Drua Skrevet 21. mars 2009 #321 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Er ikke ferdig med å spise i dag antakelig, men kan jo begynne litt: Frokost: 1 brødskive med kremost og aprikossyltetøy + et glass melk Mellom: Appelsin Lunsj: 2 softtacos med kyllingkjøttdeig og grønnsaker, rømme til Middag: En liten slags grateng bestående av 1 liten potet, 1 røkt kjøttpølse, brokkolibuketter, mozzarella, og litt fløte Kvelds: Litt potetgull med dip, tre ruter melkesjokolade og 5 vepsebol (eller hva de sukkertøyene heter). Endret 21. mars 2009 av Drua
Pjukset Skrevet 21. mars 2009 #322 Skrevet 21. mars 2009 Skadelig for kroppen? Jeg har lært det du sier når det gjelder tennene. Det var tennene det skulle stå, ikke kroppen. Men nå er nå uansett tennene en del av kroppen vår.
venus_ Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #323 Skrevet 21. mars 2009 Frokost: En skive ingers rugbrød med et kokt egg og kaviar. Et glass skummet melk. Mellom1: Cortado Lunsj: To skiver ingers speltbrød med kalkunskinke og agurk. Vann. Mellom2: Piña Colada-smoothie Middag: Chicken tandoori med jasmineris. Vann. Lørdagskos : En kanelbolle, en hjemmelaget ismocca, noen knekker sjokoris og muligens en øl seinere Kvelds vet ikke jeg hva blir, kanskje jeg lager hummus.
venus_ Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #324 Skrevet 21. mars 2009 Det var tennene det skulle stå, ikke kroppen. Men nå er nå uansett tennene en del av kroppen vår. Ja, såklart. Men tenkte kanskje du mente for kroppen generelt..
Gjest Bolledeig Skrevet 21. mars 2009 #325 Skrevet 21. mars 2009 Ta en for oss andre kjedelige sjeler =) Jeg tar igjen for min egen kjedelighet i kveld også, så kan alltids ta med et par ekstra på lasset ja :fniset:
Gjest Squill Skrevet 21. mars 2009 #326 Skrevet 21. mars 2009 Lørdag Frokost: En porsjon nestlé fitness med skummetmelk Lunsj: Et stort rundstykke med salami og norvegia Middag: Et stort rundstykke med brunost Kvelds: Noen biter Nidar påskefavoritter pluss 1/2 liter Cola.
Chanel.No5 Skrevet 21. mars 2009 #327 Skrevet 21. mars 2009 Det var tennene det skulle stå, ikke kroppen. Men nå er nå uansett tennene en del av kroppen vår. Ikke farfar sine =) Men jeg ser at det er mer skadelig for tennene å få jevnlig tilførsel av sukker over en hel dag enn alt på en gang..
venus_ Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #328 Skrevet 21. mars 2009 Ikke farfar sine =) Men jeg ser at det er mer skadelig for tennene å få jevnlig tilførsel av sukker over en hel dag enn alt på en gang.. Men gjelder ikke dette egentlig mat generelt? Ikke bare sukker?
Pjukset Skrevet 21. mars 2009 #329 Skrevet 21. mars 2009 Men gjelder ikke dette egentlig mat generelt? Ikke bare sukker? Det gjelder særlig for sukker.
Chanel.No5 Skrevet 21. mars 2009 #330 Skrevet 21. mars 2009 Det gjelder særlig for sukker. Vil tro at det gjelder syre også? Tenker på sukkerfri brus og juice osv..?
Pjukset Skrevet 21. mars 2009 #331 Skrevet 21. mars 2009 Vil tro at det gjelder syre også? Tenker på sukkerfri brus og juice osv..? Det kan godt tenkes, det var hovedsaklig sukker som ble nevnt
Chanel.No5 Skrevet 21. mars 2009 #332 Skrevet 21. mars 2009 Det kan godt tenkes, det var hovedsaklig sukker som ble nevnt Skjønner, bare mener å huske at jeg har lest dette med at -lettbrus er like skadelig spm vanlig brus- mange ganger pga innholdet av syre som angriper tennene og at folk går å smådrikker på dette hele dagen i god tro om at det kun er sukkeret som er skadelig. Men nå kjører jeg dette innlegget i en litt annen retning enn meningen =)
Pjukset Skrevet 21. mars 2009 #333 Skrevet 21. mars 2009 Skjønner, bare mener å huske at jeg har lest dette med at -lettbrus er like skadelig spm vanlig brus- mange ganger pga innholdet av syre som angriper tennene og at folk går å smådrikker på dette hele dagen i god tro om at det kun er sukkeret som er skadelig. Men nå kjører jeg dette innlegget i en litt annen retning enn meningen =) Ingen tvil om at lett-brus/leskedrikker osv er skadelig på sin måte, fulle av tilsetningsstoffer! Men sukker er jo vår "værste" fiende. "Diet Doctors" tar for seg helsemessige ting på kanal 5, jeg har sjeldent lyst på nei-mat etter å ha sett på programmet
Gjest Shelob Skrevet 21. mars 2009 #334 Skrevet 21. mars 2009 LØRDAG: 3 egg(erøre) 1 brødskive 1/4 paprika 1/4 squash smoothie av 1/2 banan, 1 kiwi, frosne bær, 1,5 dl cultura 2 bananer 2 glass cultura 1 neve nøtter/rosiner 1 ss cottage cheese 2,5 pizzastykker 1 skolebolle 1 dl brus 7 pistasjnøtter
Chanel.No5 Skrevet 21. mars 2009 #335 Skrevet 21. mars 2009 Ingen tvil om at lett-brus/leskedrikker osv er skadelig på sin måte, fulle av tilsetningsstoffer! Men sukker er jo vår "værste" fiende. "Diet Doctors" tar for seg helsemessige ting på kanal 5, jeg har sjeldent lyst på nei-mat etter å ha sett på programmet Vet ikke om jeg tørr se det programmet, redd det skal ødelegge min kos med sjokolade og snacks i helgene Om det er mulig da...
Pjukset Skrevet 21. mars 2009 #336 Skrevet 21. mars 2009 Vet ikke om jeg tørr se det programmet, redd det skal ødelegge min kos med sjokolade og snacks i helgene Om det er mulig da... Haha, det ødelegger min lørdagskos hver gang, men så går det fort over igjen :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 21. mars 2009 #337 Skrevet 21. mars 2009 Lørdag Middag: Et stort rundstykke med brunost Litt av en kongemiddag her.. :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 21. mars 2009 #338 Skrevet 21. mars 2009 Haha, det ødelegger min lørdagskos hver gang, men så går det fort over igjen :gjeiper: Hehe, regner med jeg hadde glemt (fortrengt) alt som ble sagt stygt om mine favoritter da programmet var slutt også
venus_ Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #339 Skrevet 21. mars 2009 Skjønner, bare mener å huske at jeg har lest dette med at -lettbrus er like skadelig spm vanlig brus- mange ganger pga innholdet av syre som angriper tennene og at folk går å smådrikker på dette hele dagen i god tro om at det kun er sukkeret som er skadelig. Men nå kjører jeg dette innlegget i en litt annen retning enn meningen =) Kullsyren er ikke bra for tennene nei. Lett å glemme når man er "flink" å kjøpe farris istedet for brus. Syns det er rart å tenke på at brus ikke er like skadelig for tenna når den har stått åpen en stund og brusen er "død".
Chanel.No5 Skrevet 21. mars 2009 #340 Skrevet 21. mars 2009 Kullsyren er ikke bra for tennene nei. Lett å glemme når man er "flink" å kjøpe farris istedet for brus. Syns det er rart å tenke på at brus ikke er like skadelig for tenna når den har stått åpen en stund og brusen er "død". Hva? Trodde det kun gjaldt disse mineralvannene som var tilsatt smak jeg, at det var syren her som var skadelig jeg, ikke kullsyren..
Fremhevede innlegg