Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:nei:

:fnise:

Vet, men tro meg, jobber godt ned i sjokoladeskålen mens jeg skriver for å gjøre opp for meg.. Hehe :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Skriver så langt i dag jeg :)

Frokost: knekkebrød med peanøttsmør og litt ananas

Lunsj: grovt rundstykke og to egg

Mellom: blitt noen skjeer peanøttsmør :sjenert:

Mmmmm peanuttsmør! Er du digger av det du også? Hvilken type bruker du?:)

Kunne fint ha spist et helt glass på null komma null:)

Gjest Wrangler
Skrevet

Tja hva har jeg spist, dagen igår gidder jeg ikke nevne. Ble daimsjokolade til middag og kvelds, hehe!

Frokost:

1 talerken havregrøt m/havrekli (tilsetter selv, billigere!)

te

Mellom:

Melomyoughurt, lite beger

Lunsj:

1 rundtykke med egg og paprika,

Marsipankake, en unge i bhg hadde bursdag... Og en av kollegaene kom med det personlig til meg - uhøflig å si nei! ;)

Tidlig Middag:

Skinkesalat fra rimi, faktisk god! Masse skinke, pasta, cherrytomat, god saus.

Kvelds:

4 brødskiver.... med ost og smør. Det mørke rugbrødet ble glatt ignorert.

Min første kaffekopp for dagen!!

Nå: en øl (0,33) og snart en til! :ler:

Not that bad faktisk. :)

Ser et mønster, spiser jeg lite på formiddagen så vil kroppen ta dette igjen på kvelden. Selv om jeg spiser en god middag.

Har hatt litt problemer med matlysten, det vil si jeg spiser jo masse, men har liksom aversjon mot masse. Som et lite barn: "vil ikke ha det. Ikke det heller, og ikke det...."

Skrevet
Tja hva har jeg spist, dagen igår gidder jeg ikke nevne. Ble daimsjokolade til middag og kvelds, hehe!

Ser et mønster, spiser jeg lite på formiddagen så vil kroppen ta dette igjen på kvelden. Selv om jeg spiser en god middag.

Har hatt litt problemer med matlysten, det vil si jeg spiser jo masse, men har liksom aversjon mot masse. Som et lite barn: "vil ikke ha det. Ikke det heller, og ikke det...."

MMM..Daimkake.. Meget meget godt..

Kunne spist det selv til alle måltidene jeg :gjeiper:

Du ser mønsteret ja, har det helt make selv, derfor spiser jeg ofte, får jeg ikke mulighet til at blodsukkeret daler og alt blir rotete=)

synes du spiser bra jeg. Kos deg med øl.. :skaal:

Skrevet (endret)
Mmmmm peanuttsmør! Er du digger av det du også? Hvilken type bruker du?:)

Kunne fint ha spist et helt glass på null komma null:)

Elsker det! :jepp: Har "akkurat" fått øynene opp for det, så jeg har bare smakt den vanlige fra Mills. Men har sett at de har andre alternativer på Meny, så kanskje jeg skal prøve en annen type neste gang? Kunne spist et glass på null komma niks jeg også :fnise:

Endret av Celisa
Skrevet (endret)
Skriver så langt i dag jeg :)

Frokost: knekkebrød med peanøttsmør og litt ananas

Lunsj: grovt rundstykke og to egg

Mellom: blitt noen skjeer peanøttsmør :sjenert:

Får se om jeg husker resten av dagen da..

- grovt rundstykke med pesto

- iskaffe

- påskemarsipan

- cornflakes med skummet melk

Hmm.. det jeg kommer på i farta!

Endret av Celisa
Gjest Gjest
Skrevet
Elsker det! :jepp: Har "akkurat" fått øynene opp for det, så jeg har bare smakt den vanlige fra Mills. Men har sett at de har andre alternativer på Meny, så kanskje jeg skal prøve en annen type neste gang? Kunne spist et glass på null komma niks jeg også :fnise:

hihi :fnise: Mills er min favoritt! den med biter er best, altså den røde og ikke den grønne he he...har smakt en økologisk fra ultra, den var også god, men dyrere og litt tørrere. har også smakt en fra landlordet, kjøpt på rema 1000, den hadde 88% peanutter dvs. mer enn den fra mills hvertfall, men resultatet var skuffende, den var tørr!!

Peanuttsmør nam nam :hjerter_rundt:

Skrevet
hihi :fnise: Mills er min favoritt! den med biter er best, altså den røde og ikke den grønne he he...har smakt en økologisk fra ultra, den var også god, men dyrere og litt tørrere. har også smakt en fra landlordet, kjøpt på rema 1000, den hadde 88% peanutter dvs. mer enn den fra mills hvertfall, men resultatet var skuffende, den var tørr!!

Ja det er den røde fra Mills jeg har! Syyyykt god! :jepp: Kanskje jeg bare skal holde meg til den da :lur:

Gjest Frosk
Skrevet

Peanøttsmør er kjempegodt! Fordelen med økologisk peanøttsmør er at det inneholder peanøtter og salt - og kun det. Det fra Mills inneholder bare 74% peanøtter, og er tilsatt solsikkeolje og annet "vegetabilsk fett" (siden de ikke oppgir type antar jeg det er palmeolje, som ikke er bra i det hele tatt), og i tillegg sukker.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja det er den røde fra Mills jeg har! Syyyykt god! :jepp: Kanskje jeg bare skal holde meg til den da :lur:

he he det ville jeg gjort, så kan du heller bytte hvis du går lei (noe som er lite sannsynlig) :fnise: i såfall har jeg den erfaringen tilgode...

Gjest Gjest
Skrevet
Peanøttsmør er kjempegodt! Fordelen med økologisk peanøttsmør er at det inneholder peanøtter og salt - og kun det. Det fra Mills inneholder bare 74% peanøtter, og er tilsatt solsikkeolje og annet "vegetabilsk fett" (siden de ikke oppgir type antar jeg det er palmeolje, som ikke er bra i det hele tatt), og i tillegg sukker.

ja det er sant, vi som spiser fra glasset bør kanskje bytte ut innimellom alikevell så det ikke blir så mye herdafett og sukker :fnise:

Skrevet

Aldri smakt peanøttsmør jeg.. Og mtp. det dere skriver så er det nok likså greit, elsker alt søtt og om dere klarer slurpe i dere en boks, så skulle ikke jeg hatt store problemer heller tror jeg.. :spise:

Gjest Gjest
Skrevet
Aldri smakt peanøttsmør jeg.. Og mtp. det dere skriver så er det nok likså greit, elsker alt søtt og om dere klarer slurpe i dere en boks, så skulle ikke jeg hatt store problemer heller tror jeg.. :spise:

Da har du virkelig gått glipp av noe Lotte! :fnise: Løp til butikken i morra og prøv den røde fra mmmmmmmills:) Er ikke veldig søtt da, men syyyyyyyyyyyyyykt god!

Skrevet

Jeg tror ikke jeg tør å smake på peanøttsmør, jeg skal prøve å være lykkelig uvitende om hvilken kulinarisk fryd det er å sitte med en skje og krukke. jeg skal PRØVE :biggrin:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror ikke jeg tør å smake på peanøttsmør, jeg skal prøve å være lykkelig uvitende om hvilken kulinarisk fryd det er å sitte med en skje og krukke. jeg skal PRØVE :biggrin:

Heia Pjukset! :duskedame:

Skrevet

Frokost:

2 brødskiver med honning

1 glass melk

Vitaminer

Lunsj:

2 brødskiver med skinkeost.

Mellom:

1 Crispo sjokolade

Mellom2:

3 ballerinakjeks

Middag/kvelds:

2 taco trays med kjøttdeig, ost og grønnsaker.

Kos:

En del brus og sjokolade. Det er jo helg! :nigo:

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Vet, men tro meg, jobber godt ned i sjokoladeskålen mens jeg skriver for å gjøre opp for meg.. Hehe :fnise:

Flink pike! ;) Her gaar det i store groenne oliven fylt med jalapeno. :popcorn:

Skrevet

Joiner deg her, tørr ikke prøve dette, har nok søte laster som det er allerede. hehe..

Skrevet
Flink pike! ;) Her gaar det i store groenne oliven fylt med jalapeno. :popcorn:

Litt bedre for kroppen dette enn all den driten den stakkarslige magesekken min nå mottar.. Hehe.. du får ihvertfall fart på systemet med jalapenoen din :fnise:

Skrevet
Kos:

En del brus og sjokolade. Det er jo helg! :nigo:

:danse:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...