Chanel.No5 Skrevet 12. oktober 2009 #4321 Skrevet 12. oktober 2009 Skal prøve i morgen Har sovet en del i dag, så det er egentlig ikke så ille. JA, om du har vært oppe i to timers tid.. :gjeiper:
Glynis Skrevet 12. oktober 2009 #4322 Skrevet 12. oktober 2009 Frokost: Fire skiver toast med ost, pastrami, pesto og cherrytometer, appelsinjuice Mellom: Eple og en plain Bixit-bar Lunsj: Kyllingsalat med bønner Mellom: Skyr bringebær og to mango Kvelds: Fullkornsspagetti med spinat, hvitløk og cherrytomater
Chanel.No5 Skrevet 12. oktober 2009 #4323 Skrevet 12. oktober 2009 Nå: et par fullkornskavringer, og et glass juice Prøvd å knuse kavrig i cultura med pæresmak? Yammi..
Gjest Euforia Skrevet 12. oktober 2009 #4324 Skrevet 12. oktober 2009 JA, om du har vært oppe i to timers tid.. :gjeiper: Dro hjem pga. dårlig form, så sov fra 13-16. Det er jo en stund
Chanel.No5 Skrevet 12. oktober 2009 #4325 Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Dro hjem pga. dårlig form, så sov fra 13-16. Det er jo en stund Off, er formen dårlig også så skjønner jeg det, men prøv om ikke bare litt kjeks osv, småtygg heller på litt snacks, så får du ihvertfall i deg noe næring.. Endret 12. oktober 2009 av Lotte27
*Numi* Skrevet 12. oktober 2009 #4326 Skrevet 12. oktober 2009 I dag har jeg spist lite... Frokost: 2 havreknekkebrød med salami Mellom: 3 striper smash Mellom: Noen Ifa-pastiller Middag: 3 pølser i grovt pølsebrød fylt med løk, chili og revet ost, gratinert i ovn.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #4327 Skrevet 12. oktober 2009 Hei:) Vet dette er en hva har du spist tråd. Men jeg ha hatt litt små problemer i forhold til mat og trening de siste måndene. Jeg vil ikke si at det har vært et stort problem, men jeg har vel tenkt mer på hva jeg spise og trent en del. Dette har resultert i at jeg har gått ned litt i vekt pluss at jeg har mistet mensen. Vet at dette tyder på at alt ikke er som det skal. Har derfor i det site hvertfall spist litt mer enn jeg pleir, men det går egentlig veldig opp og ned. Dette har jeg spist i dag: Frokost: Litt biola yoghurt naturell med linfrø og en liten skive med mager leverpostei og agurk. Trening (gym på skolen) Lunsj 1: Et eple og en gulrot. Lunsj 2: En liten skive med litt cottage cheese, kalkun og agurk. MM: Et par nøtter. Middag: En halv potet, en gulrot, et par skiver kalkun bryst, litt saus og tyttebær syltetøy. Kvelds: En klementin og druer. Er dette for lite eller ser det greit ut?
Glynis Skrevet 12. oktober 2009 #4328 Skrevet 12. oktober 2009 Du har for lite til hvert måltid. Alle måltidene dine inneholder 'en liten', 'litt' eller 'en halv'. Det er ikke nok mat der.
Vulpes Skrevet 12. oktober 2009 #4329 Skrevet 12. oktober 2009 Mandler er jo supersunn nøtt å ha dilla på.. Når du skal kose deg skikkelig så anbefaler jeg å smelte sjokolade, helle det over mandler og ha det i kjøleskapet.. Nam.. Ser forretsten at du har økt antall måltider i løpet av en dag, supert da Godt å høre, for det er den eneste nøtten jeg liker Sjokoladetipset høres helt herlig ut! Får prøve ut det når jeg kan begynne å spise sjokolade etter hvert (gått på en streng diett over en god stund nå som et ledd i behandling mot ME) Og ja, jeg har mine dager, hehe. Antall måltider går veldig opp og ned, alt ettersom dagsformen og hvor inspirert og flink jeg føler meg. Men det ideelle er at jeg får opp antallet til i hvert fall fire om dagen, så jeg prøver å ta meg selv i nakkeskinnet.
Gjest Miam Skrevet 13. oktober 2009 #4330 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) -2 grove knekkebrød med sånn mørk brunost -En stor kopp afrikansk rooibos te -Et eple Edit: -3 og en halv kanel-i-svingene og et glass juice av eple, blåbær, solbær og en eller annen frukt til jeg aldri har hørt om! Den var god da Endret 13. oktober 2009 av Miam
Safira Skrevet 13. oktober 2009 #4331 Skrevet 13. oktober 2009 Ops, her i gården har visst kostholdet sklidd litt ut de siste dagene. I går: Frokost: Et grovt rundstykke med kalkunfilet, grønn te Lunsj: To knekkebrød med gulost Middag: Omelett (av 1 egg, 1/2 potet, 1/2 pølse), en brødskive I dag: Frokost: Yoplait dobbel 0% kokos med litt rosiner, appelsinjuice Lunsj: Et eple Middag: Betasuppe Kvelds: En appelsin Tror nesten jeg må spise et par knekkebrød etterpå. Dette var jo enda verre enn vanlig...
Chanel.No5 Skrevet 13. oktober 2009 #4332 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Er dette for lite eller ser det greit ut? Altfor lite, som Glynis skriver - du spiser en halv, litt og lite av alt. Prøv å spise 4 hovedmåltider og 2-3 mellommåltder. Uten å vite dn alder, høyde og vekt, ditt aktivitetsnivå osv. så synes jeg dette ser meget minimalt ut.. Se feks. på Venus og Frosk hva de spiser i løpet av en dag, bruk dette litt som eksempel på hva normale mennesker spiser.. Dette er hentet fra melk.no og er måltider beregnet på en kvinne som ikke skal opp eller ned i vekt: http://www.melk.no/artikkel.aspx?mnu1id=90...amp;artid=10465 Endret 13. oktober 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 13. oktober 2009 #4333 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Godt å høre, for det er den eneste nøtten jeg liker Sjokoladetipset høres helt herlig ut! Får prøve ut det når jeg kan begynne å spise sjokolade etter hvert (gått på en streng diett over en god stund nå som et ledd i behandling mot ME) Off, håper det ordner seg fort, for det smaker himelsk !! Anbefaler samtidig de nøtteblandingene som selges i løsvekt(selges på Rema, Rimi og de fleste dagligvareforretninger), der har de noe som heter yoghurtnøtter og de er også herlige!! Du ser fort hvilke som er hasselnøtter, paranøtter, cashew og mandler selv om de har ett yoghurttrekk over seg, bruk skjeen til å plukke ut de med mandler inni, tro meg, du blir hekta!! Endret 13. oktober 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 13. oktober 2009 #4334 Skrevet 13. oktober 2009 Tror nesten jeg må spise et par knekkebrød etterpå. Dette var jo enda verre enn vanlig... Ta GODT med pålegg på også, for enig med deg, dette var LITE mat.. Synes du skal kose deg litt i kveld jeg..
Jenta21 Skrevet 13. oktober 2009 #4335 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Frokost: 1 Skyr 170 g bringebær Lunsj: En rett i koppen med potetmos 170 g bringebær Mellommåltid: 5 mandariner 1 Skyr Litt spekeskinke Middag: Salat med 100 g pasta ved siden av Og i kveld har det blitt et par håndfuller ostepop og 55 g melkesjokolade. Endret 13. oktober 2009 av Jenta21
Gjest Euforia Skrevet 13. oktober 2009 #4336 Skrevet 13. oktober 2009 Har spist masse melon i dag... Og en kopp havregrøt til frokost og en wienerpølse med brød til middag. Jeg er så matlei. Så etter Skyr i flere (!) butikker, men ingen har.
Jenta21 Skrevet 13. oktober 2009 #4337 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er så matlei. Så etter Skyr i flere (!) butikker, men ingen har. Q Meieriene sier de selger så mye at butikkene blir tomme, de hadde ikke forventet å selge så mye før i 2011, så det er nok derfor
Chanel.No5 Skrevet 13. oktober 2009 #4338 Skrevet 13. oktober 2009 Og i kveld har det blitt et par håndfuller ostepop og 55 g melkesjokolade. Blir så glad når jeg ser at du begynner å spise tilnærmet normalt!! Fortsett med dette! Fremdeles er det litt for smått, men vi begynner å nærme oss nå (håper det er greit at jeg skriver dette til deg..??)
Gjest Euforia Skrevet 13. oktober 2009 #4339 Skrevet 13. oktober 2009 Q Meieriene sier de selger så mye at butikkene blir tomme, de hadde ikke forventet å selge så mye før i 2011, så det er nok derfor Ah, det forklarer saken Er så nysgjerrig på den, er mange venninner som sier den er utrolig god.
Jenta21 Skrevet 13. oktober 2009 #4340 Skrevet 13. oktober 2009 Blir så glad når jeg ser at du begynner å spise tilnærmet normalt!! Fortsett med dette! Fremdeles er det litt for smått, men vi begynner å nærme oss nå (håper det er greit at jeg skriver dette til deg..??) Selvsagt er det greit Jeg er stappmett på dette tidspunktet, men det er vel bare å forvente
Fremhevede innlegg