fisk), marshmallows og litt karamell så vidt jeg husker. Noen synes den er litt vel søt/mektig (men jeg synes den er kjempegod!) Jeg elsker søte ting! Tror ikke jeg kan huske at noe har vært for søtt for meg noen gang Den høres kjempegod ut, prøver den ut mot neste helg igjen tenker jeg
Lilandry Skrevet 13. november 2009 #5388 Skrevet 13. november 2009 Skikkelig dårlig spisedag idag... - Et halvt glass med skummet melk med sjokolade pulver. - En is kaffe latte og en Fedon bar, med karamell. - 2 mandariner (årets første!) Ikveld skal vi spise koteletter med tomater og champignon, kokte poteter og peppersaus! Så blir det nok noen øl!
paintarainb0w Skrevet 13. november 2009 #5389 Skrevet 13. november 2009 Frokost: Et eple og en gulrot (dårlig tid) Lunsj: 2 wasa sesam med kavli lettost og agurk + et eple og en mandarin Middag: Havregrøt med kanel, lett syltetøy og en halv banan Også blir det nok noe godt til fredagskos Men vet ikke helt hva enda. Kanskje popcorn eller dream is? Har litt popcorndilla for tiden
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #5390 Skrevet 13. november 2009 Frokost: 2 brødskiver med banan og syltetøy. et glass juice. lunsj: all bran, melk , sukker mellom: 1 mandarin middag: 2 porsjoner med pasta/kjøttdeiggryte og baguett 1 L cola, 1 x-tra twix å mer godt blir det sikkert i kveld. uheldigvis.
The Kitten Skrevet 13. november 2009 #5391 Skrevet 13. november 2009 (endret) Havregrøt med nøtter og tørket frukt Banan To brødskiver med fiskekaker og eple Bixit fullkornsbar (2 kjeks) og skyr To mandariner Småsulten nøtter Banan En brødskive med fiskekake og et knekkebrød med prim, et eple og nøtter og frukt Har skjøvet kalorigrensa mi ganske høyt opp, i og med at jeg har fått beskjed av legen om at jeg sannsynligvis må opp ca 6-7 kg før jeg kan håpe på å få tilbake mensen. Men dette synes jeg er vanskelig. Har litt matbekymringer angående morgendagen, og liker det ikke i det hele tatt. Det har seg slik at jeg har bursdag, og det er vanlig at vi i vennegjengen "skjemmer" hverandre bort med kaker og godteri, og jeg er livredd for at folk skal gjøre det, og at jeg "må" spise. Jeg skal også ut og spise med de to bestevenninnene mine, og har ikke lyst til å "ødelegge" stemningen ved å spise lite og la de (hvertfall hun ene, den aller beste venninna) sitte og bekymre seg over meg. Jeg liker selvfølgelig ikke disse tankene, for hvis de fortsetter så kommer de til å ødelegge 18årsdagen min. Synes det er så utrolig fælt at slik tankegang skal stå i veien for at jeg skal kunne glede meg til min egen bursdag. Har du bursdag i dag? Da har vi bursdag samme dag. Jeg håper du hadde en fin dag. Endret 13. november 2009 av The Kitten
The Kitten Skrevet 13. november 2009 #5392 Skrevet 13. november 2009 I dag har jeg bursdag, så da har det blitt en lit rar matdag hvor jeg har unnet meg alt jeg har hatt lyst på. Frokost: En skive med hvitost og en kopp te. Formiddagsmat: Pannekaker og en kopp varm hvit sjokolade. Middag (fra restaurant): fjellørret med gnocchi. Kveldsmat blir brownies fra Godt Brød.
Gjest Bolledeig Skrevet 13. november 2009 #5393 Skrevet 13. november 2009 Brownies fra godt brød er helt sinnsykt gode gratulerer med dagen!
breathless* Skrevet 13. november 2009 #5394 Skrevet 13. november 2009 I dag har jeg spist: Frokost: Bran flakes med soyamelk og blåbær, og en stor kopp kaffe med melk Mellom: Plomme Lunsj (fordelt på to for jeg trente midt i lunsj-pausen): Et og et halvt knekkebrød med skinke, ost og paprika, en banan og en boks med tunfisk, litt mayones og mais. Mellom: En gulrot Middag: Svinefilet, med steamet kålrabi, blomkål og gulrot. Kvelden er lagt til rette for leksegjøring, så ikke mye fredagskos på meg nei.. Blir vel frukt og te som alltid Pluss en yoghurt til kvelds
breathless* Skrevet 13. november 2009 #5395 Skrevet 13. november 2009 Jeg elsker søte ting! Tror ikke jeg kan huske at noe har vært for søtt for meg noen gang Den høres kjempegod ut, prøver den ut mot neste helg igjen tenker jeg Den er ikke så søt egentlig, bare helt perfekt Skulle bare ønske de kom i mindre bokser, for jeg har en uvane av å ikke slutte å spise til jeg når bunn!
The Kitten Skrevet 13. november 2009 #5396 Skrevet 13. november 2009 Brownies fra godt brød er helt sinnsykt gode gratulerer med dagen!
Chanel.No5 Skrevet 13. november 2009 #5398 Skrevet 13. november 2009 Synes det er så utrolig fælt at slik tankegang skal stå i veien for at jeg skal kunne glede meg til min egen bursdag. Det er DIN dag i dag(og Kitten ser jeg.. Hehe), nyt den, kos deg og ikke la de idiotiske tankene bestemme hva du skal spise og ikke. Spis kake og nyt det!! Gratulerer med dagen!!
Gjest Niema Skrevet 13. november 2009 #5400 Skrevet 13. november 2009 Skulle bare ønske de kom i mindre bokser, for jeg har en uvane av å ikke slutte å spise til jeg når bunn! Da er vi to! Først når jeg så størrelsen på boksen så tenkte jeg "yes, perfekt størrelse!" Men når jeg så etter så er det jo nesten like mye som en boks med dream, bare at det hele er mye mer kompakt :dåne: Og i tillegg så inneholder den mye mer kalorier.. Regnet ut at det var over 1000 kalorier i en sånn boks! Men den er så god at det får bare gå.. :gjeiper:
Fremhevede innlegg