Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har ikke laget den selv ;) Gadd ikke gå til stedet de lager byens beste pizza, for langt unna :lur:

Edit: Lager forresten ikke mat i det hele tatt her jeg er nå, så dagsmenyene mine blir litt annerledes enn vanlig :)

Hehe, skjønner deg :gjeiper: Men nest beste smakte nok mer enn godt nok tenker jeg =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
hvor mange kalorier er det i den is boksen?

873,3 kcal.

Skrevet
873,3 kcal.

Og hvor mye karbohydrater/sukkerarter? :)

Skrevet

I dag begynte jeg med

2 skiver med kryddersalami på bussen til skolen

Fortsatte med

2 skiver med kryddersalami til

Fant ut jeg hadde glømt frukten min hjemme, og bestemte meg samtidig for å bli værende på skolen i ubestemt tid; og kjøpte tørket ananas som jeg spiste noen biter av, 100g euroshopper melkesjokolade som jeg spiste hele av, og 3 epler som jeg spiste 1 av.

Da jeg kom hjem skulle jeg lage wok med kylling og massevis av grønnsaker, men slik ble det ikke. Jeg ble invitert på Nachos, og det sier jeg ikke neitakk til! :sjenert:

Og så, etter det, har jeg klart å spise 3 kinderegg.

Ikke akkurat så bra som jeg hadde tenkt da jeg sto opp i dag, men det er fredag, så da får det gå :P

Glømte jo også å kjøpe mandler...

Blir nok 2 liter vann før jeg legger meg forresten.

Skrevet
Blir nok 2 liter vann før jeg legger meg forresten.

Med tanke på at det er fredag var det eneste jeg reagerte på dette over, drikker du 2 liter vann før du legger deg? Hvor ofte må du opp på toalettet om nettene egentlig?? :natti:

Skrevet
Med tanke på at det er fredag var det eneste jeg reagerte på dette over, drikker du 2 liter vann før du legger deg? Hvor ofte må du opp på toalettet om nettene egentlig?? :natti:

Jeg drikker ikke 2 liter rett før jeg legger meg, men før jeg legger meg har jeg hatt i meg 2 liter TOTALT i dag :fnise:

Skrevet

Skal vi se... Glemte å skrive for i går jeg...

Torsdag

Frokost: 2 små fine rundstk med bare smør, og et stort glass melk

Lunsj: 1 banan

Middag: 1 kjøttkake, 1 potet, litt kålstuing, brun saus

Kvelds: Pitapizza, to stk, med tomatsaus, ost, skinke og purre

Dessert: 4 ruter melkesjokolade

Fredag

Sen frokost: 1 brødskive med skinkesalat

Middag: Medisterpølse, to små poteter, bittelitt rødkål og brun saus

Kvelds: To softtacos fylt med stekt kyllingkjøttdeig, mais og purre og salsa, rømme til

Kos: En neve yoghurtnøtter og et par glass rødvin :)

Skrevet

Skikkelig dårlig dag i dag matmessig, gitt...

Frokost: En banan på vei til skolen (dårlig tid)

Mellom: En knaskerot

Lunsj: Et knekkebrød med gulost, en knaskerot + vann

Mellom: to hjemmelagde havrecookies, to safarikjeks, 10g sjokolade

Middag: To taco wraps + fanta light

Kvelds: Sørlandschips, popkorn, pistasjnøtter, flere hjemmelagde havrecookies + store mengder ingefærøl

*dårlig samvittighet*

Gjest CookieMonster
Skrevet

Veldig, veldig, veldig usunn dag i dag:p

Frokost: 1 skillingsbolle

Lunch: resten av boksen med sjokolade lettis og 3 påskeegg(sånne små) fra nidar. Skikkelige gode. Nesten like gode som de fra freia.

Middag: tortilla lefse med kjøttdeig, hvitost, salat og 3% fett dressing.(2 stk)

Blir vel litt smågodt på kino tenker jeg.

Så at noen nevnte her at de fikk magekramper av sjokolade lettisen.vel...vedkommende er ikke den eneste. Jeg synes den er så godt at det er verdt det, så lenge den spises sjelden :gjeiper:

Klar over at alt dette er forferdelig usunt, men det er ikke en representativ dag for meg på noen måte.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Frokost/Lunsj: Frittata med ulike grønnsaker fra kjøleskapet og salat, en bolle med appelsin i biter og kanel

Middag: Tacogryte i ovn med svinekjøttdeig, og masse gode grønnsaker, blir bjørnebær og lavkalori vaniljesaus til dessert

Senere i dag:

(:skaal:)

Skrevet

Frokost : Havregrøt med kruskakli (SEN frokost). En drøss med vitaminer

Middag: Toor Dal linser med grønnsaker

Kvelds : Sikkert en brødskive med Philadelphia og paprika

Kos: En pose med pistasjnøtter (det var hardt å motstå potetgullposen i dag)

Massevis av vann gjennom hele dagen.

Skrevet

Frokost:

Havregrøt med sukker og kanel

Lunsj:

To brødskiver med egg (to egg altså) og en skive gulost på den ene

Mellom:

Cola og potetgull :sjenert:

Middag:

Ville egentlig ha biff, men konklusjonen var at det ble litt dyrt, så det ble kyllingfilet, løk, potet, gulrot, brokoli og fransk saus.. Er helt sinnsykt mett nå! Men det positive med en stor og mettende middag er at jeg forhåpentligvis ikke spiser mer/så mye mer potetgull :ler:

Skrevet
*dårlig samvittighet*

Se litt på kostholdet til nesten alle i går.. Så kan vi komme tilbake til denne setningen din!! :klemmer:

Skrevet
Jeg drikker ikke 2 liter rett før jeg legger meg, men før jeg legger meg har jeg hatt i meg 2 liter TOTALT i dag :fnise:

Hehe.. Høres litt bedre ut ja :gjeiper:

Skrevet
Veldig, veldig, veldig usunn dag i dag:p

Frokost: 1 skillingsbolle

Lunch: resten av boksen med sjokolade lettis og 3 påskeegg(sånne små) fra nidar. Skikkelige gode. Nesten like gode som de fra freia.

Middag: tortilla lefse med kjøttdeig, hvitost, salat og 3% fett dressing.(2 stk)

Blir vel litt smågodt på kino tenker jeg.

Så at noen nevnte her at de fikk magekramper av sjokolade lettisen.vel...vedkommende er ikke den eneste. Jeg synes den er så godt at det er verdt det, så lenge den spises sjelden :gjeiper:

Klar over at alt dette er forferdelig usunt, men det er ikke en representativ dag for meg på noen måte.

Det er jo lørdag, da ser min dag også slik ut, men det må nå være lov mener ihvertfall jeg, vi er jo så flinke resten av uken. Kaller ikke inntaket mitt lørdager for "usunn dag" personlig, kaller lørdagene heller for kosedag istedenfor, bedre navn på en dag med masse god mat og snacks =)Men nå er jeg kanskje litt spesiell der, unner meg selv dette!

Likte det du skrev om isen, har det selv slik med smågodt, men jeg skal ha det, selv om det innebærer litt uggen mage dagen derpå=) Er så absolutt verdt det =)

Kose deg på kino! :klemmer:

Skrevet
Senere i dag:

(:skaal:)

Ta en :perebrus::vin: for oss andre kjedelige sjeler =)

Skrevet

Jeg lærte i dag at det er hyppigheten av inntak av sukker som er skadelig, ikke bare mengden. Så drikker man f.eks 5 kopper te med 1 teskje sukker i fordelt utover dagen, så er dette mye værre enn å drikke 1 kopp te med 5 teskjer sukker i.

:opplyser:

Gjest Frosk
Skrevet

* Smoothie av jordbær, rabarbra, hyllebærjuice, banan

* Aprikoskesam med en banan og en liten neve valnøtter

* En gul kiwi

* Spinatpai og en neve cherrytomater

* 5-6 tørkede aprikoser

* Et par ritz-kjeks med ost

Nå: ut og spise. Indisk igjen, kanskje? Isåfall blir det kikertmasala med hvitløksnaan.

Skrevet

Frokost: to knekkebrød med karveost. en skje peanøttsmør.

Mellom: banan

Mellom: nutrilett bar

Lunsj: fire fiberrik med lett gulost

Mellom: en halv liter lett sjokolademelk

Mellom: banan

Middag: grillet kylling

Mellom: ananas

Det var det tror jeg :)

Skrevet
Jeg lærte i dag at det er hyppigheten av inntak av sukker som er skadelig, ikke bare mengden. Så drikker man f.eks 5 kopper te med 1 teskje sukker i fordelt utover dagen, så er dette mye værre enn å drikke 1 kopp te med 5 teskjer sukker i.

:opplyser:

Skadelig for kroppen?

Jeg har lært det du sier når det gjelder tennene.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...