Chanel.No5 Skrevet 9. oktober 2009 #4201 Skrevet 9. oktober 2009 Føler at jeg har spist så masse i dag. Hva syns dere? Lite mat mener jeg.. Altfor liten frokost for det første..
lilla91 Skrevet 9. oktober 2009 #4202 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg får helt vondt av dere jenter! Ikke planlegg om dere kanskje skal kose dere i helgene, GJØR DET! Dere spiser så lite til vanlig, alle koser seg i helgene og hvorfor skal ikke dere også unne dere masse god mat og drikke? Kom igjen, overvinn frykten dere har for "usunn" mat og drikke, nyt det, lev livet, vi må ha mat og drikke for å leve, en skal ikke måtte leve for mat og drikke!! Vet at det er lettere sagt av meg, men kanskje kommer jeg igjennom hos en eller to av dere og da er jeg mer enn happy!! Du kommer gjennom hos meg, Lotte Selv om du kanskje må gjenta ting og mase veldig mye, (beklager at jeg spør og lurer så mye) men du skal vite at jeg tar det du sier veldig til med Tusen takk! (off topic, beklager!)
lilla91 Skrevet 9. oktober 2009 #4203 Skrevet 9. oktober 2009 I dag har jeg spist: Havregrøt med vaniljeyoughurt + noen peanøtter Knekkebrød med leverpostei Tunfisksalat med et halvt egg Et rundstykke med skinke og makrell i tomat En pære Et knekkebrød med makrell og tomat + et eple Potet, fiskeboller i karrisaus og grønnsaker + youghurt Eple Tunfisksalat og to grovbrødskiver med smør (Og hundre tusen kopper te! )
Chanel.No5 Skrevet 9. oktober 2009 #4204 Skrevet 9. oktober 2009 Du kommer gjennom hos meg, Lotte Selv om du kanskje må gjenta ting og mase veldig mye, (beklager at jeg spør og lurer så mye) men du skal vite at jeg tar det du sier veldig til med Tusen takk! (off topic, beklager!) Absolutt ikke off topic, dette gjorde meg utrolig glad å lese Bare fortsett med den flotte jobben din, tro meg, du vil aldri angre!!
Chanel.No5 Skrevet 9. oktober 2009 #4205 Skrevet 9. oktober 2009 (Og hundre tusen kopper te! ) hyppige toalettbesøk?? :gjeiper:
Gjest Miam Skrevet 9. oktober 2009 #4206 Skrevet 9. oktober 2009 Makes 2 of us!! MÅ ha fløtemysost i kjøleskapet, krise ellers! Forsøkt å ta jordbærsyltetøy på.. ?? Jess, bruker ofte sylte på hvitost, og av og til på brunost, men synes brunost er best på ristet brød med litt smør, også baare brunost, yummm! Får fortsette matgildet her da, hehe. Frokosten har jeg skrevet tidligere i dag, så gidder ikke å ta oppigjen det Kokte pølser i brød til *kremt* "middag". En liten stund etterpå kom familyen til selskap her, så da ble det gele, ett glass brus, surmelkskjeks, et par seigmenn og noen smørbukk, hehe Til kvelds har vi spist taco, med masse frisk salat, paprika, tomat, mais, rømme etc Jeg bruker alltid tacokjøttdeig i pitabrød jeg da, det er snydens! Også ble det et par små glass brus til maten, blir så tørst av taco! Føler jeg har spist konstant siden kl 17
Gjest MooCow Skrevet 10. oktober 2009 #4207 Skrevet 10. oktober 2009 (endret) HERLIG!! Jeg skriver kanskje ikke ned hva jeg har spist hver dag, men proever naa aa vise at mat er ikke farlig. Og saa foeler man seg saa mye bedre og faar saa mye mer energi av aa spise skikkelig! Maa inroemme at jeg faar noen teite tanker av og til, som at jeg skulle ikke ha spist opp hele kaken paa en gang, men de faar ikke lov til aa bli vaerende i mitt hode. Endret 10. oktober 2009 av MooCow
Glynis Skrevet 10. oktober 2009 #4208 Skrevet 10. oktober 2009 Maa inroemme at jeg faar noen teite tankerav og til, som at jeg skulle ikke ha spist opp hele kaken paa en gang, men de faar ikke lov til aa bli vaerende i mitt hode. Jeg tenker også av og til at jeg kanskje ikke burde spist hele. Jeg får aldri dårlig samvittighet for å ha spist noe som helst, men jeg tenker av og til 'var dette nødvendig?', uavhengig av kalorimengde. Kunne jo for eksempel spart halve til neste dag! Å få dårlig samvittighet for å spise mat er derimot idiotisk.
Gjest MooCow Skrevet 10. oktober 2009 #4209 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg tenker også av og til at jeg kanskje ikke burde spist hele. Jeg får aldri dårlig samvittighet for å ha spist noe som helst, men jeg tenker av og til 'var dette nødvendig?', uavhengig av kalorimengde. Kunne jo for eksempel spart halve til neste dag! Å få dårlig samvittighet for å spise mat er derimot idiotisk. Jeg er litt i grenseland selv maa jeg innroemme, men jeg proever aa si til meg selv at jeg er slank og trener masse saa noen ekstra kalorier er ikke farlig. Det jager som regel de dumme tankene bort. Og saa kommer de sjeldnere tilbake.
Gjest MooCow Skrevet 10. oktober 2009 #4210 Skrevet 10. oktober 2009 Har ikke gjort noe saerlig saa langt i dag saa foreloepig har har jeg bare spist: - Havrekligroet kokt paa laktosefri melk med knuste linfroe, toerket aprikos og hjemmelaget skogsbaersyltetoey med splenda, kanel og nellik. - 1/2 mango.
The Kitten Skrevet 10. oktober 2009 #4211 Skrevet 10. oktober 2009 Frokost: En go'morgen yoghurt (jordbær) et glass appelsinjuice Formiddagsmat: 2 skiver med banan, et eple og en pære. Middag i dag blir hjemmelaget pizza
Gjest Frosk Skrevet 10. oktober 2009 #4212 Skrevet 10. oktober 2009 Hittil: * Appelsinjuice, en neve valnøtter * Smoothie av 1 banan, en stor kopp jordbær, 3 ss kesam, en skvett appelsinjuice og en ss linfrøolje * 3 Krisprolls fullkornskavringer med ost * Et eple, en stripe sjokolade * En skål suppe med navybønner og ovnsbakt paprika, med to brødskiver til Middag i kveld blir wraps med bønnestuing, pico de gallo og diverse grønt
Jenta21 Skrevet 10. oktober 2009 #4213 Skrevet 10. oktober 2009 Frokost: En bitteliten bit hjemmelaget pizza 1 plomme Litt melkesjokolade Lunsj: 1 Skyr 5 tørkede aprikoser 1/2 Smartiesrull Middag: Et lite stykke hjemmelaget pizza med salat I kveld blir det litt hvitvin og et eller annet godteri, det er jo lørdag!
Gjest Lamia Lenis Skrevet 10. oktober 2009 #4214 Skrevet 10. oktober 2009 (endret) ... Endret 17. oktober 2009 av Lamia Lenis
Jenta21 Skrevet 10. oktober 2009 #4215 Skrevet 10. oktober 2009 Hva i all verden er det for noe? Har sett det ordet mange ganger i denne tråden, men jeg tror ikke det finnes i min dialekt, for jeg har aldri hørt det før. Her er Skyr: http://www.q-meieriene.no/wps/wcm/connect/...NO-Q-nyhet-skyr
Mio Skrevet 10. oktober 2009 #4216 Skrevet 10. oktober 2009 1 bolle müsli med pærecultura, 1 glass melk Salat med reker, egg og avokado, 1 rundstykke med smør, 1 glass melk 1 bolle risengrynsgrøt, 1 glass saft 2 kopper kaffe, 3 kopper te, vann...
Saki09 Skrevet 10. oktober 2009 #4217 Skrevet 10. oktober 2009 Altfor lite, er så opptatt med ting og tang at jeg glemmer å spise... 2 skiver med hjemmelaget eplegele+ 1 stort glass eplejuice litt potetgull 1 stort glass vann 3 skiver med kalkunskinke, vossafår og eplegele+ 1 stort glass eplejuice skal spise fårikål til middag kl 20
lilla91 Skrevet 10. oktober 2009 #4218 Skrevet 10. oktober 2009 Havregrøt med mager kesam Bendit smoothie Banan Eple Tunfisksalat 2 knekkebrød med leverpostei Litt nøtteblanding Lasagne med salat Blir vel antageligvis noe mer i dag også! Føler jeg har litt lyst til å spise litt sjokolade eller godteri, får jeg lov til det av meg selv mon tro?
Safira Skrevet 10. oktober 2009 #4219 Skrevet 10. oktober 2009 Du vet hele poenget med styrketrening forsvinner hvis man ikke får i seg nok proteiner og næring til å bygge opp musklene? Ja. Derfor fikk jeg i meg 1/2 banan. Mulig dette ikke er nok, men jeg orket ikke mer. Jeg får helt vondt av dere jenter! Ikke planlegg om dere kanskje skal kose dere i helgene, GJØR DET! Dere spiser så lite til vanlig, alle koser seg i helgene og hvorfor skal ikke dere også unne dere masse god mat og drikke? Kom igjen, overvinn frykten dere har for "usunn" mat og drikke, nyt det, lev livet, vi må ha mat og drikke for å leve, en skal ikke måtte leve for mat og drikke!! Vet at det er lettere sagt av meg, men kanskje kommer jeg igjennom hos en eller to av dere og da er jeg mer enn happy!! Det er fint du maser litt, for det er ikke så lett når man har levd på denne måten en stund, og det hjelper faktisk en hel del å bli mast litt på og bli fortalt hva som er vanlig I dag: Frokost: Et rugsprø med peppermakrell, et med philadelphia light, eplejuice Lunsj: To kanelknekkebrød med brunost og jordbærsyltetøy, te Mellom: En appelsin Middag: Ørret, potet og grønnsaker Kvelds: Blir litt sjokolade og lakris
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 10. oktober 2009 #4220 Skrevet 10. oktober 2009 Ja. Derfor fikk jeg i meg 1/2 banan. Mulig dette ikke er nok, men jeg orket ikke mer. Jeg mente ikke bare rett etter trening (en halv banan er ikke nok), men det totale dagsinntaket.
Fremhevede innlegg