Chanel.No5 Skrevet 17. mars 2009 #161 Skrevet 17. mars 2009 VENUS: Du er mitt forbilde når det kommer til rett mengde mat, hyppighet, variasjon samt at du klarer å gjøre sunn kjedelig mat til gode desserter og retter, kopierer masse fra deg!!
stjernekyss Skrevet 17. mars 2009 #162 Skrevet 17. mars 2009 Vet du om man får kjøpt de i Nydalen? der er det en sånn smoothie butikk. Det vil jeg tro, det er jo en smoothie x-change Hvilken av smoothiene er det som inneholder acai? Så på de forskjellige på nettsiden, men fant ikke den. Den heter bare acai
stjernekyss Skrevet 17. mars 2009 #163 Skrevet 17. mars 2009 (endret) Frokost: Havegrøt med kruskakli, eple, hakkede nøtter og maple syrup Lunsj: Knekkebrød med majones, fiskepudding og paprika Mellom: 2 x iskaffe + gulrotkake Middag: Frossenpizza (fikk dårlig tid før jobb ) Kvelds: Gudene vet... Hehe, dette var vel ikke min sterkeste matdag... Endret 17. mars 2009 av stjernekyss
Gjest Wrangler Skrevet 17. mars 2009 #164 Skrevet 17. mars 2009 Frokost: Kaffe med litt melk, to brødskiver med naturell ost og tartex. Lunsj: Tre brødskiver med naturell ost. "Fika": Kaffe og liten eplekake i muffinform (kafèbesøk) Middag: Vann, ovnsbakt kylling med potet, tomat, rødkål. Senere litt youghurt is (jeg er syyyyk....hehe!) og litt mer av middagen. Snart grønn te og senga. Kan plusse på to paracet på grunn av verking i kjeven.
venus_ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #165 Skrevet 17. mars 2009 VENUS: Du er mitt forbilde når det kommer til rett mengde mat, hyppighet, variasjon samt at du klarer å gjøre sunn kjedelig mat til gode desserter og retter, kopierer masse fra deg!! Takk Jeg blir faktisk flinkere til å variere når jeg vet noen blir inspirert av det jeg spiser. Hehe -- Dagens: Frokost: Smoothie fra kveldsen i går. En kopp grønn te. Lunsj: Grønnsaksuppe med en skive ingers speltbrød til. Vann. Mellom1: Ismocca, yoplait bringebær. Mellom2: En halv fedon-bar. Middag: Fullkornspasta med laks, purre, erter og sitronsaus (inspirert av oppskriften her på KG på søndag). Vann. Mellom3/snacks: Et glass iskaffe lett, en sjokoladekjeks og noen cashew. Kvelds: Skal prøve en oppskrift på cottagelapper
Drua Skrevet 17. mars 2009 #166 Skrevet 17. mars 2009 Velkommen inn =) Blir du ikke sulten mellom frokost og middagen her? Om ikke du står opp veldig sent selvfølgelig.. Takk I går stod jeg opp sent ja, så det ble sen frokost Jeg er veldig varierende i hvor mye jeg spiser og hvor ofte jeg spiser. I dag har jeg ikke vært flink, første måltidet var først da jeg kom hjem fra jobb og shopping i halv fem tida... Var kvalm og uggen og matlysta ikke på topp. Veldig sen lunsj: To brødskiver med skinkesalat Middag: Spagetti, pastasaus med ost og skinke, stekte røkte kjøttpølser og purre. Godt, ikke sunt, men jeg trengte noe god mat for å få i meg noe. Kveldskos: Tre ruter melkesjokolade
Gjest Bolledeig Skrevet 17. mars 2009 #167 Skrevet 17. mars 2009 Frokost: Proteinshake + peanøttsmør Lunsj: Salat med cottage cheese Middag: Salat med cottage cheese + smoothie Etter trening: Proteinshake Middag 2: Hjemmelagede hamburgere av karbonadedeig uten brød med grønnsaker til
Chanel.No5 Skrevet 18. mars 2009 #168 Skrevet 18. mars 2009 Kvelds: Skal prøve en oppskrift på cottagelapper Oppskrift? Hvordan smakte de?... Hehe :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 18. mars 2009 #169 Skrevet 18. mars 2009 Takk I går stod jeg opp sent ja, så det ble sen frokost Jeg er veldig varierende i hvor mye jeg spiser og hvor ofte jeg spiser. I dag har jeg ikke vært flink, første måltidet var først da jeg kom hjem fra jobb og shopping i halv fem tida... Var kvalm og uggen og matlysta ikke på topp. Veldig sen lunsj: To brødskiver med skinkesalat Middag: Spagetti, pastasaus med ost og skinke, stekte røkte kjøttpølser og purre. Godt, ikke sunt, men jeg trengte noe god mat for å få i meg noe. Kveldskos: Tre ruter melkesjokolade Når en ikke føler seg i form så skal en spise mat som ihvertfall frister og smaker godt, da får heller de sunneste måltidene vente til formen er bedre, sann tenker alltid jeg. Som du selv sier så trengte du får i deg noe og gjorde rett i å heller tenke mat inn fremfor å skulle lage så sunt som mulig! =)
Chanel.No5 Skrevet 18. mars 2009 #170 Skrevet 18. mars 2009 Kan plusse på to paracet på grunn av verking i kjeven. Off... Håper kjeven er bedre i dag ihvertfall!!
Chanel.No5 Skrevet 18. mars 2009 #171 Skrevet 18. mars 2009 Det vil jeg tro, det er jo en smoothie x-change Den heter bare acai Leste en stor repotasje om akkurat acai, forstår godt at du har forelsket deg i disse. Inneholder mye godt for kroppen de!!
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2009 #172 Skrevet 18. mars 2009 Tirsdag: Frokost: 1 polarbrød (pannekake) med hvitløksmøreost Lunsj: 1 polarbrød med hvitløksmøreost og 2 polarbrød med kalkunskinke, smør og agurk Middag: 2 karbonader,3 poteter, litt bernaise og myyye surkål, cola Kvelds: Restene av pommes frites fra mandag, cola light. Jaja, jeg fikk i alle fall i meg litt kvelds.
Cienna Skrevet 18. mars 2009 #173 Skrevet 18. mars 2009 I går: Frokost: 1 proteinshake Lunsj: Havregrøt med sukker og kanel Mellom: Havregrøt med sukker og kanel Middag: Ris og skinke omelett Kvelds: 3 knekkebrød med leverpostei/ost Dette er vel det jeg hovedsaklig spiser i hverdagene(utenom proteinshaken...pleier å spise havregrøt eller knekkebrød, men hadde dårlig tid i går morges....) I helgene pleier vi å kose oss med en god middag og litt digg på kveldene
hilde1 Skrevet 18. mars 2009 #174 Skrevet 18. mars 2009 Da går jeg hen å spør deg lille venn - Hvor i løpet av denne dagen finner du grunnlag for dette "Har litt dårlig samvittighet idag, men får spise sunnere imorgen "? Du trener i 50 min og spiser absolutt ikke mye, tverdt om.. Hvor er mellommåltidene dine? Kvelds..? Den dårlige samvittigheten din kan du bare skylle ned i toalettet for dette er for lite mat om du ikke spiste 2 kyllinger og 2 poser pommesfrites til middag da Enten må du spise mer til frokost eller spise en skikkelig frokost etter treningen din også! Tenkte helst på pommesfriten som ikke er helt bra , hehe. Tror forresten jeg må begynne å spise mer/oftere, leste at man legger på seg om kroppen får under 1000kalorier til dagen :/ Takk for gode råd forresten, herlig tråd ! :D
Gjest Shelob Skrevet 18. mars 2009 #175 Skrevet 18. mars 2009 TIRSDAG: 1 proteinshake (i vann) 1 banan 1 dl melonyoughurt 50 g cottagecheese 30 g musli 1,5 dl fiskesuppe 1 potet 2 skiver grovbrød 2 skiver jarlsberg 1 gulrot 100 g reker 50 g mais 1 tomat 1 barneskje majones 2 ryvita med Philadelphia 1/2 neve nøtter/rosiner 1 banan 1 håndflate woket kylling 1 håndflate woket kåk, gulrot, sukkererter 1 håndflate eggnudler 8-10 små gelefigurer Huff, er ikke i form om dagen og har derfor lagt inn 10 dager hvile. Det er litt pes å ikke spise for mye iom at jeg er temmelig inaktiv. Håper å være i form til helgen så jeg kan ta en økt i studio.
Disco Biscuit Skrevet 18. mars 2009 #176 Skrevet 18. mars 2009 Skal vi se... Tirsdag Frokost: 2 ryvita knekkebrød med 3% magerost og 2 agurkskiver + vann. Mellom: 1 grønt eple + en halv gulrot Lunsj: 3 ryvita knekkebrød med Brunost, gulost og Mager salami m 2 agurkskiver + en halv gulrot + vann. Mellom: 1 stk Youplait dobbel 0% yoghurt med mango + en halv gulrot Middag: Wok m/ strimlet svinekjøtt, diverse grønnsaker, nudler og seczuan saus. + fun light saft til drikke. Kvelds: 1 papaya og 1 ryvita knekkebrød med 3% magerost og 2 agurkskiver. + ett glass juice. Ellers er det mye vanndrikking ila dagen.
Chanel.No5 Skrevet 18. mars 2009 #177 Skrevet 18. mars 2009 Tenkte helst på pommesfriten som ikke er helt bra , hehe. Tror forresten jeg må begynne å spise mer/oftere, leste at man legger på seg om kroppen får under 1000kalorier til dagen :/ Takk for gode råd forresten, herlig tråd ! :D Spiser du for lite blir resultatet at forbrenningen legger seg på en pausemodus og maskinen ikke går for fult som den gjør med tilstrekkelig og riktig næring. Litt pommesfrites har ikke så mye å si om det ikke er megamengder =) Spis litt oftere du så ser det bra ut, usunn mat spiser vi vel alle iblant =)
Chanel.No5 Skrevet 18. mars 2009 #178 Skrevet 18. mars 2009 Kvelds: Restene av pommes frites fra mandag, cola light. Jaja, jeg fikk i alle fall i meg litt kvelds. Der ser du - bedringer i antallet ihvertfall.. Hehe.. Nærmer oss noe nå =)
Gjest Frosk Skrevet 18. mars 2009 #179 Skrevet 18. mars 2009 * Smoothie av jordbær, rabarbra, banan og hyllebærjuice. Valnøtter. B12-vitaminer. * Lime / mango-kesam * Spinatpai og en neve cherrytomater * Avokado (ganske liten) * Middag blir falafel i nybakt pitabrød, med diverse grønt - herfra Seinere blir det helt sikkert frukt, pistasjnøtter, kanskje noe brød...
Nanaluanna Skrevet 18. mars 2009 #180 Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hei! Jeg er ny i denne tråden Spiste i går: frokost/lunsj: 2 wasa havreknekkebrød med smeltost (sto opp sent) Mellom:Druer og eple Tidlig middag : Salat med mager dressing, skinke,pasta og ett halvt egg. Halv bolle kyllingsuppe. Gikk på trening. Kvelds: tre knekkebrød ; to med fårepølse og tomat og en med smeltost og agurk. Utenom: 1 kiwi , 1 lite stykke grandi og en liten neve pingviner. Hva synes dere? Noe jeg ikke får i meg og noe jeg får for lite av? Jeg er relativt slank (65 kg, 174 cm høy) men skal bli kvitt litt mage og hake som jeg har fått det siste halvåret. Endret 18. mars 2009 av Nanaluanna
Fremhevede innlegg