Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)
takk!

men er dette mye, lite, eller normalt til å være normalt? hehe

Blir du mett av det saa er det vel passe. ;) Selv syns jeg det saa litt lite ut, men naa spiser jo jeg som en helt da. :ler:

Endret av Mea Culpa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost:

To brødskiver, multivitamin og juice

Lunsj og diverse mellommåltider strød utover dagen:

Tre gulrøtter

Tre kiwi

To brødskiver

En appelsin

Litt mandler

Litt salat m/ dressing

Et stykke du-er-flink-som-leser-anatomi-kake

Et du-er-flink-som-sitter-ni-timer-på-skolen-og-leser-på-fri-dagen-din-sjokolade-scones

Middag:

Indisk currry m/ris og naan brød

Cola

Jeg har eksamen snart og har ingen planer om å prøve å spise noe ekstemt sundt, skal unne meg både sjokolade og kake og det som gjør at jeg klarer og lese litt lenger!

Skrevet
Et stykke du-er-flink-som-leser-anatomi-kake

Et du-er-flink-som-sitter-ni-timer-på-skolen-og-leser-på-fri-dagen-din-sjokolade-scones

Jeg digger dine herlige unnskyldninger for å spise kake o.l! Jeg skulle ønske jeg hadde like gode grunner som deg for utskeielse :biggrin)

Min potetgullpose blir nok "En pose-så-flink-du-var-til-å-gå-på-butikken-for-å-handle-mat-potetgull :ler:

Skrevet
Jeg digger dine herlige unnskyldninger for å spise kake o.l! Jeg skulle ønske jeg hadde like gode grunner som deg for utskeielse :biggrin)

Min potetgullpose blir nok "En pose-så-flink-du-var-til-å-gå-på-butikken-for-å-handle-mat-potetgull :ler:

:ler:

Føler jeg trenger en unnskyldning siden det kommer til å bli en del av det de neste dagene fremover.. og lite trening.. kommer bare til å legge på meg i løpet av eksamensperioden, sitter jo å småspiser hele tiden under lesingen..

Skrevet (endret)
Jeg har eksamen snart og har ingen planer om å prøve å spise noe ekstemt sundt, skal unne meg både sjokolade og kake og det som gjør at jeg klarer og lese litt lenger!

Bra innstilling, men bare fortsett med å spise litt næringsrik mat innimellom alt det søte gode som du gjør nå så går dette strålende mot eksamenen

Endret av Lotte27
Skrevet

God nok den - bruker den selv :fnise:

Skrevet
Bra innstilling, men bare fortsett med å spise litt næringsrik mat innimellom alt det søte gode som du gjør nå så går dette strålende mot eksamenen

Ja for all del! Man kan jo ikke lese mange timene på sjokolade :ler: Blir nok en del frukt og forhåpentligvis klarer jeg å lage meg noen gode lunsjer med godt grønt sånn at ikke alle pengene løper vekk i kantina :gjeiper:

Skrevet
Blir du mett av det saa er det vel passe. ;) Selv syns jeg det saa litt lite ut, men naa spiser jo jeg som en helt da. :ler:

Uenig her vedr. inntaket ditt, du spiser utrolig bra mener jeg, sann en spennende og variert kost som jeg misunner at du klarer i løpet av en dag!

Skrevet
Ja for all del! Man kan jo ikke lese mange timene på sjokolade :ler: Blir nok en del frukt og forhåpentligvis klarer jeg å lage meg noen gode lunsjer med godt grønt sånn at ikke alle pengene løper vekk i kantina :gjeiper:

Lag maten hjemme før du drar på skolen?? Gode salater, sandwicher o.l. Så slipper du legge alle pengene dine igjen i kantinen =)

Gjest Gjest_Rebecca_*
Skrevet

Frokost: 1 og 1/2 knekkebrød med grov leverpostei + et glass melk

Mellommåltid: 1 banan

Lunsj: Muslirundstykke med lunsjkake + et glass juice

Mellommåltid2: 1 knekkebrød med grov leverpostei og agurk, 1 eple + 1 kopp te

Middag: 1 porsjon tikka masala og salat + 2 glass vann

(Samt vann gjennom hele dagen)

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Uenig her vedr. inntaket ditt, du spiser utrolig bra mener jeg, sann en spennende og variert kost som jeg misunner at du klarer i løpet av en dag!

Takk, takk. :klemmer: Det ser kanskje ikke saa mye ut, men du skulle sett de porsjonene jeg kan trykke i meg! :popcorn:

Jeg merker jo at jeg spiser mye i forhold til andre, men er man sulten saa er man sulten. :ler: Og jeg gaar hverken opp eller ned i vekt saa det er nok passelig for min kropp.

Skrevet

Frokost: Et grovt rundstykke med banan, resten av bananen som ikke fikk plass på rundstykket + vann

Lunsj: En slags gryterett av tomatbønner, en gulrot, en soltørket tomat, litt tacosaus og en del krydder (dette ble veldig godt)+ vann

Mellom: Et eple med kanel

Middag: Salat, to pizzastykker + vann

Kvelds: Et knekkebrød med brunost og syltetøy + vann

Jeg har greid å holde meg unna 200g sjokoladene som er på tilbud så langt denne uken :D

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Jeg har greid å holde meg unna 200g sjokoladene som er på tilbud så langt denne uken :D

Saa flink du er da. :) Naa fikk jeg lyst paa sjokolade selv ...:ler:

Skrevet

Hva har du spist i dag da, Lotte?

Skrevet

Frokost:

2 skiver havrebrød med honning

1 glass melk

vitaminer

Lunsj:

2 brødskiver med skinkeost

Litt nøtter og rosiner

Vann

Mellom:

2 brødskiver med leverpostei

2 ballerina kjeks

2 gjende kjeks

Middag:

3 pannekaker med blåbærsyltetøy

1 glass melk.

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)

I DAG

Nattlysolje, Omega3, Agnus Castus.

Frokost:

En maismuffins og en kopp svart te med soyamelk og sukker.

Mellom1:

Kornblanding med soyamelk, toerkede tranebaer og banan. En kopp svart te med soyamelk og sukker.

Lunsj:

Tre gf skiver med tunfisk og majones.

Mellom2:

En haandfull salte cashewnoetter.

Mellom3:

Resten av groennsaksgryta fra i gaar.

Middag:

Salat med tunfisk, egg, loek, avocado og potet.

Kvelds:

Quinoa groet med banan. En kopp svart te med soyamelk.

Endret av Mea Culpa
Skrevet
Synes dette ser bra ut jeg, bra med variasjon, næringsrik mat, kunne hatt ett eller to mellommåltider innimellom, men bortsett fra det så synes jeg det er mat som absolutt vil bidra til vektnedgang.

Tusen takk for svar, Lotte27 :) Bra det er noen som har peiling på ting her, sånn at jeg vet at jeg ligger nokså greit ann hvertfall :)

Idag har jeg klemt i meg:

Frokost:

Havregrynsgrøt kokt på vann med et eple og kanel oppi. Vann.

Lunsj:

2 fiberrik med lett kyllingost, paprika og pepper, 2 gulrøtter. Vann.

Mellom:

2 gulrøtter og en liten neve mandler. Vann.

Middag:

Et fullkorn polarbrød, ene halvdelen med to stekte egg, salat, agurk og pittepittelitt ketchup uten sukker, andre halvdelen med fiskepudding, salat, agurk og sylteagurk. En karaffel (!) vann med sitron oppi.

Kvelds:

Hjemmelaget kyllingsuppe med purre, paprika, hvitløk, løk, mais og creme fraiche, en baguett.

Kos:

2 biter Stratos og to biter Crispo. Klarte ikke la være... ;)

Skrevet

Frokost: 2 små fine rundstykker, to med peanøttsmør og to med bare smør, og et glass melk

Lunsj: 1 pære, kaffe og tre ruter melkesjokolade

Middag: To sprøpanerte torskefileter, saus, ris og salat

Kvelds: 0,5 liter øl og en 150 g pose chillinøtter (woops...)

Skrevet

Torsdag:

Frokost:

1 polarbrød med smør og kaviar. Vann.

Lunsj:

1 polarbrød med smør og kaviar, 2 polarbrød med kalkunskinke, smør og agurk. Vann.

Mellom: 1 Nox og 2 Fox. :sjenert: 1 eple. Vann. 2 paracet. :ler:

Middag: Plukkfisk (torsk, poteter, gulrøtter, løk og fiskesaus). Mye flatbrød med smør. Vann.

Kvelds: 2 polarbrød med smør, banan og bringebærsyltetøy. Cola Light.

Endelig litt framgang på mellom- og kveldsfronten. :bolledeig:

Skrevet

Go mårn...

I går:

• Havregrøt med div frø, valnøtter+blåbær+melk på toppen..
  • 1 kopp kaffe før trening
  • 1 banan rett etter trening
  • 2 brødskiver, 1 med egg og ett med mager prim.
  • 1 tine vårfrisk yoghurt med litt 4korn oppi
  • 1 eple
  • 1 appelsin
  • 2 skiver brød, 1 med laks (ny typen, de porsjonspakningene:godt) og en med ost og skinke. Agurk og purre.

Og så var det bedriftspresentasjon, med tilhørende smøring fra bedriften og tur ut på byen for oss:

• 2 pizzastykker (pizzabakeren)
  • 2 glass rødvin
  • x antall øl

:sjenert:

Huff.. Er overassket over den fine formen min nå for å si det sånn=) I dag skal jeg være flink! :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...