Jenta21 Skrevet 22. november 2009 #5641 Skrevet 22. november 2009 Frokost - 1 eple, 1 Dumlekjærlighet, 1/4 polarbrød med mager kyllingost Middag - 2 fiskekaker, 1/2 pølse, et par skjeer potetmos Ellers - 2 epler, litt potetgull, et par marshmallows
Gjest Miam Skrevet 22. november 2009 #5642 Skrevet 22. november 2009 Godt, ellers hadde du skuffet oss :gjeiper:
lilla91 Skrevet 22. november 2009 #5643 Skrevet 22. november 2009 Er det av oss du mener? Mener generelt! Når jeg leste svaret mitt nå ser jeg at jeg hørtes veldig sur ut, det var ikke meningen Men det jeg mente at folk til stadighet "minner" meg på at jeg egentlig ikke er helt frisk, og derfor føler jeg at det forventes av meg at jeg skal være syk. Jeg vil gjerne være som alle andre, som før, men det er litt vanskelig når jeg f.eks. tar en sjokoladebit, og noen kommenterer at jeg er så utrolig flink. Da tenker jeg "åja, du forventer at jeg ikke skal klare å spise sjokolade", og da blir jeg minnet på de gamle tvangstankene..
Pjukset Skrevet 22. november 2009 #5644 Skrevet 22. november 2009 Neimen ser man det.. Lenge siden du :gjeiper:
Clucky Skrevet 22. november 2009 #5646 Skrevet 22. november 2009 frokost: 2 knekkebrød, 1 med ost/kalkun og 1 med cottage cheese middag: fruktsalat med yoghurt naturell og litt nøtter
*Numi* Skrevet 22. november 2009 #5647 Skrevet 22. november 2009 I går: Frokost: 2 brødskiver med honning 1 glass melk Lunsj: Ost- og skinkesalat med thousand island dressing 1 Q-sjokolademelk uten sukker Kvelds: Løvbiff Stekte potetbåter Bernaisesaus Cola Dessert: 1 bolle med bringebær, melk og litt sukker 1 klementin Mellom: Litt bamsemums 1 klementin
venus_ Skrevet 22. november 2009 Forfatter #5648 Skrevet 22. november 2009 - En cappuccino. - Tre ryvita multigrain med tunfisksalat.. En sjokosoyamelk. - To gf knekkebrød med tunfisksalat. - En neve mandler og 4-5 knaskerøtter. - To grove pitabrød med tacokarbonadedeig, salat, ekstra lett rømme og litt ost.
Gjest Vettel Skrevet 22. november 2009 #5649 Skrevet 22. november 2009 (endret) Jeg er syk! Det er min unnskyldning. Frokost: 2 små rundstykker, ost, tartex, etc til pålegg. Kaffe med lettmelk. grønn te edit: en blinis med kaviar og rømme en tynn "sjokoladestang", er sånn fancy greie som er megatynn og sikkert ser veldig pen ut. Snart middag: (de andre skal ha pasta i tillegg) Grønnsaksaus, salat, forret: kaviar, rømme, agurk (de andre blinis i stede for agurk) Nåja, ble litt kaotisk satt opp, hehe! Endret 22. november 2009 av Vettel
venus_ Skrevet 22. november 2009 Forfatter #5650 Skrevet 22. november 2009 Lotte.. det virker veldig som du oppmuntrer andre til å spise usunt. Hvorfor gjør du det? Du vet at hvis man koser seg hver eneste fredag og lørdag er det faktisk 28% av alle dagene i året. Det er ganske mye. 28% med kosedager. Det er mange personer i denne tråden med et utrolig anstrengt forhold til mat, så at de får høre at det er lov å kose seg iblant skader ikke.
Pjukset Skrevet 22. november 2009 #5651 Skrevet 22. november 2009 Spelt-flakes med rismelk Spelt-pasta med hjemmelaget saus (grovhakkede tomater, litt hvitløk, løk, brokkoli, gulrot og paprika. Blir sikkert en kopp te, grapefrukt og avokado til kvelds.
The Kitten Skrevet 22. november 2009 #5652 Skrevet 22. november 2009 Spelt-flakes med rismelk Spelt-pasta med hjemmelaget saus (grovhakkede tomater, litt hvitløk, løk, brokkoli, gulrot og paprika. Blir sikkert en kopp te, grapefrukt og avokado til kvelds. Hvor får du tak i spelt-flakes?
Pjukset Skrevet 22. november 2009 #5653 Skrevet 22. november 2009 Hvor får du tak i spelt-flakes? Helsekosten/Helios. Kjempegodt, smaker som cornflakes. Og rismelk er overraskende godt til. Dyrt da, men sånn er det når man slår et slag for helsa
The Kitten Skrevet 22. november 2009 #5654 Skrevet 22. november 2009 Helsekosten/Helios. Kjempegodt, smaker som cornflakes. Og rismelk er overraskende godt til. Dyrt da, men sånn er det når man slår et slag for helsa
Chanel.No5 Skrevet 22. november 2009 #5655 Skrevet 22. november 2009 Jeg er syk! Det er min unnskyldning. Uskyldning akseptert God bedring
Chanel.No5 Skrevet 22. november 2009 #5656 Skrevet 22. november 2009 Mener generelt! Når jeg leste svaret mitt nå ser jeg at jeg hørtes veldig sur ut, det var ikke meningen Men det jeg mente at folk til stadighet "minner" meg på at jeg egentlig ikke er helt frisk, og derfor føler jeg at det forventes av meg at jeg skal være syk. Jeg vil gjerne være som alle andre, som før, men det er litt vanskelig når jeg f.eks. tar en sjokoladebit, og noen kommenterer at jeg er så utrolig flink. Folk mener deg bare godt, det er sikkert ikke like lett for mennesker rundt deg å vite hva de skal si eller ikke si til enhver tid da du er følsom rundt emnet, men tenk bare at de sier det fordi de mener det og vær glad for at de bryr seg om deg og ønsker at du skal bli frisk. Du kan evt. fortelle på en fin måte at du ikke ønsker at de kommenterer på den måten.
Chanel.No5 Skrevet 22. november 2009 #5657 Skrevet 22. november 2009 Dessert: 1 bolle med bringebær, melk og litt sukker 1 klementin Anbefaler deg bringebær med vaniljekesam, cultura med bringebærsmak/naturell eller yoghurt naturell. Smaker også kjempegodt! Middagen din er noe jeg også ofte lager meg, enkelt og supergodt. Pleier å ha ris til jeg..
Chanel.No5 Skrevet 22. november 2009 #5658 Skrevet 22. november 2009 (endret) Det er mange personer i denne tråden med et utrolig anstrengt forhold til mat, så at de får høre at det er lov å kose seg iblant skader ikke. Godt noen forstår .. Det er også noe jeg står for også, at det er lov å kose seg og jeg får så vondt av å lese når noen piner seg selv pga. at de har spist en kjeks en onsdag, da støtter med å meddele at det er normalt å kose seg iblant. Noe det også er!! Jeg anbefaler ikke å spise snop og chips hver dag, forbeholder det selv til helg. Men jeg unner meg noe en vanlig hverdag om jeg har lyst eller det er bursdags-besøk osv. Spiser en næringsrik pg normal mat til vanlig så har man lov å kose seg. Endret 22. november 2009 av Lotte28
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 22. november 2009 #5659 Skrevet 22. november 2009 Frokost: Ett polarbrød frørik med nugatti/ ost og kaviar Ett knekkebrød med ost og skinke + agurk, kaffe Mellom: en mandarin, ett halvt eple "Lunsj": to knekkebrød med brunost/egg og kaviar Mellom: en mandarin Middag: en pitapizza med karrireker og ost, salat til. Ellers drukket vann og spist noen nøtter fra den Spesial-blandingen til Lille Nøttefabrikken (macdadamianøttene er veldig gode!)
Safira Skrevet 22. november 2009 #5660 Skrevet 22. november 2009 Frokost: Et rugsprø med lett gulost, en bit agurk, en bit paprika, to cherrytomater, appelsinjuice Lunsj: Et rugsprø med lett gulost, en bit agurk, en bit paprika, to cherrytomater, to knaskerøtter, grønn te Mellom: En knaskerot Middag: Kyllinggryte med grønnsaker og litt ris, pepsi max Dessert: Tress is Kvelds: To speltlomper, en klementin, litt rosiner og noen mandler
Fremhevede innlegg