Gå til innhold

Hva har du spist i dag?


venus_

Anbefalte innlegg

Gjest CookieMonster

Sen frokost: 2 grove brødskiver med italiensk salat(blitt litt hekta ja, men boksen er snart tom).

Middag: spaghetti med litt vel mye kjøtt, men godt var det:)

Kvelds: eple og ananas med cottage cheese og selvfølgelig et TONN med kanel på :gjeiper:

Drikke: vann, pepsi max og ekstra lettmelk.

Er ikke så flink til å spise mellommåltider, men jeg tror jeg får i meg nok mat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frokost:

1 banan og tre brødskiver (var begynnelsen på brødet, så det var vel en skalk og to små skiver).

Lunsj:

Appeisin, to bananer og en kiwi (som fortsatt ikke her helt moden :()

Middag:

Kylling og steke grønnsaker (delvis wokblanding og delvis ferske ting som potet, paprika, løk og gulrøtter)

Mellom:

En eller to never mandler

Kvelds (eller noe):

En cheesburger fra McD. Til mitt forsvar måtte jeg sykle hele 1,5 kilometer tur retur for å kjøpe den :ler:

Litt videre:

Kanskje noe mere frukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frokost: 2 skiver med skinke

mellom: 1 eple

lunsh: 3 skiver med syltetøy, skinke og kremost og 1 sjokomelk

mellom: 1 granola bar light

middag: lapskaus

kvelds: 1 skive med syltetøy og 2 knekkebrød med kremost

komentarer?

Om dette bare er en vanlig dag for deg vil jeg si at du spiser bra, variert, regelmessig, men savner litt mer frukt og grønt, men dette kan være en unntaksdag med litt lite av det kanskje..

Kunne kanskje byttet ut skivene til frokosten med en skål havregrøt? En omelett til skivene, i tillegg til skinken, en god salat til lunsj med pasta og kylling feks. Få litt variasjon, men igjen, dette er bare utdrag for en dag og jeg vet ikke hvor variert du spiser fra en dag til en annen.

Bare spis maten du liker, dette var bare noen tips til ett ellers bra kosthold =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
Kvelds: eple og ananas med cottage cheese og selvfølgelig et TONN med kanel på

Dette er kjempegodt :rødme: Alt blir bedre med kanel, virker det nesten som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

førfrokost: banan (var tidlig på spinning så rakk ikke mer før det)

Frokost: 1 skive med koktskinke, agurk og paparika, to glass ekstralett melk

sånn midt i mellom: kaffe med melk og et eple

lunch: 1 skive med ost og paprika

Middag: suppe og 2 tacolefser (hehe, litt merkelig kombinasjon "I know!")

ja, non komentarer. Trur ikke helt jeg spiser riktig men.. se så masse rart her så veit nesten ikke hva som er riktig lengere...?!

Klart det er masse rart her inne, vi er alle forskjellige og liker forskjellig mat, mengder og hyppighet, det som fungerer for en trenger ikke være ett optimalt kosthold for en annen. Derfor er det gøy å se hva folk spiser, få tips, gi tips og alt i alt bli litt klokere selv =)

Ang. ditt kosthold vil jeg påstå at du spiser for lite til frokost etter en hard treningsøkt. Ville spist en skive til der. Samme med lunsjen din. Noe frukt eller neve nøtter mellom lunsj og middag kanskje og kveld om ikke middagen er meget sen. Men dette er jo bare ett utdrag fra en dag for deg, så jeg skal ikke påstå at du alltis spiser for lite osv, men for akkurat denne dagen sier jeg det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kjempegodt :rødme: Alt blir bedre med kanel, virker det nesten som.

Kan ikke få understreket nok hvor enig jeg er med deg her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er kjempegodt :rødme: Alt blir bedre med kanel, virker det nesten som.

Kan ikke få understreket nok hvor enig jeg er med deg her :fnise:

Vet ikke om dere spiser mye knekkebrød, men jeg koser meg fortiden med kanelknekkebrød :) De er sinnsykt gode med syltetøy på.. Må si jeg er litt redd for å prøve med vanlig pålegg om ost og lignende, men men.. Kanelknekkebrød :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) SKal reise bort i morgen så jeg kommer ikke til å være aktiv her på noen dager, men kommer tilbake!

God tur og den aktiviteten tar du igjen vet du, treningen går ingen veier den, venter på deg til du er tilbake og så gjør vi =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dere spiser mye knekkebrød, men jeg koser meg fortiden med kanelknekkebrød :) De er sinnsykt gode med syltetøy på.. Må si jeg er litt redd for å prøve med vanlig pålegg om ost og lignende, men men.. Kanelknekkebrød :hjerte:

What?? Hvilket merke og kjøpes hvor? Mmmm.. Med fløtemysost og jordbærsyltetøy på.. Snop..

Vet ikke om jeg hadde turd kjøttpålegg på de da.. Skjønner deg der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen frokost: 2 grove brødskiver med italiensk salat(blitt litt hekta ja, men boksen er snart tom).

Får jeg anbefale en skive skinkestek på toppen av salaten? Meget godt mener jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En cheesburger fra McD. Til mitt forsvar måtte jeg sykle hele 1,5 kilometer tur retur for å kjøpe den :ler:

Godt nok det forsvaret der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?? Hvilket merke og kjøpes hvor? Mmmm.. Med fløtemysost og jordbærsyltetøy på.. Snop..

Vet ikke om jeg hadde turd kjøttpålegg på de da.. Skjønner deg der =)

Nå bor ikke jeg i Norge, så vet ikke om de finnes der, men det er Wasa og de er runde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor ikke jeg i Norge, så vet ikke om de finnes der, men det er Wasa og de er runde..

Jeg har kjøpt de i Norge før. Men det er leenge siden så vet ikke om de fins her lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå bor ikke jeg i Norge, så vet ikke om de finnes der, men det er Wasa og de er runde..

Skal lete, tusen takk for det tipset, gull verdt, spesielt om jeg finner de i Norge da =) Da får rundstykkene til kveldsmåltidet vike unna for disse =) :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg nok spist for mye i forhold til forbruk, men det har lett for å bli sånn når jeg har mensen..

07.45: God morgen yoghurt

12.00: To rundstykker med gulost + 5dl eplejuice

12.30: En sjokoladebolle

15.30: Bruschetta med kylling og mango + dobbel latte

20.00: To pitapizza + 3dl app.juice

Edit: Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan spise mer frukt? Har liksom ikke lyst på det om dagen. Får i meg en del juice (ikke fra konsentrat), kompenserer dette for frukten?

Endret av Anemsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knekkebrød med peanøttsmør

iskaffe

yoghurt

soft-shake (sånn is)

140 g smågodt

2 vårruller

banan x 2

= 1900 kcal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow, jeg er imponert over hvor dårlig jeg spiser om dagen :overrasket::ler:

Frokost:

Ristet brød med margarin, appelsinjuice + kosttilskudd

Mellom:

Iskaffe x 2 + banan

Lunsj:

Brødskiver med ost og paprika

Middag:

Toast

Mellom:

Banan

Kvelds:

Time will tell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :)

Gikk forbi en smoothiebar (eller noe sånt) på grønland i dag og så de også hadde acai. Kanskje den er billigere :) Må innom å sjekke en dag.

Acai i akerselva høres bra ut :jepp:

Oj, må prøves! Må bare advare mot acaien de har på byporten! Det er ren og skjær mishandling av god acai! :regler:

Mellom3: Acai-smoothie.

:strix:

En cheesburger fra McD. Til mitt forsvar måtte jeg sykle hele 1,5 kilometer tur retur for å kjøpe den :ler:

:ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dere spiser mye knekkebrød, men jeg koser meg fortiden med kanelknekkebrød :) De er sinnsykt gode med syltetøy på.. Må si jeg er litt redd for å prøve med vanlig pålegg om ost og lignende, men men.. Kanelknekkebrød :hjerte:

Kanelknekkebrød med gulost er kjempegodt! Det høres litt rart ut, men jeg liker det hvertfall ^^ Brunost er også godt. Det er jammen lenge siden jeg har spist kanelknekkebrød.

I går ble det så dårlig at det ikke en gang er noe vits i å skrive det opp (byttet til og med ut halve middagen, og kveldsmaten meg alkohol...) :roll:

I dag:

Frokost: Et rugsprø med gulost, og et med brunost og bringebærsyltetøy + vann

Mellom: To knaskerøtter

Lunsj: En banan, salat (av salat, paprika, agurk, tomat mais, en soltørket tomat, tre biter fetaos, noen biter lettost) med hvitløkspepper og eddik + en kopp kaffe

Middag: litt kyllingfilet og pasta, grønnsaker + vann

Kvelds: en yoplait dobbel 0%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist:

En banan

+ Fullkornsmakaroni med ekstra krydret Dolmio fra i går. Bare litt liksom.

2 minibrødskiver med 1 skive kryddersalami

Fruktsalat av

1 eple

1 banan

2 kiwier

Middag ble

1/2 Big Bite med salat, agurk, løk og ost. Skulle egentlig ha grov, men det var de tom for selvfølgelig.

Og så blir det 1-1,5 liter vann også før jeg legger meg.

Må gjerne ha no mer å spise også, men veit ikke hva det skulle være? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...