Chanel.No5 Skrevet 20. mars 2009 #281 Skrevet 20. mars 2009 Sjokolade lettisen fra Diplom is har vært en veldig god stund. God, men jeg fikk magekramper av den, dessverre. Dagens: 1 Dobbel 0% vaniljeyoghurt med Quick and Easy havregryn 1 boks Dream mint og sjokolade 1 skiver med kyllingost 3 skiver med sjokade = 1500 kcal. Æutsj. Æutsj. - Hvorfor denne?
Caramela Skrevet 20. mars 2009 #282 Skrevet 20. mars 2009 Selvfølgelig er ingen dager like,det erfarer vi nå alle hele tiden. Livet er uforsigbart og det er nettopp det som gjør det så interresant. Om en ikke vil leve etter en planlagt diett så må en regne med at noen dager så inntar vi litt dårligere mat enn vi ellers spiser, men så kan en til gjelgjeld tenke at det tok ikke livet av meg forrige gang og gjør det nok ikke i dag heller :gjeiper: Ikke tenk på dette, det er fredag, kos deg og du skriver selv at du er så flink hele uken, hvorfor skal du ikke kunne kose deg i dag da? Og den middagen din er bra, litt sjokolade og øl hører sammen på en god fredag spør du meg!! Sikkert mange som er uenige, men tror nok det er flere her inne som er enige om at en skal kunne kose seg i helgen når hverdagene består av sunn og næringsrik kost Så godt å høre Lotte Fikk litt mindre dårlig samvittighet nå! Det er sant det du sier, det er fredag, og resten av uken har vært veldig bra både i forhold til kosthold og trening, så ja, det får bare være som det er i dag Får heller trene litt ekstra hardt på mandag, sykle noen kilometer ekstra og holde på et kvarter lengre med styrke enn vanlig
Chanel.No5 Skrevet 20. mars 2009 #283 Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg kjøper den på rema 1000:) Endret 20. mars 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 20. mars 2009 #284 Skrevet 20. mars 2009 (endret) Så godt å høre Lotte Fikk litt mindre dårlig samvittighet nå! Det er sant det du sier, det er fredag, og resten av uken har vært veldig bra både i forhold til kosthold og trening, så ja, det får bare være som det er i dag Får heller trene litt ekstra hardt på mandag, sykle noen kilometer ekstra og holde på et kvarter lengre med styrke enn vanlig Flott jeg kunne bidra med å lette litt på samvittigheten, det er noe du fortjener, du trenger få høre sannheten, at du så absolutt kan kose deg etter vel utført uke mtp. kost og trening! Mye bedre å tenke at du heller kan trene litt ekstra så føler du det bedre og ikke trenger tenke mer på det resten av helgen, ikke la det ødelegge kosen. Mye sunnere enn å straffe seg selv med vonde tanker og dårlig samvittighet Endret 20. mars 2009 av Lotte27
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #285 Skrevet 20. mars 2009 Æutsj. - Hvorfor denne? Vel, ikke særligt sunt, eller hur?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #286 Skrevet 20. mars 2009 Sjokolade lettisen fra Diplom is har vært en veldig god stund. God, men jeg fikk magekramper av den, dessverre. Dagens: 1 Dobbel 0% vaniljeyoghurt med Quick and Easy havregryn 1 boks Dream mint og sjokolade 1 skiver med kyllingost 3 skiver med sjokade = 1500 kcal. Æutsj. hvor mange kalorier er det i den is boksen?
Chanel.No5 Skrevet 20. mars 2009 #287 Skrevet 20. mars 2009 (endret) Vel, ikke særligt sunt, eller hur? Kanskje ikke det mest næringsrike inntaket, mangler frukt, grønt og proteiner, men jeg reagerte mer på hvor lite mat du spiste skal jeg være ærlig.. Endret 20. mars 2009 av Lotte27
Caramela Skrevet 20. mars 2009 #288 Skrevet 20. mars 2009 Kanskje ikke det mest næringsrike inntaket, mangler frukt, grønt og proteiner, men jeg reagerte mer på hvor lite mat du spiste skal jeg være ærlig.. Det gjør jeg også. Var jo ikke så masse mat :/ (selv om jeg ikke burde si så mye med tanke på dagen i dag )
venus_ Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #289 Skrevet 20. mars 2009 Frokost: En skive ingers rugbrød med et kokt egg og litt kaviar. Et glass skummet melk, en kopp grønn te og noen knaskerøtter. Lunsj: Tre skiver ingers speltbrød med kalkunskinke og agurk. Cortado. Mellom1: Kaffe mocca. Mellom2: En halv pose meksikansk salat. Farris bris. Middag: Kyllingburger i grovt burgerbrød med tomat, sylteagurk, cheddar og dressing. Fredagskos: Farris bris og noen knekker sjokoris. Kveld blir noen ryvita tror jeg.
Gjest Gjest_pernille_* Skrevet 20. mars 2009 #290 Skrevet 20. mars 2009 frokost: quick and easy havregrøy med apple cinnemon mellom: 1 eple lunch: 3 hveteboller(fra pose, bakers) 1 sjokomelk (2,5 dl) mellom: 1 rislunch sen kvelds/middag: pizza (400 kalorier i 1/2 liten pizza) høres det ille ut? mye?
Chanel.No5 Skrevet 20. mars 2009 #291 Skrevet 20. mars 2009 Det gjør jeg også. Var jo ikke så masse mat :/ (selv om jeg ikke burde si så mye med tanke på dagen i dag ) Forskjell på å spise skikkelig mat samt litt kos i tillegg som deg, enn for lite mat som bare får blodsukkeret til å hoppe og deretter dale rett i bunn igjen.. Hadde Gjest spist litt mer til frokost, en skikkelig middag og litt frukt eller nøtter til mellommåltider hadde jeg ikke reagert noe videre, konkludert det med at personen har kost seg litt..
Caramela Skrevet 20. mars 2009 #292 Skrevet 20. mars 2009 Forskjell på å spise skikkelig mat samt litt kos i tillegg som deg, enn for lite mat som bare får blodsukkeret til å hoppe og deretter dale rett i bunn igjen.. Hadde Gjest spist litt mer til frokost, en skikkelig middag og litt frukt eller nøtter til mellommåltider hadde jeg ikke reagert noe videre, konkludert det med at personen har kost seg litt.. Ja, da forstår jeg
Chanel.No5 Skrevet 20. mars 2009 #293 Skrevet 20. mars 2009 frokost: quick and easy havregrøy med apple cinnemon mellom: 1 eple lunch: 3 hveteboller(fra pose, bakers) 1 sjokomelk (2,5 dl) mellom: 1 rislunch sen kvelds/middag: pizza (400 kalorier i 1/2 liten pizza) høres det ille ut? mye? Du spiser frokost, mellom, lunsj, mellom og middag/kvelds så antallet er det ikke mye å si på. Blander du den havregrøten med litt melk (?) så får du litt proteiner i frokosten også (anbefaler kanel på toppen, nam ). Lunsjen er kanskje ikke den mest næringsrike når det kommer til bollene, men hey, det er lov å kose seg om lysten er der! Pizzaen hører hjemme på en fredagskveld så det er vel ikke mye å si der, jeg kan ikke si noe selv der i dag da =) Litt i samme bane her, så da får noen med bedre samvittighet kommentere den.. Hehe...
Chanel.No5 Skrevet 20. mars 2009 #294 Skrevet 20. mars 2009 Ja, da forstår jeg Må bare understreke at det er mine synspunkter på det, er ikke noe enæringsfysiolog
Gjest Squill Skrevet 20. mars 2009 #295 Skrevet 20. mars 2009 Tar du en nærmere skikk på andre her inne ser du at du ikke er ett unntak når det kommer til dager som ikke er helt optimalt kosthold på =) Ikke slutt å skriv inn, lær heller av hva du skriver og finn ut med deg selv hvor du ønsker å gjøre endringer og gjør noe med det om det plager deg fremfor å skjerme deg for hva du spiser. Finnes ikke noe perfekt kosthold, det som fungerer for DEG er hva du skal spise og DU skal like maten din! Takk! Du har helt rett, det er like greit at jeg fortsetter å skrive ned hva jeg spiser, så kan jeg lære og tenke over hva jeg faktisk spiser. Det er fint å være innom denne tråden hver dag uansett, det er så mange supre mattips å plukke med seg! Dagens måltider: Frokost: To rundstykker med skinkeost og gräddost. Lunsj: En halv freia appelsin Middag: En halv pose pytt-i-panne Tja, dette var i grunnen ikke så mye mat, ved siden av at det ikke var spesielt sunn mat.... *går i refleksjonsboksen*
Gjest Shelob Skrevet 20. mars 2009 #296 Skrevet 20. mars 2009 FREDAG: 30 g Allbran 1,5 dl skummet melk 1 egg 1 ristet skive med smør 2 dl youghurt/cottage cheese/cultura 30 g musli 1 eple, masse kanel 2 skiver med majones 3 egg 2 tortillalefser masse kjøttdeig, tomat, agurk, paprika, salsa, lettrømme 4 stk smågodt 1 liten bolle baconcrisp snart: Ben & Jerrys chocolate med browniebiter i, ti hi hi!!!
Caramela Skrevet 20. mars 2009 #297 Skrevet 20. mars 2009 FREDAG: 30 g Allbran 1,5 dl skummet melk 1 egg 1 ristet skive med smør 2 dl youghurt/cottage cheese/cultura 30 g musli 1 eple, masse kanel 2 skiver med majones 3 egg 2 tortillalefser masse kjøttdeig, tomat, agurk, paprika, salsa, lettrømme 4 stk smågodt 1 liten bolle baconcrisp snart: Ben & Jerrys chocolate med browniebiter i, ti hi hi!!! Likte denne fredagen
Gjest Frosk Skrevet 20. mars 2009 #298 Skrevet 20. mars 2009 * smoothie av mango, ananas, banan, appelsin, aprikos. En Karums. * Valnøtter, kiwi * En sandwich med noe salatgreier, og chai på Double Coffee * En liten spinatpai, cherrytomater * Banan * Byens nest beste pizza (ca 1/2), og cola
Chanel.No5 Skrevet 20. mars 2009 #299 Skrevet 20. mars 2009 * Byens nest beste pizza (ca 1/2), og cola Hvorfor lage nest beste når jeg tror du garantert har en oppskrife på den beste også
Gjest Frosk Skrevet 20. mars 2009 #300 Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hvorfor lage nest beste når jeg tror du garantert har en oppskrife på den beste også Har ikke laget den selv Gadd ikke gå til stedet de lager byens beste pizza, for langt unna Edit: Lager forresten ikke mat i det hele tatt her jeg er nå, så dagsmenyene mine blir litt annerledes enn vanlig Endret 20. mars 2009 av Frosk
Fremhevede innlegg