Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Under det Venus skrev brukte jeg :jepp: - smileyen, ergo er jeg enig i det Venus sier.

Min kommentar var ment for å backe opp det Venus skrev, samt tilføye min egen kommentar da det er noen her inne som reagerer at mange har et lavt inntak av kalorier. Jeg må ligge ganske lavt på kaloriene for å gå ned de siste par kiloene jeg vil gå ned, men jeg har bare trukket av 500 kalorier på lik linje med andre som slanker seg.

Da beklager jeg misforståelsen :klemmer:

Vi er alle enige og bra er det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilke alpen light liker du best? Jeg har bare smakt den med frukt og yoghurt, var god den, men er det noen du anbefaler foran den??

Jeg har bare smakt den med frukt og yoghurt jeg også, alpen light summer fruits.

Synes den er kjempegod, men kunne tenkt meg å prøve den med sjokolade. Kanskje jeg kjøper den neste gang :).

Gjest Euforia
Skrevet

Har ikke spist så mye i dag.

Frokost - ett egg

Middag - en wienerpølse

Kvelds - en kopp med havregrøt og kanel

Skrevet
Da beklager jeg misforståelsen :klemmer:

Vi er alle enige og bra er det!!

:klemmer:

Skrevet
Jeg har bare smakt den med frukt og yoghurt jeg også, alpen light summer fruits.

Synes den er kjempegod, men kunne tenkt meg å prøve den med sjokolade. Kanskje jeg kjøper den neste gang :).

Det var denne jeg også så de hadde prislapp på, men ingen bokser igjen, derfor jeg tok den summer fruites. Ja, prøv den du og fortell hva du mente=)

Forsøkt den nye Bixit Turbar? Utrolig god. Den med havre, hasselnøtter og sjokolade. Anbefales!!

Skrevet

-To grovskiver med hvitost og hjemmelaget jordbærsylte og et stort glass appelsinjuice

-Et par surmelkskjeks

-Nylagde fiskekaker, poteter, brunsaus og makaroni.

-Cheeseburger og litt chips til kvelds, oops! Tar dagen-derpå-maten i dag jeg ;)

Var på butikken i stad, og da så jeg disse skyrdingsene dere snakker om, så jeg kjøpte den rosa! Nå er jeg spent, kanskje jeg tar den nå snart. Nå håper jeg det er godt ;)

Skrevet
Under det Venus skrev brukte jeg :jepp: - smileyen, ergo er jeg enig i det Venus sier.

Min kommentar var ment for å backe opp det Venus skrev, samt tilføye min egen kommentar da det er noen her inne som reagerer at mange har et lavt inntak av kalorier. Jeg må ligge ganske lavt på kaloriene for å gå ned de siste par kiloene jeg vil gå ned, men jeg har bare trukket av 500 kalorier på lik linje med andre som slanker seg.

Vil poengtere at jeg absolutt ikke mener at noen skal ligge på så lavt kcalnivå som enkelte her gjør.

Skrevet
Har ikke spist så mye i dag.

Frokost - ett egg

Middag - en wienerpølse

Kvelds - en kopp med havregrøt og kanel

Ikke mye? Dette er ikke mer enn ett måltid kalorimessig tilsammen.

Du MÅ prøve å få litt mer mat i deg lille venn. Dette er ikke noe sunt for kroppen din..

Skrevet
Vil poengtere at jeg absolutt ikke mener at noen skal ligge på så lavt kcalnivå som enkelte her gjør.

:enig: Her må jeg si meg enig. Mange her spiser mye mindre enn kun 500 minus i løpet av dagene.. Desverre...

Skrevet

- En cappuccino.

- To skiver grovbrød med leverpostei og rødbetesalat. To gjendekjeks. Et glass skummet melk.

- En cappuccino.

- Et polarbrød frørik og en skive grovbrød med kalkunskinke og lett gulost.

- To kalkunpølser i speltlompe med potetsalat, sprøstekt løk og ketchup.

- Noen chilinøtter og litt smågodtsjokolade.

- Et eple og et glass skummet melk.

Blir sikkert en skive eller en yoghurt også før leggetid.

Skrevet
-Cheeseburger og litt chips til kvelds, oops! Tar dagen-derpå-maten i dag jeg ;)

Liker holdningen din! :fnise: Sunn holdning til mat og det er sjeldent syn!!

Håper skyren smaker :popcorn:

Skrevet
:enig: Her må jeg si meg enig. Mange her spiser mye mindre enn kun 500 minus i løpet av dagene.. Desverre...

Er ganske åpenbart at hun der Euforia har spiseforstyrrelser da...

Skrevet
Liker holdningen din! :fnise: Sunn holdning til mat og det er sjeldent syn!!

Håper skyren smaker :popcorn:

Haha, jo takk! Prøver å spise nogenlunde regelmessig da, men er ikke alltid like enkelt gitt! Men synes det er lurt å skeie ut av og til! :nigo: Vi lever tross alt bare én gang :fnise:

Skrevet (endret)

Synes ikke vi skal trekke konklusjoner om mennesker vi ikke kjenner... Men endel her inne har ett meget anstrengt forhold til mat og det har de selv sagt..

Endret av Lotte27
Skrevet

Frokost: En skål kornblanding med banan, et eple, en pære og en yoghurt.

Formiddagsmat: To skiver grovt brød med fårepølse.

Middag: En kopp varm sjokolade.

Kveldsmat: En skive med hvitost.

Skrevet
Vi lever tross alt bare én gang :fnise:

Carpe Diem! Helt enig!!

Skrevet

- En kopp grønn drage te og banan.

- En Bendit Extreme med guava og mango, en bar Wasa Sandwich med tomat og løk.

- En bar Wasa Sandwich og en Skyr (bringebær og granateple).

- 1\4 fiskegrateng med en halv revet gulrot.

- En Yoplait Dobbel 0% med eple.

- En grov skive med hvitost og agurk. En kopp med grønn drage te.

Mye vann.

Gjest Euforia
Skrevet
Ikke mye? Dette er ikke mer enn ett måltid kalorimessig tilsammen.

Du MÅ prøve å få litt mer mat i deg lille venn. Dette er ikke noe sunt for kroppen din..

Skal prøve i morgen :) Har sovet en del i dag, så det er egentlig ikke ille.

Gjest Euforia
Skrevet

Tulling :)

Skrevet

* Appelsinjuice, en stor neve nøtter (valnøtter, mandler & cashewnøtter)

* Smoothie av 1 banan, en stor kopp frosne jordbær og litt blåbær, naturell yoghurt, appelsinjuice og 1 ss linfrøolje

* 4 Krisprolls fullkornskavringer med ost

* Et eple & en stripe mørk sjokolade

* En skål risengrynsgrøt

* Et eple til, og en liten neve røde druer

* Falafel med linsecouscous og diverse grønnsaker

Nå: et par fullkornskavringer, og et glass juice :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...