Gjest Gjest_Celine_* Skrevet 23. mars 2009 #381 Skrevet 23. mars 2009 I dag: 1 dl 100 % ananasjuice 2 x iskaffe 1 banan 1 fedonbar 5 dl lettere sjokomelk 2 knekkebrød med smøreost
Chanel.No5 Skrevet 23. mars 2009 #382 Skrevet 23. mars 2009 Nei, du har nok rett, Lotte... Jeg er litt slapp nå merker jeg. Så må vel ty til et knekkebrød eller noe havregryn nå, før middag. Pleier ikke være så slapp til å spise, altså. Men litt lat dag i dag visst.. Vi har vel alle slike dager, men derfor vi er her - passe på at du ikke får flere av denne type dager, mat må man ha for å ha en kropp som fungerer
Chanel.No5 Skrevet 23. mars 2009 #383 Skrevet 23. mars 2009 Frokost/lunsj: 1 grov baguette fra Big Bite med roastbiff og grønt + 1 iskaffe dobbel latte Middag: 1 Tandoori kyllinggryte Velbekomme fra Toro Stappmett. Blir kanskje en proteinshake til kvelds. Dette var ikke mye mat på en dag.. Kan jeg få komme med noen tips? Ville forsøkt om jeg var deg å spise frokost, lunsj, middag og kvelds, gjerne en til to mellommåltider også, dette for å holde ett jevnt blodsukker gjennom dagen samt at kroppen fungerer bedre om den får regelmessige næringsrike måltider, jobber forbrenningen jevnt og kroppen trenger ikke spare på maten den får med frykt om at det er lenge igjen til neste måltid. Du vil merke det på energien din også. Spis måltider som gjør deg passe mett og holder noen timer før du fyller på igjen.. Men du kjenner din egen kropp best og kanskje passer det deg best å spise sjelden. Ville bare tipse litt
Gjest Gjest_pernille_* Skrevet 23. mars 2009 #384 Skrevet 23. mars 2009 Dette var ikke mye mat på en dag.. Kan jeg få komme med noen tips? Ville forsøkt om jeg var deg å spise frokost, lunsj, middag og kvelds, gjerne en til to mellommåltider også, dette for å holde ett jevnt blodsukker gjennom dagen samt at kroppen fungerer bedre om den får regelmessige næringsrike måltider, jobber forbrenningen jevnt og kroppen trenger ikke spare på maten den får med frykt om at det er lenge igjen til neste måltid. Du vil merke det på energien din også. Spis måltider som gjør deg passe mett og holder noen timer før du fyller på igjen.. Men du kjenner din egen kropp best og kanskje passer det deg best å spise sjelden. Ville bare tipse litt hei lotte27. har du en mailadresse eller facebook?
Caramela Skrevet 23. mars 2009 #385 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Frokost Wasa Sandwich Creeme Cheese, en proteinbar og vann Mellom Banan Lunsj Omelett av tre egg med kokt skinke, purre og litt ost, agurk og tomat. Vann og kaffe Mellom En mango, druer, en iskaffe og en håndfull cashewnøtter Middag Havregrynsgrøt med plenty kanel Edit: glemte å skrive inn en god del mere vann. Endret 23. mars 2009 av Caramela
Chanel.No5 Skrevet 23. mars 2009 #386 Skrevet 23. mars 2009 Middag Havregrynsgrøt med plenty kanel Flere som har skjønt hva kanel egentlig er - KANONGODT :gjeiper:
Pjukset Skrevet 23. mars 2009 #387 Skrevet 23. mars 2009 Frokost/lunch: 1 skive fullkornsbrød fra Bakers med Synnøve gulost m/d vit. + vitaminer Mellom: 1 twist Middag: Kikerter, karbonadedeig, og brokkoli og grovhakkede tomater. Kvelds: 1 skive fullkornsbrød fra Bakers med 2 kokte egg + 1 kopp urtete Masse vann hele dagen lang.
Weleda Skrevet 23. mars 2009 #388 Skrevet 23. mars 2009 Tror jeg har spist litt lite idag.. Frokost: Et grovt hjemmebakt rundstykke med Philadelphia smøreost og paprika Lunsj: Et grovt hjemmebakt rundstykke med makrell i tomat og agurk Mellom: Noen druer og cherrytomater Middag: Taco uten lefser eller skjell med kyllingkjøttdeig, agurk, salat, tomat, paprika, løk, brune bønner, salsa og mager kesam Får spise litt kveldsmat nå, har igjen noe eggerøre fra igår, pluss hamburgerygg, agurk og tomat Har drukket masse vann gjennom hele dagen.
Aurela Skrevet 23. mars 2009 #389 Skrevet 23. mars 2009 Frokost: Frokostblanding med alt for mange sjokoladebiter i.. Så mye at det ikke blir godt lenger.. Lunsj: Appelsin og to skiver med ekel, svett gulost Før trening: Tre brødskiver med urte/hvitløkssmøreost og agurk Middag Skulle egentlig ha wokrester, men matlysten var på bånn. Kjøpte en sauspose som blandes med kokkosmelk, hadde woken i og tilsatte eggnuddler. Vel, siden woken ikke var noe fristende endte det med at jeg spiste kyllingbitene i woken og nuddlene...
Chanel.No5 Skrevet 23. mars 2009 #390 Skrevet 23. mars 2009 Tror jeg har spist litt lite idag.. Frokost: Et grovt hjemmebakt rundstykke med Philadelphia smøreost og paprika Lunsj: Et grovt hjemmebakt rundstykke med makrell i tomat og agurk Mellom: Noen druer og cherrytomater Middag: Taco uten lefser eller skjell med kyllingkjøttdeig, agurk, salat, tomat, paprika, løk, brune bønner, salsa og mager kesam Får spise litt kveldsmat nå, har igjen noe eggerøre fra igår, pluss hamburgerygg, agurk og tomat Har drukket masse vann gjennom hele dagen. Får du i deg en god kvelds så er det ikke altfor lite mat, kunne slengt på litt frukt til frokost og lunsj kanskje.. Men Taco ute skjell og lefse, er ikke det bare kjøttdeig igjen da??
venus_ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #391 Skrevet 23. mars 2009 Frokost: En skive ingers rugbrød med et kokt egg og litt kaviar. Et glass skummet melk, en kopp grønn te og litt smoothie fra i går kveld. Lunsj: En skive ingers speltbrød med kalkunskinke og agurk, en banan og en cortado. Mellom1: Kickstart-smoothie fra SmoothieXchange. Mellom2: En blanding av cottage cheese, mager kesam og vanilje yoplait med banan og kanel. Vann. Middag: Pølsepanne . Vann. Til kvelds tror jeg jeg skal prøve icas tunfisk i curry. Eller: Et glass iskaffe lett og noen cashewnøtter.
Chanel.No5 Skrevet 23. mars 2009 #392 Skrevet 23. mars 2009 to skiver med ekel, svett gulost Finnes ikke noe verre altså.. :gjeiper:
Gjest Wrangler Skrevet 23. mars 2009 #393 Skrevet 23. mars 2009 Startet bra, men ja. Frokost: 2 brødskiver med hamburgerrygg/rekeost. Kaffe. Lunsj: chiabatta mellom: det som egentlig skulle være lunsjen... Rester fra lørdag (nudler, wokgrønnsaker, 1 egg) Te Sååå... kaffe + to rundtstykker, ett egg, hamburgerrygg, smør, rekeost 2 boller med puffet hvete og melk 1 mørkt rugbrød med smør og hamburgerrygg en slurk med brus (dau til og med...sto der bare....) Når jeg ser det listet opp så er det ikke så mye jo. Føles bare sånn.
Pjukset Skrevet 23. mars 2009 #394 Skrevet 23. mars 2009 Men Taco ute skjell og lefse, er ikke det bare kjøttdeig igjen da?? Det er jo taco uten skjell og lefse som er godt! Sunnere er det også
Chanel.No5 Skrevet 23. mars 2009 #395 Skrevet 23. mars 2009 Startet bra, men ja. Frokost: 2 brødskiver med hamburgerrygg/rekeost. Kaffe. Lunsj: chiabatta mellom: det som egentlig skulle være lunsjen... Rester fra lørdag (nudler, wokgrønnsaker, 1 egg) Te Sååå... kaffe + to rundtstykker, ett egg, hamburgerrygg, smør, rekeost 2 boller med puffet hvete og melk 1 mørkt rugbrød med smør og hamburgerrygg en slurk med brus (dau til og med...sto der bare....) Når jeg ser det listet opp så er det ikke så mye jo. Føles bare sånn. Du har jo ikke spist middag så jeg synes ikke det er noe videre mye nei. Dau brus er ikke akkurat min favoritt heller nei :gjeiper:
Gjest Frosk Skrevet 23. mars 2009 #397 Skrevet 23. mars 2009 * Smoothie av mango, appelsin og banan * Karums med vanilje. Gul kiwi. En bolleaktig liten dings som overraskende nok inneholdt noe sjokoladegreier. (Trodde det skulle være rundstykkelignende (!)) * Sen lunsj: tagliatelle med stekte grønnsaker (squash, aubergine, paprika, løk, tomat), parmesan og pinjekjerner. Ferskpresset appelsinjuice. * En brødskive med brie, masse cherrytomater * 2 gule kiwi og en liten håndfull pistasjnøtter Nå: Tupla sjokolade
Chanel.No5 Skrevet 23. mars 2009 #398 Skrevet 23. mars 2009 Det er jo taco uten skjell og lefse som er godt! Sunnere er det også Det er det nok, selv liker jeg ikke taco, er veldig rar der.. Synes det lukter svette.. Liker lefsene med kjøttdeig, men det krydderet klarer jeg ikke...
*Numi* Skrevet 23. mars 2009 #399 Skrevet 23. mars 2009 Vi har vel alle slike dager, men derfor vi er her - passe på at du ikke får flere av denne type dager, mat må man ha for å ha en kropp som fungerer Tusen takk, Lotte! Du er søt!
venus_ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #400 Skrevet 23. mars 2009 Hva er det? Espresso med melk i Samme som cappuccino bare uten skum.
Fremhevede innlegg