^^Belle^^ Skrevet 25. mars 2009 #461 Skrevet 25. mars 2009 Huff, dagen i går var virkelig dårlig fra min side: Tirsdag: Frokost: Baguette med roastbiff, salat og majones. Cola light. Lunsj: Ostebaguette med ost, skinke og majones. Cola light. Middag: En hel pose 5 minutters pommes frites. Vann.
Gjest L_C Skrevet 25. mars 2009 #462 Skrevet 25. mars 2009 Tirsdag: Frokost: 1 noka milkshake Lunsj : En nutrilettbar Middag/kvelds : En kyllingfilet med wokede grønnsaker Utenom : 10 gram ostetpop Vann
Chanel.No5 Skrevet 25. mars 2009 #463 Skrevet 25. mars 2009 Tirsdag: Frokost: 1 noka milkshake Lunsj : En nutrilettbar Middag/kvelds : En kyllingfilet med wokede grønnsaker Utenom : 10 gram ostetpop Vann Oao, dette var lite, skjønner ut ifra hva du spiser at du er på slankeren..??.. Men dette er ikke mye næring for kroppen i løpet av en dag, pass på at du ikke får for lite mat i deg, det kan virke inn med motsatt effekt enn du ønsker mtp. vektnedgang.. Lite tips..
Chanel.No5 Skrevet 25. mars 2009 #464 Skrevet 25. mars 2009 Huff, dagen i går var virkelig dårlig fra min side: Tirsdag: Frokost: Baguette med roastbiff, salat og majones. Cola light. Lunsj: Ostebaguette med ost, skinke og majones. Cola light. Middag: En hel pose 5 minutters pommes frites. Vann. Hehe... noen dager er vel bare slik for oss alle, men i dag kan du kanskje planlegge litt bedre mtp. middag Pommes frites er godt det, men litt kjedelig alene kanskje... Hehe.. Baguette med roastbiff så godt ut.. Hmmm... Kanskje noe jeg selv må ha i dag...
stjernekyss Skrevet 25. mars 2009 #465 Skrevet 25. mars 2009 I går: Frokost: Havregrøt med eple, hakkede nøtter og maple syrup. Kosttilskudd Mellom: Iskaffe Lunsj: Brødskiver med taffelost og paprika Middag: Linsesuppe med ymse grønnsaker og tomat Kvelds: Brødskiver med taffelost og paprika + tropisk juice Snacks: Masse rosiner og litt sørlandschips Dette er en voldsom forbedring for meg de siste dagene! Kanskje matlysten er på vei tilbake?
^^Belle^^ Skrevet 25. mars 2009 #466 Skrevet 25. mars 2009 Hehe... noen dager er vel bare slik for oss alle, men i dag kan du kanskje planlegge litt bedre mtp. middag Pommes frites er godt det, men litt kjedelig alene kanskje... Hehe.. Baguette med roastbiff så godt ut.. Hmmm... Kanskje noe jeg selv må ha i dag... Ikke kjedelig - kjempegodt! Jeg elsker pommes frites, men det er ikke akkurat det beste for meg da. I dag blir det litt bedre, lover.
Chanel.No5 Skrevet 25. mars 2009 #467 Skrevet 25. mars 2009 Ikke kjedelig - kjempegodt! Jeg elsker pommes frites, men det er ikke akkurat det beste for meg da. I dag blir det litt bedre, lover. Det aller viktigste for meg med hva jeg spiser, bortsett fra at kroppen også kan ha litt godt av det er at jeg liker maten jeg spiser, om ikke så gidd jeg ikke spise det. Men forbehold om jeg blir servert noe i selskap da.. Litt respekt for andres matlagning forsøker jeg late som jeg har Om du liker pommes frites alene så kjør på=)
Mischa Skrevet 25. mars 2009 #468 Skrevet 25. mars 2009 Slenger meg på her jeg Gårsdagen: Frokost: 1 omelett av 4 eggehviter 1 stk grovt brød Vann Mellommåltid: Eple Vann Grønn te Lunsj: 2 skiver grovt brød med reker og lettmajones Vann Mellommåltid 2: 1 stor gulrot 10 mandler Vann Grønn te Mellommåltid 3: Rosiner + noen valnøtter 1 kopp Regia lett ekspress kakao Middag: To små pitabrød med kyllingkjøttdeig og grønnsaker + bittelitt ost og sans rømmekolle Solo Super lettbrus
hoppeloppe Skrevet 25. mars 2009 #469 Skrevet 25. mars 2009 Hei! Jeg blir også med=) I går: 1 porsjon havregrøt iblanded div frø og med blåbær og melk på toppen.1 kopp hvit te, 1 kopp grønn te1 yoghurt2 brødskiver, 1 med egg og en med ost og skinke. Paprika og agurk i tilegg.1 gulrot1 kopp kaffe1 eple, 1 appelsin1 banan rett etter trening1 grov baguette med 1 boks makrell i tomat (middagen i går, hadde virkelig ikke anledning til noe bedre..) Paprika og agurk.Noen biter kålrot + noen båter appelsin1 bit konfekt og 2 hveteboller, på jentekveld;) En OK dag vil jeg selv påstå=)
Tabris Skrevet 25. mars 2009 #470 Skrevet 25. mars 2009 Dagen min i dag ser slik ut: Frokost: En skive havrebrød med et stekt egg En halv boks kidneybønner Et glass appelsinjuice kaffe Lunsj: En boks bananyoghurt Et glass appelsinjuice Middag: Innbakt torsk med grønnsaker og linser Kveldsmat: To skiver havrebrød med syltetøy Sånn passe sunn dag.
Chanel.No5 Skrevet 25. mars 2009 #471 Skrevet 25. mars 2009 Dette er en voldsom forbedring for meg de siste dagene! Kanskje matlysten er på vei tilbake?
Caramela Skrevet 25. mars 2009 #472 Skrevet 25. mars 2009 (endret) Frokost Go'Dag frukt med melk + vann Mellom Banan + vann Lunsj Egg og bacon med masse grønt + vann Mellom Pære med vaniljeyoghurt og kanel + kaffe og vann Middag Det blir straks kyllingkjøttdeig, fullkornspasta og dolmiosaus Hva som skjer etter middag vet jeg ikke riktig enda gitt.. Edit: Det ble ikke overnevnte middag, jeg laget heller en stor bolle med isbergsalat, paprika, agurk, tomat, champignon, mais, kokt egg, reker og kokt skinke. Namme! Fikk mer lyst på en lett middag enn den "tunge" med pasta og greier Endret 25. mars 2009 av Caramela
Aurela Skrevet 25. mars 2009 #473 Skrevet 25. mars 2009 Frokost: 1 omelett av 4 eggehviter 1 stk grovt brød Vann Er det noe godt da? Er jo plommen som er det beste i egget
Gjest Shelob Skrevet 25. mars 2009 #474 Skrevet 25. mars 2009 ONSDAG: 2 stk knekkebrød 2 skiver jarlsberg 1 banan 2 dl cultura/melonyoughurt 30 g musli 75 g cottage cheese 2 stk knekkebrød 1/2 grillkylling, plukket for skinn og annet "snafs" 1/4 broccoli 1/4 blomkål 1 pære 2 bananer 4 dl melonyoughurt/cottage cheese/kesam 30 g musli (Dette rørt sammen og fordelt på 2 omganger, 1 før og 1 etter trening.) 2 timer i studio, kardi + program. Resten av bananosv.-blandingen... 2 ss jelly beans! Mmmm, de beste
Gjest Shelob Skrevet 25. mars 2009 #475 Skrevet 25. mars 2009 Hva i himmelens navn gjør det så utrolig morsomt å ramse opp det man spiser!? Jeg dreiv med det før også, i en bok, men det var ikke like moro og jeg glemte av det etterhvert. Mye morsommere å gjøre det sammen med noen andre! Nå har jeg helt dilla, og rett og slett gleder meg til jeg skal loggføre egne inntak og studere deres! Tøkke engang nevne det for kjæresten, han synes jeg er skrudd nok fra før...
Caramela Skrevet 25. mars 2009 #476 Skrevet 25. mars 2009 ONSDAG: 2 stk knekkebrød 2 skiver jarlsberg 1 banan 2 dl cultura/melonyoughurt 30 g musli 75 g cottage cheese 2 stk knekkebrød 1/2 grillkylling, plukket for skinn og annet "snafs" 1/4 broccoli 1/4 blomkål 1 pære 2 bananer 4 dl melonyoughurt/cottage cheese/kesam 30 g musli (Dette rørt sammen og fordelt på 2 omganger, 1 før og 1 etter trening.) 2 timer i studio, kardi + program. Resten av bananosv.-blandingen... 2 ss jelly beans! Mmmm, de beste Mmmm... så masse godt!! Kjente jeg fikk lyst til å kopiere denne en dag :D
Gjest Mea Culpa Skrevet 25. mars 2009 #477 Skrevet 25. mars 2009 (endret) I dag Omega3, Nattlysolje og Agnus castus. Frokost: En maismuffins med skinke og loek. Mellom1: Kornblanding med soyamelk, banan og toerkede tranebaer. Mellom2: To ruter sjokolade og noen oliven. Lunsj: Tre gf skiver med tunfisk og majones. En skive med skinke, tomat og majones. Mellom3: Enda en maismuffins. Drikke: To kopper svart te med soyamelk og sukker. Masse vann. Middag: Grillet kyllingfilet med groennsaksgryte (boenner, loek, hvitloek, butternut squash og tomat). Ett glass appelsinjuice. Mellom4: Eple. Blir nok litt kveldsmat ogsaa. Endret 25. mars 2009 av Mea Culpa
Aurela Skrevet 25. mars 2009 #478 Skrevet 25. mars 2009 Frokost: 3 brødskiver, mulitvitamin og mulitfrukt jus Lunsj: To brødskiver og vann Mellom: Rundstykke og appelsin Mellom: Du-er-så-flink-som-sitter-igjen-på-skolen-og-leser-kake Middag: Spagetthi bolognese og vann Muligens kvelds: En eller annen form for egg, enten kokt eller omelett
Pjukset Skrevet 25. mars 2009 #479 Skrevet 25. mars 2009 Frokost: 1 skive Bakers fullkornsbrød med fiskepudding. Tran og vitaminer Lunch: 2 skiver husmannsbrød med masse reker, 3 egg (tilsammen) og 3/4 avokado Middag: 1 kyllingfilet og Toor Dal Masse vann.
Chanel.No5 Skrevet 25. mars 2009 #480 Skrevet 25. mars 2009 Hva i himmelens navn gjør det så utrolig morsomt å ramse opp det man spiser!? Jeg dreiv med det før også, i en bok, men det var ikke like moro og jeg glemte av det etterhvert. Mye morsommere å gjøre det sammen med noen andre! Nå har jeg helt dilla, og rett og slett gleder meg til jeg skal loggføre egne inntak og studere deres! Tøkke engang nevne det for kjæresten, han synes jeg er skrudd nok fra før... Er vel ikke alt han trenger vite heller da =) Dette kan være din lille hemmelige hobby =) Er ikke akkurat noe gale i det du gjør, men noen ting liker vi å ha for oss selv, er lov det! Enig med deg at det er kjekt å lese her inne. Henter mange tips til god mat og oppskrifter her!
Fremhevede innlegg