Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Selvsagt. :jepp: Men naa fikk jeg lyst paa en cider ... :ler:

What`s stopping you?? Om ikke du skal ut å kjøre da=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke noe videre glad i øl selv, men har du smakt EFES? Den er faktisk god..

Virkelig? Jeg har faktisk aldri kjoept meg en oel, bare smakt andres, men kanskje jeg skal prove en saann neste gang. Takk for tipset!

Skrevet (endret)
Virkelig? Jeg har faktisk aldri kjoept meg en oel, bare smakt andres, men kanskje jeg skal prove en saann neste gang. Takk for tipset!

Tror de har den i England, er Tyrkisk øl, men tror den selges rundt om i Europa..

Endret av Lotte27
Skrevet
Tror de har den i England, er Tyrkisk øl, men tror den selges rundt om i Europa..

Har sett den paa menyen ja. :)

Skrevet
Har sett den paa menyen ja. :)

Det er ett veldig lyst øl, som smaker lite øl om du sjønner :gjeiper:

Skrevet

Frokost: Havregryn, mandler, kanel, corn flakes med havremelk.

Lunsj: Tre riskaker med leverpostei, tomat, agurk/brunost av geit/kokt skinke, tomat, agurk. I tillegg knasket jeg nedpå to rå gulrøtter og rå mandler med skall.

Middag: Havregrøt laget med vann og havremelk, med mandler i.

Kveldsmat: To riskaker med leverpostei og tomat, to gulrøtter og mandler.

I tillegg har jeg knasket litt mandler i løpet av hele dagen. Jepp, har fått dilla på det :popcorn:

Skrevet

Mellom:

Smash

Frokost:

3 havreknekkebrød med salami

1 glass melk med oboy

Mellom:

Cola

Smash

Middag:

Taco - to fylte trays

2 glassflasker med cola

Kvelds:

Grandiosa - to pizzastykker.

1 flaske Nestea Icetea Peach

Mellom:

Mer Smash-sjokolade.

Skrevet
dumt at det er så mange som tror de må spise lite for å gå ned i vekt/holde vekta. mine erfaringer er at jo mindre du spiser, jo mer vender kroppen seg til å leve på. altså hvis du skal ha 2000 om dagen og spiser bare 1500 i for lang tid så vil du gå opp i vekt hvis du begynner å spise så mye du egentlig skal ha. .

men det er kanskje bare meg da... :sjenert:

Hvordan mener du man skal gå ned i vekt da? Å gå på max 500kcal i underskudd er en bra metode spør du meg (forbeholdt at man spiser sunn mat).

Skrevet

Frokost: havregrynsgrøt på melk og vann + en liten skive med honning

Lunch: en brødskive med skinke, en med leverpostei og et knekkerbrød med prim

Mellom: banan

Mellom: litt rosiner og en skalk med honning

Middag: risotto med salat

Mellom: eple

Kvelds: det tror jeg blir en skål med musli og kultura

Skrevet

Frokost: stor osteskive med kokt skinke.

En grov brødskive med ost.

kaffe

te, banan

Lunsj. Grønnsaksomelett. (to egg, sqash, løk, oliven,sopp)

Middag: stekt entrecot, masse grønnsaker, salat. vann.

Og vitex og jerntablett... ;)

Skrevet

Mellom: litt skogsbæryoghurt, 1 lite eple

Frokost: 1 liten rista grovskive med innbakt leverpostei (paprika/skinke), 2 fibberrik solsikke med brunost, 1 kopp te: 1 sukett

Lunsj: 1,5 dl blåbær, 1 dl 4korn blanding, 1/2 dl havregryn, 1 ts sukker og melk

Mellom: 1 lite eple

Middag: 2 poteter og 3 fiskeboller med karrisaus

Mellom: litt skogsbæryoghurt

Etterpå blir det to fiberrik solsikke med fårepølse, 1 lite eple og kanskje noen rosiner :)

Skrevet (endret)
I tillegg har jeg knasket litt mandler i løpet av hele dagen. Jepp, har fått dilla på det :popcorn:

Mandler er jo supersunn nøtt å ha dilla på.. Når du skal kose deg skikkelig så anbefaler jeg å smelte sjokolade, helle det over mandler og ha det i kjøleskapet.. Nam..

Ser forretsten at du har økt antall måltider i løpet av en dag, supert da :spise:

Endret av Lotte27
Skrevet
Hvordan mener du man skal gå ned i vekt da? Å gå på max 500kcal i underskudd er en bra metode spør du meg (forbeholdt at man spiser sunn mat).

:jepp:

Mange av oss lave jenter har i utgangspunktet ikke et så veldig høyt energibruk om dagen, og hvordan skal vi gå et par kilo ned i vekt på andre måter enn å kutte dagsbehovet med 500 kalorier? Selvsagt havner vi på et lavere energinivå enn en mann på 80 kilo som skal slanke seg, eller en dame på 70 kilo for den saks skyld.

Skrevet

Frokost: En skyr med fullkornscrunch musli og litt cottage cheese

Lunsj: 1 vita hjertego' rundstykke med kavli lettost og grønnsaker

MM: En pære og minigulrøtter

Middag: Grønnsakswok med quornfilet og toro woksaus

Kvelds: Foreløpig en alpen light.

Tror det blir en frukt i løpet av kvelden :)

Skrevet (endret)
:jepp:

Mange av oss lave jenter har i utgangspunktet ikke et så veldig høyt energibruk om dagen, og hvordan skal vi gå et par kilo ned i vekt på andre måter enn å kutte dagsbehovet med 500 kalorier? Selvsagt havner vi på et lavere energinivå enn en mann på 80 kilo som skal slanke seg, eller en dame på 70 kilo for den saks skyld.

Dette blir feil, det er summen kalorier du trenger i løpet av en dag som du skal trekke 500 kalorier ifra.

Om du er lav, får du en lavere sum enn en som er høy med samme aktivitetsnivå som deg, men det er summen DIN som er utgangspunktet for fratrekket på 500 kalorier.

Endret av Lotte27
Skrevet
Dette blir feil, det spiller ingen rolle hva en veier osv, en skal trekke 500 kalorier fra summen av kalorier en(du) trenger i løpet av en dag, uansett alder, vekt og høyde.

Men sier jeg noe annet da? Nei :) Jeg mener at tallet man sitter igjen med blir forskjellig etter man har trukket av 500 kalorier.

Skrevet
Kvelds: Foreløpig en alpen light.

Hvilke alpen light liker du best? Jeg har bare smakt den med frukt og yoghurt, var god den, men er det noen du anbefaler foran den??

Skrevet

Frokost:

1 Skyr

170 g bringebær

Lunsj:

En rett i koppen med potetmos

3 plommer

1 sukkerfri sjokolade

Middag:

En bitteliten bit hjemmelaget pizza

4 fiberknekkebrød med magerost og mager leverpostei

Litt spekeskinke

Bortsett fra det har det vært et par plommer og en liten bit melkesjokolade.

Skrevet
Men sier jeg noe annet da? Nei :) Jeg mener at tallet man sitter igjen med blir forskjellig etter man har trukket av 500 kalorier.

Oki, da er vi enige, klart at det tallet er forskjellig, det mener Venus også, men en som er lav trenger ikke trekke fra mer enn 500 kalorier.

Skrevet
Oki, da er vi enige, klart at det tallet er forskjellig, det mener Venus også, men en som er lav trenger ikke trekke fra mer enn 500 kalorier.

Under det Venus skrev brukte jeg :jepp: - smileyen, ergo er jeg enig i det Venus sier.

Min kommentar var ment for å backe opp det Venus skrev, samt tilføye min egen kommentar da det er noen her inne som reagerer at mange har et lavt inntak av kalorier. Jeg må ligge ganske lavt på kaloriene for å gå ned de siste par kiloene jeg vil gå ned, men jeg har bare trukket av 500 kalorier på lik linje med andre som slanker seg.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...