Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Frokost: Californian sandwich (to arme riddere med ost og skinke mellom), en tomat, et lite glass skummet melk og en kopp grønn te.

Mellom: En blanding av mager kesam, cc og litt vaniljeyoghurt med banan og litt kanel. En halv iskaffe lett.

Lunsj: To wrap med tunfisk i currysaus, salat, tomat og agurk. Vann.

Mellom: Et sjokoladekjeks.

Middag: Pølsepanne fra i går. Vann.

Kvelds blir nok en smoothie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mellom: En blanding av mager kesam, cc og litt vaniljeyoghurt med banan og litt kanel. En halv iskaffe lett.

Mmmm. Så godt ut, skal si du tok litt av alle sorter her =)

Skrevet
Mmmm. Så godt ut, skal si du tok litt av alle sorter her =)

Hehe, ja det er kjempegodt. Blitt hekta :P

Skrevet

Frokost:

2 bakers havre fullkornsbrødskiver med honning + 1 glass melk + vitaminer

Lunsj:

2 fullkornsbrødskiver med ovnsbakt leverpostei + noe usaltede nøtter + vann.

Mellom:

Jukset litt og spiste noen biter sjokolade... :sjenert:

Middag:

1 porsjon pasta og kjøttdeig med dolmio ekstra krydret.

Dessert:

Samboer og jeg juksa enda litt mer og spiste enda litt mer sjokolade... :sjenert:

+ litt brus

Til kvelds vet jeg ikke helt enda. Kanskje en kopp te med melk, honning og sukkerbit og jordbæryogurt med havregryn. :)

Skrevet
Hehe, ja det er kjempegodt. Blitt hekta :P

skal nå ihvertfall prøve det en dag alle ingrediensene befinner seg i kjøleskapet mitt samtidig =)

Skrevet
Dessert:

Samboer og jeg juksa enda litt mer og spiste enda litt mer sjokolade... :sjenert:

Lov å fuske litt på en god tirsdag :fnise:

Gjest Frosk
Skrevet

* Smoothie av mango, banan, appelsin, aprikos. En liten neve valnøtter.

* En Karums

* Spinatpai og masse cherrytomater. En tamarillo.

* 2 stk feijoa

* Stekte risnudler med paprika, vårløk, sukkererter, squash og masse chili.

* 1/2 (stor) avokado

* Et par ritzkjeks med brie

Skrevet
* 2 stk feijoa

Was ist das? :)

Skrevet

Frokost: 1 grovskive av bygg med kaviar og 1 gulrot

Mellom 1: 1 grovskive med kaviar

Mellom 2: 1 eple

Lunsj: 2 grovskiver med hjemmelaget blåbærsyltetøy

Mellom 3: 1 liten pannekake med litt jordbærsyltetøy

Mellom 4: 1 appelsin

Mellom 5: 2 ryvita med brunost

Middag: 1 stor porsjon salat av: agurk, tomat, mais, isbergsalat, litt eple og 1 stekt kyllingfilet i biter

Kos: litt smågodt

Hvis det blir noe mer, blir det et halv avocado :)

Gjest Frosk
Skrevet
Was ist das? :)

Frukt, veldig gode! Små og grønne, hvite inni, lukter utrolig søtt og godt når du skjærer i dem (som en blanding av...markjordbær og ananas og pære og...noe tropisk ;)) - smaker omtrent som de lukter.

Skrevet
Frukt, veldig gode! Små og grønne, hvite inni, lukter utrolig søtt og godt når du skjærer i dem (som en blanding av...markjordbær og ananas og pære og...noe tropisk ;)) - smaker omtrent som de lukter.

Å, det så og hørtes godt ut!!! Hvor kjøper du? :)

Gjest Frosk
Skrevet
Å, det så og hørtes godt ut!!! Hvor kjøper du? :)

I Riga... :) Men jeg har sett dem i Norge før, blant annet på Mega tror jeg - så vil tro det går an å finne dem i butikker med bra frukt / grønt-avdeling.

Skrevet
I Riga... :) Men jeg har sett dem i Norge før, blant annet på Mega tror jeg - så vil tro det går an å finne dem i butikker med bra frukt / grønt-avdeling.

:klaske: Typisk..

Men da er de vel ikke noe gode i Norge da. Sånn som med dragefrukt?

Gjest Frosk
Skrevet
:klaske: Typisk..

Men da er de vel ikke noe gode i Norge da. Sånn som med dragefrukt?

Joda, de er jo importert til Latvia også, så det burde egentlig ikke være noen forskjell. Det meste av "eksotisk frukt" er ikke noe finere her enn i Norge, syns jeg.

Er forresten helt enig i at det meste av eksotiske greier ikke er noe gode i Norge (og Latvia) - mangostan, rambutan og denslags pleier jeg aldri kjøpe, de smaker jo bare trist i forhold til hva de gjør i Asia (og så koster de millioner)... :snurt: Men feijoa-ene var altså fine, passe modne og veldig gode :jepp:

Gjest Wrangler
Skrevet
Du har jo ikke spist middag så jeg synes ikke det er noe videre mye nei. Dau brus er ikke akkurat min favoritt heller nei :gjeiper:

:ler: Nei aaaner ikke hvorfor jeg drakk den brusen, dau brus liksom, var vel mest for å illustrere min dårlige motstand mot usunn mat.

Men som jeg så av oversikten så ble det jo ikke så mye mat tilsammen.

Middagen ble det som egentlig var lunsj, restene med nudler/wok + et egg.

Idag er det heeelt håpløst, hahaha! Off lang dag, masse møter, glemte å spise.

Frokost:

2 skiver med smør, hamburgerrygg, sånt mørkt grovt rugbrød. Te

kaffe med melk

Lunsj:

Ikke før halv tre: pizza....

:klø: Ikke mer????

Nå i kveld, en tallerken med havregrøt med ekstra kli (0,5 dl), melk, 1 ss syltetøy. Te.

Vel, god natt. Har ikke lyst på noe akkurat nå, kunne spist hvitt brød men det har jeg ikke. Bare mørkt grovt surbrød...urk.

Gjest CookieMonster
Skrevet

Frokost: 1 baguette med røkt kalkun og agurk.

Sen middag: 3 kjøttkaker, 1,5 potet, ertestuing og brun saus.

Kvelds: stor fruktsalat(jordbær, 2 forskjellige meloner og fersk ananas)

Drikke: masse vann.

Ble litt lite i dag ettersom jeg var dum nok til ikke å ta med meg mat på jobb, derfor endte jeg opp med å gå 8 timer mellom frokost og middag. Ikke bra, fullt klar over det.

Skrevet (endret)

Frokost:

Cottage cheese, blandet med en liten sukkerfri youghurt, kanel og mandler

Lunsj:

3 fiberrik med lett kyllingost og pepper, et eple

Mellom:

En liten sukkerfri youghurt og en neve mandler

Middag:

En liten indrefilet, stekte grønnsaker (fersk champignon, paprika, løk, gulrot, hvitløk)

Kvelds:

En liten skål med salat m/skinke, et lite stykke med ostekake

Masse vann gjennom hele dagen, pluss en kopp med grønn te

Endret av Weleda
Skrevet

Jeg har aldri smakt Yoplèt før, og skulle kjøpe meg en 0% uten sukker i dag. Men skuffelsen var stor da jeg så den inneholdt aspartam :(

Skrevet

Dagens mat:

havre med banan og melk

iskaffe, vann, druer

salat med kylling

biff + oliven + paprika og agurk

2 brødskiver og te :)

Skrevet
Jeg har aldri smakt Yoplèt før, og skulle kjøpe meg en 0% uten sukker i dag. Men skuffelsen var stor da jeg så den inneholdt aspartam :(

De gjør desverre det, men en av og til tror jeg ikke gjør den altfor store skaden. Men nå er ikke jeg like tilbakeholden for dette stoffet som mange her inne er. Jeg får det nok i meg gjennom akkurat denne yogurthen..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...