hilde1 Skrevet 27. mars 2009 #541 Skrevet 27. mars 2009 Startet ikke du en tråd med dette spørsmålet også? oi det stemmer hvis :/ var en stund siden så trodde den var slettet. Sorry :/
Chanel.No5 Skrevet 27. mars 2009 #542 Skrevet 27. mars 2009 oi det stemmer hvis :/ var en stund siden så trodde den var slettet. Sorry :/ Trenger ikke unnskylde deg i det hele tatt. Mente jeg hadde lest akkurat det samme i ett innlegg før.. Det er ikke slettet, let deg bare litt tilbake i tid på forumet.
Chanel.No5 Skrevet 27. mars 2009 #543 Skrevet 27. mars 2009 Endelig litt framgang på mellom- og kveldsfronten.
Chanel.No5 Skrevet 27. mars 2009 #544 Skrevet 27. mars 2009 Hva har du spist i dag da, Lotte? Så ikke spørsmålet før nå... Min dag i går.. Frokost: Stor skål med havregrøt blandet med melk. Blåbærsyltetøy og masse kanel på, 1 kaffe med melk. MM:3 stk. doble kjeks med rosiner i midten. Noe nye greier jeg kjøpte på Rema, smakte godt, 1 kaffe mocca Lunsj: Kjedelig, men måtte innta lunsjen foran PC, 3 stk knekkebrød (type havreknekk fra Wasa) med prim og 1 stk yogurt med musli MM: Sjokolade og karamellbar som jeg fikk av en kollega, skulle visstnok smake som ekte vare ifl. henne, men der er jeg uenig =) MM2: 1 skål med ett eple og en banan i biter blandet med en vanlijeyoguhrt og selvfølgelig med kanel oppå =) MM3: (Blir sen middag i dag) 1 frokost-rundstykke med smør, hvitost og paprika, 1 glass biola Middag: 2 stk pitabrød med karbonadedeig, ost, rømme, mais og salat. Drukket vann i dag og noen glass saft... Hmm... Spiser jo søren meg lite selv jeg, også kjefter jeg på alle andre.. Skamme meg, men inntaket av snop i kveld skal nok gjøre litt opp for det
*Numi* Skrevet 27. mars 2009 #545 Skrevet 27. mars 2009 Hmm... Spiser jo søren meg lite selv jeg, også kjefter jeg på alle andre.. Skamme meg, men inntaket av snop i kveld skal nok gjøre litt opp for det Må begynne å dokumentere her i tråden du også da vet du, Lotte! Moro å se hva du spiser også. Jeg skal dokumentere seinere... må bare bli ferdig med alle måltidene i dag først.
Celisa Skrevet 27. mars 2009 #546 Skrevet 27. mars 2009 Skriver så langt i dag jeg Frokost: knekkebrød med peanøttsmør og litt ananas Lunsj: grovt rundstykke og to egg Mellom: blitt noen skjeer peanøttsmør
Pjukset Skrevet 27. mars 2009 #547 Skrevet 27. mars 2009 Frokost: Stor skål med havregrøt blandet med melk. Blåbærsyltetøy og masse kanel på, 1 kaffe med melk. MM:3 stk. doble kjeks med rosiner i midten. Noe nye greier jeg kjøpte på Rema, smakte godt, 1 kaffe mocca Lunsj: Kjedelig, men måtte innta lunsjen foran PC, 3 stk knekkebrød (type havreknekk fra Wasa) med prim og 1 stk yogurt med musli MM: Sjokolade og karamellbar som jeg fikk av en kollega, skulle visstnok smake som ekte vare ifl. henne, men der er jeg uenig =) MM2: 1 skål med ett eple og en banan i biter blandet med en vanlijeyoguhrt og selvfølgelig med kanel oppå =) MM3: (Blir sen middag i dag) 1 frokost-rundstykke med smør, hvitost og paprika, 1 glass biola Middag: 2 stk pitabrød med karbonadedeig, ost, rømme, mais og salat. Drukket vann i dag og noen glass saft... Hmm... Spiser jo søren meg lite selv jeg, også kjefter jeg på alle andre.. Skamme meg, men inntaket av snop i kveld skal nok gjøre litt opp for det Jeg syns ihvertfall du kan skrive hva du spiser fra dag til dag for å få lov til å kommentere hva andre spiser. Vi vil jo kommentere deg også Jeg syns forøvrig du ikke spiste lite i går, men at du spiste for mye sukkerholdig mat. Og det er jo jeg den rette til å uttale meg om
Chanel.No5 Skrevet 27. mars 2009 #548 Skrevet 27. mars 2009 Jeg syns ihvertfall du kan skrive hva du spiser fra dag til dag for å få lov til å kommentere hva andre spiser. Vi vil jo kommentere deg også Jeg syns forøvrig du ikke spiste lite i går, men at du spiste for mye sukkerholdig mat. Og det er jo jeg den rette til å uttale meg om Spiser altfor mye søtt, det kan jeg ikke gjøre annet med enn å innrømme, gjort det siden jeg kunne plukke maten fra skapet selv og så lenge jeg også spiser skikkelig mat innimellom slagene og er såpass aktiv som jeg er så kan jeg heller leve med denne lasten. Er ikke noe glad i fet mat/junkfood, så dette er mitt svake punkt. Vi har alle vårt
Chanel.No5 Skrevet 27. mars 2009 #549 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Må begynne å dokumentere her i tråden du også da vet du, Lotte! Moro å se hva du spiser også. Jeg skal dokumentere seinere... må bare bli ferdig med alle måltidene i dag først. Synes det er mer morro å leve med tanken at dere kanskje tror jeg har det fantastiske matinntaket.. Hehe.. Men skal ta det til etterretning.. Kan ihvertfall garantere en ting, etter jobb, joggetur, dusj, handling av kremt..snop og god mat til helgen, tur med bikkja og noe normal kost skal jeg kose meg med masse smågodt. Det er ihvertfall planen for denne dagen =) Endret 27. mars 2009 av Lotte27
venus_ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #550 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Skriver dagens nå siden jeg ikke får mulighet seinere. - En skive ingers speltbrød med makrell i tomat. En proteinpannekake med mager kesam og banan. Et glass skummet melk og en kopp grønn te. - Cortado og banan. - Salat og en kopp grønn te. - Blanding av mager kesam, cc og yoplait vanilje med banan og kanel. - En halv iskaffe lett. - Grøt av byggflak og havregryn med eple, blåbær, mager kesam og kanel. Senere blir det nok en biffkebab Endret 27. mars 2009 av venus_
Essie_ Skrevet 27. mars 2009 #551 Skrevet 27. mars 2009 Frokost: 2 knekkebrød med kremost Lunsj: 1 rundstykke med kremost, 1 yoghurt, 1 vaffel Middag: 4 pannekaker 2 kvikk-lunsj Ikke imponert..
Weleda Skrevet 27. mars 2009 #552 Skrevet 27. mars 2009 Frokost: Et polarbrød med hamburgerygg, agurk og paprika. Vann. Mellom: En youghurt med lite sukker, en neve mandler. Vann. Lunsj: To fiberrik med makrell i tomat og agurk. Vann. Middag: En pizza originale... Vann. Så blir det noen glass vin ikveld, og muligens litt sjokolade Det er helg!!
Chanel.No5 Skrevet 27. mars 2009 #553 Skrevet 27. mars 2009 Så blir det noen glass vin ikveld, og muligens litt sjokolade Det er helg!! JIPPI!!
miss daisy Skrevet 27. mars 2009 #554 Skrevet 27. mars 2009 I dag: Frokost: 2 brødskiver med gulost MM : 1 banan Lunch: 2 brødskiver med hamburgerrygg med agurk, nype te MM: 1 Eple Middag: Ris, 1 kyllingfilèt med lettstekte broccoli og gulerøtter og kikkoman MM: Wasa Rug sprø, 1 appelsin
Paibunn Skrevet 27. mars 2009 #555 Skrevet 27. mars 2009 Frokost: 1 skål havregryn med melk/vann og 1/3 eple Lunsj: 2 ryvita med brunost Mellom: 1 rista grovskive med brunost, 1 gulrot og 1 kopp bringebær/nype te Middag: 4 fiskepinner, 2 (veldig) små poteter og bittelitt smeltet smør Kveldsmat: 2 små grovskiver med hjemmelaget blåbærsyltetøy Kos: 1 stykke nøttekake med sjokoladetrekk Blir vel en skive til senere, vi får se
Aurela Skrevet 27. mars 2009 #556 Skrevet 27. mars 2009 Frokost: To brødskiver, multivitamin og multifrukt juice Mellom: Tre gulrøtter Lunsj: To brødskiver og en appelsin Mellom: To øl og et kakestykke (ingen god grunn til dagens kakestykke bortsettfra at det så god ut ) Middag: To brødskiver m/omelett av tre egg, med litt ost, løk og hamburgerrygg Mellom/kvelds: Druer Drakula lakrisdrops Plomme
Gjest Mea Culpa Skrevet 27. mars 2009 #557 Skrevet 27. mars 2009 Så ikke spørsmålet før nå... Min dag i går.. Frokost: Stor skål med havregrøt blandet med melk. Blåbærsyltetøy og masse kanel på, 1 kaffe med melk. MM:3 stk. doble kjeks med rosiner i midten. Noe nye greier jeg kjøpte på Rema, smakte godt, 1 kaffe mocca Lunsj: Kjedelig, men måtte innta lunsjen foran PC, 3 stk knekkebrød (type havreknekk fra Wasa) med prim og 1 stk yogurt med musli MM: Sjokolade og karamellbar som jeg fikk av en kollega, skulle visstnok smake som ekte vare ifl. henne, men der er jeg uenig =) MM2: 1 skål med ett eple og en banan i biter blandet med en vanlijeyoguhrt og selvfølgelig med kanel oppå =) MM3: (Blir sen middag i dag) 1 frokost-rundstykke med smør, hvitost og paprika, 1 glass biola Middag: 2 stk pitabrød med karbonadedeig, ost, rømme, mais og salat. Drukket vann i dag og noen glass saft... Hmm... Spiser jo søren meg lite selv jeg, også kjefter jeg på alle andre.. Skamme meg, men inntaket av snop i kveld skal nok gjøre litt opp for det
Gjest Mea Culpa Skrevet 27. mars 2009 #558 Skrevet 27. mars 2009 (endret) I DAG Nattlysolje, Omega3, Agnus Castus. Frokost: Havregroet med toerkede tranebaer og banan. Lunsj: Baguett med kylling, salat og dressing. Mellom1: En neve salte cashewnoetter. Drikke: Masse vann, en kopp svart te med soyamelk og sukker, 0,5 l Cola light. Mellom2: Gulrot. Mellom3: Cereal bar. Middag: Pasta Carbonara med sopp. Noen groenne oliven fylt med jalapeno. Ett glass spicy tomatjuice. Endret 27. mars 2009 av Mea Culpa
Gjest Frosk Skrevet 27. mars 2009 #559 Skrevet 27. mars 2009 * Smoothie av mango, banan, appelsin (og linfrøolje) * En sitronkarums * 1/2 pepino og en liten neve pistasjnøtter * Spinatpai og en neve cherrytomater * To gule kiwi * En brødskive med ost * Nå: chana masala med hvitløksnaan
Pjukset Skrevet 27. mars 2009 #560 Skrevet 27. mars 2009 Frokost: 1/2 skive husmannsbrød med krydderost/ 1/2 skrive husmannsbrød med italiensk rekesalat + tran og vitaminer Lunch: 1 skive husmannsbrød med krydderost og rød paprika Mellom: 1 kopp urtete Middag: 1 kyllingfilet og ris most sammen med en halv avokado Mellom: 1 kopp urtete Kvelds: 3 kokte egg Masse vann
Fremhevede innlegg