Chanel.No5 Skrevet 23. november 2009 #5681 Skrevet 23. november 2009 I går: Frokost: Rugsprø med makrell i tomat, rugsprø med brunost og litt syltetøy, brødskive med makrell i tomat Mellom: Endel fra turmiksen med sjokolade til Polly Lunsj: Masse havregrøt med prim og kesam Mellom: Klementin Middag: Fullkornslasagne med kyllingkjøttdeig og masse salat Mellom: En brødskive med potetsalat, peanøtter Etter trening: En brødskive med røkt laks, en med potetsalat, litt lasagne Kvelds: Masse melk og litt god morgen-musli Mmmm. Så mye god mat du får i deg, her får jeg vann i munnen og masser av tips til å friske opp egen kjedelig hverdag
Chanel.No5 Skrevet 23. november 2009 #5682 Skrevet 23. november 2009 Er uvel og dårlig i dag igjen, så ikke så superbra på matfronten desverre! Hva er der som feiler deg stakkars, siden det kommer og går hele tiden..
Chanel.No5 Skrevet 23. november 2009 #5683 Skrevet 23. november 2009 honnikorn i melk Herlig blanding på deg i går Dette tror jeg ikke jeg har smakt på ti år.. Hehe, husker jeg likte det.. Kanskje kjøpe?? :gjeiper:
Gjest Bolledeig Skrevet 23. november 2009 #5684 Skrevet 23. november 2009 3 knekkebrød med makrell i tomat + 3 dl juice Laks med grønnsaker + 1 pose småsulten 2 knekkebrød med eggerøre laget av 3 egg + sweet chili saus + 1 glass juice
Jenta21 Skrevet 23. november 2009 #5685 Skrevet 23. november 2009 Frokost - 1 Skyr Lunsj - tre klementiner, et eple Middag - 1/3 Ristorante Mozarella Kvelds - ti biter blandet smågodt, 1 Dumlekjærlighet, et par Pringles-flak
Chanel.No5 Skrevet 23. november 2009 #5686 Skrevet 23. november 2009 (endret) Frokost - 1 Skyr Lunsj - tre klementiner, et eple Pringles-flak Frokost: En gulrot, to cherrytomater, en klementin Lunsj: en skyr Må bare spørre dere , spiser dere frokost og lunsj bare fordi det forventes ? For det er umulig at dette kan på noen som helst måte mette magene deres.. Endret 23. november 2009 av Lotte28
Safira Skrevet 23. november 2009 #5687 Skrevet 23. november 2009 Frokost: En gulrot, to cherrytomater, en klementin Lunsj: en skyr Mellom: To kopper kaffe, litt rosiner Middag: 5-6 store kjøttboller (av svinekjøttdeig), litt fullkornspasta, salat Mellom: Noen mandler Kvelds: En banan
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #5688 Skrevet 23. november 2009 Frokost: 1 knekkebrød m. smørost + gulrot Lunsj: 2 knekkebrød m. agurk + gulrot Mellom: 2 gulrøtter Middag: 1 rugsprø og noen dl blomkålsuppe etter trening: nesten 1 L grønnsakssuppe ( :O ) også litt te i tillegg
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. november 2009 #5689 Skrevet 23. november 2009 To små brødskiver med honning Tomatsuppe med makaroni. Pariserloff med margarin til. Eplejuice. Tre porsjoner pastasalat En stor pepperkakemann En sviskeyoughurt To glass appelsinjuice.
Chanel.No5 Skrevet 23. november 2009 #5690 Skrevet 23. november 2009 etter trening: nesten 1 L grønnsakssuppe ( :O ) Det trengte du for å veie opp mot det lille du hadde spist før på dagen..
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #5691 Skrevet 23. november 2009 1/2 bolle 2 knekkebrød med brunost 1/2 glass juice 15 saltstenger 2 skiver syltetøy på en og fårepølse på den andre en tebriks 1 banan en porsjon med kjøttgryte, ris, salat 3 skiver hjemmelaget brød med brunost
Teriyaki Skrevet 23. november 2009 #5692 Skrevet 23. november 2009 Hehe, tro meg, lever og puster for sjokolade jeg.. Neida, men er meget glad i det, vært det i hele mitt liv, spiser gjerne en favoritt-sjokolade istedenfor en biffmiddag jeg.. Men jeg har alltid foretukket det søte fremfor det salte, så derfor mitt (ikke fullt så næringsrike) valg der.. Men for å opprettholde elsken for det så prøver jeg å forbeholde det til helg, så får jeg heller spise normal mat i hverdagen og leve på sjokoladen i helgen Sjokolade smaker himmel, rett og slett. Så skjønner godt at du føler det sånn. Jeg er veldig glad i både sjokolade og potetgull, dvs. spiser ikke sånn kjedelig potetgull, spiser potetskruer, potetsticks, snack chips, bamsekims, frensh fries og sånne ting. Så koser meg veldig når jeg kombinerer sjokolade og potetgull. Men...Er veldig glad i biff også Nå er jeg sulten, men vi har verken mat eller penger!
Chanel.No5 Skrevet 23. november 2009 #5693 Skrevet 23. november 2009 En stor pepperkakemann Åh, jeg også vil ha.. Noen som har kjøpt noen gode kakemenn i år?? Slike som smaker litt og er hard, men myk innerst i midten.. Kjøpte en 3 pkn. på coop, men smakte ingenting og var helt myk..
Chanel.No5 Skrevet 23. november 2009 #5694 Skrevet 23. november 2009 3 skiver hjemmelaget brød med brunost Mmm. Smaker så godt..
Chanel.No5 Skrevet 23. november 2009 #5695 Skrevet 23. november 2009 Nå er jeg sulten, men vi har verken mat eller penger! Off.. Det var ikke noe kjekt å lese..
Gjest Miam Skrevet 23. november 2009 #5696 Skrevet 23. november 2009 Hva er der som feiler deg stakkars, siden det kommer og går hele tiden.. Er nok både det at jeg er sliten av lesing og stress, pluss denne teite forkjølelsen som kom på et veldig upassende tidspunkt :gjeiper: Takk for klem
lilla91 Skrevet 23. november 2009 #5697 Skrevet 23. november 2009 Hør på dette - i dag har jeg tatt helt av! Hvem skulle tro at jeg klarte meg på 1000 kalorier om dagen før? To brødskiver, speilegg, kaviar, røkt laks og potetsalat Et eple og et knekkebrød med skinke En snyr og en brødskive med skinke En banan, en brødskive med brunost, en med makrell i tomat, et eple Et knekkebrød med ost og skinke og et lite glass lettmelk Kyllingfilet, lapskausblanding og 3 ss peppersaus, en banan med litt prim En banan En pakke småsulten (NEI, den snikende dårlige samvittigheten forteller meg ikke sannheten i det hele tatt! Jeg må opp i vekt for at kroppen skal fungere nogenlunde ordentlig, og da er ikke dette for mye mat i det hele tatt, spesielt med tanke på at jeg har trent i 2,5 timer i dag)
Safira Skrevet 23. november 2009 #5698 Skrevet 23. november 2009 Må bare spørre dere , spiser dere frokost og lunsj bare fordi det forventes ? For det er umulig at dette kan på noen som helst måte mette magene deres.. Både ja og nei. Jeg tror nok kanskje at jeg hadde spist noe dersom jeg bodde alene også, og ingen brydde seg. (nå har jeg ikke noe valg) På en annen side så synes jeg det jeg spiser metter.
Teriyaki Skrevet 23. november 2009 #5699 Skrevet 23. november 2009 Off.. Det var ikke noe kjekt å lese.. Nei det er ikke noe særlig å være blakk..Får ikke lønning før om en uke. Men lette nøye gjennom skuffer og skap fant litt her og der, så skal nok klare oss fram til da, selv om det kanskje blir litt kjedelig kost. Knekkebrød synes jeg er kjempekjedelig, men vi har i det minste to pakker, så... Er mer brødglad enn knekkebrødglad.. :gjeiper:
venus_ Skrevet 23. november 2009 Forfatter #5700 Skrevet 23. november 2009 - En cappuccino. - Tre ryvita med tunfisksalat. Et glass skummet melk. - To polarbrød frørik med kalkunskinke og lett gulost. - En iskaffe latte. - To grove pitabrød med tacokarbdeig, salat, lettrømme og litt ost. - En 0,3 julebrus. + - To ryvita med tunfisksalat, et glass skummet melk og et glass skummet melk med oboypulver.
Fremhevede innlegg