Gjest Wrangler Skrevet 22. mars 2009 #361 Skrevet 22. mars 2009 Takk for oppmuntring Lotte27! :-) Idag: Frokost: litt kaffe, to brødskiver med smør hamburgerrygg (hvor kommer smør behovet fra??? vanligvis liker jeg det ikke!) kaffe med melk 2 brødskiver med rekeost 1 banan lunsj: salat med egg, oliven, salat, tomat, paprika, litt dressing (low fat) ettermiddagen: et kakestykke og te (holdt meg til ett iallefall) sen middag: fullkornspasta med hjemmelaget tomatsaus med hvite bønner, oliven.
Chanel.No5 Skrevet 22. mars 2009 #362 Skrevet 22. mars 2009 Ja, jeg vet det var lite, men hadde ikke noe matlyst. Kunne spart kroppen min for mye sukker om jeg noen gang hadde dårlig matlyst en lørdag.. Men det skjer nok aldri, med mindre jeg ern meget meget syk
Chanel.No5 Skrevet 22. mars 2009 #363 Skrevet 22. mars 2009 Mm! Motiverende og lærerik Utrolig snilt av dere.
venus_ Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #364 Skrevet 22. mars 2009 Frokost: En liten skål mager kesam med ca en ss yoplait vanilje og fedon-müsli i. Vann. Mellom1: Et ryvita med makrell i tomat. Vann Lunsj: Acaismoothie. Mellom2: Et glass ismocca. Middag: Chicken tandoori med jasmineris. Vann. Mellom3: Et glass ismocca. Kvelds blir bare en smoothie tror jeg. Ellers: Noen knekker sjokoris og cola zero.
Pjukset Skrevet 22. mars 2009 #365 Skrevet 22. mars 2009 Frokost: 1 skive Bakers grovbrød med Philadelphia og rød paprika, vitaminer Lunch: Banan Middag: Toor Dal, karbonadedeig og masse brokkoli Kvelds: 1 skive Bakers grovbrød med fiskepudding Mellom: Urtete Masse vann hele dagen lang.
venus_ Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #367 Skrevet 22. mars 2009 Hihi, du er hekta! Hehe, ja måtte teste på den andre plassen. Men holder meg til smoothie x-change fra nå av, evt prøve å lage selv. Flytter snart i nærheten av en smoothie x-change, blir vanskelig å holde seg unna!
desperate Skrevet 22. mars 2009 #368 Skrevet 22. mars 2009 I dag spiste jeg noen biter smågodt fra i går, og resten av chipsen; ca 50g, med en gang jeg stod opp. Det lå der og hylte mot meg. Og så spiste jeg 2 brødskiver med kryddersalami + et glass skummamelk til frokost. Deretter lagde jeg meg fruktsalat som lunsj; av 2 kiwier, 1 eple og en banan. Middag ble en modifisert utgave av Toros meksikanske gryterett. Lagde uten kjøtt, og byttet ut 3 dl av vannet med 400g hermetiske tomater. Og så har jeg spist litt tørket ananas innimellom.
Gjest Shelob Skrevet 22. mars 2009 #369 Skrevet 22. mars 2009 SØNDAG: 1/2 rundstykke 2 knekkebrød 2 egg 2 skiver laks 2 skiver skinke 2 tomater 2 dl cultura 1 kyllingbryst pittelitt fisk 2 håndflater wokede grønnsaker 1 proteinshake med vann - rett etter trening 3 vaffelplater, proteinberiket og uten sukker sådan litt brunost, 2 ts creme fraiche og 2 ts syltetøy 100 gram elgbiff
Helly Skrevet 22. mars 2009 #370 Skrevet 22. mars 2009 Hmm.. Idag har jeg spist: Frokost: 2 skiver med makrell i tomat (på tube) noen glass vann Lunsj: En og en halv baguette med ost, skinke og majones To glass varm saft Middag: 4 stykker grandis 0,5 liter cider Kvelds: 3 skiver med makrell i tomat på tube 2 glass appelsinjuice
Safira Skrevet 22. mars 2009 #371 Skrevet 22. mars 2009 Frokost: Et grovt rundstykke med gulost + vann Lunsj: Noen rosiner, en halv banan og et halvt eple i biter, med en yoghurt over + vann Mellom: Halv banan og et halv eple Middag: En kvart omelett (laget av 4 egg, pølser og potet), et grovt rundstykke + et glass saft Mellom: Noe marsipan (lagde påskeegg ^^), og noe smeltet sjokolade. Orket ikke så mye, for jeg ble skikelig kvalm av sjokoladen. Kvelds: En kvart omelett + vann
Gjest Mea Culpa Skrevet 22. mars 2009 #372 Skrevet 22. mars 2009 Lenge siden jeg har vaert med her gitt! Det blir en daarlig start da, for jeg har ikke hatt et veldig bra kosthold i dag. Det blir ofte saann i helgene ... Med daarlig mener jeg litt for lite. Frokost: Egenkomponert kornblanding, soyamelk, banan og div. frukt (frossen poseblanding). Mellom1: To bananer og ett eple. Mellom2: Ca. 15 g 70% sjokolade og en kopp svart te. Lunsj: 20 g 70% sjokolade, en liten pose potetgull (ca. 40 g tipper jeg) og 5 dl juicedrikk (blanding av juice, vann og div. vitaminer o.l). Middag: Brun ris og tomatsaus med tunfisk, groenne oliven fylt med jalapeno, erter og en daesj roedvin. Og saa har jeg drukket masse vann.
Drua Skrevet 23. mars 2009 #373 Skrevet 23. mars 2009 Frokost: Omelett laget med brokkoli, ost, pølse, tomat og purre, to brødskiver, og et stort glass melk Middag: En laksefilet, to små poteter, hollandaise-saus, og kokte gulerøtter Kveldsmat: Resten av omeletten Kos: En neve potetgull, litt lakris
Chanel.No5 Skrevet 23. mars 2009 #374 Skrevet 23. mars 2009 Lenge siden jeg har vaert med her gitt! Velkommen tilbake
^^Belle^^ Skrevet 23. mars 2009 #375 Skrevet 23. mars 2009 Tror jeg skriver for fredag her jeg. Matinntaket jeg hadde i helgen er ikke for sarte sjeler. (Jeg fikk mensen, og ja!, jeg mente jeg fortjente det ) Fredag: Frokost: 1 polarbrød med kalkunskinke og paprika. Vann. Lunsj: 3 polarbrød med kalkunskinke og paprika, 1 eple. Vann. Mellom: Sjokoladefondant ( ) og en Kick-lakris. Vann. Middag: Tortellini med kjøttfyll, cola light. Kvelds: Kjeks og et tonn med brie. Cola light.
Chanel.No5 Skrevet 23. mars 2009 #376 Skrevet 23. mars 2009 Tror jeg skriver for fredag her jeg. Matinntaket jeg hadde i helgen er ikke for sarte sjeler. (Jeg fikk mensen, og ja!, jeg mente jeg fortjente det ) Godkjent for mitt vedkommende, den tiden er fristelsen bare altfor stor og viljestyrken meget svekket
*Numi* Skrevet 23. mars 2009 #377 Skrevet 23. mars 2009 Tja... så langt har jeg spist: Frokost: 2 fullkornsknekkebrød med gulost Lunsj: 1 banan og noen tom og jerry kjeks. -- Til middag blir det en pizza originale, kanskje en smoothie som dessert og senere et par brødskiver med honning til kvelds.
Chanel.No5 Skrevet 23. mars 2009 #378 Skrevet 23. mars 2009 Lunsj: 1 banan og noen tom og jerry kjeks. Holder dette liv i deg frem til middag?
*Numi* Skrevet 23. mars 2009 #379 Skrevet 23. mars 2009 Holder dette liv i deg frem til middag? Nei, du har nok rett, Lotte... Jeg er litt slapp nå merker jeg. Så må vel ty til et knekkebrød eller noe havregryn nå, før middag. Pleier ikke være så slapp til å spise, altså. Men litt lat dag i dag visst..
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #380 Skrevet 23. mars 2009 Frokost/lunsj: 1 grov baguette fra Big Bite med roastbiff og grønt + 1 iskaffe dobbel latte Middag: 1 Tandoori kyllinggryte Velbekomme fra Toro Stappmett. Blir kanskje en proteinshake til kvelds.
Fremhevede innlegg