Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mellom3: Enda en maismuffins.

Noe du kjøper eller lager selv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost:

2 havrebrødskiver med honning + 1 glass melk + vitaminer.

Lunsj:

2 havrebrødskiver med leverpostei + et gult eple + litt nøtter + litt vann.

Middag:

2 og en halv grillpølse av kylling og kalkun og to pølsebrød med sprøstekt løk + fun light.

Mellom:

Ballerina kjeks og en cola-boks

Kvelds:

2 stekte brødskiver med tacosaus, ost og skinke + et glass melk.

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Noe du kjøper eller lager selv??

Lager selv. De er glutenfrie og de var ikke saa fryktelig gode egentlig. Det blir som regel toert og smulete.:ler: Men de kan helt sikkert lages med vanlig mel ogsaa. Vil du ha oppskriften kanskje?

Skrevet

Frokost: En skive ingers speltbrød med et kokt egg og kaviar. Et glass skummet melk, en kopp grønn te og litt smoothie fra i går.

Mellom1: Banan

Lunsj: Tre skiver ingers speltbrød med kalkunskinke. Eplejuice og vann.

Mellom2: En blanding av mager kesam, cc og yoplait vanilje med banan og kanel. Vann.

Mellom3: Kanelbolle og en kopp grønn te.

Middag: Fiskegrateng med raspet gulrot og litt smeltet smør. Vann.

Kvelds tror jeg blir en wrap med salat og kalkunskinke, muligens bare en smoothie.

Skrevet
Lager selv. De er glutenfrie og de var ikke saa fryktelig gode egentlig. Det blir som regel toert og smulete.:ler: Men de kan helt sikkert lages med vanlig mel ogsaa. Vil du ha oppskriften kanskje?

Har du prøvd å ha litt malte mandler i? Kan tenke meg det blir litt saftigere da :)

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Har du prøvd å ha litt malte mandler i? Kan tenke meg det blir litt saftigere da :)

Nei det har jeg ikke tenkt paa en gang. Kanskje det og litt mer egg. Takk for tipset. :)

Skrevet

Frokost: Cottage cheese med youghurt, all-bran frokostblanding og kanel

Lunsj: 3 fiberrik med kylling lett smøreost, paprika og pepper, et eple

Middag: Tacorestene fra mandag, uten lefse eller skjell idag også ;)

Kvelds: Samme som til frokost, 4 appelsinbåter

Har drukket masse vann og et par kopper grønn te. Merker at jeg har vært litt dårlig med disse mellommåltidene mine idag..

Er egentlig litt usikker på dette kostholdet mitt, om det er noe bra..? Noen som har noen kommentarer? Prøver å gå ned litt i vekt..

Skrevet

Frokost: 1 lite rundstykke med ost og et lite glass melk

Lunsj: Focaccia med salat og kylling

Middag: Bifflapskaus fra Fjordland

Kvelds: 1 brødskive med makrell i tomat og et lite glass melk

Kos: Noen vingummi'er og tre ruter melkesjokolade

Gjest Gjest_stina_*
Skrevet

Frokost: 2 ryvita knekkebrød, 3 skiver norvegia lett, litt squeezy jordbær syltetøy, 1 dobbel 0% youghurt

Middag: En boks ica tunfisk, en halv pose naturris

Kvelds: 2 ryvita knekkebrød, ett med sans smøreost og ett med norvegia lett og squeezy syltetøy, 1 yoghurt dobbel 0%

Kos: ett halv stykke ostekake, ca 15 druer

Skrevet

Go mårn!

I går spiste jeg følgende:

• En porsjon havregrøt, med div frø og valnøtter, blåbær og melk.
  • 1 kopp hvit te
  • 1 banan + 1 yoghurt etter trening (tine vårfrisk, nammenam)
  • 2 små gulrøtter
  • 1 kopp fruktte
  • 2 skiver, 1 med egg, 1 med paprikaost. I tilegg paprika, purre og agurk.
  • Ovnsbakt laks, 3 små poteter, salat, grønnsaker og litt rømmedressing.
  • Litt vaniljeyoghurt med noen druer.
  • 1 eple, 1 appelsin.
  • 1 knekkebrød med brunost.
  • Litt All-Bran og Biola til kvelds.

Er ganske fornøyd med denne dagen og:) Det går stortsett kjempebra i uka, men når helga kommer... :gjeiper:

Skrevet

Ja =) Kan evt. blande inn litt annet selv også..

Skrevet (endret)
Er ganske fornøyd med denne dagen og:) Det går stortsett kjempebra i uka, men når helga kommer... :gjeiper:

Det gjelder oss alle vettu =) Men det er nå lov å kose seg i helgene synes jeg når vi er så flinke i ukedagene :popcorn:

Endret av Lotte27
Skrevet
Frokost: Cottage cheese med youghurt, all-bran frokostblanding og kanel

Lunsj: 3 fiberrik med kylling lett smøreost, paprika og pepper, et eple

Middag: Tacorestene fra mandag, uten lefse eller skjell idag også ;)

Kvelds: Samme som til frokost, 4 appelsinbåter

Har drukket masse vann og et par kopper grønn te. Merker at jeg har vært litt dårlig med disse mellommåltidene mine idag..

Er egentlig litt usikker på dette kostholdet mitt, om det er noe bra..? Noen som har noen kommentarer? Prøver å gå ned litt i vekt..

Synes dette ser bra ut jeg, bra med variasjon, næringsrik mat, kunne hatt ett eller to mellommåltider innimellom, men bortsett fra det så synes jeg det er mat som absolutt vil bidra til vektnedgang.

Skrevet (endret)

Onsdag:

Frokost:

1 polarbrød med kalkunskinke, smør og agurk. Vann.

Lunsj:

3 polarbrød med kalkunskinke, smør og agurk. Vann.

Middag:

Spaghetti og kjøttdeig. Vann.

Ellers vann i løpet av dagen.

:bond: Jeg MÅ bli bedre til å spise kvelds... :sjenert:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet
Er det noe godt da? Er jo plommen som er det beste i egget :spise:

Hadde tilfeldigvis igjen eggehviter etter baking i helgen, men jeg liker faktisk eggehviten best :)

Og det gjør ikke noe at det også er den delen av egget som er den sunneste :Nikke:

Skrevet

Onsdag:

Frokost:

Bjørn havregrøt med blåbær

Mellommåltid:

Banan + noen få druer

Lunsj:

2 grove brødskiver

med røket laks og reker + lett majones

Vann

Grønn te

Mellommåltid:

Et glass hvitvin :sjenert:

2 små sjokoladebiter

Mellommåltid:

Solruta sesam knekkebrød med kremost

Middag:

Fiskeboller i hvit saus

Amerikansk blanding

Poteter

Dessert:

Porsjonspakning med sjokoladepudding og vaniljesaus

Skrevet
:bond: Jeg MÅ bli bedre til å spise kvelds... :sjenert:

Hjelper det på lysten om du kanskje lager noe godt? Kvelds trenger ikke være kjedelig.. Varmer meg ofte rundstykker eller lignende om kvelden, synes det er litt godt å spise noe som jeg kan kose meg med etter en endt dag..

Skrevet
Hjelper det på lysten om du kanskje lager noe godt? Kvelds trenger ikke være kjedelig.. Varmer meg ofte rundstykker eller lignende om kvelden, synes det er litt godt å spise noe som jeg kan kose meg med etter en endt dag..

Huff, jeg vet ikke. Jeg glemmer rett og slett å spise kvelds, jeg har ikke gjort det siden jeg var liten. Ikke er jeg sulten da heller.

Men kanskje dersom jeg er flink til å lage meg noe skikkelig godt - som du sier - at lysten kommer tilbake? Arme riddere for eksempel sier jeg aldri nei til. :sikle:

Skrevet
Huff, jeg vet ikke. Jeg glemmer rett og slett å spise kvelds, jeg har ikke gjort det siden jeg var liten. Ikke er jeg sulten da heller.

Men kanskje dersom jeg er flink til å lage meg noe skikkelig godt - som du sier - at lysten kommer tilbake? Arme riddere for eksempel sier jeg aldri nei til. :sikle:

Med sirup ... :spise: Himmelsk...

Jeg er sulten om kvelden, så for meg er det IKKE noe jeg glemmer, men om du venner deg selv til det så blir nok du også sulten om kvelden, men en MÅ ikke spise kvelds om en ikke finnes sulten og middag er sent..

Skrevet
Med sirup ... :spise: Himmelsk...

Jeg er sulten om kvelden, så for meg er det IKKE noe jeg glemmer, men om du venner deg selv til det så blir nok du også sulten om kvelden, men en MÅ ikke spise kvelds om en ikke finnes sulten og middag er sent..

Nei, bringebærsyltetøy! :sikle::fnise:

Ja, det er det jeg også tenker, at dersom jeg spiser venner kroppen seg til å få mat på kvelden og jeg blir automatisk sulten.

Vi spiser middag rundt 5, legger meg rundt halv 11 så der er det plenty med tid til å få i seg noe.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...